p.s. Hallo meiden, kom snel weer reageren maar heb nog ff geen gelegenheid gehad...hoop vanavond en anders wordt het morgen...
Hallo Meiden, Ik heb geen tijd sorry sorry sorry, ik kom alleen even Ilse feliciteren. Dus bij deze van harte gefeliciteerd Ilse, en helaas kan ik denk ik beide data's voor de meeting niet. Ik moet namelijk morgen naar Belgie toe voor een consult gesprek met de chirurg, en dan duurt het tussen de 2 a 4 weken voor ik geopereerd wordt dus. Spannend!!!
Ilse: Gefeliciteerd met je verjaardag! Slingding: Fijn dat het feestje zo gezellig was. Kan me voorstellen dat je erg moe was! Debbie: Succes morgen met het gesprek. 2-4 weken! Dat duurt niet meer lang zeg. Eve: Heej vakantieganger! Ben benieuwd hoe het was en naar je foto's. Noura: Is je vriendin al oma geworden? Gisteren naar mijn schoonmoeder geweest en daarna nog even snel Eindhoven in want Koen zijn schoenen waren te klein kwam ik nu achter. Hij heeft best wel een hele tijd alleen op z'n crocs of sandalen gelopen en nu had ie van de week weer zijn dichte schoenen aan en die waren dus echt te krap. Gisteren dus even bij "10 tenen" (kinderschoenenwinkel) geweest en geslaagd voor nieuwe schoentjes. Zal eens kijken of ik een plaatje vindt... Groetjes Otje
Ilse, Heppie bursdee toe joe In de wei loopt een koe En die koe zegt: Ai luv joe Heppie bursdee toe joe... @Otje: Hier nog een kindje met te krappe schoentjes, dus gisteren de stad in geweest voor twee paar laarsjes (één paar voor het kdv en één paar voor 'netjes'). Ze bleek van maat 23 naar 25/26 te zijn gegaan ! Ook voor Emma de eerste schoentjes gekocht (met flexzooltjes). Mevrouw blijkt al maatje 20 te hebben! Ik weet nog goed dat Jasmijns eerste paar schoenen maatje 17 was...
Leuke laarsjes hoor Lola! Koen had maat 24 en ze gingen zijn voetjes meten en kwamen toen uit op maat 26 maar toen hij eenmaal 26 aan had bleken deze nog veel te groot en te ruim te zijn dus het is uiteindelijk toch 25 geworden. Volgens mij waren Koen's 1e schoentjes ook maat 20 maar ja... hij liep natuurlijk ook pas later. Zit een beetje met een dilemma. Gisteren dus die schoenen gekocht en eerst had Koen schoenen met klitteband maar die nieuwe zijn met veters. Dacht eerst: Ach ja... wat maakt het uit? Nou, wel degelijk dus! Ik moet die veters echt ver los halen voordat ik zijn voetje erin krijg en dan dus weer helemaal aantrekken. Ik ben echt wel 5 minuten bezig met die schoenen aantrekken. Terwijl je met klitteband zo klaar bent. Beetje spijt heb ik dus. Ik heb dat gisteren in de winkel niet zo in de gaten gehad omdat die vrouw toen de schoenen bij hem aan deed. Nu heeft Koen ze wel al gedragen maar er is nog niets mee gebeurd (geen vlekken of beschadiging) en ruiken ook nog fris naar leer Ik heb net naar de winkel gebeld of ze eventueel geruild mogen worden maar heb natuurlijk niet gezegd dat hij ze al aan heeft gehad. Ik mag ze binnen 7 dagen terug brengen en dan mag ik een ander paar uitzoeken of een tegoedbon. Zouden jullie het doen? Koen is trouwens vanochtend weer voor het eerst naar de creche geweest en het ging echt supergoed. Helemaal niet gehuild en heerlijk gespeeld. Nu is ie hier thuis ook heerlijk aan het spelen en springen en zingen. Sara is vandaag ook weer voor het eerst naar school. Ze komt zo thuis.
slingding klinkt als een geslaagd feest Ilse gefeliciteerd met de verjaardag eve doe rustig aan we lezen je vakantie verhalen nog wel Debbie heel veel succes met je gesprek en we tellen af voor je.. weet je al welke vorm van operatie je neem? maagverkleining of band? Otje als je niet kan zien dat ze gedragen zijn zou ik ze terug brengen hoor... zijn toch dure schoenen en dan baal je de hele winter ervan, of je koop toch nog een duur paar ernaast en dan liggen deze in de kast ook zonde dan wij kopen expres met klitteband omdat Teun ze nu zelf uit kan doen..
otje, oik zou ze terug brengen want anders trek je ze toch niet aan of je ergert je er steeds aan. Ik ga kailynn nu sinds een paar weken weer naar het kdv brengen ik hoop dat het goed gaat want ik ben nog geen 1 keer daar weg gegaan zonder dat kailynn huilde. Dan duik ik mijn bedje in en ga ik proberen te slapen zodat ik uitgerust kan gaan werken vanavond.
@Otje: Als Koen ze alleen binnen heeft gedragen, zou ik ze gewoon ruilen hoor. In de winkel wordt er ook op de schoentjes gelopen...
Toch terug gaan, hier bij de kinderschoenenwinkel laten ze zelfs de kids ff op de nieuwe schoenen buitenlopen om zo de steentjes onder de zolen te voelen... Slingding, Teun heeft altijd gehuild als ik weg ga sinds dat hij op het kdv zit, alleen de laatste 2x niet, maar ik weet dat het binnen een paar minuten over is en hij lekker gaat spelen dus denk ik er niet te veel aan, maar kan je rot gevoel dan heel goed thuisbrengen hoor.... slaap lekker
Bedankt voor jullie felicitaties! En ook voor de kaartjes. Erg leuk. Daardoor voel ik me vandaag ook nog een beetje jarig, want eigenlijk hebben we het afgelopen zaterdag al gevierd. We hebben voor de kinderen ook net gedaan of ik zaterdag jarig was, omdat jeroen door de week altijd heel vroeg de deur uit is. M'n feestje zaterdag was supergezellig. Ik vierde het vanaf 3 uur en bijna alle vrienden hadden hun kinderen meegenomen. Superleuk, maar toen ze naar huis gingen was het echt net of er een bom was ontploft. Maar iedereen had genoten en dat is het belangrijkst. Toen we om 19.00 uur net zo'n beetje alles aan kant hadden, stond de familie weer op de stoep, die kwamen allemaal 's avonds. Gisteren hebben we mijn zus meegenomen en getrakteerd op een brunch. Zij kon door de opname niet komen zaterdag (en is ook te druk), maar dit was in ieder geval ook heel geslaagd. Ze komt dinsdag naar huis, maar mag de maandag daarna waarschijnlijk wel al beginnen met deeltijdbehandeling, 5 dagen per week, dus dat is eindelijk eens een beetje positief nieuws. Even dit posten en dan ga ik op jullie reageren.
@Saskia: Hoe was de opleiding afgelopen vrijdag? Oh, ik lees het al, mooi zo. Wat erg dat er bij je schoonmoeder schildklierkanker is geconstateerd, is er inmiddels al wat meer duidelijk? @Saar: Ik lees dat LIene naar school is geweest, maar ik ben minimaal net zo benieuwd naar hoe jou het werken bevalt. Leuke foto's van het bezoekje aan de dierentuin. @Otje: Wat een gave vakantie hebben jullie achter de rug! Ik heb de foto's bekeken en de omgeving was erg herkenbaar voor mij. Een vriendin van me heeft ooit vier jaar op curacao geweest en toen heb ik haar als 11 jarig meisje, samen met een oom van haar ook bezocht. Zal wel even omschakelen zijn nu Sara en Koen ook weer gewoon naar de psz en school moeten. Die schoenen zou ik gewoon terug brengen. Ik heb zoiets ook met de nieuwe jas van Demi. Hartstikke mooi, maar niet echt praktisch (met een rits, riem en knopen). @Noura: Is de dochter van je vriendin al bevallen? @Janette: Een dagje winkelen wordt extra leuk als je van alles een kleinere maat aan kan. Goed hoor. @lola: Wat fijn dat deze vakantie een stuk soepeler verliep als jullie vakantie in Italie. Heb door het slechte weer wel een paar keer aan jullie moeten denken, want dat is natuurlijk wel balen, vooral met een kleintje wat nog niet zelfstandig loopt. Maar fijn dat de caravan zo goed beviel. Maaruhhh...hoeveel slaapplaatsen hebben jullie wel niet in de caravan als jij en Roy kunnen kiezen waar jullie slapen? @NOralien: IK word echt steeds nieuwsgieriger naar je nieuwe website. Jouw eerste klanten worden waarschijnlijk de dec.mama's @Slingding: Leuk, een meeting. 10 oktober kan ik , en 26 september weet ik nog niet. Fijn dat jullie feestje geslaagd was. Hoe ging het wegbrengen van Kailynn? @Debbie: Dat is al snel inderdaad. Veel sterkte. IK ben straks ook even op schoenenjacht geweest voor Demi, maar helaas was de winkel op maandag gesloten. Haar zomerschoenen waren zelfs nog maatje 22, ben benieuwd welke maat ze nu heeft. Demi is vanochtend voor het eerst naar de psz geweest. En ze deed het zo goed. Eerst even samen gespeeld. En toen ik zei dat ik wegging kreeg ik een dikke kus en knuffel en zwaaide ze me vrolijk uit. Toen ik haar om half twaalf kwam op halen vertelde ze direct enthousiast wat ze allemaal gedaan had. Ze had ook nog iets leuks voor m'n verjaardag gemaakt. De juf vertelde dat ze ook had verteld dat ze met de caravan op vakantie was geweest. Ze was wel stil en rustig, maar wat wil je ook, tussen zo'n groep met onbekende kindjes en leidsters. Ben helemaal blij dat het zo goed ging.
goede morgen hihi, Nou het was echt brullen, maar ik denk als ik ga halen dat ze niet mee naar huis wil. Ga nog gauw een paar kleine dingetjes doen en dan lekker haar halen.
Onze caravan heeft 6 slaapplaatsen. Naast het stapelbed is een zitje dat je kunt ombouwen tot tweepersoonsbed. Dat bed is dan bijna net zo groot als het bed voorin de caravan... Wat fijn dat Demi het zo naar haar zin had op de psz. Hoeveel dagen/dagdelen is zij nu van huis? Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik Jasmijn vanaf januari naar de psz moet laten gaan. Ze gaat al 2,5 dag naar de opvang en ik vraag me af of het niet teveel voor haar wordt. Wat leuk dat jullie ook een caravan hebben! Wat voor iets...?
@Melliemel: Ik schaam me dood! Ik lees in Duckie's berichtje dat bij je moeder schildklierkanker is geconstateerd. Daar moet ik op de een of andere manier helemaal overheen gelezen hebben en dat vind ik echt heel erg. Ik hoop dat het goed te behandelen is en dat ze weer helemaal beter wordt! Dikke knuffel van mij... @Slingding: Sneu dat Kailynn zo huilt bij het afscheid nemen. Duurt het daarna lang voordat ze weer vrolijk is of lacht ze bij wijze van spreken weer zodra jij de hoek om bent?
@Slingding: Oei, dat is best lang. Zielig voor haar. En ook voor jou, want je gaat dan met zo'n rot gevoel weg...