mischien een tip voor kindjes met afzakkende broekjes, dapper snapper, handig riempje wat je alleen door de achterste lusjes haalt. in allerlei kleurtjes, en handiger dan een riempje, zeker bij het zindelijkworden
Hè meid, wat vervelend nu weer. Zit je weer in de zenuwen en dat - hopelijk - voor niets! Ik zou je graag even écht knuffelen, maar moet het helaas bij een virtuele knuffel laten... @Slingding: Ik vind de laarsjes en de regenlaarzen errug leuk! De schoentjes iets minder, maar dat komt omdat ik niet van poppetjes, beestjes en zo houd op kleding en schoenen... Ik werd vorige week door mijn nieuwe werkgever gebeld met de vraag of ik 17 en 18 september op cursus zou kunnen gaan. Met de nodige creativiteit is dat gelukt en nu zit ik donderdag en vrijdag dus in Amersfoort (overnachting is inbegrepen). Gelukkig is er nog een nieuweling op kantoor (zij is wel al ruim een maand bezig...) en kunnen we samen rijden. Lijkt een beetje op onze eerste meeting dus: Een eind rijden met een onbekende om daar met een hoop gelijkgestemden iets te gaan doen. Al moet ik zeggen dat ik liever met jullie en de kids naar een binnenspeeltuin ga dan naar een cursus...
@Eve eerst een dikke knuffel vanaf hier heb je hem nu dubbel, zou donderdag en vrijdag heel erg aan je denken lekker dat Fynn zich had vermaakt met de andere kids, ik zou ook ff schrikken hoor van waar ze zijn, enne de gang tussen de tuinen noemen wij een steeg als ik nu naar de AH boodschappen doe wil Teun als ik bij de kassa ben naar de tv kijken, nu mag dat wel en meestal heb ik dan de kassa in de buurt ervan maar vanmorgen dus helemaal aan de andere kant, 8 kassa's er tussen, stond niet echt lekker in te laden zeg maar, maar meneer was lief blijven zitten en ging ook lief mee... je nummer staat genoteerd we gaan ff kijken dan waren jullie eigenlijk nog naar de zondagsmarkt met de konijntjes in Mol geweest? lage schoenen kunnen toch ook in de winter? zou gewoon die lekker gaan dragen hoor, staan nu ook lage schoenen in de winkels...je bankrekening is al geen vet pot zeg je zelf en anders draagt hij deze nooit @Otje het zijn wel stoere schoenen hoor. De baan was al zeker voor de woensdag en vrijdag en toen vroeg ze nog of ik evt ook op zaterdag zou willen werken zodat zij ook af en toe vrij kon hebben...de eigenaresse dan, ze stelde voor voor om de week, nou nee dat wilde ik niet ik zei toen ik dnek er over na en ben toen gekomen met 1x per 4 wkn en dat vond ze goed, en het brengt toch net wat extra geld in het laatje. we hebben gisteravond de hele mutsy op mp gezet en hebben nu een bod van €353,=...... dus we wachten nog ff af.... maar het gaat wel heel snel hoor in zo'n korte tijd... Dankje dat wij ook opwintersport mogen wie weet ligt er wel een dik pak sneeuw...is het eigenlijk ver van je vandaan? want wij willen ook een uitje maken naar Overloon, als het weer het dan toe laat..mss wel leuk als je kom zwemmen? kan je op het kaartje van Wijnand en kost het je niets Vlak bij de schouwburg in Breda ligt de satehut...perfect eten en snel maar wel ff van te voren reserveren en zeggen dat je naar de schouwburg moet anders duurt het wat langer... het ligt eigenlijk net naast het centrum zeg maar wat kan een huilbui opluchten hé, hoe reageerde steef? want die kon je nu niet echt troosten Stoere larzen voor Sara zeg... @Lola van je "schoonfamilie" moet je het dus niet hebben, dna kan ik geloven dat je hoopt dat het snel voorbij is maar gelukkig was ze er wel blij mee... Leuke foto's komen er weer voorbij en wat groeien ze allemaal hard!!! @Slingding lieve schoentjes en laarsjes voor een meisje @Noura bestaan ze ook voor volwassen? er zijn een paar rokjes toch nog iets te groot geworden en innemen word niet echt mooi....dan moet ik ze al weg brengen en laten innemen..maar als het zo kan.....hihih
Zo, kom weer ff buurten voor de afleiding... Pfff, Fynn heeft nu echt ontdekt dat het erg leuk is om uit z'n bed te komen en mij kwaad te maken Het heeft echt een uur geduurd voordat hij ging slapen...hoop dat het lolletje er snel af is. Verder is ie wel grappig hoor. Hij heeft vandaag zo'n dun flubbershort (ja, Janette, van de Hema ) aan. Ging daarmee op het potje zitten. Deed z'n broek opzij, haalde z'n piemel eruit en ging zo zitten plassen. Haha, zo kan het natuurlijk ook @Janette: Een steeg...tja, dat had ik zelf kunnen bedenken We zijn idd naar de konijnenmarkt in Mol geweest. Wat een drukte was het daar zeg. Vond het zelf een beetje zielig al die dieren in kooien. Vooral de zwanen en pauwen zagen er sneu uit. Maar Fynn was helemaal weg van de konijnen en ging ze zelfs een kusje geven. Helaas wil z'n mama geen konijn in huis...Vwb de schoenen heb je gelijk hoor. Zo koud is het hier 's winters nou ook weer niet. En mocht het nog koud worden dan kan ik altijd nog wat gaan kopen. Moet alleen wel zeggen dat bij die lage schoenen de zolen ook wat dunner zijn en dat is 's winters mss wel koud...
Ik kreeg gisteren trouwens een telefoontje m.b.t. de Maxi Cosi. Of ze 'm NU konden komen ophalen ? Ik heb toch maar eerlijk gezegd dat we een verjaardag vierden en net aan tafel wilden gaan. Of het ook wat later kon? Uiteindelijk is de man 'm tegen 21.00 uur komen halen. Nou, zo wil ik wel vaker wat verkopen! Niet lang lullen, een goed bod doen en meteen ophalen. Nu alleen na het werk nog als de sodemieter naar de Prénatal voor een Rodi (en voor het setje van Mexx waarvan Emma vorige week al het mutsje 'gestolen' had). Roy heeft gisteravond snel het groep 1 stoeltje van mijn moeder bij mij in de auto gezet voor Emma. Helaas heeft onze stadswinkel maar één Rodi op voorraad, dus voor die andere moeten we dus nog een keer gaan...
ha ha die fynn ja zo kan het dus ook, maar zijn short blijft dus droog maar wat lopen ze nu echt buiten? geen uren toch? anders wat dikkere sokken erin en het kan ook, vorige winter liep teun nog op zijn 1e schoentjes dis hadden ook dunne zolltjesging ook goed door de sneuuw hoor... balen dat fynn zijn bed uitkomt...ook zijn kamer? anders zou je nog een haakje op de deur kunnen maken waar hij niet bij kan komen... lola dat word racen.... en lekker van de mc ga er ff 1 wakker maken anders slaapt hij door...
@Lola: Lekker zeg, zo'n snelle verkoop. Had je meteen weer wat kosten vd verjaardag eruit Kun je de Rodi niet reserveren? Bij de Prenatal hier kan dat wel als je dezelfde dag nog langskomt. @Janette: Nou, Fynn loopt echt wel uren buiten hoor...haha..nee, je hebt wel gelijk hoor! Maar vind een paar van de leren stoere laarsjes toch wel errug leuk. Zal z'n vader es lief aankijken Fynn komt idd z'n kamer uit. Maar een haakje vind ik zielig. Hij moet het gewoon zo leren. Dus nog ff geduld...Aangezien hij pas om 15.00 sliep laat ik hem vandaag ook niet doorslapen. Maak em uiterlijk 16.30 wakker.
Lola: ben je toevallig lid van de ANWB? daar verkopen ze de rodi nl in de webwinkel en leveren ze hem nog thuis af ook....echter alleen in zwart, maar voor leden wel voor 99 ipv 149 euro...
ik lees overal dat de mc rodi pas vanaf 3.5 jaar is of 15 kilo. Heeft er iemand ervaring met deze groep stoel van de hema? daar zitten nog een extra gordel in dus behoud je 5-punts. maar die kan je er ook weer uit halen begreep ik. zijn er ook die voor een romer kid gaan?
Slingding Teun zit in deze stoel dus al sinds zeg maar Mei, ik weet dat Fynn ook in zo'n stoel zit maar dan van een ander merk mij bevalt hij uitstekend, wij hebben hem ook bij de ANWB gekocht voor 99 euro maar kijk goed als dat de grodel wel over de schouder gaat en niet in de nek zit, bij Teun kon het net zeg maar, hij moets wel want hij was uit de andere uitgegroeid...met een maandje was hij goed. de rugleuning kan meegroeien, hij kan ook nog iets kantelen zodat hij iets in slaapstand kan en de hoofdsteunen en de zijsteunen kunnen nog wat versteld worden. wat ik begrijp uit de stoel van de heme is dta de 5 puntsgordel pas weg gaat als de rugleuning ook weg gaat.....en dan heb je alleen nog de zitverhoger over.....nu kan hij met de mc tot een jaartje of 10/12 met rugleuning doen ik weet niet of dat bij die van de hema ook kan
Cynthia: Leuke schoenen en laarsjes hoor! Heb laatst voor Koen ook rode regenlaarsjes gekocht voor Koen van Cars. Vandaag heeft hij ze voor het eerst aangehad en vond het geweldig leuk om in de plassen te gaan staan en te spetteren. Echt een leuk gezicht. Heb jij ook het parkeerarrangement erbij geboekt bij Chasse? Noura: Hihi, moet wel steeds lachen om die gelijkenissen van Saf en Koen. Alleen is Saf wel zo'n 2 kg lichter Heb straks even gegoogeld op die dapper snapper. Ziet er wel handig uit! Eve: Och meid toch, wordt helemaal verdrietig voor je bij het lezen van je bericht. Hier zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten en dan ook nog zo'n tijd in onzekerheid. Sterkte hoor en een dikke knuffel van mij! Oei... vervelend dat Fynn zelf zijn bed (regelmatig?) uit komt. Koen is eigenlijk nog nooit zelf uit zijn bed gegaan en 's ochtends als hij wakker is roept hij me en gaat er pas uit als ik er ben. Hahaha die Fynn, wat een actie om te gaan plassen. Hihi. Ik weet het niet hoor maar is het niet iets om Fynn overdag niet meer in bed te leggen en dan kijken of ie 's avonds eerder gaat slapen? Of werkt dat niet? Koen slaapt de laatste tijd (eigenlijk sinds onze vakantie) weinig tot nooit meer 's middags en moet zeggen dat het prima gaat. Vorige week heeft hij nog 1 x smiddags geslapen. Lola: Wat voor cursus moet je gaan volgen? Ja wel spannend inderdaad met een vreemde mee rijden Oh mooi dat je je mc zo snel hebt kunnen verkopen. Nog voor een leuk bedrag? Janette: Woow das een mooi bod voor de mutsy! Het park waar jij op vakantie gaat is volgens mij voor mij 20 minuten of zo. En van het vakantiepark naar zooparc is ook ongeveer 20 minuten dus dat valt erg mee. Is wel een leuk idee om daar een keer langs te komen om te gaan zwemmen alleen dat park is eigenlijk alleen met de auto bereikbaar en normaal gesproken heb ik die niet tot mijn beschikking op doordeweekse dagen. Wanneer gaan jullie er ook weer heen? Ja die huilbui luchte wel op hoor! Steef werd ook een beetje emo en toen moest ik dus eigenlijk nog erger huilen Maar voelde me daarna wel beter... Maar ja... in het weekend duren de dagen toch langer vind ik dan doordeweeks want dan zijn de kids ook naar school en zo... en normaal is Steef er natuurlijk overdag ook niet.
Even een vraagje aan de mama's hier die actief zijn met de zindelijkheidstraining. Ik lees hier dat jullie de kids dus gewoon in hun onderbroekje laten lopen en dat ze het dan (meestal?) zelf aangeven als ze moeten. Maar wanneer ben je daar mee begonnen? Toen ze het al gingen aangeven toen ze nog een luier om hadden of gaven ze niks aan en heb je het gewoon geprobeerd? Koen toont echt nog zeer weinig interesse in plassen of poepen of wc of potje dus vroeg me af wat ik nu zou doen eigenlijk. Afwachten of toch wat meer gaan stimuleren... Vind het best lastig want weet wel dat pushen geen zin heeft maar ja. Vanochtend ook nog over gehad met 2 mama's van de psz die allebei een kindje hadden die in november 3 werd. 1 Jongetje was overdag al zindelijk en dat meisje had er dus echt nog helemaal geen zin in, net als Koen... Heb trouwens vandaag luiers gekocht bij Kruidvat. 2 van die grote pakken (maat 5) met in ieder pak 72 luiers (dus totaal 144) voor 25 euro. Vond het niet duur en ze zien er prima uit. Ik heb hem er net voor het slapen een aangetrokken. Eens zien hoe het morgenochtend is... De ene keer heeft ie soms heel veel geplast 's nachts en dan is ie echt nat maar soms is het maar een beetje.
jongens bij kinderstoeltje.nl staat de rodi voor 69,95 en prenatal heeft mazzeldagen komend weekend heb ik gehoord... weet neit of het klopt, maar 20% op zaterdag
Nav jullie verhalen was ik even aan het googelen en kwam terecht op Autostoeltjes van Maxi Cosi en Romer. Goedkope kinderzitjes Quinny kinderwagens model Buzz en Zapp. en daar hebben ze de maxi cosi rodi SPS voor maar 69 euro. Iemand ervaring met deze?