Hallo meiden, Ik geef ook nog volledig borstvoeding en ook dat lukt nogsteeds weliswaar met een paar tabletjes domperidon maar goed. Vandaag deed de kolf het in eens niet meer en dat was dus verschrikkelijk zeg... gelukkig konden we er eentje kopen bij de babywinkel bij ons, en nou maar zien of we de andere terug kunnen brengen ergens heen, omdat ik hem op de beurs heb gekocht zou ik niet weten hoe of wat... Hij koste me nu wel weer ff 150 ... Volgens mij had iemand hier ook problemen met haar kolf, hoe hebben zij dat gedaan? Met Rick gaat ook allles goed en hij groeit lekker. Ik voed hem om 23.30 voor de nacht en om 07.00 ongeveer komt ie dan weer, hierna slaapt ie ook nog lekker door tot ongeveer 10.00 heerlijk gewoon mijn mannetje, ik begin nu een beetje tot rust te komen geloof ik... Maar ik blijf het zwaar vinden, zeker nu mijn ouders al 10 dagen op vlieland zitten... Liefs Irma en Rick.
Hallo allemaal Goedemorgen en prettige paasdagen Ik zie dat ik de eerste ben...komt niet vaak voor...maar zit tussen het douchen en uitgebreid paasontbijt in...vriendje staat nu onder de douch en teun ligt nog heerlijk te slapen @Feitkifkim kan je geen contct opnemen met de fabrikant van de kolf dan kunnen en moeten zij je toch verder helpen. Teun is al een een paar weken uit zijn bak en vind het prattig in de wagen hij geniet er helemaal van.... Gisteravond uit eten geweest bij vrienden en daar heeft hij heerlijk in het campingbedje geslapen en terug in zijn pyama en slaapzak met jas erover in de voetenzak van zijn wagen...meneer had het eerder te heet dan te koud.....en daarna heerlijk weer verder geslapen. Al had hij gister zijn dag niet...we denken aan tandjes..misschien wat vroeg maar hij jengelde..niet echt huilen...net of er wat zeer deed en toen we druppels ervoor gaven was het over en op zijn kaak zijn een paar witte puntjes te zien....hopen dat het snel overgaat..... Teun voelde zich de laatste paar dagen niet lekker waarschijnlijk van zijn prikken en tandjes ?en dronk van de 4e fles om 19:00 uur maar 40 of 50 ml evengoed in bed gedaan en we zien wel...ja want moet hij niet dan moet hij ook echt niet...gewoon doorgeslapen....en we dachten hij komt wel...maar niet dus. Ik had op het cb gehoord dat ze vanaf 7 kilo hun 5e fles mogen laten vallen....en het is zalig hoor!.... Maar nog een tip voor evt de box buiten, want ja zo'n ding slepen is toch niet makkelijk, ja kan ook evt een campingbedje buiten zetten vermaken ze zich ook in...... Ik ga het brood in de oven gooien en de eitjes koken... prettige paas allemaal en hopen dat alle baby's een lekkere rustige paas hebben Doei JAnet
Ik wilde even snel komen vertellen dat Wessel weer wat nieuws heeft geleerd. Hij pakt dingen van mij over ik had zijn knuffel voor hem gehouden en hij pakt hem zo van me af dus ik weer proberen en hij bleef het doen @Janette hier op het cb zeiden ze dat het pas met 5 maanden mag de laatste fles laten vervallen maarja ze zeggen overal wat anders Ik ga als Wessel 7 kilo is hem dan ook laten vervallen ik moet hem nu al zo vaak wakker maken voor die fles. @Eve probeer je niet te rot te voelen want het is al gebeurd en je doet er helaas niks meer aan. Nou ik ga paasontbijten. Fijne dag allemaal.
Hallo, vrolijk pasen. ik ben evenniet geweest m,aar niemand zal me gemist hebben zeg maar. Kailynn liggt heerlijk in de binnen box en vanmiddag kan ze in de buitenbox. ik had hem voor 7.50 gekocht een echte ouderwetse met telraam er in. gisteren een beetje gehuishoud en mijn ouder zijn wezen eten en de komende 2 dagen zijn hier echt lekker met zijn 3en. we hebben kermis op het dorp dus wel gezellig. Probeer even op alles te reageren. Ik geeft bijna volledige bv, soms heb ik niet genoeg en krijgt ze kv ik slik al lang domperidon om het goed te houden. ik kolf de laatste voeding en die krijgt ze bij de bv van 20 uur de volgende dag en om 24.00 uur krijgt ze kv omdat ze beter door slaapt. Wat een leuke foto's van Wessel en wat is hij knap!. En ook een hele leuke foto van Demi. Kailynn is ook maar erg klein al ik haar vergelijk met de rest. wij moeten 19 april naar het cb incl. 3de prikjes. irma, ik heb avent gebeld en die zei dat ik terug naar de winkel moest maar ik had bij hun mijn serie nummer al opgegeven dus ze wisten dat hij terug kwam. ik moest hem zo compleet mogelijk inleven en ik kreeg een nieuwe terug. bij ons heeft de winkel ook naar avent gebeld om het verhaal te chekken want iedereen kan wel zeggen dat ze hem mogen omruilen. maar jij hebt toch een medela? Kailynn had gisteren echt weer een mekker dagje zeg maar veel huilen en ze is echt aan het regelen elke 2 uur aan de borst, hoop dat ik goed mee regel met de productie. maar als dat niet gaat dan weet ik niet meer wat ik nog meer kan doen daN HEB IK TOCH ONDERHAND ALLES GEPROBEERD. sorry hoofdletters stonden aan. Ik ga weer lekker van het weer genieten. tot later
Hoi Eve, kan me goed voorstellen dat je dit in deze situatie overkomt, hoor. Ik denk dat je eigen conclusie wel zal kloppen en dat je dit gedaan hebt om te "bewijzen" dat je nog in de markt ligt of zo. Trek het niet te veel aan, gebeurd is gebeurd en zolang het niet iedere week gebeurd is er niks aan de hand. Jammer dat je ex niet heel erg leuk is, dan was het goed nieuws geweest... Hier gaat alles zijn gangetje. Ik baal wel een beetje. Mijn vriend werkt heel hard op dit moment (80 uur per week, voor werk en studie), heeft hij eindelijk een lang en (redelijk) vrij weekend, is hij ziek. Ik was er al bang voor dat het zou gebeuren, maar nu ligt hij te kermen op de bank. Mannen zijn als ze ziek zijn toch echt heel flauw. In zijn slaap loopt hij te kermen dat hij doodgaat (hij heeft nota bene keelpijn en is flink verkouden) en dat hij dan een serene begrafenis wil. Ik lach me rot. Hij is echt heel grappig als hij praat in zijn slaap. Ik hoop dat hij een beetje opknapt, dan gaan we als Thijs ook wakker is naar het Vondelpark voor een rondje en een koffietje. Lies
Hallo! We hebben zooo lekker geslapen. Gisteren was mijn man jarig en we hadden gisteravond nog veel bezoek. Rond middernacht was iedereen weg en nog even snel opgeruimd en rond 1 uur vannacht was ik blij dat ik naar bed kon. Koen had zijn laatste fles al gehad en lag al heerlijk te slapen. Hij slaapt nu 2 nachten zonder bakerzak en dat gaat op zich goed alleen is ie 's ochtends eerder wakker. Vanochtend werd ie iets voor 7 uur wakker en heeft om 7 uur zijn 1e flesje gehad. Nadat hij die leeg had begon ie al te gapen. Dacht meteen: Oh hij heeft slaap! Dus rond 7.30 hebben we hem weer in bed gelegd en zijn we zelf ook gaan slapen... tot 10.30 uur! Heerlijk zeg... Daarna een lekker paasontbijtje gehad... Mmmmm... Zal even op iedereen proberen te reageren... Suusje: Ik geef vanaf het begin FV dus denk dat je mij verwart met iemand anders. Geeft niet hoor. Hihihi. Vales: Leuke foto's van Wessel! Hoe is het nu met je zus en de baby? Gisteren had ik een vriendin op bezoek die nog een foto van me kreeg van haar en Koen toen ze op kraamvisite was (Koen was toen 3 dagen) en besefte ineens dat het wel heeeeeeeel snel gaat! Eve: Ik las 2 stukjes van jou... eerst van de rit naar Parijs (die niet door ging) en daarna het andere verhaal. Kan me best voorstellen dat het wel eens moeilijk is en dat je daardoor door zoiets sneller in de verleiding komt? Maarre... als je je er zelf niet rot bij voelt moet je je er echt niet voor schamen. Maar doe geen dingen die je liever niet wil natuurlijk. Is ie leuk? Eventueel een partner voor de toekomst of absoluut niet? Patricia: Wat fijn dat Jesper al op 4 voedingen zit! Volgens mij zijn hij en Koen op dezelfde dag geboren (28-12) maar Koen heeft echt nog zijn 5 flesjes nodig... Over in de bak liggen: Koen past er nog goed in (is nu 62 cm) en heeft nog een kleine 10 cm over. Maar denk dat ie het wel heeeeeel leuk zal vinden om straks in de grote wagen te "zitten" zodat ie meer kan zien. Wie heeft de baby al in de wandelwagen zeg maar? Van Teun weet ik het maar de rest? Duikster: Valt niet mee als je moe bent idd. Ik reageer het dan ook sneller af op iemand anders die het dichtst bij me staat... Sterkte hoor! Oh ja: FIJNE PAASDAGEN ALLEMAAL! Gaan jullie nog iets leuks doen? Wij hebben vanmiddag een verjaardag van een kindje wat 1 jaar is geworden en morgen gaan we naar Burgers Zoo in Arnhem! Heb er zin in! Hopelijk blijft het ook zo'n mooi weer. Zo... nu ga ik maar eens douchen want zit nog in m'n badjas en tis al 13.30 Doeidoei en groetjes van Otje
Hoi hoi, Cynthia, ik had inderdaad een medela kolf maar omdat deze zo`n herrie maakt heb ik toch besloten om een andere te kopen, een avent... Maar jah die deed het ineens niet meer. Wat voor batterijen doe jij er trouwens in? Bij mij doet hij het ook niet met Philips batterijen. Nu zit ik aan het stroom en ben niet meer zo mobiel... Ben aan het werk, ze hebben geen leuke bestelling gedaan voor de meiden, dus ook niets lekkers te eten... Heb een vriend gebeld en hij zorgt voor Turkse pizza`s vanavond, niet echt een Paas dinner maar toch beter dan rijst met bonen, wat ze al bijna iedere dag eten... Ik kom later wel weer ff kijken, Fijne dag allen. Irma
irma, ik kolf altijd op stroom als het kan want die batarijen gaan zo snel leeg! ik gebruik verschillende batarijen als ik ze gebruik. avent heeft goed service dus als je wil kan je er naar toe bellen!
Hoi meiden, Hier een goed begin van de dag.Om half 8 werd Dain wakker en na de borstvoeding is hij terug naar bed gegaan. Toen werd hij pas om 10.30 weer wakker, dus we hebben lekker uit kunnen slapen. toen een lekkere paasbrunch en 's middags kwamen michels vader en zus langs en om 5 uur zijn we pannenkoeken gaan eten met michels moeder en tantes. Helaas vond Dain dat een stuk minder leuk, waardoor ik voornamelijk met hem in de weer was. Nu ligt hij op bed. Voorheen sliep hij rond 7 uur direct in om rond 22.30 wakker gemaakt te moeten worden voor zijn laatste voeding. Maar de laatste paar dagen is het een drama om hem in slaap te krijgen, dat duurt toch wel een half uur. Maar goed, zolang hij 's nachts lekker door blijft slapen zal ik niet gaan klagen. Het kolven wordt weer minder. De 1e voeding gaat goed, maar de andere voedingen kolf ik nu nog maar zo'n 60 cc, dus 3 keer kolven voor 1 voeding. Ik blijf kolven, net zolang tot ik niks meer heb, maar Dain krijgt nu dus wel 1 a 2 flessen nutrilon op een dag. Wij zullen ook nog niet naar de 4 flessen kunnen denk ik hoor, maar dat vind ik op zich niet zo erg. Als ik vroeg naar bed ga zet ik gewoon de wekker. Eve, je moet je niet schuldig voelen hoor, je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen. Zolang je het maar veilig doet, anders krijgt Fynn wel heel snel een broertje of zusje! Noura, ik dacht ook dat je safoean moest zeggen, dus ik moet in gedachten ook even wennen! Dain past ook nog in zijn wandelwagenbak, maar denk ook dat hij die andere wagen leuker vindt, dan zien ze veel meer he! Vales, wat een leuke foto;s en wat een grote kuif heeft Wessel! Dain is hartstikke kaal. Dat heeft ie van mij! Mijn haar wilde vroeger ook niet zo groeien. Hij begint trouwens steeds meer op mij te lijken, vind ik stiekem wel erg leuk! Nou meiden, fijne paasdagen verder!
oh jee ik zorg voor verwarring geloof ik. ook mijn eigen schuld. maar het is een beetje lastig om te schrijven hoe je het uitspreekt. het is niet met een sterk uitgesproken oe, en het klinkt als safwan, met een lichte oevorm tussen de f en w. of word ik nu heel onduidelijk? maar jullie zaten wel in de goede richting hoor. en ik had het eerder geloof ik ook zo opgeschreven, maar ik merkte in mijn omgeving dat mensen er een heel uitgesproken oe in gingen doen. maar goed, jullie horen het wel op de meeting.
ik had problemen met de avent kolf. in de winkel kreeg ik direct een nieuwe mee. avent doet hier nooit moeilijk over. als ik op het werk ben kolf ik met de bijbehorende handkolf. dit gaat heel goed, mischien nog wel sneller zelfs. wat betrefd de wandelwagen, saf ligt nu nog lekker in de bak. maar ik zit er over te denken om toch te wisselen van wagen. ik vind die van ons zo groot. en hij neemt in huis ook veel ruimte in. de wandelwagen inzet kan volgens mij alleen maar met het gezicht naar voren, wat ikniet zo leuk vind. en ik denk er nu over om de buzz te nemen. maar ik ben er nog niet over uit.
fijne paasdagen! hoewel de helft al bijna om is. Irma, ik kolf met duracell batterijen als ik batterijen gebruik in de avent. Staat ook in het bijgeleverde boekje... Ik heb overigens op mijn werk altijd de handkolfonderdelen als reserve in de tas zitten voor het geval dat. Snel avent bellen en ik hoop dat het zich dan snel oplost. Cynthia: nou niet zeggen dat je neit gemist wordt, want ik dacht al, waar is ze nou? Jij komt toch echt trouw elke dag wel effe langs.... Noura: ik hoor de juiste uitspraak wel in Dongen... Otje: het klinkt alsof je weer een beetje bent bijgekomen. fijn dat Koen nu wat meer uurtjes op een dag geslapen heeft. Laten we hopen dat hij het volhoudt. Eve: ik hoop dat je je rotgevoel snel opzij hebt kunnen zetten. Het is gebeurd en ondanks dat het een foute man is zoals je zei, terugdraaien kun je het niet meer. Geniet maar weer effe van Fynn, maar je hebt ook recht op jezelf goed voelen.... Iedereen doet wel eens iets waar hij niet blij mee is. Vales: leer Wessel ook delen he, al hij nu alles al gaat af[akken.... maar wat leuk dat hij dat kan. Nick pakt ook vanalles van mij aan. Hij was van de week al aan het spelen met stukjes electriciteitspijp. Hij zat op zolder bij ons toen we aan het klussen waren in de wipstoel. Overigens begint Nick steeds meer te draaien en te wurmen in de box en beweegt alle kanten uit om te pakken te krijgen wat hij hebben wil. echt grappig om te zien. Hij rolt ook vaak tot op zijn zij en maait echt gericht en hard tegen de babygym aan. Het lijkt alsof het boxkleed nog wat zacht is waardoor volledig rollen lastig is, want vanmiddag had ik hem op de vloer op een fleece gelegd en toen rolde hij meteen van zijn buik op zijn rug. en schaterlachen...heerlijk. Wij zijn vanochtend in de kerk naar de kleuterviering geweest. Was wel grappig en vooral rommelig. Al die kids lopen dwars door de kerk heen en weer van voren naar papa en mama. Nick heeft heel gezellig bij Frank op schoot gezeten. De laatste 5 minuten werd het te lang en begon hij te huilen. Met tut was het oten ook snel weer goed. In de auto naar huis heeft hij weer lekker geslapen. Na een paasbrunch zijn we toen naar mijn ouders gelopen, een kilometer of 3, thee gedronken en op ons gemak terug gelopen. Wat een heerlijk weer was het zeg.... Toch al lopend mijn jas maar aangehouden want ik ben nog steeds huiverig voor kou op mijn borsten. De borstontstekingen zitten me nog te sterk in het geheugen... en de arts gaf toen aan dat kou mogelijk een oorzaak kon zijn... Vanavond gezellig met zijn tweeen gegourmet. en weer eens een lekker witbiertje gedronken erbij... Dat was lang geleden. Nou maar hopen dat Nick er straks niet te veel last van heeft. Karin
@Karin het was de bedoeling dat hij die knuffel van me afpakte afpakken is ook niet het goeie woord ervoor,aanpakken was beter geweest @Slingding dank je wel voor je compliment Hoe is het vandaag met Kailynn gegaan?hopelijk is ze een beetje rustiger geweest. @Lies ik moest echt lachen om het stukje van je zieke vriend Johan is gelukkig bijna nooit ziek en is ook nog nooit ziek thuis geweest van werk maar hij is ook weleens erg verkouden en dan is hij ook echt een mietje,maar dat vind ik niet zo heel erg want hij werkt echt heel hard. Zo te lezen werkt jou vriend echt wel heel veel. @Otje veel plezier morgen! Ik moet morgen werken maar krijg wel meer betaald dus dat is wel fijn. Ik heb niks meer gehoord van me zus dus ik weet het ook niet zal haar morgen wel weer een smsje sturen,hopelijk is er niks aan de hand [-o< @Molly ja jullie zeggen allemaal dat hij zo lang haar heeft,ik heb het niet door ben niet anders gewend. Ik hoor ook van iedereen dat Wessel erg op mij lijkt maar hij heeft ook dingen van Johan dus hij is mooi gemengd @Noura ik zit er ook aan te denken om Wessel volgende maand in de wandelwagen te zetten want hij verveeld zich dood in de bak,maar aan de ene kant vind ik het ook niet leuk dat ik hem niet meer kan zien die van mij kan je namelijk niet omdraaien(naar mij toe) Wij hebben gegourmet en ik zit echt prop vol pffff. Wessel ligt al lekker te slapen hij is echt doodmoe. Ik ga zo even mij spullen pakken voor morgen want ik moet weer vroeg de deur uit want om 7 uur moet ik alweer beginnen met werken. Het is morgen de drukste dag van het jaar dus dat word hard werken gelukkig ben ik om 2 uur klaar.
Karin: wat goed dat hij zo lang stil kon zijn in de kerk, zeg. Wij moeten volgende week naar het afstuderen van de broer van mijn vriend. Ik kan geen oppas vinden voor Thijs, dus we nemen hem maar mee. Ik ben benieuwd hoe dat gaat... Nou ja, heb ik , als het een beetje saai wordt , een goed excuus om even naar buiten te gaan. Verder geen spectaculaire paasdagen hier. Mijn vriend was niet lekker en we zijn maar even buiten geweest. Morgen gaat hij aan de studie, tot mijn verdriet eigenlijk. Ik vind het echt vervelend om dingen alleen te gaan doen, terwijl (bijna) iedereen samen op pad gaat. Af en toe vervloek ik zijn studie al wel een beetje (en het duurt nog zo lang)... Ik heb al wel een vriendin in de buurt gevraagd of zij morgen met me naar het park kan. Ik hoop het eigenlijk. Haar zoontje Teun is 6 weken ouder dan Thijs, is altijd heel gezellig. Lies
Ik heb nog niet alles terug gelezen, maar ff een korte reactie.... Feitkifkin, jij had toch ook de electrische aventkolf?! Toen ik deze (bij prenatal) kocht, zei de verkoopster dat als ik er problemen mee had, ik me het best direct tot de fabrikant kon richten. Dat zou sneller gaan dan via prenatal. Er zit bij mij een boekje bij met info daarover geloof ik. Dus idd ff kontakt opnemen met avent!
HAllo allemaal, onze 1e paasdag is vrij wel goed verlopen om eerts lekker paasontbijt en om een uurtje of 3 kwamen me schoonouders, zwager en mijn ouders om hier te eten en een beetje te bespreken wie wat volgende week meeneemt naar het vennebos, want daar gaan we heen met zijn 8ten en om nou met allemaal dubbele spullen te zitten is ook niet praktich Alleen Teun had het niet zo naar zijn zin, ik had zelf een fruithap gemaakt van geprakte banaan en een beetje water, potjes banaan at hij al, hij von dhet heel lekker maar kreeg daarna jammer genoeg last van zijn darmen...echt krijsen zijn we niet van hem gewent omdat hij bijna nooit huilt.....niets hielp, tegen 6 uur dan toch nog maar een keertje druppels voor tandjes en voor zijn darmen gegeven en toen na een kwartiertje werd hij wat rustiger, ik had de fles al klaar staan dus die op een rustig plekje gegeven, die had hij bijna op wat de laatste paar dagen ook niet meer voor was gekomen en toen naar bed, en hij is gelijk in slaap gevallen tot vanmorgen 8 uur...... vandaag lekker rustig aan, mischien dat vriendje de koppeling van de fietskar op de fiets kan zetten en dan kan ik droog oefenen.....want het is gelukt de maxi-cosi zit erin nou tot lees maar weer oja vergeet ik bijna..... Teun heeft zich voor het eerts gister omgerold van zijn buik naar zijn rug, we hadden op zijn buik in bed gelegd en na veel draaien met zijn kont rolde hij om en wilde van schrik gaan huilen, maar wij waren heel vrolijk en blij en toen ging hij maar lachen...overpakken doet hij ook vooral met zijn knuffel meneer giraf ik ga aan het ontbijt doei
goedemorgen allemaal. jee wat goed van teun! wat snel gaat het toch met ze he? hier een mannetje wat voor de verandering vanmorgen om 6 uur wakker werd. had denk ik honger. daarna is die weer lekker verder gaan slapen. wel een beetje gemopper, maar ik heb hem gewoon terug gelegd, en hij is in slaap gevallen. ik heb net de knoop doorgehakt. ik koop een quinny buzz. makkelijk inklapbaar, klein, en wandelwageninzet is met gezicht naar mij toe te draaien. en het is ook nog een mooie wagen.
de mutsy die wij hebben daar kunnen wij al de wageninzet naar ons toe zetten en dan straks van ons af...hebben wij hem ook op uitgezocht en hij ligt er nu heerlijk in, hij heeft van opa een wagenspanner gehad, 2.50 bij holland handels hous dus hij heeft ook nog een speeltje binnen handbereik. maar is het een 3 wieler? ik zag namelijk van de week ook een 3 wieler in de stad en die kiepte bijna om op een stoepje om een winkel binnen te komen.......had het ook gehoord van vrienden dat een 3 wieler wat minder stabiel was , nu ook gezien dus...wij hebben daarom ook voor een 4 wieler gekozen
goede morgen, even gauw een bericht voor dat kailynn weer honger heeft. Kailynn heb ik de sfgelopen dagen trouw elke 2 uur aangelegd echter help het geen bal. als laatste kolf ik jouist steeds minder, en kailynn is steeds sneller klaar ik geef gewoon standdart 120ml lijkt het wel al ik na 2 uur kolf is het 60 en na een uur 30 en gisteren na 3 uur was het 90, dus ik maar 30ml per uur aan. de box is helemaal klaar, wielen eronder en een verhoging! ze heeft er gisteren een poosje in gelegen. Ik moet vandaag echt even vouwgordijnen van een vriend in korten, maar ik heb helemaal geen zin maar ja ze staan er al weer een week of 4 en morgen moet ik weer gaan werken dus komt het er ook niet van. Vales: hoe is het met je zus?
goed zeg dat je de box klaar hebt. en ga maar gauw aan het naaien, dan ben je er vanaf. makkelijk gezegd... aangezien ik hier al 3 weken een broek ofzo heb liggen die ik in moet korten. ja vales, ik ben ook benieuwd hoe het met je zus gaat? en ik heb nu ook al een 3wieler. en je moet er met het oprijden van stoepjes opletten dat je er recht oprijd. ik heb nu de freestyle, en die is wel heel stevig hoor. en zolang die in de bak blijft hou ik die ook wel. maar het is vooral het feit dat die zo groot is. en we hebben natuurlijk als we met de 3 kids weggaan, een volle bak in de auto.