December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

janette; ja ik heb hier meerdere uien liggen:)

noura; wat vaag joh, sleutels gestolen, denk dat het niet zulke slimme dieven waren dan(had dan gwoon de hele auto meegenomen!!?) sneu hoor moet er een heel ander slot op....oh lees net dat je een zelfde respons al gaf:D

vwb het stoeltje hier dito hoor omtrend eruit willen maar heb hem hier verteld ivm evt ongelukjes dat het dan niet goed gaat komen en dit werkt hier.

lees nu net dat de meeting 10 oktober gaat worden, ik lees wel mee hoe en wat en kijk tzt wel of ik er bij kan zijn maar ben de dag ervoor jarig dus weet niet of dit gwoonweg te druk is voor mij op dat moment heb de week erna theoretisch examen vandaar

omtrend waar hoor ik het wel en eve mocht je geen vervoer hebben en ik ga ook mee(speelt ook een belangrijke factor) kun je met mij meerijden hoor alleen moet je dan wel met de trein vanaf gouda terug dus weet niet of je dit ziet zitten

noura; jeetje 2 cm in een week dat is echt veel hoor. hier was melvin ook altijd erg klein voor zijn leeftijd en nu is hij 1 van de langste mannen van zijn toenmalige klas zeg maar...

noralien; jeeeeeetje wat een rot situatie zeg bah bah

eve; sterkte met je laxeertroep8) mijn duimen draaien overuren hoor

ik ga weer werken gr saskia

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben een beetje aan het rondkijken voor een leuke theatervoorstelling om met Fynn naartoe te gaan. Heb nu Woezel en Pip gevonden op 22-12 om 16.00 dus dat is een mooie tijd (en ook leuk als een soort verjaardagskado). En op 28 maart Kabouter Plop. De tijden hiervan zijn echter 13.00 en 15.15. Nu zou dat dus niet lukken omdat Fynn rond 14.00 gaat slapen. Maar in maart is dat wrs weer anders (of hij slaapt dan helemaal niet meer 's middags). Zit nu dus erg te dubben welke tijd ik zal nemen. Ik neig naar 13.00. Wat zouden jullie doen?

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: ik wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen.
    ik duim voor en denk aan je.
    Dat van woezel en pip klink wel leuk zeg!
    En als ik voor plop moest kiezen zou ik ook 13 uur doen dan zijn ze nog lekker fit.
    we doen de volgende mama en kids meeting meet jou kant op dat je volgende keer (zelf met de auto) kan komen
    Hebben je ouders zin in een dagje Eindhoven?

Ik ga de knoop maar doorhakken: we gaan voor Eindhoven dan!

We zijn daar nog nooit geweest en het is wat kleinschaliger.
    Dus het wordt 10-10:

www.123speelparadijs.nl
    Vijfkamplaan 6-B
    5624 EB Eindhoven
    040 2568257

Noralien: wat is het een drama zeg, en ja tegen de gemeente doe je meestal niks, je hebt ook geen reet te vertellen.
    valt jullie huis onder direct nieuwe fundering.
    Ik wist niet dat een gemeente je mocht verplichten tot dit soort dingen op koopwoningen.
    ze zijn natuurlijk bang dat alles instort als ze de tunnel gaan maken.

Ik ga even met Kailynn naar de stad.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Dank je! En Eindhoven is vast wel een leuke stad voor m'n ouders ;) Maar ik had begrepen dat er daar al es een meeting was geweest? :( Hoe weet Noralien dan dat ik daar niet achter Fynn aan hoef te rennen...? Haha, wat grappig dat je zegt: als ik voor Plop MOEST kiezen...duidelijk niet jouw favoriet dus :D

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    stadt ze slingding

noortje ik word helemaal al naar als ik alles lees, laat staan hoe jullie je dan moeten voelen
    en zeur hier maar een eind van je af hoor, ik vind het zelf altijd ook fijn om het hier gewoon van je af te kunnen schrijven

moet straks werken... geen zin
    ennog eten halen/maken

woezel en pip is denk ik erg leuk eve, ben benieuwd hoe jullie het vinden

ik ging met nordin altijd met kerstavond naar de film, hij was toen ook klein.
    hij ging soms even over de grond kruipen of op de stoel kijken wat er achter gebeurde maar was niet erg, er zaten op deze avond hooguit 6 mensen in de zaal. hebben we een aantal jaren gedaan, was onze traditie, met zijn 2tjes

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Jij ook al geen Plop fan? ;)

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @eve: sterkte met de onderzoeken morgen en vrijdag.
    Jiri wil meestal al niet meer slapen 's middags. Ik zou ook voor 13.00 uur gaan.

@noralien: vind het erg voor jullie dat het huis zo veel onkosten met zich mee brengt. Echt balen....

@melliemel: het kunnen allerlei redenen hebben waarom Isis zo snel weer wakker wordt. Zou alleen willen dat ze ook wat langer zou slapen op mijn BV. Het is zo best vermoeiend. Wist uberhaupt niet dat BV zo intensief zou zijn. Geen wonder dat mensen het niet lang volhouden. Bij de juli mama's zijn er nog maar weinig BVmama's over.

Vind het niet zo fijn dat jiri niet meer wil slapen 's middags. Is mijn rust voorbij :( Dit is begonnen toen hij zijn speentje niet meer had. Hij is wel moe, in de auto valt hij in slaap of vorige week op de bank. Maar hij wil niet meer naar bed. Dus is hij ook regelmatig 's avonds lastig. Als ik dit had geweten, dan had hij zijn speen nog wel ff mogen houden.

8. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Hier ook geen plopfan, Jiri gelukkig ook niet :)

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Nynke: Wat balen dat Jiri niet meer wil slapen! En al helemaal als je weet dat het door z'n speentje komt. Maar het is natuurlijk ook erg vervelend als hij zo moe is. Mss toch weer een speentje geven 's middags? Of zeg ik nu iets heel pedagogisch onverantwoords? 8)

Goh, ik vind Kabouter Plop eigenlijk best leuk voor die kleintjes. En zo'n show met lijkt me gewoon heel gezellig. Of ben ik hier de enige? :D

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Uhh ik denk het wel :). Die gedachten heb ik ook gehad :D

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Er is een keer een meeting geweest met een heel klein clubje "zuidelijke" mama's. Daar was ik niet bij.
    Maar toen ik laatst bij Lola op de camping was, zijn we daar samen heen gegaan. Zodoende dat ik weet dat ik daar niet achter Jikke aan hoefde te rennen. Of je achter Fynn aan moet rennen weet ik natuurlijk niet ;) :p.

Ik zou zelf denk ik naar woezel en pip gaan. Lijkt me leuk!
    Kabouter plop vind ik iets minder leuk, maar belangrijker nog, vindt Jikke ook minder interessant. Jikke is helemaal fan van woezel en pip.
    Ik weet dat mijn neefje en nichtje een keer naar piet piraat zijn geweest, dit was erg geslaagd. En ik heb een dvd van Kikker de musical, ook héél erg leuk!! Weet niet of die ook nog draaien?

Noura, wat een leuke kersttraditie :).

Nynke, balen dat Jiri niet meer slaapt 's middags, maar helaas heel herkenbaar. Jikke krijg ik ook niet eer zover en valt idd ook binnen 5 minuten in de auto in slaap. Maar overleggen in bed lukt niet, en op de bank wordt ze altijd heel verkeerd wakker ;).
    Herken je gevoel dat je die rust mist ook.

En jammer dat je de bv voor Isis als zo zwaar ervaart.

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wéér zo'n lief kaartje bij de post....Dank je Otje ;).

Eve, had je nog meegekregen dat jouw kaartje boven water is?

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Zo, ik zit nu aan m'n laatste hap voor de komende 24 uur....

@Noralien: Okay, ik snap em ;) En ja, heb het nog meegekregen van m'n kaartje. Het was gewoon Robert's schuld :p

Fynn vindt Plop volgens mij wel leuk. Hij wordt iig altijd heel vrolijk
    van de liedjes en volgens mij vindt hij zo'n show sowieso wel leuk. Woezel en Pip kent hij niet maar lijkt mij wel leuk ;) Zie dat Piet Piraat in mei naar Den Haag komt dus dan heeft ie daar net een leuke leeftijd voor. Kikker draait helaas niet bij mij in de buurt. Met m'n kortingspas van de gemeente krijg ik 50% korting op voorstellingen...ik ga ze dus wrs alledrie boeken :D

Op het kdv slaapt Fynn trouwens ook regelmatig niet. Maar volgens mij komt dat omdat ze hem te vroeg op bed leggen. Thuis houdt hij het gelukkig nog wel vol. Gaat alleen regelmatig wel later slapen dan eerst ('s middags bedoel ik dus)....

Mmmmmm, smaakt echt heerlijk zo'n laatste avondmaal...;)

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo het geld is op en de winkels leeg :)

Eve: JE moet even goed bekijken of het alleen plop is of allemaal van kabouter plop zeg maar.
    want Arno heeft in het theater kabouter klus gedaan en dan heb je alleen kabouter klus en niet de andere.
    Succes met de clean prep.

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt! Vind het altijd leuk om te horen en te zien (hoezo, ben ik een beetje koopziek? :D) En het is een show met alle Ploppies :) Nog 6 minuten en dan begin ik aan de Moviprep...

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wil graag van alles een foto! ;):p

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zoals u wenst mevrouw........

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noortje: wat een ongelofelijke k*t situatie. Toch blijf ik het een raar verhaal vinden dat de gemeente dit zo maar kan eisen. T zal best kloppen, maar je hoort zoveel verhalen bv. van de metrotunnels in A'dam die gebouwd zijn dat de schade aan de woningen dan ook verhaald wordt op de gemeente. en zo wie zo...de gemeente wil iets veranderen aan de situatie en kan dan burgers opzadelen met kosten a 50000 euro. Ongelofelijk eigenlijk. Hopelijk kan jullie advocaat toch nog iets betekenen.

Eve: wij gaan in oktober naar kabouter Plop om 13.00 in Breda. Nick gaat die dag gewoon zijn slaapje overslaan. Hij doet dat wel vaker, dus het zal wel goed komen....
    Succes met de prep...en de komende twee dagen in het ziekenhuis. toi toi.

Slingding: als ik iets gehoord heb van mijn schoonzus laat ik je weten of ik meega.
    Zo Kailynn en jij kunnen weer vooruit. Ik ben ook plannen aan t maken om van het weekend eens naar de stad te gaan. Nick moet echt hoognodig nieuwe kleding hebben...
    Vandaag heerlijk wezen zwemmen met mijn moeder en de kids. Nick heeft voor het eerst sinds tijden weer eens heerlijk vrij in het water gehangen zonder mopperen. HIj was lekker in het water aan het springen van de kant en was helemaal enthousiast met zijn bandjes. Dat is hij dus eerder nog niet geweest. Hopelijk houdt hij nu het gevoel vast dat hij echt kan vertrouwen op de bandjes.

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    #31440 Bianca16, 16 sep 2009
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
    Eve, heel veel succes voor morgen en vrijdag. Ik zal aan je denken en voor je duimen. Enne...ik zou voor kabouter Plop gaan (wil er zelf nl. ook een keertje met Lynn en haar nichtje en mijn schoonzus naartoe). Lynn kent Woezel en Pip niet en vindt Piet Piraat, Plop en K3 sowieso erg leuk:). En vind Fynn 't zandkasteel leuk? Daar zijn nl. ook weleens voorstellingen van.

Noralien, wat werd ik triest zeg toen ik jouw verhaal las. Jee zeg, wat een ellende. Ik kan me zo goed voorstellen dat je het af en toe ook niet meer weet. Een dikke knuffel komt jullie kant uit.

Eindhoven is prima....enne Slingding, je zult toch wel een stukje moeten rijden.....tot Hoogerheide:p, haha!

Morgenavond gezellig met schoonmama naar de musical Joseph in 't Chassé. 22-12 staat Guido Weijers geboekt. Slingding, wij hebben geen eten erbij geboekt. Michel moet gewoon werken tot 17.30 uur, dus dan moeten we teveel haasten. We zitten op balkon A1, rij 1 stoel 1 en 2.

Hier een trotse mama...Lynn heeft op 't kdv heel de dag zonder luier gelopen en heeft geen ongelukjes gehad:).

Ik lees dat er al zoveel kindjes in een grotere autostoel zitten (vanaf 3.5jr/15 kg). Ondanks dat Lynn qua gewicht 'geschikt' is voor deze stoel en ze ook tot de grotere kindjes behoort, vind ik dat ze nog best een tijdje in haar huidige Priori XP past. Vroeg me af waarom jullie nu al voor een grotere stoel gekozen hebben?

Deel Deze Pagina