nou janette dat is balen. hoop dat jullie andere bieders wel serieus geboden hebben. nou hier net woningstichting gehad, die stonden ineens aan de deur. we hebben zo`n idiote buurman die regelmatig in de afkickkliniek zit en toen bedacht had dat kippen leuk waren. nou paar keer zat er een haan tussen, erg leuk, not... maar kippen moet je goed verzorgen, deed die niet en tijdje terug waren eindelijk de kippen weg, en hij moest de tuin opruimen , stond ook allemaal troep in, koelkasten enzo maar dus ook een hele grote conniveer, hoger dan het huis en ook heel breed tegen de schutting, die hangt dus een meter of 2 over onze schutting. zeuren we al heel lang over. en dan haalt die andere boompjes weg, maar we willen dat grote ding weg. ook omdat de troep in onze tuin valt, dat wou die wel wekelijks schoonmaken, maar we hoeven hem niet in onze tuin, en hij wou er ook wel een net onder spannen, nee bedankt, niet echt charmant maar onze pomp van de fontijn gaat steeds verstop zitten en ook stuk. woningb. was het er wel mee eens, maar die gingen dus naar hem, hij lag natuurlijk nog in bed. wij hadden dus iedere keer wat haha en hij had al 4 bomen weggehaald, ja de verkeerde want het ging om deze. en hij beweerde dat het ons om het uitzicht ging.. nou de achterburen en zijn tuin zie ik liever niet, en heb liever ook geen inkijk. heb dat dus ook even gemeld over de schutting goh krijg nu echt een hoog tokkie gehalte........ ben nu wel benieuwd hoe dit af gaat lopen, want mischien zeuren we, maar als je al zolang het vraagt en iemand doet er niets mee, dan word het dus zeuren schijnbaar, en als je naar de woningbouw stapt word het er ook niet fraaier op. snap uberhaupt niet wat een verslaafde in een eengezinswoning doet, terwijl die dagelijks een contr. van de versl.zorg krijgt, en maatsch.hulp, en omdat die zichzelf niet verzorgt krijgt die zakgeld, een schoonmaakhulp enz... van mij mag die opzouten het leuke is, we wonen in eenleuke wijk, maar links en rechts een verslaafde... rechts een alcohollist met een klein kindje sorry voor mijn klaagzang
Jeetje Noura, daar ben je dan ook mooi klaar mee, zo'n buurman(nen) . Zoalng je er niet over "zeurt" bij de woningvereniging gebeurt er zéker niets. Dan heb je niet echt het leukste plekje uitgezocht in zo'n leuke wijk . Het is wel heel moeilijk mensen uit hun huis te zetten als ze het verwaarlozen. Ik heb zelf diverse (licht verstandelijk gehandicapte / zwak begaafde) mensen begeleid die soortgelijke problemen hadden. Nou, je moet het echt héél bont maken voor er stappen worden ondernomen.
@noura: nou dat is dan fijn, zo'n buren. Jammer dat je die niet zelf kunt uitzoeken Zie net dat al mijn abonnementen weg zijn. Snap er niets van. Weet ook iemand hoe je een onderwerp kunt toevoegen, zonder dat je daar in schrijft, of weer opnieuw een berichtje moet achterlaten?
Heb het al gevonden. Een storing en hebben ze allemaal verwijderd. Fijn hoor... Weet inmiddels ook al hoe ik een abonnement kan toevoegen.
Slingding: Als je klikt op "plaats reactie" kan je onderin "directe email-notificatie" aanklikken. Zo werkt het toch??
maar dat activeer je toch pas na het plaatsen van een bericht? noura haar vraag was mee van hoe kan het zonder een bericht te moeten plaatsen
Eve: wij gaan in Breda naar plop. Noralien: Frank blijft het ook raar vinden, maar goed daar hebben jullie niets aan. Volgens hem (hij werkt regelmatig in die materie) geldt het bouwbesluit voor nieuwe woningen en hoeft een oude woning niet 100% aan dat besluit te voldoen. Zou ook raar zijn, met alle veranderende wetgevingen. Maar goed kl*te blijft het voor jullie. zeker omdat inderdaad de kosten van een advocaat mogelijk niet opwegen tegen de resultaten. Noura: pff dat klinkt ook echt niet fijn, die buren van jullie. Wij hebben hier ook een buurboom die flink overhangt en wij zijn ook met onze nieuwe buurman in onderhandeling. Maar dat zijn inderdaad van die moeizame dingen zeg. Ik heb vandaag mijn 1e cursusdag gehad. Dat was wel even flink aanpoten. Vanmorgen eerst Chris bij oma brengen, Nick meenemen bij de PSZ afzetten, zelf naar cursus....en toen kreeg ik rond twaalf uur een sms dan Nick ziek was teruggekomen van de PSZ, 39,5 koorts. S morgens was er nog niets aan de hand. Dan zit je toch ook niet echt lekker op cursus....maar goed bij mijn mams is hij wel in goede handen. Eve: hoe is het vandaag gegaan??
kom alleen ff langs om eve voor vandaag heel veel sterkte te wensen dus eve: heel veel sterkte Maar waarschijnlijk ben je al weg........
Hoi hoi, Even snel een berichtje van mij. Heb Koen vanochtend in bad gezet en daarna geen luier meer aan gedaan. Hij loopt hier nu zo'n 30-45 minuten in zijn onderbroekje en shirtje rond. Gaat goed tot nu toe. Potje heb ik midden in de woonkamer gezet zodat het goed zichtbaar is voor hem. Heb ook al het prachtige stickervel van dora en diego laten zien, en verteld dat hij een sticker mag plakken als hij op het potje plast. Inmiddels heeft hij zo'n 3 x op het potje gezeten maar er komt nog niks maar hij heeft ook nog niet zoveel gedronken vanochtend. Even een vraagje... hoe reageren jullie bij een ongelukje? Zeg je iets van: Ooh vies of zo? Of zeg je gewoon: niet erg of weet ik veel? Pfff... tis erg hoor, ik heb er al eens een zindelijk gekregen maar ik weet er dus echt niks meer vanaf!
@otje: ik zou zeggen dat het niet erg is. Misschien ga ik ook maar eens proberen om jiri zo zindelijk te krijgen. @eve: hoe gaat het met je? Ga toch info vragen over de peuterspeelzaal in het dorp. Is voor jiri wel fijn als hij daar naar toe gaat. Leert hij alvast kindjes kennen en is aktief bezig. En ik heb dan nog een paar uutjes rust
Even een 'update' Mijn moeder kwam straks langs en wilde even met Koen gaan fietsen dus heb zijn luier maar weer aangedaan. Nynke: Ja, ik weet ook niet of het werkt op deze manier want hij geeft het niet aan als hij plast in zijn luier maar wie weet lukt het wel... Zal het nog wel eens proberen als hij thuis is maar ja... op maandag en dinsdagochtend en donderdagmiddag is hij al op de psz dus dan komt het er ook niet van om te oefenen. Eerst maar thuis een tijdje droog zijn en dan daarna zie ik wel of hij het op de psz ook aan kan. Groot gelijk hoor dat je Jiri naar de psz laat gaan. Heb je ook even tijd voor jezelf of voor Isis. Gaat Jiri ook naar het kdv? Eve: Ik denk aan je!
Lola en Slingding, jullie kaartjes lagen ook bij de post. Lief hoor! Bedankt. En Slingding, jou moet ik dubbel bedanken want het kaartje zit dubbel bij de post. Twee keer dezelfde . Ik raak steeds weer een beetje ontroerd als ik wéér een kaartje van een decembermama op de mat vind. Jullie zijn echt SCHATTEN!! Dank jullie wel!
@otje: jiri gaat 2 dagen naar het kdv. Hij kan 4 ochtenden naar de psz. Denk dat ik voor de vrijdag kies. Misschien kan ik ook wel wisselen tussen maandag en vrijdag. Mijn vriend is op maandag thuis, misschien vindt hij het ook wel fijn om af en toe een ochtend alleen met isis te zijn. Kan zelfs incidenteel een ochtend extra nemen, je betaald dan 7 euro. Is een goedkope oppas
Hier even een update van mij. Het darmonderzoek viel me gelukkig erg mee. Het lijkt wel of ik eraan begin te wennen Volgens m'n moeder heb ik weer allerlei grappige dingen gezegd. Dat schijn ik dus elke keer te doen vanwege het roesje. Heb nu bijv tegen de arts gezegd dat ik de volgende keer dat hij bij me in de winkel is (waar hij dus wel es komt) een bakkie met hem ga doen. En ik kan me hier dus niks van herinneren... Heb in de verkoeverkamer (waar ik naast een klant van de winkel lag) ook smsjes gestuurd waar ik niks van afweet en dus raar lag te kijken toen ik een antwoord kreeg...zo'n roesje (heb een extra dosis gekregen) heeft volgens de arts hetzelfde effect als een flinke hersenschudding...vandaar wrs de vergeetachtigheid. Maar wat het belangrijkste is: alles was goed! Vanmorgen dus weer voor m'n borst. Op zich is alles goed maar ze hebben voor de zekerheid weer 2 kweekjes gemaakt. Krijg ik vrijdag de uitslag van. Biopsie was niet nodig aangezien er geen verdacht weefsel zit om een biopsie van te maken. Moet over 6 maanden weer terug voor een mammografie. Als alles dan nog goed is dan laten ze het zo. Wrs is het een verwijd melkgangetje wat geirriteerd is. Kan een paar maanden duren. Daarna zijn we om ff te 'ontspannen' naar Ikea gegaan (m'n vader was vrij vandaag). Krijg van m'n ouders een nieuw bed. De mijne is 20 jaar oud...schaam me als ik dat zeg...vooral omdat het matras ook zo oud is....maar goed, ik vond een nieuw bed gewoon te duur. Heb nu dus een leuke uitgezocht (met nieuw matras uiteraar..haha). Maar eerst gaan we volgende week voor nieuwe vloerbedekking (ook voor m'n slaapkamer). Driemaal raden welke kleur dat wordt... Eenmaal thuis was ik zo ontzettend moe van alles dat ik meteen m'n bed ben ingegaan. Nu de spanning van me afvalt (alleen de uitslag nog...) kan ik wel dagen slapen. Ga zo Fynn halen en dan vanavond weer vroeg naar bed. Reageer alleen nog even op Otje: Ben benieuwd of Koen het zo gaat oppikken! Mij is het bij Fynn dus niet gelukt op deze manier. Poepen gaat nog wel goed maar dat gaf hij vanaf het begin ook zelf aan. Met het plassen ben ik nu dus helemaal gestopt en probeer het over een tijdje wel weer. Ik zei eigenlijk van alles als het plassen misging. De ene keer: Oh jee, ongelukje. De andere keer: Oeps, nu is alles nat. Of: He, ben je vergeten naar het potje te gaan? etc Maar ik vond het toen het steeds mis bleef gaan wel lastig om positief te blijven...
Janette: Jeetje wat balen dat ze de wagen niet meer wilden Vraag me dan altijd af of het echt zo is dat ineens de schoonouders het betalen of dat het gewoon een smoesje is om er vanaf te komen. Maar ja... dat weet je nooit natuurlijk. Hopelijk kan je m toch nog voor een goede prijs verkopen. Noura: Jeetje wat een verhaal over die buurman(nen). Bah bah, niet zo fijn lijkt me. Hopelijk gaan ze een keer uit zichzelf weg. Duikster: Oei, kan me voorstellen dat het stressen is 's ochtends met 2 kids en dan naar cursus! Wat sneu dat Nick ziek werd. Gelukkig was je moeder er om hem op te vangen maar kan me heel goed voorstellen dat je dan niet meer rustig zit. Nynke: Oh das wel handig zeg dat je incidenteel een extra ochtend kan nemen op die psz. Hier gaat Koen 3 vaste dagdelen (ma.ochtend, di.ochtend en do.middag). Eve: Wat fijn om weer iets van je te horen! Gelukkig is het allemaal meegevallen. Hihi, moest wel lachen om jou rare verhalen. Gelukkig heb je hem alleen uitgenodigd voor een kop koffie en niet voor iets heel raars of zo Fijn dat de 1e uitslag goed was! Nu de rest nog afwachten maar ik vertrouw erop dat het goed komt. Oh leuk zeg dat je een nieuw bed krijgt. Welke heb je uitgezocht? Eeeuuhmmm... de vloerbedekking wordt... roze! 8) Ja, ik heb eigenlijk ook geen idee of dit gaat werken bij Koen maar jeetje was even vergeten dat het best een heel karwei is om je kind zindelijk te krijgen. Want in het begin kan je eigenlijk alleen gaan oefenen als je thuis bent. Dus als hij naar de creche is of samen met mij weg of bij opa of oma of weet ik veel dan kan het al niet. Ach ja.. ik zie wel of het gaat lukken maar ja.. houd ook in mijn hoofd dat jongens over het algemeen wat later zijn met alles en Koen was ook al laat met lopen en praten dus we doen het gewoon rustig aan. Vanavond weer Gooische vrouwen. Nog meer fans hier? Ben benieuwd hoe het met Remi is (die zat vorige week alleen in bad ) en zag in een voorstukje dat Tippi Wan weer terug is! Fijne avond/weekend! Groetjes Rafke
nee geen gooise fan omdat ik altijd muziek heb op vrijdag. heb kailynn net in bad gedaan en bij mijn moeder op bed gelegt.