beste dames, ik behoor weer tot het dag leven. Ik ben weer eens naar de stad geweest met Kailynn heerlijk zo op loop afstand. Even die oefenbroekje voor kailynn gekocht. en een paar mooi lingerie setjes voor me zelf (was lang geleden) alleen schrok ik wel even toen ik moest afrekenen. maar voor deze ene keer 145 euro Het waren 3 zeer complete setjes inc. japonnetje. Gisteren een beloningslijst gemaakt voor het plassen op wc/potje omdat ze gisteren op wc plaste maar vandaag was het weer niks, dus morgen oefenbroekje aan en kijken of ze daar op reageerd. Otje: lekker dat steef morgen weer terug komt. zie maar zo nog 1 nacht alleen in bed. nyncke: heb je een beetje hulp als je straks alleen bent met de kids. Lola: de dag een beetje door gekomen? Noralien: idd hoe is het met katootje.... ik ben zóóóóóóóó benieuwd! Janette: heerlijk dat je de wagen alsnog kwijt bent.
Wij zijn zaterdag naar de Zoo in Antwerpen geweest en ik heb Lynns potje meegenomen...juist omdat ze al vanaf woensdag hele dagen droog was, wilde ik eigenlijk geen luierbroekje aangeven. We zijn regelmatig bij een wc gestopt en daar heeft ze steeds op 't potje geplast. Lynn wilde ook niet op een gewone wc plassen. Nu gelukkig wel, alleen houd ze dan haar handjes vast aan de bril, logisch, alleen vind ik dat soms best vies (niet thuis, maar als ik weg ben). Heb wel desinfecterende gel, maar toch... Otje, wat fijn zeg dat Steef morgen weer terug thuis komt! Wat een leuke laarzen....tja, dan kan ik ook niet achterblijven...hier Lynns nieuwe laarzen, maatje 24 Bekijk bijlage 17692
Even een ego-berichtje. Vanmorgen gebeld voor de uitslag van de kweek. Er zijn geen onrustige cellen gevonden. Er zit echter wel een papilloom (goedaardig gezwelletje) in een melkgang. De kweek kan echter niet 100% uitsluiten dat er niks kwaadaardigs in de melkgang zit. De kans is heel erg klein maar toch... Er zijn nu 2 opties. Of ik laat het zo en moet dan onder controle blijven. Bovendien blijf ik dan in onzekerheid zitten. Of ik laat de melkgang operatief verwijderen. Dan kan dat onderzocht worden en ben ik van het probleem af (mits alles goedaardig is). De arts adviseert het laatste. En daar kies ik dan ook voor. Moet woensdag voor een intake gesprek en dan de operatie plannen. Het is een dagopname en zal onder narcose gaan. Op zich is het geen ingrijpende operatie maar ik vind het toch wel eng. Heb er op m'n werk de hele dag over na lopen denken en ben nu wel rustiger dan vanmorgen. Laat het maar over me heen komen. Het zal toch moeten gebeuren en ga proberen om mezelf niet ziek te maken van de zenuwen. Kom morgen weer verder reageren hoor! Life goes on en wil het hier gewoon gezellig hebben.
Oef Eve, jouw berichtje moet ik even laten bezinken. Na de eerste regels wilde ik keihard gaan juichen van blijdschap... tot ik het addertje tegenkwam... Ik zou trouwens ook voor die optie kiezen hoor! Liever nu meteen een operatie dan jarenlange onzekerheid en steeds opnieuw de zenuwen hebben voor een controle. Ik hoop dat woensdag blijkt dat je snel aan de beurt bent voor de operatie. Dikke knuf van mij...
Eve je moet vooral doen waar jij je prettig en voelt. knuffel! Ikzit thuis vannavond, ik had graag muziek gaan maken vanavond. maar mijn ouders blijven langer opvakantie en zo heb ik gaan oppas (babyfoon) normaal namen we Kailynn mee maar ze was te moe om iets langer op te blijven. We zijn op de muziek veel bezig met afrikaanse muziek ivm een concert met dit thema.
@Otje: Wat fijn dat je morgen Steef weer in de armen kunt sluiten! O, wat zal de tijd voorbij kruipen tot 15.00 uur. Maar daarna kan het weekend voor jou ook niet meer stuk. Gaan Koen en Sara mee naar het vliegveld? @Nynke: Tja en dan ben de volgende... Maar net als bij Otje, komt voor jou de dag dat je je vriend weer ziet. Maar rot lijkt het me wel... @Bianca: Gave laarzen hoor! @Slingding: Wat vond Arno van je nieuwe lingerie... ? Roy was vandaag zeilen met collega's in Monnikendam. Onnodig te zeggen dat ik af en toe best jaloers was...
Die was al aan het werken en hij is voorlopig het 1ste komende uur nog niet thuis. Enmorgen moet hij vroeg naar Arnhem maar het is al uitgewassen en droog dus wie weet.
@eve oei toch schrikken dus, maar ik zou het zelfde doen hoor, anders blijf je toch er mee lopen en nu kan het hopenlijk snel afgelopen zijn dikke knuffel vanaf hier
Janette: Nou, das een mooi bedrag zeg voor de wagen. Veel plezier morgen op het feest van oma. Nynke: Ooh ja, jou man moet volgende week weg he? Kan me voorstellen dat je er wel tegenop ziet. Krijg je wel hulp van familie of zo? Bianca: Mooi hoor die laarsjes voor Lynn. Jeetje, dat lijkt me wel een gedoe zeg, een potje meenemen naar de dierentuin. Of viel het wel mee? Eve: Ooh wat vervelend dat je nu weer voor een ingreep naar het ziekenhuis moet. Zo blijf je bezig he? Heel veel sterkte. Ik denk aan je! Koen en Sara gaan morgen niet mee naar Schiphol. In eerste instantie zouden ze wel mee gaan. Alleen nu wordt er morgen op mijn vaders oude werk (hij is sinds juli met pensioen) een bbq georganiseerd en wij mochten met ons 4tjes ook mee maar dat gaat dus niet. Maar nu gaan de kinderen met mijn ouders mee. Het is daar natuurlijk superleuk voor ze want dat bedrijf ligt aan de maas en heel veel plek buiten om te spelen dus Koen vindt dat helemaal geweldig en Sara ook. Veel leuker dan ruim 4 uren (heen en terug naar Schiphol) in de auto te zitten. En Steef zien ze natuurlijk gauw genoeg! Welterusten!
Eve, net als Lola was ik na 't lezen van de eerste zin van je berichtje helemaal blij....totdat ik verder las. Ik denk dat je idd een goede beslissing hebt gemaakt. Onzekerheid is ook niks. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Van ons een dikke knuf! Otje, ook leuk voor Sara en Koen dat ze mee mogen naar de bbq. Net wat je zegt, 4 uur in de auto is ook niks. Geniet van 't weerzien van Steef vandaag! Enne...ik vond 't geen gedoe met 't potje naar de dierentuin. In plaats van dat ik haar op de wc heb gezet, nam ik 't potje mee naar de wc en de rest van de dag hing 'ie in de tas aan de buggy. Ik merk aan Lynn dat ze enorm aan 't groeien is. Broeken die ik een paar maanden terug nog om moest slaan, zijn nu te kort. Ben benieuwd...dinsdag moet ze naar de kinderarts en dan wordt ze toch weer gewogen en gemeten. Michel is nu aan 't werken...gelukkig is hij om 12 uur klaar. Hij werkt normaal 1x per 3 a 4 weken op zaterdagochtend, maar nu moet hij 3 zaterdagen achter elkaar werken.
hi hi, probeer ff te reageren van de laatste tijd.... eve; wat was de uitslag? hoop goed? noralien; hoe gaat het met jouw naar omstandigheden omtrend alle financiele toestanden rondom.... trek je het een beetje, of zorgen de kids en katootje je genoeg afleiding om er zo min mogelijk aan te hoeven denken? eve; ik lees over voorstellingen klinkt errug leuk heb er ook een tijdje aan zitten denken lijkt me ook leuk voor orlando om naar zoiets heen te gaan. hier hadden ze voorheen specialen peuter en kleutervoorstellingen van de kinderparasol zo heette het, weet niet of het nu nog ergens bestaat maar ik vind zoiets ook erg leuk(woezel en pip of plop) slingding; zooo lekker geshopt zeg leuk hoor bianca; bij mij gold gwoon dat ik een vervolg stoeltje kocht adh een opvolger zeg maar. en daarbij kwam dus dat zodra zijn hoofd boven de stoel uit zou komen de stoel niet meer volledig veilig was toen was de doorslag duidelijk daar zodoende, hier dus andersom qua gewicht kan hij nog wel een tijd door in de sps. maar qua lengte niet meer wat knak van lynn zeg goed hoor noralien; het stoeltje ziet er leuk uit maar idd aan de prijzige kant zeg, moet zeggen hier klimt orlando er zelf in en ik zet hem vervolgens vast mss voor jouw ook een uitkomst wanneer je last hebt van je rug? ik vind het echt schandalig zeg hoe kunnen ze!?!!?!:x wat balen zeg janette; maar fijn dat je nog iemand anders had noura; zo ik zou hier ook helemaal schijt ziek van worden zeg bah bah duikster; is nick weer opgeknapt? zal wel neem ik aan het is alweer een tijdje geleden eve; hee super zeg dat het gelukkig 'niets'ernstigs was fijn hoor otje; lekker zeg zo een grote dame die voor haar broertje zorgt heerlijk wat zien de foto's er gezellig uit zeg, het uitje dus dan he. leuk om te zien dat jouw kids zo een lol hebben hoor setje; wat naar dat het zwanger raken niet lukt kan me goed voorstellen dat het steekt ook al wens je het de ander net zoveel toe hoor. sterkte hiermee en gelukkig dan marcel weer aan de bak is otje; ook lekker geshopt dus ten cate zit wel errug lekker.. eve; wat een leuke foto's van fynn met zijn dieren....... hij straalt helemaal en die foto met oma en fynn ......errug leuk en toevallig zeg van nu en 1 jaar terug(toevallig=mss bewust maar nog steeds errug leuk) noura; jeetje noura nou sterkte hoor met je schoonmoeder. nierstenen is idd niet niks erg pijnlijk eve; beterschap met fynn bianca; beterschap met je voorhoofdsholteontsteking wat een leuke schoenen zie ik allemaal voorbij komen zeg super lola; fijn dat de cursus leuk en interesant was ja je hebt dan zeker aanspraak met je nieuwe collega otje; leuk kado zeg hier zijn we druk aan het verzinnen wat we willen geven aan beide kids. eerst wilden we een nieuwe fiets voor orlando geven maar bij nader inzien is de fiets die hij nu heeft nog groot genoeg en doen we dit dus wss volgend jaar. we weten het nog niet zo goed. we hebben wel aan mijn schoonouders evt een v-tech cuber pocket smile ofzoiets gevraagd en dan met een dora spel. dit vind hij erg leuk momenteel(dora) en hij vind sleutelen ook erg leuk om te zien en wil dan helpen dus mss wel een gereedschaps set ofzo.... voor valerius word het wss of een loopkar of een muziekinstrumenten set want dit laatste is hij ook wel erg voor in, hij is ook lekker aan het swingen zodra hij muziek hoort nml janette; dat ziet er leuk uit zeg. mss is zoiets dus wel wat(de middelste) lola; een fotocamera klinkt ook erg leuk die heb ik idd ook gezien alleen denk dat hij het even leuk vind hier en daarna niet meer eve; herkenbaar hoor qua spullen waar laat je het, mss hier dan een grotere kamer maar heb het 'probleem ook' slingding; weer lekker geshopt heerlijk toch als dit kan, lekker doen hoor eve; he get, evelyne ik snap dat dit ff een klap in je gezicht is zeg naderhand gatver zeg. he heb ff geen woorden verder bah ik ben gister weer een dagje voor de opleiding op de motor gaan touren, het viel me niet tegen en men had 'maar' 2 puntjes aan te merken waar ik nog wat meer kon bijsturen, dus dit viel me erg mee aangezien ik weet dat mijn rij niveau nu een stuk lager ligt dan voorheen(voor de kids reed ik veel vaker. niet dat mijn rijden nu gevaarlijk is natuurlijk hoor) maar dit lucht wel op want het is best een zware opleiding hoor. volgende week vrijdag weer maar dan ook een les geven. dus de ochtend is rijden en de middag een les geven en dus andere leerlingen ook. de les die ik dan geef krijg ik niet op examen, ik heb nu langzame slalom(dan moet je met de motor een stabiel trekkende motor houden(makkelijk gezegd zorgen dat de motor met een constante snelheid, langzaam rijd)en vervolgens tussen 6 pionnen rijden met een onderlinge afstand van elk 3 meter). dit moet volgens een bepaald lesplan maar denk dat zoals ik nu les geef het vrij nauw verbonden ligt met elkaar dat is dus een plus voor mezelf, moet een demo geven we zullen zien. met orlando gaat het goed, hij slaapt goed momenteel niet te hard zeggen, zowel 's nachts als overdag. hij geeft zelf aan wanneer hij wil óefenen' met alleen een broekje, wat dan ook vrij goed gaat. valerius wil lopen maar 'durft nog niet geheel los te lopen wel aan 1 hand. komt ook vanzelf verder wel. zegt al een x aantal woorden oa papa mama die dag(daaa) en zwaait er dan bij erg leuk om te zien hoe beide kids weer een groeispurt maken ik ga nu weer ff wat leren maar ben weer bij voor zover gr saskia
@Otje: Hoop dat je Steef inmiddels weer in je armen hebt kunnen sluiten! Liep het team van 'Hello Goodbye' niet toevallig rond? @Bianca: Ik deed Fynn vanmorgen een spijkerbroek aan die hij 2 mnd niet aan heeft gehad...je raadt het al...pijpen nu ineens ook te kort @Saskia: Had moeten weten dat je Plop etc ook leuk vindt...hadden we samen kunnen gaan...suf dat ik daar niet aan gedacht heb Je lessen klinken goed zeg. Vind het echt zo stoer dat je dit allemaal doet! Hier gaat het qua zindelijkheid ook weer de goede kant op. Fynn zei zelf ineens dat hij geen luier meer om wilde. Vervolgens een onderbroek aan gedaan en dat ging goed. Hij is nu al bijna een week droog (zowel plas als poep). Alleen tijdens slapen en als we weggaan doe ik nog wel een luier om. Op het kdv gaat het nog niet echt goed. Doet wel met de plasrondes mee maar verder niet. Is wrs te druk aan het spelen daar Ik vraag hem wel iedere ochtend of hij met of zonder luier wil. En als hij dan zonder zegt dan gaat het ook goed. Het lijkt wel of hij het prettig vindt om het op die manier zelf te bepalen. Vanmorgen op pad geweest voor nieuwe vloerbedekking voor m'n slaapkamer. Heb 2 mooie kleuren gezien dus nu alleen nog ff beslissen welke. Daarna poffertjes gegeten op terras op het Malieveld. Wat een heerlijk weer zeg. Fynn vond de poffertjes maar niks en hebben dus maar een tosti besteld...
[FONT="]Eve: dikke knuffel voor je. Ondanks de goede uitslag dus alsnog zorgen. Hopelijk kunnen ze je snel opereren zodat die onzekerheid weg is en je weer positief vooruit kunt kijken. Heeft Fynn de afgelopen nacht beter geslapen? fijn dat hij de zindelijkheid weer wat oppakt. Het komt vanzelf goed....Nick zat hier vanavond ook weer fijn aan tafel te plassen.....ik zag de druppels zo uit zijn broek op zijn stoel vallen... Ben benieuwd welke vloerbedekking het nu gaat worden. Noralien: thnks voor je knuffel...ik kan hem inderdaad wel even gebruiken... Hier dus van de week ook gewoon k*tnieuws gehad, hoewel dat in elk geval geen financiele inpact heeft...Mijn moeder is bij een orthopedisch chirurg geweest en die heeft een MRI gemaakt. Haar pijn komt niet van de fybriomalgie maar vanuit haar rug die grotendeels versleten is. Eind oktober gaan ze nu een complete botscan maken om te kijken of er nog iets aan te doen valt. Zo niet is het gewoon kl*te, aangezien ze nu dagelijks heeel veel pijn heeft en vaak slecht 4-5 uur kan slapen en dan van de pijn wakker wordt. Zo wel vind ik het ook gewoon mega eng omdat ze tijdens de vorige operatie een hartstilstand heeft gehad. al met al niet iets om vrolijk van te worden. Goed nu weten jullie ook een beetje waarom ik wat 'afwezig' ben geweest afgelopen week Daarnaast gaat het met mezelf lichamelijk ook niet echt lekker en heb ik regelmatig last van pijn in mijn handen. Weet niet wat dit is en het gaat ook nog wel weer weg, maar tegelijk weet ik ook dat de gezondheidsklachten van mijn moeder rond de leeftijd die ik nu zelf heb zijn begonnen en men is nog steeds niet zover dat ze nu weten of het erfelijk is of niet. spookt dus ook af en toe door mijn hoofd. Ga in elk geval deze week een werkplekonderzoek aanvragen om te zorgen dat mijn werkomstandigheden optimaal zijn en dat in elk geval geen lichamelijke klachten kan veroorzaken/verergeren. Dan even aankijken wat er gebeurd en anders ga ik binnenkort maar eens bij de huisarts langs. Gekke is dat ik soms dagen/weken nergens last van heb en dan ineens weer wel. Lola: ziet er uit als een erg leuk keukentje! Nick speelt ook graag met potten en pannen! Otje: jij bent vast aan het genieten van je Steef. Frank meldde hier en passent gisterenavond dat hij waarschijnlijk volgende jaar mei een weekje naar Amerika gaat voor training voor zijn werk.... Nynke: jij sterkte de komende tijd zonder mannetje. Setje: fijn dat Marcel weer werk heeft. Slingding: die lingerie krijgt zijn tijd nog wel.... Saskia: volgens mij heb jij het ook weer lekker druk. Fijn dat Orlando wat beter slaapt momenteel. Hoe doet Valerius dat, is dat ook zo'n slechte slaper? Hier overigens ook een mannetje wat per dag woorden er uit gooit. papa mama oma lam(p) fiets, beer, pop, bal. Ja het gaat hard....maar wel errug leuk. (al kon ik beide kids vandaag wel wat doen, maar dat is een ander verhaal, zo vervelend waren ze vandaag) Ik heb vanmorgen in het kader van nationale burendag koffie gedronken met de buren van ons straatje. wij wonen voornamelijk in een seniorenstraat dus ergens is dat wel grappig. Zij allemaal snel vertederd door onze ukken. En bij enkele van hun kinderen heb ik dan weer op school gezeten en zo. Maar goed zo heel af en toe is dat wel gezellig. VAnmiddag toen de kids op bed lagen even lekker in de voortuin gewerkt en deze vast grotendeels winterklaar gemaakt. Bijkomend voordeel was dat meerdere buren daar mee bezig waren en het grote afval zo dus fijn met een buurman meekon die toch al naar de stort reed. Extra fijn omdat Frank dienst had en om 1600 vanmiddag pas weer thuis was van een of ander incident. Dus heb vanaf vanochtend half 9 de kids weer zlleen mogen vermaken en dat viel vandaag niet mee, aangezien ze allebei het alleenrecht op mij wilden hebben (en ik eignelijk dat recht aan geen van beiden wilde geven, ik had helemaal geen zin aan aan mijn broek/opmijn schoot hangende kinderen vandaag) Gevolg was een ontvelde duim van Chris doordat Nick een speeldoos dichtduwde waar Chris nog tussen zat en flink wat krijspartijen. Vond het dus heerlijk toen ze allebei even op bed lagen en heb mijn 'agressie' even op de voortuin afgereageerd. Daar geniet ik nu dan van na....alles doet zeer....maar ja...so be it.... [/FONT]
Duikster, jee zeg, 't loopt ff niet helemaal lekker daar bij jullie. Ik hoop dat er nog iets aan de rug van je moeder gedaan kan worden. Vwb jouw klachten, heb je meer last ervan als het vochtig weer is? Wel goed dat je een werkplekonderzoek aan gaat vragen. Bij mij is destijds ook een arbodeskundige geweest en zij heeft mijn stoel helemaal aangepast. Met mijn ma loopt 't ook ff niet lekker. Zij heeft toen ze 2 was polio gehad en die klachten kunnen 50 jaar later zich weer openbaren. Nu heeft ze dus heel veel pijn aan haar been en heeft van de huisarts antidepressiva ervoor gehad. Ik snapte de link niet echt, maar het heeft te maken met de prikkeling van de zenuwen die door de antidepressiva onderdrukt worden. Er is geen andere medicatie hiervoor. Ze heeft veel last van de bijwerkingen. Vind 't wel heel sneu, maar heb ook wel moeite met de situatie...maar ik zal jullie de details besparen... Slingding, zag om 18.00 uur je pa en ma nog lopen over de boulevard van Vlissingen. Saskia, netjes zeg, maar 2 aanmerkingen tijdens je opleidingsdag. En wat goed zeg dat Orlando zo lekker slaapt, houden zo! Slaapt Valerius wel beter? Duckie, hoe gaat 't met jullie? Janette, leuke dag gehad vandaag? Lynn heeft 't best naar haar zin op de psz. Alleen bij 't wegbrengen heb ik 2 huilende kinderen. Lynn omdat ze mee naar huis wilt en Gijs omdat hij wilt blijven. Ik merk dat ze steeds losser wordt. Ze praat en zwaait naar iedereen die we onderweg tegenkomen en vanmiddag stond ze op de trampoline tussen grotere kinderen te springen. Ze komt alleen niet voor zichzelf op, Gijs daarentegen wel. Vanmiddag waren we in de speeltuin en was Gijs met een driewieler aan 't lopen. Toen hij de driewieler had weggezet, liep er een meisje van Lynns leeftijd naartoe en kwam Gijs meteen aangerend en begon met z'n wijsvinger te zwaaien en 'nee,nee' te roepen. Vervolgens duwde hij haar eruit...tja. Lynn is momenteel erg vervelend tegen Gijs. Het is echt hele dagen huilen met z'n tweeën. Ze pakt echt alles van hem af en luistert totaal niet. Als we echter weg zijn, dan gaat 't prima. Daarom zie ik er wel tegenop als 't weer straks weer slechter gaat worden. Ik ben afhankelijk van de fiets en dan ga je niet zo gemakkelijk ff weg.
Bianca: dan kom ik toch gewoon een keer langs.... leuk dat je mijn ouders gezien hebt, kan goed kloppen ze zitten in een vakantiehuis in koudekerke. Dat van die medicijnen heb ik al meer gehoord. de bijwerkingen is hopelijk gauw voorbij. bij mij duurde het 3 weken maar ik wist waar ik het voor deed. Kailynn loopt sinds gisteren in een oefenbroekje, nu wil ze ineens niet meer op de wc zitten en plast ze steeds in het broekje en krijst ze als ik haar vervolgens op de wc zet. zou ik te vroeg zijn? Karin: je krijgt nog een forum knuffel van me! Gisteren starten de voerkoop van kerstcircus in ahoy, helaas dacht ik er pas in de avond aan en waren dus de loge plaatsen op beide kerstdagen om 12 uur al verkocht. nu zitten we er recht voor op de 7 de rij van de 1ste rang. We gaan met mijn schoonouder. vandaag de tuin klaar maken voor een fundering ed 8 okt komen ze het tuinhuis plaatsen.
het feestje van oma was gister geslaagt hoor, teun en ik kwamen pas om half 5, het begon om half 3, maar dat wiste ze en de oud hollandse spelletjes waren dus al in volle gang, nu vond ik dat niet heel erg hoor.... teun was heel verlegen en kroop bijna in me, af en toe toch een rondje door de zaal gedaan en toen papa kwam om half 6 was het allemaal goed en had hij de grootste lol en heeft hij ook nog alleen op K3 oma's aan de top gedanst.... savonds veel et laat naar bed, half 10 maar hij sliep wel zo en vanmorgen was hij er pas om kwart voor 9 en kon hij gelijk papa zijn kadootje geven die hij had gemaakt op het kdv. want we vierde vandaag wijnand zijn verjaardag voor de familie, ouders broer oma met vriend en mijn ouders, hij is dinsdag jarig en volgende week vieren ging niet want dan zijn we op vakantie dus weer druk en te laat aan zijn middagslaapje begonnen met het gevolg dat hij nog in diepe coma was toen hij eruit moest.. maar hij is wat hangerig en pieperig maar het lukt allemaal nog dus strakkies maar optijd naar bed want morgen staat er ook weer een drukke dag voor de boeg omdat we naar eve en fynn gaan, wilde eerst met de trein gaan, maar doe het toch maar niet word de auto dan kan hij evt ff in slaap vallen.... zo dat was een kleine indruk van ons weekend....druk maar gezellig.. Otje is het weer gezellig met steef thuis? kan me voorstellen dat sara en koen liever naar de bbq gaan ipv lang in de auto te zitten.. eve teun gaat fynn wel poffertjes leren eten hoor....enne mogen we morgen fynn zijn potje gebruiken? heb je een stukje voorbeeld van d evloerbedekking? dan kies ik ff mee zo we gaan ff eten, wijnand patat en ik maar me groenten hus.... tot later
hallo allemaal, goh wat zie ik een geweldige schoenen voorbij komen zeg, echt iets voor een schoenenjunk als mij, krijg zin om voor saf nog wat te gaan halen eve goh wat onrustig zeg, ik schrok wel een beetje, maar ik zou denk ik de zelfde beslissing als jou hebben genomen, hoop dat je de operatie snel achter de rug hebt hoe is het met fynn? iedereen die een knuffel nodig heeft, een knuffel van deze kant. slingding, na 3 weken bijna altijd zindelijk zijn, op een ongelukje na, is het de laatste 2 dagen mis bij safouane. het kan ineens eng worden, en hoe meer je er mee bezig bent, of er aandacht aangeeft, hoe moeilijker het gaan kan. ik laat hem gewoon en probeer ( hoe moeilijk het soms is) er niet te veel mee bezig te zijn. ga er van uit dat het vanzelf wel weer komt. dan maar wat meer verschonen en wassen schoonmama heeft trouwens geen nierstenen, maar galstenen, ik had het verkeerd doorgekregen. het is nu afwachten tot ze over een tijdje geopereerd kan worden. ze ligt nog in het ziekenhuis en mocht gister een paar uurtjes naar de bruiloft, vandaag heeft ze ook een paar uurtjes verlof gehad. de bruiloft was fantastisch ik weet niet wie het vroeg maar we hebben even geen auto, wel eentje op het oog en die ook 2 dagen kunnen testen. rijd fantastisch maar weet alle knopjes e.d. nog niet hoe ze precies werken. saskia succes met leren otje anouk, wat gaaf zeg, ben er eens geweest, bij een klein concert wat via mijn werk was, via sony, en wat een gek w..f, knettergek, maar goed dat ze is en wat een leuke verrassing zeg die bioscoopkaartjes