December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Pffff, Fynn is de afgelopen dagen steeds om 5.30 klaarwakker (is begonnen nadat hij 's nachts wakker werd door z'n oorpijn) :( Vanmorgen was het zelfs 4.30. Hij heeft toen nog wel een uurtje bij mij in bed geslapen maar ik niet meer...Hoop echt dat dit van korte duur is want ik vind het slopend.

Gisteren gewerkt dus niet veel beleefd ;)

@Karin: Wat erg voor je moeder! En kan de zorgen die jij daaromheen hebt ook goed indenken. Zeker als je jezelf ook niet helemaal okay voelt. Vroeg me net als Bianca ook af wanneer je die pijn in je handen hebt. Veel mensen (ik ook wel es) hebben daar last van als de luchtdruk/vochtigheid verandert. Mss heb je daar wel es eerder last van gehad maar focus je jezelf daar nu extra op. Hoop dat het vanzelf over gaat! Ik merk ook aan mezelf dat ik veel minder kan hebben van Fynn nu ik moe en gespannen ben. Zo te lezen geldt dat voor jou ook. Erg vervelend!

@Bianca: Jee, wist niet dat polio later weer kan opspelen. En dan is het wel heel zuur als je moeder ook nog zoveel bijwerkingen heeft van de anti-depressiva :( Moet ze het lang slikken?

Met mijn moeder loopt het helaas ook weer niet lekker. Ze is weer door haar rug gegaan (heeft een paar versleten wervels/schijven). Ze kan nu dus nauwelijks lopen en daar wordt ze niet echt positief van zeg maar.

Moet wel lachen om Gijs hoor. Zie het helemaal voor me :) Maar thuis lijkt het me wel enorm vermoeiend. Hier ook iemand die opziet tegen slechter weer...dus kom maar langs ;)

@Janette: Lekker druk weekend maar wel gezellig! Hoop dat Fynn z'n potje wil afstaan...:D Hier ook een moe jongetje dus dat kan gezellig worden...

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Steef is weer thuis! Zal even mijn verhaal van zaterdag vertellen...

Ik ben rond 14.30 weg gereden richting Schiphol. Heb ondertussen nog een keer 'n verkeerde afslag gepakt maar gelukkig hielp mijn vriendje tomtom me weer terug op de goede weg. Ik was om 16.45 op Schiphol. Toen de parkeergarage in en kaartje gepakt en even snel neergelegd en daarna een plekje gezocht. Ik moest ontzettend naar de wc dus snel mijn spulletjes bijeen gepakt, vind ik mijn parkeerkaartje niet meer! :( Overal gekeken in de auto of het niet gevallen was maar helaas... Dus ik helemaal terug naar die ingang gelopen om te kijken of ik een nieuw kaartje kon krijgen. Maar dat ging dus niet want die dingen zijn er (uiteraard) op gemaakt dat er pas een kaartje uit komt als je er ook daadwerkelijk staat met een auto. Gelukkig zat er wel zo'n belletje voor de intercom en kreeg iemand aan de lijn van parkeerbeheer. Ik mijn verhaal uitgelegd en ze zeiden dat ik maar naar het kantoortje van P1 moest komen en dat ik dan een nieuw kaartje zou krijgen. Ik stond bij P2. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Heb daar zeker 20 minuten (ook nog met een volle blaas :p) rond gelopen en gezocht naar dat kantoortje en gelukkig uiteindelijk gevonden. Daar aangekomen vroegen ze wanneer ik weer weg zou gaan dus ik het uitgelegd en ik moest dan maar terug komen als we weer weg gingen en dan zou ik een uitrijdkaart krijgen. Oke, prima. Toen richting luchthaven gewandeld, inmiddels was het 17.30 uur. Steefs vliegtuig zou rond 18.30 landen dus ik had nog wel even. Heb daar maar wat rond gewandeld maar het was behoorlijk saai. Ondertussen de borden in de gaten houden bij welke arrivalhal hij zou aankomen. Het duurde tot 18.30 voordat er uberhaupt op de borden stond bij welke arrivalhal ze zouden aankomen! Ik stond bij 1 en gelukkig was het ook 1. Het was daar zoooo ontzettend druk. Er stonden denk ik wel 200 mensen daar te dringen voor die deuren die open gingen. Ik was blij dat ik daar alleen was en niet met de kinderen want het was een ontzettende hectische bedoeling daar. Om 19.15 kwam Steef eindelijk door de deur. We hebben elkaar even flink geknuffeld. Daarna nog even wat gegeten en gedronken op Schiphol en daarna richting parkeerbeheer en daarna naar de auto. Rond 22 uur waren we thuis.

Zondag waren we al best vroeg wakker om 7 uur. Toen zijn we even opgestaan om te ontbijten en daarna nog even lekker terug gekropen in bed. Om 11 uur zijn we echt opgestaan. Rond de middag stond mijn moeder aan de deur met Koen en Sara. Die waren ontzettend blij om Steef weer te zien en Koen heeft Steef het eerste kwartier niet meer los gelaten. Was echt een lief gezicht. Gisteren beetje rustig aan gedaan maar omdat het zo'n prachtig weer was zijn we nog een paar uurtjes naar Zooparc Overloon geweest. Was erg leuk.
    Vandaag moest Steef alweer aan het werk en Sara is naar school en Koen weer naar de psz dus het gewone leventje is weer begonnen. Ik heb net vast een wasmachine aangezet want er stond behoorlijk wat....

Zo, eerst even dit posten en dan kom ik op jullie reageren!

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Saskia: Mooi dat ze over het algemeen tevreden met je zijn over je kunnen op de motor. Is het dan de bedoeling dat je straks ook motorrrijles gaat geven of doe je dat al? Sorry als ik dat even gemist heb :)
    Zo te horen gaat Valerius hard vooruit. En knap dat Orlando ook aangeeft wanneer hij naar de wc moet.

Eve: Haha, nee heb hello goodbye niet gezien.
    Mooi dat Fynn weer de goede kant uit gaat met zindelijk worden!
    Zo te horen heb je ook genoten van het prachtige weer.
    Oei, balen zeg dat Fynn weer zo vroeg is.
    Sterkte met je moeder!

Duikster: Jeetje :( wat een zorgen om je moeder. Kan me voorstellen dat je daar veel mee bezig bent.
    Wat vervelend ook dat jezelf ook regelmatig lichamelijke klachten hebt. Kan me voorstellen dat je dan toch gaat denken dat het erfelijk is of zo. Sterkte ermee hoor.
    Oh ik lees dat Frank misschien ook naar het buitenland moet... :(
    Oei, dat was geen makkelijke dag met de kids zaterdag. Kan me voorstellen dat je dan blij bent als ze in bed liggen.

Bianca: Jij ook veel sterkte met je moeder.
    Mooi dat het goed gaat met Lynn op de psz.
    Ooh moest wel een beetje lachen (meer uit herkenbaarheid) van de "ruzies" tussen Lynn en Gijs. Lijken Koen en Sara wel. Want zodra Sara iets heeft moet Koen het hebben en zo niet dan gillen enz. Pfff... laatste tijd stuur ik hem dan echt de gang op of spreek hem streng aan want dat geschreeuw. Ja, ik zie er ook tegenop als het weer weer slechter wordt want heb ook geen auto.

Slingding: Leuk hoor dat kerstcircus!

Janette: Mooi dat het feest bij oma erg geslaagd was.

Noura: Beterschap met je schoonmoeder. Gelukkig dat ze toch nog eventjes bij de bruiloft kon zijn.

Koen en Sara hadden het trouwens erg leuk gehad zaterdag bij de bbq. Gisterenochtend waren ze nog even naar de maas gefietst want mijn vader staat daar 1 x in de week op het veerpontje. Alleen toen ze er bijna waren ging er iets mis. Sara ging rechtdoor en mijn moeder naar links dus flink tegen elkaar aan gebotst en mijn moeder viel met Koen voorop de fiets dus stoeltje viel half van de fiets en Koen is eruit gevallen. Gelukkig huilde hij meteen en hij heeft een hele tijd gehuild. Denk voornamelijk van de schrik. Mijn moeder had flink wat schrammen op d'r arm, knie, en been, enz. Koen wat blauwe plekken en Sara had niets. Wel ontzettend geschrokken natuurlijk.

4. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, wat leuk een digitale camera voor Jasmijn. Mijn nichtje heeft er een. Je kunt er echt leuke foto's mee maken!
    En dat keukentje had ik ook al zien staan. Erg leuk, maar idd wel prijzig.

Setje, 15 euro is écht goedkoop voor een winkeltje!
    Ik vond idd wel de kwaliteit van het keukentje van karwei tegenvallen. Hoe is dat met het winkeltje?

Is je auto gemaakt?
    Mijn zus had ook zoiets met één van hun auto's (zij hebben een rijschool, dus echt onmisbaar). Ze hebben een half jaar naar de storing gezocht, onderdelen vervangen en uitlezen. Bleef piepen dat er een storing zou zijn. Door alle ellende een nieuwe auto gekocht (deze was pas 1,5 jaar). Nu hebben ze het gevonden....dus ook gewoon een kabeltje.

Otje, wat lekker dat Steef weer thuis is!

Wij hebben wel ingangen bij de media en hebben daar dus ook aan gedacht. Maar wettelijk gezien mag dit dus gewoon. Zaak is nu om zo snel mogelijk te zorgen dat ons huis verkocht kan worden.

En met Katootje gaat het goed hoor ;).
    Door alle drukte heeft het een tijdje stilgelegen, maar ik heb het weer opgepakt. Ik zit te wachten op mijn pers, plotter e.d. En ik moet mijn mac ervoor terug hebben
    Mijn eerste inkoop is wel al binnen. Dus de truitjes, tasjes, rompers e.d. liggen al klaar :).

Bianca, misschien van die papieren toillethoezen over de wc doen als je ergens anders bent?
    Ook al zo'n gave laarzen!
    Wat vervelend dat het met je moeder niet zo goed gaat!
    Eén huilend kind is al erg, dus twee....Misschien moet je Gijs daar laten en Lynn meenemen ;)
    De kuren van Lynn herken ik wel. Jikke kan heel lief zijn voor haar zusje en verdedigd haar op het kdv ook. Maar ze pakt ook dingen van haar af en is soms 'een beetje' hardhandig in haar enthousiastme.

Slingding, jammer dat je net te laat was voor de logeplaatsen, maar dit zijn volgens mij ook erg goede plaatsen toch?!

Eve, ik heb echt met je te doen. Je hebt de afgelopen weken al heel wat op je af gekregen. En nu dan de keus opereren of niet. Ik zou het denk ik ok wel laten doen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Wat goed dat Fynn al zolang droog is!
    Ik vind het echt knap, al die kindjes die al droog zijn.
    Jikke ging voor de verhuizing heel goed, maar heeft er nu niet meer zo'n zin in. Ze vraagt af en toe om de wc en dan plast ze er ook op, maar verder doet ze het gewoon in de luier. Ze heeft al eens laten zien dat ze het kan, dus het komt vanzelf wel.

Melliemel, lief dat je ernaar vraagt hoe het met me gaat.
    Het gaat wel hoor. Op momenten dat er geen ontwikkelingen zijn, steek ik mijn kop in het zand en daar is het aangenaam rustig ;).
    Door te tobben verandert de situatie niet, dus heb ik maar besloten het van me af te zetten.
    Als er wél ontwikkelingen zijn en we deze bespreken, wordt ik daar natuurlijk niet vrolijk van en kan dat ok mijn avondje verpesten.

Jikke klimt ook zelf in haar autostoel. Het ging dan ook meer om Anne. Maar we gaan die stoel niet kopen hoor, echt véél te duur.
    We hebben bij prenatal afgelopen week 2 stoelen gekocht met 20% korting.

Wat goed zeg, dat je het zo goed deed op de motor tegen eigen verwachting in!

Duikster, balen dat je zo'n last hebt van je handen.
    Je onzekerheid/angst hierover zijn voor mij heel herkenbaar. Mijn moeder heeft ook fybromialgie en ik heb ook regelmatig klachten aan mijn handen gehad. Hiervoor ben ik ook bij een reumatoloog geweest. In tijden dat het opspeelt ben ik ook wel eens bang dat het bij mij net zo gaat verlopen als bij mijn moeder.
    Heel herkenbaar dus. Sterkte en nogmaals een dikke knuffel!

Hier twee snotterende kindjes. Daardoor al 3 nachten nauwelijks geslapen, maar vannacht eindelijk weer een beetje door kunnen slapen.

Ik heb net een lastminute geboekt bij beekse bergen.
    We zitten daar in een bungalow. Toen ik bij Lola op de camping was, zag ik al dat er veel te doen is op het park. Daarnaast hebben we een kaart waarmee we vrij toegang hebben tot het safaripark en 5 andere dagattrakties in de omgeving.
    We zijn er echt aan toe. Geen vakantie, de verhuizin, het gedoe met het andere huis....lekker een weekendje weg!!

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hallo allemaal,

Noralien, tja je moet er niet teveel van verwachten voor dat geld. Ik zal straks even kijken of ik er een foto van kan maken. Wat lekker zeg even er tussen uit! Wanneer gaan jullie? Beterschap voor je meiden.

Otje, lekker hoor dat Steef weer lekker thuis is. Dat is wel een aardige uitstap geworden om hem op te halen als je pas om 22.00 thuis was! Jeetje wat schrikken dat je moeder gevallen is met de fiets, gelukkig is het goed afgelopen!

Duikster, ik vroeg me ook al af waar en wanneer je de pijn precies hebt. Ik hoop iig voor je dat het tijdelijk is! Leuke banner heb je trouwens gemaakt :).

Bianca, ik hoop dat de medicijnen bij je moeder snel aanslaan, en de bijwerkingen van korte duur zijn. Tja, hihihi ik dacht ook al, Gijs naar de psz brengen en Lynn weer mee naar huis...

Eve, jeetje ik had gehoopt voor je dat je er makkelijk vanaf zou zijn. Maar ik denk dat ik dezelfde keuze zou gemaakt hebben. Dikke knuffel!

Janette, lekker druk gehad zie ik! Wat had Teun geknutselt voor zijn papa?

Noura, wat fijn dat je schoonmoeder toch nog bij de bruiloft kon zijn, zou anders toch echt sneu geweest zijn! Hopelijk kan ze snel geopereerd worden! (ik heb ook een schoenentik, dure geintjes zijn dat ;))

Lola, ik was van 't weekend bij kijkshop, en daar hadden ze digitale camera's voor kinderen, waren van disney. Je krijgt daar nu 20% korting op. Sterkte nog even deze week op je werk.

Melliemel, ik heb denk ik even gemist waar je mee bezig bent. Maar ik begrijp dat je aan het leren bent om ook motorrijlessen te gaan geven? Heel veel succes! Vind het enorm stoer van je :D

Ik was vrijdag weer terug bij de dealer met mn auto, in de veronderstelling dat ze het wel zouden kunnen oplossen. Maar dat was helaas niet het geval, ze belden in de loop van de ochtend op dat mijn abs pomp kapot is. Een nieuwe zou 860 euro kosten, en anders moest ik maar even op de sloop gaan kijken :x. Gelukkig werk ik zelf bij een groothandel in automaterialen, en werken bij ons veel oud automonteurs.... dus iedereen begon zich ermee te bemoeien :D. Ze hebben geregeld dat ik de auto bij een klant van ons kon brengen, en die schijnt er veel vanaf te weten, en geloofde dus niet dat de pomp werkelijk kapot was. (snappen jullie het nog ;)) Daar staat de auto dus nu, en hij gaat er vandaag naar kijken. Ik hoop zo dat het idd iets onbenulligs is!

Verder heeft Marcel samen met de buurman zaterdag de dakramen geplaatst op zolder. Dit scheelt echt enorm veel licht, ondanks het enorme dakkapel wat al aan de andere kant zit. (zit nu ook lekker achter mn bureau naar buiten te kijken uit mn nieuwe raam :D)

Gister nog lekker op de fiets naar Amersfoort geweest, was koopzondag. Het was eigenlijk te druk om fatsoenslijk te winkelen, maar we waren er iig even lekker uit!

groetjes Lisette

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heerlijk he setje, dakramen, en dan het licht...
    goh wat vervelend met jullie auto, maar wel goed dat iemand er nu naar kijkt. helaas hebben wij zelf al wel eens, en ook hoor ik het geregeld in de omgeving, dat garages nog wel eens sjoemelen, en aangezien klanten ervan uitgaan dat hun eerlijk en vakkundig handelen verwacht niemand het.
    had het er nog over met een vriendin, dat als je auto naar de keuring of voor een reparatie gaat, dat het dan regelmatig voorkomt dat 2 weken later er ineens iets kapot gaat..... je zou er bijna wat van denken

duikster sterkte met je moeder!

eve jij ook sterkte met je moeder.

otje klinkt als een druk bezoekje schiphol, maar fijn dat steef terug is, en zie het helemaal voor me hoe je het beschrijft

7. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Noura, nou idd, iemand anders zou waarschijnlijk gelijk gezegd hebben zet er maar een nieuwe pomp in! Maar ben wel heel benieuwd wat er nu uitkomt, ik heb nog niks gehoord. Ze liepen idd op mijn werk al met de gedachte rond dat zij de pomp zelf kapot gemaakt hebben, of ze zeggen het alleen om er aan te verdienen.

Eve, :) shame on me, heb over het verhaal van je moeder heen gelezen! Hopelijk knapt ze gauw op, en komen er voor jullie allemaal weer betere tijden!

groetjes Lisette

8. Bah, wat een nare berichtjes hier over (schoon)moeders waar het niet lekker mee gaat :(. En daar horen uiteraard (schoon)dochters bij die zich zorgen maken.

Het doet je ook beseffen dat wij langzamerhand deel gaan uitmaken van de zogenaamde sandwichgeneratie. De generatie die niet alleen zorgt voor de kinderen, maar ook (een deel van) de zorg rondom de (schoon)ouders op zich neemt.

Ik hoop dat alle (schoon)moeders snel weer opknappen!

@Otje: Fijn dat jullie gezinnetje weer bij elkaar is!

@Setje: Ik duim voor je dat het toch iets 'onebenulligs' blijkt te zijn met je auto...

@Duikster & Bianca: Hoe herkenbaar, de ruzies tussen de kinderen. Hier is het ook vaak prijs en ik moet eerlijk zeggen dat Jasmijn af en toe ook erg vervelend tegen haar zusje kan zijn. Heel irritant is het wanneer ze Emma blokkeert in haar doen en laten en dat bedoel ik dan letterlijk: door voor haar te gaan zitten, op haar te gaan liggen en haar vast te pakken kan Emma geen kant op. Ik moet dan echt tussenbeide komen, want luisteren doet Jasmijn op zo'n moment niet...

@Noralien: Ik hoop dat jullie het beter treffen met het weer in de Beekse Bergen. Jammer dat jullie maar een weekendje gaan, anders kwam ik even buurten... ;)

Wij wilden gisteren ook even genieten van het mooie weer en Roy kwam op het idee om een ritje te maken met de stoomtrein over het Miljoenenlijntje in Zuid-Limburg. Op zich erg leuk, ware het niet dat Jasmijn 'besloot' dat ze liever naar de speeltuin wilde en de hele tijd bleef zeuren. Best knap hoe zo'n uk de dag kan verpesten hoor. Want zat ze niet te zeuren, dan zat ze Emma te pesten. Die het ritje overigens wél kon waarderen en de hele tijd op haar knietjes op het tafelblad bij het raam wilde zitten...:)

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zo weer terug van een gezellig dagje den haag
    Teun en fynn waren weer dol op elkaar en lekker met en zonder elkaar aan het spelen, het bed van Eve was favoriet....hoop dta er niet te veel zand in ligt ;)
    er zijn geen foto's gemaakt dus alles staat in onze geheugen.
    helaas had Fynn het vandaag af en toe te druk dat hij zijn potje vergat maar Teun mogt lief op zijn potje plassen...

@otje dat was echt een onderneming om steef af te halen
    oeps vallen met de fiets dat is nooit leuk...

@Setje hij had op het kdv een taart beplakt, ze hadden dus een taart op een groot karton getekend, dus 1 met 3 lagen daar dan kaarsjes op en teun hefet hem beplakt met stukjes papier en gliters
    zag er festelijk uit...
    lekker zo'n garage willen je dus gewoon, waarschijnlijk, geld uit je zak kloppen...

zo ga nog ff ziiten en dan naar bed
    trusten allemaal en kids laat jullie mama's morgen eens lekker war langer slapen!!!!!!!!

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Vind het altijd zo leuk dat je heel uitgebreid beschrijft wat je hebt gedaan. Je maakt er echt een feuilleton van :) Fijn dat jullie nu weer helemaal compleet zijn! Wat enorm schrikken moet dat zijn geweest voor Sara, Koen en je moeder. Gelukkig viel de schade mee maar op het moment zelf stonden ze vast te shaken. Je bent denk ik blij dat je het niet hebt zien gebeuren...

@Noralien: Wat leuk dat jullie naar Beekse Bergen gaan. Dat lijkt mij ook erg leuk en ik ben echt benieuwd hoe de bungalows daar zijn! Gaan jullie komend weekend? Gun jullie echt een onbezorgd weekend!

@Setje: Pfff, zo vergaat je de lol van een auto wel zeg. Hoop dat je collega's iets voor je kunnen doen! En wat heb je allemaal gekocht in Amersfoort? :D

@Lola: Jasmijn weer in de bocht...;) echt jammer van jullie dagje weg...

Lees dat meer mama's 'opzien' tegen het slechte weer. Denk dat we dus maar veel (mini)meetings moeten gaan organiseren!

Vandaag waren Teun en Janette weer es op bezoek. De mannen kunnen prima met elkaar overweg maar af en toe is het toch wel moeilijk om speelgoed te delen...Ze hadden alletwee geen luier om en dat ging in het begin goed. Maar als Fynn druk aan het spelen is dan vergeet hij te plassen of wacht te lang waardoor hij het niet meer kan ophouden. Na 2x verschonen dus maar weer een luier aan gedaan. Teun deed alles keurig op Fynn's potje. Gelukkig heeft Fynn wel 2x gepoept op het potje ;) En 's avonds had hij z'n luier om en spijkerbroek aan en zei ineens: Mama, ik moet plassen. En deed het vervolgens op het potje (en z'n luier was nog droog). Hij kan het dus wel....:D

Nog ff 2 grappige uitspraken van Fynn. Een fontein is een 'waterpistool' en z'n balletjes (of klinkt testikeltjes netter ;)?) noemt hij 'spierballen' :)

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ook ik kijk ook niet uit naar de donkere en natte dagen.
    kan toch moeilijk hele dagen tekenen en kleien.
    Als ik kailynn van de week de hele middag in de zandbak bezig zie...

Kailynn is weer aan het logeren (ze is zo bijna nooit thuis) er gingen zondag naar mijn ouders in het vakantiehuis aan het strand en kailynn zei gelijk: kailynn vakantiehuis opa oma slapen... er is natuurlijk voor een kind niks mooier en bij opa en oma en aan het strand en een leuke speeltuin. maar goed ze komt zo terug.

Verder zijn wij druk in de tuin bezig vandaag komt het tuinhuis in paketten en vrijdag wordt de fundering gestort en volgende week donderdag komen ze het huis opbouwen, dan is dat ook klaar.
    Dus ik ga gauw verder... kom later terug.......

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
  13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
  14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
  15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Dit zijn een paar voorbeeldjes. Ze zijn nog niet bedrukt maar er op de computer opgezet, maar dan hebben jullie een idee hoe het eruit ziet.
    Uiteraard heb ik meer ontwerpen, ook ander textiel en kan de opdruk in verschillende kleuren.

Ik start met:
    - rompers korte mouw fuchia, blauw, wit
    - longsleeves 2-laags in roze/wit (foto), fuchia/roze en donkerblauw/licht blauw, rood/wit
    - longsleeves uni licht blauw, roze, wit
    - pyjamapakjes met voetjes wit
    - pyjamapakjes zonder voetjes wit
    - mutsjes wit, blauw, roze, zand
    - witte slabbers
    - nylon gymtasjes fuchia, blauw
    - knuffelberen
    - canvas
    - evt. nog wat dingen als kaarsen, flessen wijn/champagne met etiket, onderzetters etc.

Helaas start ik alleen met babymaatjes. Later hoop ik daarin wat uit te kunnen breiden.
    Als iemand hier iets in een groter maatje zou willen hebben, kan ik dat wél meebestellen met een volgende bestelling bij de groothandel.

Maar nog eventjes geduld....

16. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Setje, ja dat is ook wel zo, voor dat geld kun je geen buil vallen.
    Grrr balen van je auto zeg! Ik hoop ook dat het iets onbenulligs is en de kosten beperkt blijven.

Lola, een leuk idee, dat ritje met de stoomtrein. Erg jammer dat Jasmijn besloot niet mee te gaan werken. Frustrerend hé!!
    Wij hadden het laatst ook. Voor Jikke naar duinrel gegaan. Loopt ze daar alleen maar te zeuren. Dan denk je ook "waar doe ik het voor?"
    Wél leuk dat Emma er zo van heeft genoten (ondanks het gepest van haar grote zus ;))

Janette/Eve, leuke dag gehad lees ik. Merken jullie ook dat ze steeds minder aan elkaar hoeven wennen?
    Mij viel dat op toen ik bij Lola was. De meiden zien elkaar nauwelijks, maar áls ze elkaar zien, lopen ze meteen hand in hand weg :).

Eve, haha spierballen :D.

Ja, we gaan idd komend weekend weg. Het blijkt alleen niet het park van beekse bergen zelf te zijn. Het ligt op een half uur afstand.
    We hadden trouwens bijna principieel iets anders geboekt. Er stond een mooie aanbieding/last minute op de site. Bij het boeken kwam er 47,- (!!) servicekosten, 18,- administratiekosten en nog wat andere kosten bij. Bij elkaar werd de prijs dus ineens verdubbeld.
    Ik weet dat er altijd nog kosten bij komen, maar 100 euro vind ik wel errug veel.

Slingding, wel leuk dat Kailynn zo graag gaat logeren. Jikke gaat eigenlijk nooit zomaar ergens logeren.
    Oh dus jullie tuinhuis wordt bijna opgezet.
    Hier blijven veel dingen liggen. Ik kom er gewoon niet aan toe en met sommige dingen moeten we vanwege het financiele plaatje nog even wachten.

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Leuk dat de website steeds concreter wordt! Ziet er echt gezellig uit :) Jee, dat zijn idd wel veel extra kosten :$ Welk park is het eigenlijk? En ja, Teun en Fynn hoeven idd niet aan elkaar te wennen. Ben benieuwd hoe dat trouwens op de meeting zal gaan met alle kids.

Fynn stond vannacht om 3.30 weer naast m'n bed met dekbed, kussen en knuffel. Had nu echt het gevoel dat het gewoonte ging worden. Ben dus streng geweest en heb hem teruggebracht naar z'n eigen bed. Dat ging uiteraard gepaard met veel protest en gebrul. En hij zei ook: Maar ik vind het zo gezellig bij mama. Heb dus echt even door moeten bijten maar heb wel volgehouden. Eenmaal in z'n eigen bed heb ik hem uitgelegd dat iedereen in z'n eigen bed slaapt en vervolgens een hele waslijst aan familie en bekenden opgenoemd. Hij was wel zo slim om op te merken dat oma en opa ook samen in 1 bed slapen...;) Heb maar gezegd dat alleen oma's en opa's dat mogen...Enfin, nog ff gewacht tot hij sliep. Maar niet veel later stond hij er weer. Nu al wat minder protest bij het terugbrengen. En bij de 3e keer ging hij zonder protest terug (het was inmiddels 5.00). Heeft toen tot 7.30 geslapen! En toen hoorde ik hem rommelen in z'n kamertje en vervolgens heel voorzichtig bij mij om de hoek kijken (terwijl hij normaal de deur opengooit). Heb hem bij me geroepen en verteld dat het nu okay was en dat ik heel trots op hem was.

Ben ik nu te streng geweest? Wie weet is het wel een fase die vanzelf zou zijn overgegaan...Maar goed, doe het vannacht toch weer op die manier mocht het nodig zijn. Wat vinden jullie?

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

eve; hoe gaat het met je? thnx vwb de opleiding het is gwoon echt supergaaf hoor om te doen wel pittig maar hou wel van een uitdaging

duikster; ja het is druk maar wel leuk hoor, he wat balen van je moeder zeg en hoop dat dit niet voor jouw gaat gelden hoor bah bah.sterkte iig

bianca; wat rot zeg voor jouw moeder ook, sterkte ook met jouw moeder

vwb slapen valerius hij komt nog af en toe drinken bij mij 's nachts maar slaapt na een slokje ook wel gelijk weer verder

slingding; vwb plassen ik vind het moeilijk hoor. ik denk zelf dat als ik naar orlando kijk ze het toch het beste zelf aan geven hoor, als ik nml orlando bij voorbaat een broekje aantrek dan werkt het gwoon niet maar vraag ik het hem geeft hij aan of hij het wel of niet wil. de laatste tijd iig. toen hij 15 maanden was heb ik dit dus wel gedaan en plaste hij keurig op het potje zo af en toe poepen...maar heb het hem niet opgelegd verder. ik denk dus dat het pushen niet werkt denk zelfs dat het averechts werkt. dit omdat ik het geregeld lees. daarbij wil ik niet zeggen dat jij dit doet he?! mocht dit zo overkomen, is niet zo hoor, zo heb ik het niet bedoelt, gwoon wat ik heb ervaren

janette; zo te lezen druk idd wel gezellig hoor zo, ik vind het knap dat je het zo goed volhoud hoor, ben je nu bijna klaar met je 'dieet'?

noura; galstenen is ook niet niks lijkt mij tenminste, het is me ontschoten watvoor auto je nu testrijd?

otje; ik geef al 7 jaar motorinstructie hihi maar ik wil ook extra straks evt bij de knmv les gaan geven op het circuit

noralien; ik vind het meer dan logisch dat je je niet happy voelt hoor en vind het erg knap dat je het zo rijlt en zijlt petje af hoor. beterschap met je kindjes

setje; ik ben met een extra opleiding bezig via de knmv, ik geef al een aantal jaar(7 jaar) motorrijles. maar wil als het lukt wanneer ik deze opleiding af heb gerond graag bij de knmv gaan werken voor erbij(dit houd dan in dat je 10 dagen per jaar op het circuit in lelystad les mag geven)mits ik hierdoor kom dan natuurlijk he;)
    balen van je auto zeg hoop dat de monteur in kwestie gelijk heeft en dat de schade financieel minder is

lola; he balen zeg denk je idd leuk een uitje te maken gebeurt dit. ik herken wel een hoop in jullie verhalen omtrend het jongere 'broertje/zusje' in de weg zitten op dit moment. het besef is er nu erg dat ook hun meer kunnen en qua speelgoed ook mee willen spelen en daarbij niet geheel onbelangrijke factor dat zij ook aandacht van ons als ouders krijgen:)

janette/eve; fijn dat fynn en teun het zo leuk hebben gehad

eve;:D:D

noralien; het ziet er errug leuk uit hoor ik ga zeker wat bij je bestellen als je in de lucht bent met je site

eve; goed gedaan hoor, het is/was wel erg aandoenlijk maar ik denk dat dit de juiste manier is hoor. hier doen we dit ook met orlando en dit gaat goed. hij komt er niet uit maar roept ons vandaar

ik ga gauw orlando uit de psz halen doei doei

gr saskia

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik vind het juist heel erg goed hoe je dit "probleem" hebt aangepakt! En helemaal niet te streng hoor. Een keer gezellig samen bij mama in bed 's ochtends is prima maar hij moet er uiteraard geen gewoonte van maken om dit elke nacht te gaan doen. Dus gewoon doorzetten en komt goed!

Kom later terug, ga nu eten met de kids en vanmiddag nog bezoek...

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik dacht al wat een rust hier, maar heb de link van vanmorgen niet aan geklikt ja dan zie je niets ;)

met de donkere en natte dagen zien we wel wat het word, Teun houd niet van tekenen en kleien dus denk dat we dagen lang dan op de grond met de trein en auto's spelen :)

Slingding nu is het nog mooi weer om te logeren en dan buiten te spelen, straks is ze dus weer meer thuis;) maar ja je zou er wel missen zo, maar ook mss ff lekker dat je je handen vrij hebt voor de tuin/fundering zodat dat klaar staat voor het huisje..

Noortje we hoeven niet te raden wie de shirtjes aankrijgt :D maar ziet er heel leuk uit..

ja ze hoeven niet meer aan elkaar te wennen, Teun liep gelijk op Fynn af om hem een knuffel te geven, Fynn zat nog op de fiets en wil geen knuffels geven, maar het was gelijk weer koek en ei en spelen en gek doen...

ja somige aanbiedingen zijn dan geen aanbiedingen meer...heb ik ook een keer gehad, leuk 100 euro korting kode maar kon beter boeken met jonge gezinne korting want toen was het 150 euro

Eve vind niet dat je streng bent, hij moet het gewoon leren dat hij er niet uit mag komen, maar daar hebben we gister al uitgebreid over gesproken, vin dhet knap van je dat je je geduld heb bewaard en het zo heb gedaan, nu vol houden ook de volgende nachten en dan weet hij het wel... ook goed om hem vanmorgen te belonen met een extra knuffel....

ja hier nog geen last ervan omdat Teun nog in zijn ledikant ligt en dat evt nog eenpaar jaar kan doen....

Saskia ik zit nu in de opbouwfase dus langzaam aan minder streng, ik mag nu 4 wkn lang weer een eiwit product minder en dan weer 2 stuk fruit en een melkproduct en dan smaakt de griekse yoghurt 0% vet heel lekker hoor...:p, nu nog 2 wkn dit en dan stap 2 van de opbouwfase ook weer 4 wkn dan mag ik weer 2 snee brood erbij en zo langzaam aan weer opbouwen....

maar eet dus nu tussen de middag maaltijdsalades prima te doen hoor vullen goed... en dan doe ik er door ha,blokjes of blikje tonijn of Quorn reepjes...met zilveruitjes/augurk/olijven/zongedroogde tomaatjes en een eetlepel philadelphia.....
    zo wilde jullie nog een recept bij deze dan :D

Lianne Gefeliciteerd met je verjaardag ja kan het goed onthouden omdat Wijnand en zijn Oma ook vandaag jarig zijn.......

zo ga ff zitten, wijnand komt vandaag vroeger thuis, mogen van de baas op hun verjaardag een uurtje eerder naar huis, dan gaan we nog ff naar onze vrienden toe hebben gister een zoontje erbij gekregen Hidde is zijn naam... normaal zouden we met de hele vrienden groep in het weekend gaan maar dan zijn we op vakantie...

tot later

Deel Deze Pagina