grrr heel verhaal getikt en weg heeft er iemand ervaring met de vlegge van Landal? daar hebben ze een leuke aanbieding incl. luxe huisje. en niet te veel kinder dingen dus niet te veel confrontatie.... lola: veel succes met je nieuwe baan! En als Emma niet ziek leek an het ook best zijn dat de koorts pas vanavond opvlamde en ze overdag ook nrgens las van heeft gehad.
lola succes in je nieuwe baan, en je bent echt geen slechte moeder hoor! slingding wat een geweldige laarsjes zeg! snap dat je die niet kon laten staan eve prachtig beschreven,en ja ik kan er soms ook vol bewondering naar staan kijken naar die kindjes die overlopen van hun emoties hoop dat je snel geholpen word, zo wachten is ook niets.
ondertussen is arno thuis en we hebben onze vakantie geboekt! hier gaan we heen: Landal De Vlegge | Bungalowpark Sibculo - Overijssel met het huis type 4BL Ohh heerlijk.... (al voel ik me toch een beetje schuldig tegen over Kailynn...)
Hihi, heb jullie goed aan't denken gezet zie ik . Er zit misschien wel iets bij (en zag al een nominatie voor de originaliteitsprijs ). Ideën zijn nog steeds welkom. Maar het HOEFT niet te rijmen hoor. Het is geen reclameslogan, maar meer een aanvulling op de naam, waaruit blijkt wat ik verkoop. Hieronder mijn siteheader. Die tekst moet rechtsboven in de blauwe balk komen te staan. Bekijk bijlage 19012 Eve, kan me voorstellen dat artsen voor 1% geen operatie aan willen gaan, maar zou zelf ook wel blij zijn als het uit mijn lijf was denk ik. Slingding, lekker hoor een midweekje met z'n tweetjes weg. Je hoeft je écht niet schuldig te voelen. Denk dat Kailynn het ook als een weekje vakantie ziet. Misschien dat jij er nog meer moeite mee hebt dan zij. Geniet er maar gewoon lekker van. Je bent er aan toe. Lola, een hele goede eerste werkdag op je nieuwe plek (al dacht ik dat je er pas vrijdag zou beginnen ). Vervelend dat Emma tóch koorts had. Maar dat jij een goede moeder bent is voor mij geen twijfel hoor. Dat je je er schuldig over voelt zegt al genoeg .
Gisteren wat te vroeg gejuichd. Fynn stond vanmorgen om 5.00 weer naast m'n bed. Ik lag zo heerlijk dat het verleidelijk was om te blijven liggen maar dan zou ik wel erg ongeloofwaardig overkomen. Gelukkig bleef Fynn na 2x streng zijn liggen en sliep verder. Hij slaapt nu nog en helaas kan ik er niet van genieten omdat ik moet werken. Maar heb wel een goed gevoel over het feit dat het me lukt om consequent te blijven. @Janette: Haha, de kattenbak is echt komisch @Cynthia: Knuf voor jou! En niet schuldig voelen hoor. Het zal jullie allemaal goed doen als jullie uitgerust terug komen! @Lola: Hoe vaak kijk je daar in de spiegel dan? Nee hoor, snap dat je het vervelend vindt. Kan het evt nog wegtrekken? En dan ben ik ook een slechte moeder hoor. Heb Fynn ook wel es gebracht met 37,8 en niks gezegd...Maar zoals Cynthia al zegt is het vaak wel zo dat de koorts pas aan het eind vd dag weer opspeelt en anders hadden de leidsters vast wel iets aan haar gemerkt. Ben benieuwd naar de fles Pink @Noralien: Grappig dat iedereen meteen gaat rijmen eigenlijk. Maar nu maak je het nog moeilijker... De siteheader is echt modern en fris! Weer es ff heel wat anders. Goed gekozen dus.
Lola, het kan best dat ze overdag nergens geen last van heeft gehad en dta het savonds weer op kwam hoor...ik zou het ook zo hebben gedaan maar je laatste dag zit erop nu op naar je nieuwe baan veel plezier daar hoop dta je je draai kan vinden. het schijnt dat de rose port goed is ja...heb hem nog niet geproefd. Slingding ook al eens gekeken naar het land van bartje in drenthe? hebben ze ook luxe huisjes en ook een rustig park zonder veel kinderdingen en Emmen ligt lekker dicht bij kan je heel leuk winkelen en naar de dierentuin....of zit daar ook een te hoog kindergehalte aan? o zie al dta je geboekt heb...veel plezier en geniet lekker, en voel je niet schuldig Kailyn hefet het prima bij opa en oma en jullie tank moet ff bij geladen worden... Leuke laarsjes hoor voor meisjes, vind toch al dat de meisjes in het voordeel zijn ,meer kleding en meer schoenen maar nu helemaal.... eve heb jij wel nog geslapen na 5 uur? maar goed van je hoor zo streng te zijn....hij moet het maar leren dat hij er pas uit mag als mama het zegt Vanmorgen teun naar het kdv gebracht, en sinds weken echt weer een drama, komt denk ook omdat hij hoorde dat zijn vriendinnetje niet kwam.ze was de hele week al ziek, en ja dan aan mama vast klampen en schreeuwen krijzen dat mama moet blijven, ging echt weer eens weg met de tranen in me ogen, weet ook dat het na 5 á 10 min over is..maar toch zo ik ga de koffers inpakken, Wijnand heeft vanmiddag vrij dus dan de auto inladen en dan morgen lekker weg tot later
dankje dat zou wel lukken, nadat onze vakantie in juni, met de hele familie, in spanning en kromme tenen is geweest... wij hebben ook een luxe huisje wij gaan naar dit huisje : Vakantie nemen in eerste klasse. Dit is genieten van luxe en topcomfort, met z'n tweetjes of met het hele gezin. ook omdat teun toch nog lekker slaapt overdag en savonds ook bijtijds erin ligt hebben we voor wat extra comfort en luxe gekozen omdat je toch veel in het huisje verblijft en ja papa en mama willen ook wat
gelijk heb je! ons huisje zag er op het park het zelfde uit maar heel slecht in meubelair zeg maar en zonder sauna ed...
Euh... ik begin ook morgen pas op mijn nieuwe plek. Gisteren was mijn laatste werkdag op mijn oude werk...
Nou, op het moment het liefst zo weinig mogelijk, eerlijk gezegd! Ik heb al vaker geschreven dat ik geregeld - letterlijk - met mijn handen in het haar zit, hè? Vorige week was ik het zó beu, dat ik een afspraak bij de kapper heb gemaakt voor afgelopen zaterdag. Maar ik wist ook wanneer ik ze meteen zou laten kort knippen, ik spijt zou krijgen dat ik niet eerst had geprobeerd mijn krullen terug te krijgen middels een permanent... Nou, die permanent zit er nu dus in en ik heb spijt als haren op mijn hoofd! (Goh, wat zijn die gezegdes toch ineens toepasselijk, zeg!) Ze hebben de meest grove rollers gebruikt, maar toch zie ik eruit als een poedel ! Ik weet dat je een verse permanent even twee weekjes de tijd moet geven om wat uit te zakken, maar ik geloof toch niet dat ik blij mee ga zijn. Dat wordt dus braaf wachten tot het genoeg is uitgegeroeid om mijn haren alsnog kort te laten knippen... Dus dames: me niet uitlachen volgende week alsjeblieft...
denk dat we die wel hebben hoor... of Teun moet dwars gaan doen? maar dan laat ik hem wel alleen in de wildwaterbaan mss piept hij dan weer anders slingding ben jij dan ook op het zelfde park geweest? otje zat net een oude eigen huis en tuin te kijken en moest gelijk aan Koen denken met zijn jungle kamer, dit was er 1 met jungle doek aan het plafond bamboehuisje met slaapplaats en lianen aan het plafond..... zag er wel heel leuk uit...
Sorry voor het ego berichtje even maar wil met jullie mijn trots delen, valerius heeft zijn eerste paar stapjes gezet, hij deed wel al een aantal keren pogingen met 1 stapje los maar nu dus echt meerdere per keer gr saskia
hi hi, nog een snelle reaktiepoging voor ik verder ga met het leer werk... eve; ik hoop voor jouw op een zo spoedig mogelijke operatie hoor wachten is niks vind ik...vwb meeten doen we gezellig na de drukste periode idd consequent zijn ja idd is en blijft echt het meest effectief janette; klinkt op zich erg lekker hoor, blijf het goed van je vinden. fijne vakantie hoor noura; zo een bmw welke als ik vragen mag? ben benieuwd janetté/noura; hihi hier ook erg herkenbaar, orlando wil dus ook al erg veel voor zijn verjaardag hier lola; he balen zeg dat je nu in ene weer zo vloeit ik hoop echt met je mee dat het toch overgaat en weg blijft vwb je krullebos.....supervervelend lijkt mij maar je kan er dus echt geen leuk model in krijgen begrijp ik?! balen hoor duikster; maar wel weer goed werk verricht lees ik goed hoor, vwb zwemmen ben je alleen met de 2 kids gegaan? knap hoor vwb dwarse buien heeft orlando dit ook zo af en toe hoor en hij zit dan ook zo op de mat als hij niet wil luisteren moet zeggen dat het dan zo over is noralien; ik zie al aardig wat goede slogans voorbij komen ben je er al uit? otje; beterschap met sara. hahaha moest wel lachen om koen zijn uitspraak hoor slingding; en welverdiend hoor fijn midweekje vooralsnog enne wat een superleuke laarsjes zeg. geen ervaring met deze landal, wij gaan met herfstvakantie naar landal in texel, mijn ouders zijn hier al geweest en zij vonden het erg leuk, al weet ik niet of hier een huisje met sauna zit HELE DIKKE KNUF HOOR lola; blijkbaar was emma niet zo ziek van de koorts denk dat ze anders wel iets hadden opgemerkt, je bent ZEKER geen slechte moeder hoor janette; hihi kattenbak jaaa he ik ben ook echt trots op hem en hij elke keer lachen joh voor hij ging stappen, minder leuke nu is dat orlando nu begint met de waterpokken, en bij valerius heb ik ook al een aantal vlekjes gezien....opzich is orlando er niet heel ziekelijk van hoor maar wel hangerig en sneller dwars zeg maar. valerius dito we zien wel hoe het loopt maar vind het sneu voor hun toen ik jullie verhalen zo las over de jeuk etc ..... morgen weer een dagje opleiding dus ga gauw mijn huiswerk doen8) gr saskia