BIj ons was Emma vannacht het spookje! Er komen tandjes door en Emma heeft daar onwijs veel last van telkens. Vreemd eigenlijk... bij Jasmijn waren nieuwe tandjes er 'ineens' en bij Emma is het telkens een drama...
Hier ook drama. Jiri is nu al de 2e avond huilend wakker geworden. Hij blijf gewoon huilen, ook op de bank. Kan hem ook niet echt troosten, als ik vraag of hij papa mist, dan zegt hij ja. Als we skypen dan wil hij hem niet zien, denk dat hij boos is dat hij er niet is. Hij hing sinds de geboorte van Isis erg aan mijn vriend. Alsof het al niet moeilijk genoeg is, "single mom" met 2 kids Ik kom wel langzaam in een ritme, maar veel tijd voor mezelf heb ik niet. De alledaagse dingen moeten tussendoor gedaan worden. Ben zo blij als mijn vriend weer thuis is. @duikster: ik neem dus beide kids mee zaterdag. Ben benieuwd hoe dat gaat. @spookjes: ga slapen
ja lola dat is best gek, al vond ik dat de anasthesist niet veel deed hoor, de verpleegkundige nam de vragen door, meette hem op en woog hem, en toen was het wachten op de anesthesist, die kort alles doorlas, en op de ok was de kans groot dat 1 van zijn collegas de anesthesie zou doen. nynke ach wat moeilijk ook voor zo`n kleintje. mischien snappen ze het ook niet dat skype, en is het ook wel een beetje eng? slingding hier ook een verkouden koppeltje
@Nynke: Wanneer komt je vriend weer terug? Als ik Jasmijn ergens een compliment over moet maken, dan is het wel over het feit dat zij iedere avond zonder mankeren gaat slapen. Soms zegt ze zelf ook al: 'Wil naar bedje toe!' Af en toe hoor ik 's nachts even piepen. Dan ga ik even kijken en 9 van de 10 keer ligt ze dan dwars in bed zonder dekbed op. Ik denk dat ze het dan koud begint te krijgen en half slapend wat begint te piepen. Ik leg haar dan recht, stop haar in, geef haar een kus en ga zelf weer slapen. Nooit een probleem... Emma spookte daarentegen gisteren erg vroeg, tegen de tijd dat wij zelf naar bed wilden gaan. Het enige dat dan helpt is een paracetamol zetpil, dan is ze binnen 10 minuten stil en kan ze zó terug in bed, waarna ze ook een hele poos doorslaapt. Ik ben bang dat Emma gewoom extreem veel last van pijn heeft bij het doorkomen van tandjes. En er zijn er pas 3 door, dus dan kunnen we onze borst natmaken...
Héél herkenbaar. Bij Jikke kwamen de tandjes met 6 (!!) tegelijk zonder dat we daar iets van merkte. Anne kwijlt verschrikkelijk, heeft ontzettend vieze poep en luieruitslag bij het krijgen van tandjes. De laatste week slaapt ze ook erg onrustig en begint te huilen zodra ik haar neerleg. Ik heb ook het idee dat ze dan last heeft van haar tandjes en de druk toeneemt zodra haar hoofdje plat ligt. Vooral omdat Anne eigenlijk alleen maar van zich laat horen als er iets aan de hand is.
Wij zijn dus weer terug! Het was erg lekker, een weekendje weg. We hebben er ontzettend van genoten, maar het was wel erg druk. Dus eigenlijk weer toe aan een weekendje om bij te komen . Vrijdag naar beekse bergen gereden. De autosafari vonden we een beetje tegevallen (kreeg je sms-je te laat Lola). Eigenlijk was alleen het begin met loslopende jachtluipaarden spectaculair. Daarna hadden we meer het idee dat we met de auto het hertenkamp bezochten. Zaterdag gaan zemmen in het sportiom. Echt een aanrader!! Anne viel in het golfslagbad in de babyfloat in slaap door de deining van de golven . Zondag naar het dierenrijk in Nuenen. Ook echt een aanrader. Ik had er nog nooit van gehoord en stelde me in op een kleinschalig dierenpark. Het is echter heel mooi opgezet met veel ruimte voor de dieren en tussendoor echt leuke speeltuintjes e.d. Dit park behoort wel tot onze favorieten. En maandag als afsluiter naar de efteling. Vooral carnaval festival en de droomvlucht waren bij beide favoriet. Jammer dat het de hele dag geregend heeft, maar we hebben ons vermaakt. Jikke heeft trouwens wel brokken gemaakt zeg! Het begon meteen bij aankomst. De schuifpui had een vreemd systeem. Je moest de deur eerst zo'n 10 cm naar voren trekken voor je 'm kon schuiven. Robert wilde de deur dicht doen en zag niet dat Jikke in het midden van de pui stond. Hij doet 'm dicht en het hele handje van Jikke zit er tussen. Het erge was dat de deur al over het klempunt heen was en dat ie dan pas weer opengaat als ie helemaal dicht is geweest. Geen beweging in te krijgen. Dan duren secondes echt lang hoor. ik zag de vingertjes van Jikke aan de buitenkant door het raam al blauw worden. Met veel geweld hebben we de deur uiteindelijk weer opengekregen. Verder wilde Jikke bovenin het stapelbed slapen. Daar zat een hele brede en hoge plank op, dus dat ging goed. Maar ze is wel 2x keihard van de ijzeren ladder gevallen. Ze vond die ladder zo leuk dat ze hier overdag steeds opklom. Gelukkig hebben we haar a 2x ervan kunnen overtuigen dat ze betre kon roepen. En in Dierenrijk viel ze om onverklaarbare reden ineens van een paardekar af (omgebouwd tot glijbaan). Ze sloeg over de kop achteruit de trap af en maakte op de grond nog een koprol. In eerste instantie bleef ze ff stil liggen, phoe dan gaat je hart kloppen hoor. Maar ook hier bleek de schade gelukkig mee te vallen. Ik kan heel wat zien gebeuren bij mijn kinderen hoor, maar dit was allemaal geen prettig gezicht. Onze brokkenpiloot.... Oh ja, Eve, jij had gevraagd hoe het huisje was. Het was piep- piepklein, maar wel knus, gezellig ingericht en goed verzorgd. Zo een heel verhaal geworden zie ik.
Lola: Wat een leuk plaatje van die kleintjes! Wat sneu voor Emma, die tandjes Sterkte ermee hoor. Herkenbaar wat je schrijft over Jasmijn. Hier ook een goede slaper. Is eigenlijk alleen maar beter geworden sinds hij 's middags zijn dutje niet meer doet. En vannacht om 4 uur huilde hij even maar hij had het gewoon koud omdat zijn dekbed niet goed lag. Melliemel: Gelukkig is Orlando al bijna van de waterpokken af. Hoop dat het bij Valerius ook mee zal vallen als ze doorkomen. Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is rond zijn verjaardag. Goed nieuws van je schoonmoeder. Dat is fijn zeg. Jammer dat je niet naar de meeting komt maar wel begrijpelijk natuurlijk. Tot gauw dan weer he. Noura: Oeiii... een onrustig nachtje Ik moet je echt eerlijk zeggen dat Koen vanaf half augustus in een groot bed ligt en nog geen enkele keer uit zichzelf eruit is gekomen maarre... wat Saf doet komt bij Koen ietsje later? Hahahaha! Wat leuk dat Saf zo heeft genoten van die werklui in de straat. Koen vindt zoiets ook helemaal geweeeeeeldig. Als we Saf en Koen met z'n 2-en langs elkaar hadden gezet kan ik je met zekerheid zeggen dat we er de hele middag geen kind(eren) aan hadden gehad. 8) Hahaha, wat moest ik lachen zeg om dat laatste. Ja, wel goed hoor Wat enorm balen dat je zo lang moest wachten. Pfffff... zou er ook een portie gaar van worden zeg. Nynke: Och jeetje wat sneu zeg voor Jiri dat hij zo van streek is nu je vriend weg is Kan me voorstellen dat het voor jou zo erg zwaar is. Sterkte! Wanneer komt hij weer thuis? Noralien: Mooi dat jullie een leuk weekendje achter de rug hebben. Maar jeetje wat schrikken zeg die 3 momenten bij Jikke Zeker dat met die deur... oeiii... Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Ben zelf nooit bij die dierentuin in Nuenen geweest terwijl het hier maar 40 minuten vanaf is of zo. Toch maar eens gaan kijken. Hier alles goed. Baal wel een beetje van het weer moet ik zeggen hoor. Wilde net op de fiets gaan met Koen voor wat boodschapjes, begint het weer te regenen... Tot gauw!
Vanmorgen even naar het bos geweest met Fynn's papa. Ben al niet zo'n fan van de bossen en al helemaal niet met somber weer. Maar goed, Fynn had het wel naar z'n zin. Daarna iets gedronken. Op zich is dat niet zo bijzonder ware het niet dat de appelsap op was en ze alleen Fristi hadden (voor Fynn dus). Ik vind dat echt smerig en de paar keer dat ik het gedronken heb kreeg ik acuut last van m'n darmen. Fynn vond het heerlijk...maar heeft nu diarree...toeval of niet? @Cynthia: Maar kun je in je huidige baan dan niet alleen dagdiensten draaien? @Lola: Ik had ook zoiets van: dit hadden we toch ook vlak voor de operatie kunnen doen? Had dus beter naar Limburg kunnen komen? Sterkte met Emma's tandjes! @Nynke: Wat vervelend en zielig dat Jiri zo van streek is. Maar mss moet je hem niet meer vragen of hij papa mist. Je kunt op die manier dingen ook aanwakkeren bij die kleintjes. Hoop wel dat je vriend er snel weer is! @Noralien: Jammer dat de safari tegenviel. Maar wel goed om te weten. Het leek me nml erg leuk...Nuenen ga ik onthouden! Oei, van het deurverhaal kreeg ik echt de kriebels. Wat een geluk dat jullie de deur toch openkregen! En de rest was ook goed raak zeg. Is Jikke altijd een brokkenpiloot of was het toeval? Respect voor en hulde aan alle mama's met (langdurige) gebroken nachten! Wat is dat vermoeiend zeg. Moet hier echt niet veel langer gaan duren hoor...Mss dat Fynn ook wel es wakker wordt van de kou (alhoewel het me sterk lijkt dat dat een paar keer per uur gebeurt...) en heb er aan zitten denken om hem weer een slaapzak aan te doen. Maar ja, dan leert ie het nooit om z'n dekbed over zich heen te trekken...
Krijg net een telefoontje van het zh. Ik kan maandag al geholpen worden Had daar helemaal niet op gerekend aangezien ze hadden gezegd 6-8 weken wachtlijst. Maar ik ben een 'opvulling' omdat de ingreep maar 20 minuten duurt. Pffff, ik schrok er toch wel van hoor. Had me daar niet op ingesteld en moet nu ff omschakelen. Ben gewoon erg bang voor de narcose. Of liever gezegd: bang om niet meer wakker te worden. Dat spookt steeds door m'n hoofd. En dan ga ik echt doemdenken in de trant van: Mss maar even wachten met het bed en de vloerbedekking....want wie weet is het niet meer nodig. En aan het feit dat ik Fynn dan niet meer zal zien en hij mij niet durf ik al helemaal niet te denken. Baal echt dat ik zo negatief ben Wie van jullie heeft wel es een algehele narcose gehad? En hoe heb je dat ervaren?
Eve: Oooh kan me voorstellen dat je hier van schrikt dat je al zo snel terecht kunt. Het positieve ervan is dat je het dan wel gehad hebt he. Niet te bang zijn hoor. Volgens mij is het echt maar een heeeeeeeeeeeeel klein percentage wat niet meer wakker wordt na een operatie maar dat zijn volgens mij wel de mensen die al een ziekte of iets hebben. Ik heb zelf wel eens een algehele narcose gehad voor een operatie. Ik was niet echt bang van te voren. Daarna wel een beetje raar gevoel als je wakker wordt. Duurt even voordat je weer bij je positieven bent en ben daarna wat misselijk geweest. Schijnt heel normaal te zijn. Sterkte meis! Ik lees dit net op wikipedia: De toepassing van anesthesie onder gemonitorde omstandigheden en door een opgeleide anesthesioloog mag veilig worden genoemd. De kans op overlijden als gevolg van toepassing van algehele anesthesie is kleiner dan 1 op 100.000 anesthesieën
eve: schrikken voor jou! maar wat Otje ook zegt dan hoef je er niet langer tegen aan te hikken. Ik was 16 toen ik onder algehele narcose ging, en heb het niet als raar ervaren oid. Bij Kailynn heb ik een ruggeprik gehad. Het klinkt misschien heel raar hoor maar laat het over je heen komen is het beste denk ik, want je oet je zelf ook niet proberen gek te maken (als is dat makkelijker gezegt dan gedaan). Balen dat Fynn steeds uit bed blijft komen. Noralien: klinkt als een lekker weekend op de ongelukjes na. Otje: ik ben dit weer ook altijd zo beu.
Eve, kan me voorstellen dat je even moet omschakelen nu je zo snel al geholpen kunt worden. Maar ik schrik wel heel erg van je gevoel daarbij. Pfff, zou willen dat je ik het angstgevoel hierbij weg kon nemen. Word helemaal naar van je gedachten over Fynn niet meer zien e.d. Ik ben zelf meerdere malen onder algehele narcose geweest. ff tellen...5 x. Geen enkele keer ben ik hier écht naar van geweest. Een beetje misselijk en wat gedesoriënteerd, maar verder niets geks. Misschien dat dat je iets gerust kan stellen?!!! Maak jezelf niet gek hoor!! Het is idd ook wel lekker, dat je er niet tegenaan hoeft te blijven hikken nu.
hi hi, ben nu aan het koken maar kan ff lezen; eve; balen dat je zooooo lang moest wachten helaas weet ik er alles van ivm voorgaande zkh bezoeken jarenlang.... wat een shock zeg maandag al maar aan de andere kant wel fijn dan al, vwb narcose ik heb ook meerdere malen volledige narcose gehad, de laatste mbt curretage en viel me allemaal mee hoor hoop dat je je niet te druk maakt lijkt me geen fijn idee als je dit doet, ik had met alle liefde erheen gewild en twijfel aan de ene kant nog steeds maar denk aan de andere kant dat ik er wijzer aan doe om niet te gaan ivm drukte verdere weekend. iedereen is overigens uitgenodigd bij deze langs te komen voor zowel valerius zijn verjaardag zondag as als die van orlando op zondag 1 nov hoor mocht iemand langs willen komen hoor ik het graag wel even van tevoren voor alle nachtbrakers snel weer terug in jullie eigen lekkere ritme hoor, noralien; wat een leuk en druk bezet weekend balen voor jikke en jullie vwb het vallen zeg!! gr saskia
Hoihoi, Noralien, wat fijn dat jullie weekendje weg geslaagd is geweest! die Jikke zeg, ik kreeg echt de rillingen toen ik de opsomming las van wat er allemaal gebeurt is. Vooral dat handje tussen de deur , ze kan zo door voor stuntvrouw . Eve, jeetje dat is wel heel erg snel, je was waarschijnlijk nog niet eens aan de gedachte gewent dat het überhaupt moest gebeuren. Maar toch wel fijn, je hebt het zo iig snel achter de rug, en weinig tijd om er tegen aan te hikken! Zaterdag nog iig lekker afleiding . Tja, en over de narcose, ben ik het met alle dames eens. Het is natuurlijk makkelijk gezegd, maar probeer er niet teveel doemscenario's bij te bedenken! @Fynn; laat jij je mama eens een nachtje doorslapen! Nynke, jeetje wat vervelend en zielig voor jou en Jiri dat hij zo onrustig is. Ik hoop iig dat het eenmalig is, moeillijk hoor als ze niet te troosten zijn. Wanneer komt je vriend weer terug? Noura, jij ook al zo'n nachtbrakertje! Je zou bijna gaan denken dat er iets in de lucht hangt ofzo. Misschien toch de omschakeling van het seizoen ofzo. Wat grappig dat Saf de bouwvakkers zo interessant vond . Lola, zielig voor Emma dat ze zo'n last heeft van de doorkomende tandjes. Beterschap, en hopelijk zijn ze gauw door! Otje, ik baal ook van dit weer hoor, en helaas is dit pas het begin . Ik kan ook 's morgens echt niet m'n bed uitkomen... Geef mij maar lekker het voorjaar en de zomer! Is Sara weer een beetje uit haar gepuber? Ik vertelde een vriendin van me (die heeft een dochter die 13 wordt) van jouw verjaardags cadeautje.... ze was meteen enthousiast . Hoop niet dat je het erg vind dat ik je originele idee heb gepikt! Iemand nog iets van Saar gehoord trouwens? Ben wel benieuwd hoe het gaat. Ze is inmiddels toch al begonnen met lesgeven? En wanneer moest Debbie ook al weer naar belgie voor de operatie? Hier niet zoveel te melden eigenlijk, gister gewerkt, vandaag weer aan de huishoudelijk taken....same old story . Ohja, kocht vanmorgen de ouders van nu, en daar zat een kortingsbon in van Kixx online (www.kixx-online.nl) met de code Ouders krijg je 20% korting op de nieuwe collectie. Geldig tm 14 oktober. Nou, ik ga nog even strijken.... (joepie 8)) groetjes Lisette
@eve: dat is snel. Ga je het wel al doen maandag? Ik ben ook erg bang voor narcose. Snap je denkwijze helemaal. Maar soms kun je helaas niet anders. Mijn vriend is pas van zaterdag weg. Hij komt zaterdag 17 oktober weer terug. Gelukkig heeft Jiri gisteren goed geslapen. Hij vind skypen nu wel leuk. Misschien heeft hij het geaccepteerd dat papa weg is. Weet ook niet hoe ze dit op deze leeftijd ervaren.
Hoi meiden, Ik ben er al even niet meer geweest. Heb wel af en toe bijgelezen, maar kon me er steeds niet toe zetten om even de tijd te nemen om een berichtje te posten. Heb het nogal druk met studeren de laatste paar weken, ik MOET voor 28-12 nog 4 examens doen, anders verloopt mijn diploma . En ik had me ook al opgegeven voor twee cursussen via het werk, niet echt een goede timing dus. En Demi slaapt sinds een paar weken niet meer 's middags. En dat vind ik dus ook echt heel erg wennen hoor. Je moment rust midden op de dag is dan ineens weg. Dat was echt het uurtje waarin ik heel veel in huis deed of juist even wat voor mezelf kon doen. Nu ligt ze vanmiddag toevallig wel even in bed. Want ze was oervervelend, en volgens mij doodmoe. Volgens mij slaapt ze inmiddels. Daarnaast is Mila al sinds vorige week niet lekker. Ze weigert te eten, alleen melk en fruit eet/drinkt ze redelijk. Ik vind dat ze echt een smaller kopje gekregen heeft. Ik kan er niet echt achter komen wat er nou met haar aan de hand is. Ze hoest wel, maar ook niet heel erg ofzo. Nu is het wel zo dat ze nog steeds geen tanden heeft, dus misschien dat er nu wel ineens een aantal tegelijk doorkomen. Met Demi op de psz gaat het inmiddels wel goed als is de combi psz/kdv op dezelfde dag wel een beetje druk en vindt ze het allemaal nog wel spannend. Maar ik merk ook dat ze in haar ontwikkeling op het moment heel hard gaat, dus dat speelt misschien ook wel mee. Ik hoop dat ik zaterdag kan komen. Volgens mij moet Jeroen werken, dus Mila moet dan wel weer fit zijn, anders gaat het me niet lukken. Als ik kom dan kom ik dus ook geen uren, want dat houdt Mila nog niet vol. Gelukkig is het voor mij wel redelijk dicht bij. @Eve: Sterkte met de operatie maandag. Probeer jezelf niet gek te maken hoor, ik sluit me aan bij de woorden van Noortje. Maar ik snap dat je opgelucht bent als het er weer op zit. @noralien: De toestanden bij jullie worden steeds gekker zeg. Echt te belachelijk voor woorden. Wat ben je dan machteloos. Ik vind het echt heel naar voor je. @lola: Je bent al aan je nieuwe baan begonnen zie ik! Veel succes. @Setje: Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Saar en Debbie gaat.
Thanks voor jullie bemoedigende woorden! Soms denk ik wel es dat ik het pessimisme heb uitgevonden. Maar goed, dat is helaas de aard van het beestje. Zal m'n best doen om me er overheen te zetten! @Saskia: Een leidster van Fynn is in verwachting. Fynn loopt nu wel es met z'n buik vooruit en zegt dan: Ik heb een baby in m'n buik. Als ik dan vraag: Hoe heet de baby? Dan zegt hij: Valerius! Zondag moet ik helaas werken. Maar op de verjaardag van Orlando komen we graag! Als het tenminste niet lastig is om ons van het staion te halen... @Setje: Altijd leuk zo'n korting. Maar ik ga em snel deleten want Fynn heeft weer meer dan genoeg Hoop je zaterdag te zien! Heb Saar eergisteren gesmst. Alles loopt heel goed. Verdere details weet ik niet. Debbie haar operatie is woensdag a.s. @Lola: Wanneer moest jij ook alweer naar de gyn? @Nynke: Vind het stiekem toch wel fijn dat jij m'n angst voor narcose begrijpt..Gelukkig slaapt Jiri weer goed! @Duckie: Balen dat Demi niet meer slaapt 's middags. Ik zou dat ook zo ontzettend gaan missen. Kom nu al nergens aan toe, laat staan als Fynn de hele dag wakker is. En wat doe je dan de hele dag met je kind? Kortom: snap dat je het er allemaal erg druk mee hebt. Wat vreemd dat Mila zo slecht eet. Maar wrs zijn het toch haar tandjes. Ze kunnen daar best al last van hebben nog voordat je een bobbel voelt. Hoop dat ook jij er zaterdag bent! Verder is Fynn weer mega aan het puberen. Hij wil echt helemaal niks. En het is een en al drama, drammen en dreinen. Slapen is ook een ellende. 's Avonds duurt het uren voordat hij slaapt. 's Nachts komt hij nog steeds z'n bed uit. En als ie dat niet doet is ie 's ochtends om 5.30 wakker. Niet echt goed voor m'n energie Merk wel dat hij ineens weer erg hard gaat met ontwikkelen en hele wijze vragen stelt (waarbij ik soms echt ff na moet denken voor een goed antwoord ). Dus dat zal allemaal wel met elkaar te maken hebben.
pff nog 1 nachtje werken, het valt me zwaar dit keer. Ze zijn 2 huizen verder flink aan het verbouwen en vandaag moest er maar een doorgang van aanbouw naar kamer gemaakt worden, was om 13,.00 uur en ikke kon niet meer slapen. 2 dagen terug wed er ook al een hele dag gejecert. hebben jullie ook zo'n zin in zaterdag? Kijk er naar uit om jullie weer te zien. Ben gisteren begonnen met et maken van kailynn haar poppenhuis, en ben vanavond aan het schilderwerk ervan begonnen, het is van: BARTSMIT.COM - Games en speelgoed online bestellen ik had de meubels vorig jaar al gekocht en nu het huis er ook maar van gekocht. moeders heeft in ieder geval al lol om het te maken. verder even weinig nieuws...
@Noralien: Jeetje, wat een horrorverhaal over die schuifdeur! Ik zag de vingertjes van Jikke echt zitten. Gelukkig lopen ongelukjes met kleine kinderen meestal goed af, maar je schrikt je telkens een hartverzakking... @Eve: Ik ben twee keer onder narcose geweest en dat is me twee keer erg meegevallen. Ik ben daarna ook helemaal niet misselijk geweest, dat scheelt natuurlijk ook. Aanstaande maandag is al snel zeg! Maar het grote voordeel is wel dat je er dan niet lang meer tegenaan hoeft te hikken. @Duckie: Jij hebt het momenteel behoorlijk druk momenteel, lees ik. Ik hoop dat je er zaterdag bij kunt zijn. Beterschap voor je kleinste meisje!
Ik ben dinsdag naar de gynaecoloog geweest. Eerst is met een echo gekeken of het spiraaltje nog op zijn plek zat en ook is er een uitstrijkje gemaakt en is er wat weefsel weg genomen om op kweek te zetten. Niet dat de gynaecologe verwachtte hieruit iets te vinden, maar ze wilde graag een compleet onderzoek doen. Het spiraaltje bleek trouwens nog keurig op zijn plek te zitten. Over twee weken word ik gebeld voor de uitslag. Is er niets afwijkends gevonden, dan zijn er twee opties: 1. Naast het spiraaltje 3 maanden de pil gebruiken, om zodoende mijn cyclus te reguleren. 2. Het spiraaltje verwijderen en afwachten wat er dan gebeurt. Eventueel kan dan na 3 maanden weer een nieuw spiraaltje worden geplaatst. Maar zelf denk ik dat we er dan voor kiezen om Roy naar de uroloog te sturen... .............................................................. De kans is trouwens groot dat ik zelf ook weer onder het mes moet. Als ik kijk hoe het nu is met mijn aambeien, zie ik inmiddels geen enkel verschil meer en volgens mij zit er momenteel weer een klein stolsel. Wil ik definitief van alles af zijn, dan is een operatie onder algehele narcose de enige mogelijkheid. Dus Eve, gedeelde is halve smart! Nietwaar...? .............................................................. Gisteren ben ik samen met mijn moeder naar de première van 'Het Galgenven' geweest, een Limburgse speelfilm die zich afspeelt in een dorpje vlakbij Roermond. De hoofdrolspelers ken ik bijna allemaal, aangezien het gros lid is van dezelfde amateurtoneelgroep als mijn moeder. Leuk om zoiets eens mee te maken. De meeste mensen hadden zich lekker opgedirkt en de regisseur gaf voor en na de film zelf toelichting en haalde de balangrijkste spelers na de film naar voren. Daarna nog even borrelen en praatjes maken met de acteurs. Helaas was veel materiaal waarop mijn moeder te zien (en te horen) was niet gebruikt...