Cynthia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik lees dat jullie ook voor een tweede gaan, wat ontzettend leuk en spannend zeg! Jammer dat je vandaag dan geen extra kado hebt gekregen, maar idd wie weet is het nog even geduld hebben tot zondag, mijn duimen draaien mee! groetjes Lisette
Hoihoi, allereerst, Duikster, ik denk dat je op mijn reactie doelt. Deze was echter absoluut niet aanvallend bedoelt of iets dergelijks. Ik zei alleen iets over de zin die je schreef, het kwam er een beetje cru uit, ik heb mijn zin ook duidelijk afgesloten met een wink ( deze dus ) Ik ben niet bekend in de psychiatrie, en zou daar ook nooit een oordeel over kunnen en willen geven, dus als het wel zo overkwam bij jou, mijn welgemeende excusses daarvoor! Eve, ik ben blij dat je toch besloten hebt om thuis te blijven! En idd, ook nog van genieten als het kan . Leuk foto hihihi, je traint hem goed ook in het huishouden zo te zien Ik lees alweer vanalles over vakanties, stiekem hoop ik dat ik volgend jaar niet eens op vakantie kan . Cynthia, wat een lief hondje zeg!! En nog gefeliciteerd met je broer natuurlijk . Veel plezier vanavond met de visite! Hier nog steeds geen potje of iets dergelijks, hij heeft er echt geen zin in! Van de week ging hij bij mn moeder wel op het potje met zijn broek naar beneden, maar zodra de luier uit moet is hij alweer gevlucht . Ik hoop dat hij op de psz het goede voorbeeld gaat nemen... Ik vind het iig heel knap van alle kindjes die zo lang droog blijven!! Ik ga Jayden lekker in bad doen, en naar bed daarna. tot later! groetjes Lisette
kom ff vlug Cynthia gefeliciteerd met je verjaardag, duim voor je dat het snel mag komen eve bekent boxertje hier nog 1 die zonder luire naar het kdv gaat hoor, ook zonder luier terug en vandaag maar 1 ongelukje, meestal elke dag zonder ongelukjes door ook als we hem wegbrengen naar opa en oma is het zonder luier en naar de verste is het toch een half uur rijden.... heb gelezen van een sinterklaas meeting... helaas vanaf eind november t/m begin jan. zitten alle weekenden vol.... zo ik ga weer doei doei
oooo was helemaal vergeten te zeggen dat ik het zo goed vind van je eve dat je je wel ziek hebt gemeld! even bijkomen hoor! dat snappen ze wel op je werk toch? ze hadden het zelf ook wel kunnen bedenken lijkt mij... even lekker bijtanken hoor! wat goed zeg van de kindjes die al zindelijk zijn. en setje, het komt ineens. saf begon al te gillen als ik erover begon. en ineens zei die plassen toen ik hem verschoonde. ik dacht van jaa hoor dat zal wel.. maar stond erg verbaasd dat die echt wat deed ook nog. hij had een terugval, heb paar dagen veel moeten wassen en dweilen, maar ineens ging het weer goed. het komt bij allemaal vanzelf hoor. zaterdag gaan we een kia sorento bekijken. ben benieuwd.
hihihihi, ik kwam ook nog even langs om Saskia succes te wensen...Eve, wat heb je toch weer een pakkend plaatje uitgezocht Saskia, heel veel succes met het eerste deel van je examen morgen!! Noura, haha dank je, dat geeft weer een beetje moed . Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet bezorgd ben ofzo hoor, maar aangezien de kindjes hier zo snel gaan heb ik echt het idee dat hij een beetje achterloopt... Debbie, fijn dat de operatie achter de rug is! Ik wens je veel sterkte en succes de aankomende tijd! groetjes Lisette
Saskia succes vandaag eve lekker bijgekomen van je extra dagje? ga je vandaag ook nog werken of blijf je gewoon nog ff goed thuis en geef je je lichaam ff de tijd om zich te herstellen?
ikdacht dat het ook niet gelukt was, maar zie nu ineens dat het fotootje er wel in staat misschien duurd het even?
Hihi, ik heb smakelijk moeten lachen om de namen van Demi en Mila. En dan te bedenken dat het helemaal toevallig is. Maar we vinden het zo wel leuk klinken bij elkaar. Bij onze vrienden wordt ook al gespeculeerd over een derde meisje met de naam Lara. Maar we houden het bij 2 kids, dus helaas Saskia, veel te laat, maar van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Valerius. Hoe is je examen verlopen? cynthia, Leuk je banner. We tellen met je mee af naar de volgende maand! HIer ook druk bezig met zindelijkheidstraining. OVerdag thuis is ze steeds vaker droog, maar buiten de deur nog niet. En 's nachts zal ook nog wel ff duren, ze heeft altijd een hele zware ochtend luier. Geloof dat Mila naar bed moet, die begint hier flink te jammeren. TOt later....
@eve: hoe krijg je je bump & beyond banner zo met de tekst dat Fynn zo oud is? Ik krijg nu steeds nog zoveel weken, maanden tot dat jiri 3 jaar is. Die wil ik helemaal niet. Snap niet waar het fout gaat
haha setje nou een buurjongen was hier pas met 4 jaar zindelijk. die wou gewoon niet. mijn neefje is bijna 3 en half, en wil er ook niets van weten maar uiteindelijk willen ze wel hoor, wnat op je 16e nog een luier zal vast niet gebeuren zo wat een wind buiten zeg vanmorgen al om half 6 buiten, de kranten, nu nog 1x gelukkig daarna ook nog gewerkt en nu lekker een dag vrij.
zo ben ik weer.. En ik ben weer zo verkouden..... was er net een week vanaf. Ik heb net een knoopje doorgehakt en me opgegeven als vrijwilliger bij de zonnebloem op de jongeren afdeling van 18 tot 45 jaar. Ik hoop dat ik wat voor ze kan betekenen.
Vandaag weer gewerkt. Was eigenlijk best lekker. Veel te doen dus de tijd ging snel. Aan het eind vd dag begonnen de hechtingen wel wat te schrijnen maar verder okay. @Cynthia: Okay, zal het vd week nog es proberen met foto...Goed zeg dat je vrijwilliger wordt! Het zit je echt in het bloed om mensen te helpen. Mooi! Sterkte met je verkoudheid. @Duckie: Demi en Fynn zijn duidelijk op dezelfde dag geboren: hier gaat het exact hetzelfde met de zindelijkheid! @Nynke: Op een gegeven moment kun je een instelling kiezen voor de weergave (jaren, maanden etc). Je moet dan niet kiezen voor Birthday maar voor Event...Hoop dat het je nu lukt! @Saskia: En? Hoe ging het vandaag?