Nou, hier vandaag een slechte dag qua zindelijkheid. OP het kdv ging het allemaal prima, maar thuis heeft ze in korte tijd 2 keer in haar broek gepoept en 1 keer geplast. En was het de eerste keer nog een mooi keuteltje dat Roy zó in de plee kon kieperen, ik had pech: een onderbroekje vol prut viel mij ten deel. Ik heb het onderbroekje maar compleet met inhoud in de vuilnisbak gekieperd. Ik hoop dat het morgen weer beter gaat, we waren net zo goed op weg... @Melliemel: Hoe is je examen gegaan? Wanneer krijg je de uitslag?
hi hi, ff snel gaan zo op vakantie het examen is niet tegengevallen of ik geslaagd ben hoor ik binnen nu en 2 weken telefonisch jullie horen van mij na de vakantie doei doei gr saskia
Hihi, dat vrees ik ook zo af en toe... Lijkt me gezellig. Je bent van harte welkom. Saskia: Hoe ging je examen? En weet je al of je geslaagd bent of hoor je dat later pas? Duikster: Gezellig zeg zo'n meidenavond. Nynke: Mooi dat Jiri ook al regelmatig op het potje gaat! Noura: Jeetje balen zeg dat de auto op het laatste moment niet door ging :x Heb met je te doen met je kranten maar als het goed is zit het er nu op en mag je de taak weer overdragen aan je zoon. Hihi. Setje: Koen heeft ook nog weinig zin of interesse naar zijn potje dus ik blijf maar geduldig wachten. Janette: Goed hoor dat Teun ook al droog blijft! Slingding: Wat goed zeg dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Hoe ga je dat combineren met je werk dan als je nachtdiensten hebt? Of is dat vrijwillige maar af en toe? Eve: Mooi dat je 1e werkdag (na de operatie) weer goed is verlopen. Lola: Hmm... jammer dat Jasmijn weer even een terugslag heeft qua zindelijkheid. Hahaha, moest wel lachen dat je broekje en al had weggegooid vanwege de smerige inhoud Moet natuurlijk niet te vaak gebeuren want dan houd je er geen meer over! Hahaha. Hier een rustige zaterdag. Vanochtend was Koen om 7.30 wakker en even later opgestaan. Ben om 9 uur boodschappen gaan doen. Lekker hoor zo vroeg want dan is het tenminste nog rustig. Daarna naar huis en toen moest Steef weg. Heb net broccolisoep gemaakt voor vanavond en de kids in bad gezet. Vinden ze erg gezellig samen. En nu zijn ze samen op zolder met de lego aan het spelen. Wat een rust! Hoezo vervelende pubers? Fijn weekend allemaal!
Ik heb me op gegeven voor losse activiteiten en evt. vakanties. zoewel voor uitstapjes of bezoekjes maar ook voor een evt. vakantie. dit moet dan op een moment als ik vrij ben. en ik de opvang rond kailynn heb. voor vakanties schrijf je je in, dus.maar voor vakanties moet ik echt kijken of ik het rond kan krijgen. kijk maar eens op: DE ZONNEBLOEM LinQ
saskia, ik ga duimen voor je, fijne vakantie slingding wat goed van je zeg beterschap met je verkoudheid! lola ja dat was particulier, een goede bekende. maar we hebben vandaag een hele leuke auto gevonden die maandag apk krijgt en helemaal word nagekeken, een beurt krijgt en word afgeleverd. we krijgen een kia sorento. de grote zoon is terug hoor! helemaal moe, maar inmiddels trouw aan zijn voetbalteam staat die op het veld een wedstrijd te voetballen. tijdens het kranten doen vanmorgen kwam die ineens aan om kwart over 6, ze waren wat eerder terug en hij is dat kleine stukje maar gaan lopen. heeft die ook nog geholpen met zijn kranten! leuk zo`n flinke zoon en mijn moeder net aan de tel gehad. ze hebben te horen gekregen dat haar zus nu heel hard achteruit gaat, ze heeft kanker en daarbij nu de mex. griep. iedereen mag er nu bij. vind het zo verdrietig, ook al heb ik er geen contact mee. maar heb met de naasten te doen. hoop dat mijn moeder er op tijd is, het is in rotterdam en ruim een uur rijden
grrr ben in de red zone is beland hoor... de hoop die ik nog een beetje had na Noura haar verhaal is vervlogen. Ik ben al sinds maart 2006 niet meer ongesteld geweest zonder hormonen ed..( en de 1ste keer echt na Kailyn haar komst) nou...ik weet weer waarom de huisarts mij toen aan de pil heeft geholpen.... dus nieuwe banner, eve nu zie ik bij mij ook geen foto terwijl ik hem wel gedaan heb dus ben benieuwd of hij nu ook weer vanzelf komt.
brrrr, ik kom jullie maar weer vervelen... ik zit me zelf gewoon wat in de weg. Arno is vanmorgen om 8 uur de deur uit gegaan, kwam om 16 uur binnen om te eten en vervolgens weer vertrokken om 17.30 uur. en hij komt pas na 2.30 uur thuis. maar morgen moet hij om 10 uur weer weg en is niet voor 23.00 uur thuis. En ik weet niet wat ik moet gaan doen morgen..... ik verlang zo naar onze vakantie.....
hoihoi, Saskia, fijn dat je het examen goed te doen vond! Spannend hoor, geniet lekker van de vakantie! Otje, wat heerlijk dat Sara en Koen samen spelen, zo heb jij even wat tijd voor jezelf! Slingding, wat balen zeg, hoop volgende ronde goed nieuws voor je! Vakantie doet soms wonderen . En je verveelt niet hoor, dat is juist toch zo fijn, dat je het hier gewoon kwijt kunt! Geloof dat het wel mooi weer wordt, mss lekker naar buiten, niks leuks in de buurt te doen? Vind het super dat je vrijwilligerswerk gaat doen, vind het ook knap trouwens, je moet het toch maar inplannen. Marcel zijn echte vader gaat vaak op vakantie met de zonnebloem! Noura, wat een gave auto!!!! He, wat leuk dat Nordin nog even meeliep vanmorgen, heeft hij het leuk gehad? Jeetje wat naar voor je moeder, is ze nog op tijd geweest? Eve, knap hoor zo snel weer aan het werk, fijn dat je het even lekker vond. Moest je vandaag ook werken? Ik las trouwens vd week bij de psz dat de fotograaf komt na de herfstvakantie ik wist wel dat ze dat op de basisschool doen, maar dit is nieuw voor mij! Ben heel benieuwd! groetjes Lisette
Over de ticker met foto, zou het niet aan de banner liggen die je kiest? Mss dat er verschil in zit, deze lijkt wat langer nl! Ik vind het trouwens jammer dat zij de enige zijn waar je meerdere kindjes en of combinaties kan maken. groetjes Lisette
haha, nou idd, weet je tenminste waar je aan toe bent! Ik zag bij jou staan 10 day untill bd ofzo? Wat houd dat in, ik had dat nl ook?? Maar dit is tenminste weer lekker duidelijk!
Ik had eergister ook 10 dagen, en met deze banner geeft ie aan vandaag 13 dagen. Vind ik nogal een verschil, mocht je je daar aan houden, is het op de gok zwanger worden! Maar goed, zie dat we eigenlijk best wel gelijk lopen, spannend aankomende maand .