Vales, sterkte met je zus. Eve, wij willen ook nog geen 2e hoor, eerst even genieten van Dain en over een jaar of 3, 4 willen we waarschijnlijk een 2e. Zo denken we er nu tenminste over. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe fiets, maar hoor verschillende verhalen over de moederfiets, zowel positief als negatief, dus ik ben er nog niet over uit wat voor fiets ik wil. Dain is ook niet echt in zijn hum, vannacht werd hij om 5 uur wakker en wilde echt eten, zelf moest ik om 6 uur op, dus Michel heeft hem de fles gegeven, maar ja zelf kon ik natuurlijk ook niet meer slapen, ben nu dus ook best wel gaar. Kan me voorstellen dat je het af en toe niet meer leuk vind Eve. het afgelopen weekend kolfde ik trouwens erg weinig (ca 60 cc per keer), maar vandaag op het werk had ik weer 100 cc per keer. Volgens mij komt het omdat ik op mijn werk erg veel water drink en thuis niet, dus ik ga thuis ook meer water drinken. Nu ga ik voor de buis ploffen!
Die dokters zijn gewoon naar huis gegaan maar de verpleegster heeft wel gezegt dat haar bloed oké is verder niks ze moet maar wachten tot morgen @Nynke echt spannend dat jullie al voor een 2de gaan.
Vales: wat vervelend zeg. Dus nu weer een hele nacht vol onzekerheid! Zou er ook gek van worden. Sterkte!
@Noura: wel 'fijn' om te horen dat het niet aan mij ligt. Heb idd ook al allerlei adviezen geprobeerd die niet helpen. Zal gewoon moeten accepteren dat ik een wakker kind heb (hoewel er gelukkig ook af en toe wel es een slaapdag tussenzit). En heb zelf ook wel het gevoel dat het idd z'n karakter is. Volgens mij wordt ie echt een druk en ondeugend ventje @Molly: heb ook wel getwijfeld of ik een gewone of een moederfiets zou kopen. Maar uiteindelijk vond ik de moederfiets toch praktischer. Alles past gewoon precies en je hoeft geen rare fratsen uit te halen. Verder is ie ook erg stabiel en zit Fynn veiliger door het brede stuur en dat vind ik in een drukke stad als Den Haag wel belangrijk. Als ik het voorzitje niet meer gebruik kan er overigens een gewoon stuur op worden gezet. @Vales: jeetje zeg, gelukkig hebben die zusters wel verteld dat haar bloed okay is want anders zou het wel een heel lange nacht worden
Ja idd en ze is al zoveel aan het piekeren en dat weten ze dus waarom ze gewoon niet even langs haar zijn gegaan snap ik ook niet,hopelijk kan ze wel wat slapen want dat gaat ook niet goed omdat ze maar aan het piekeren is.
vales ik wens je heel veel sterkte toe in deze onzekere tijden. Wat maakt een fiets eigenlijk een 'moederfiets'? Ik ken het niet. Wij willen ook graag nieuwe fietsen, maar het is zo duur. We hebben een bbq gekocht zaterdag, is ook leuk . Ik wil ook al wel een tweede, maar m'n man is er nog niet klaar voor zegt hij. Dus nog even geduld hebben. Saartje
Saar: Een moederfiets heeft als voornamelijk kenmerk dat het stuur breder is waardoor je veel makkelijk kunt instappen als je een fietsstoeltje voorop hebt. Dit is zo'n typische moederfiets: http://www.ciao-shopping.nl/Sparta_Amaz ... dy__342643
Nou maxima is bevallen, weer een meid! zo mijn eerste nachtje zit er bijna weer op. kijk er nu al weer naar uit naar mijn bedje en mijn dierbare. Kolfde om 2.00 uur 130 af dus niet echt slecht voor mijn doen. Vales sterke vandaag, lees er vanavond wel weer over hoe het met je zus en jou gaat. Ik zou ook graag een mama fiets willen maar ze zijn nogal duur vind ik , ik kan het wel met een fietsplan van mijn werk doen maar het blijft veel en ik kan hem niet binnen kwijt dus eigenlijk zonde. Arno mijn man wil maar 1 kind, hij is zelf enigst kind en zag bij neefjes en nichtjes geen gezellige broer zus band. Ik zou wel graag een tweede willen maar we zien wel ik ben nog jong (uch)
Jeetje alweer een meid, opzich wel een mooi kindje hoor. Maxima & Willem gefeliciteerd haha, ben erg benieuwd naar de naam. Wij willen ook wel een 2de kindje, maar wij willen zoieso 3 a 4 jaar wachten. Ik ben dan 22 a 23 of 24, sebas is dan 33 a 34 of misschien al 35 en thijmen is dan 3 of 4 of misschien wel 5 jaar. Dus allemaal mooie leeftijden dan, sebas wil ook zoieso niet eerder dus. Maar ik wil ook gewoon eerst lekker kunnen genieten van dit mannetje, ik vind als je nu al een 2de neemt je zo snel het baby zijn van dit kindje afhaalt. Thijmen slaapt er onrustig al bijna de hele week + weekend, ik wordt er best wel gek van. Hij wordt in de nacht wakker, slaapt erg onrustig en hij spuugt de laatste paar dagen best wel veel. Ook geeft hij sinds 2 a 3 dagen steeds een beetje melk terug, niet meteen erna maar soms zelfs pas na 1 of 2 uurtjes. Weet iemand hoe dit kan? Hij is opzich ook best wel druk, ook nadat hij net gedronken heeft. Vales al wat gehoord van je zus? Nou ik ga zo ff naar de etos toe, ff maandverband en wat voor Thijmen zijn mond halen. Ik zou vandaag gaan babyzwemmen, maar ben echt extreem erg ongesteld echt niet leuk meer. Dus ik ga maar niet zwemmen, ik heb ook heel erg last van me rug en menstruatiekrampen echt totaal niet leuk meer. Kan wel janken zo een zeer doet het, zo erg heb ik het echt nog nooit gehad en zoveel als ik nu bloed ook nog niet.
Jaaa weer een meisje voor Willem-Alexander en Maxima. Heb net naar het journaal zitten kijken en daar kwam ie voorbij met zijn dochter. Lief hoor. Wel een goede nacht gehad hier. Alleen om 3.30 uur begon Koen ineens te huilen! Dacht echt: ojee... maar met z'n speentje is ie toch weer snel in slaap gevallen. Vanmiddag naar de tandarts... bleegghhh... Gr Otje
proficiat met de geborote van jullie nieuwe prinsesje . Hier alles goed. Liene ligt in har bedje te slapen. Daarjuist riep ze al wel eens, maar ze is weer stilletjes nu. Morgen gaan we wandelen met mijn schoonouders en schoonzus in de voormiddag, vrijdag gaan we in de namiddag winkelen met een vriendin... dus vandaag werken voor school . Ben al van half 8 op en heb dus al wat gedaan. Nog 2 weken en dan heb ik stage. Dus het komt wel dichtbij. Tot straks misschien.
Hey Meiden, Net kwam er dus ook weer een hele sloot melk uit bij Thijmen, toch maak ik me wel een beetje zorgen hoor. Normaal spuugt hij nooit, alleen nu sinds een week dus wel regelmatig.
@Slingding: Wat fijn dat je de nacht weer goed bent doorgekomen. Vind het knap hoor dat je nachtdiensten draait! En dan ook nog zoveel moeite doet voor de bv! Petje af @Debbie: Fynn slaapt ook heel onrustig. En is een erg druk mannetje. Ik denk dat ze op dit moment gewoon weer een enorme ontwikkeling doormaken. Fynn heeft ook soms dagen achter elkaar dat hij veel mondjes teruggeeft (soms idd ook na 2 uurtjes). Maar dat is ook ineens weer over. Zolang Thijmen gewoon goed drinkt en vrolijk is zou ik me niet druk maken. Ik ga vanmiddag lekker naar de kapper. Knippen en verven (krijg ineens wel erg veel grijze haren ). Heb er zin in
vales, sterkte met je zus, hopelijk gaat het goed met moeder en kind. moederfiets, ik ga zo naar de trekpleister toe, daar is die nu in de aanbieding voor 299,00! Noura, hier nog zo'n plathoofdje... Dimphy slaapt ook altijd op haar ruggetje, is wel gek vind ik zo'n plat hoofdje. Volgens mij trekt het wel weer bij als ze straks wat meer zitten. Ik val nog steeds af, doe er niks voor, weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap. Maar ik geef nog volledig bv, dat schijnt ook wel te helpen. Alleen mijn buik is enorm slap, moet ik echt voor gaan sporten. Ben nu op zoek naar een sportschool in mij nieuwe wooplaats. Dimphy heeft 2 dagen zonder speen geleefd, was echt heel zielig, heeft hem weer terug gekregen, want ze was zo aan het huilen, en kon echt niet in slaap vallen. Besloten dat we dan toch maar weer gaan lopen voor het speentje. Heeft soms nachten dat we er wel 10 of 15 keer uit moeten. We raken echt een beetje erg oververmoeid... Is nu niet meer ingebakerd, dit gaat wel heel goed. Maar toch is het een schatje, als ze je ziet krijg je altijd een dikke lach van d'r.
nou ben blij te horen dat ik niet de enigste met een plat hoofdje ben lianne. hebben ze hier bij tp die fiets? want het is een heel kleine winkel hier. maar wel een leuke prijs. ze hebben hier op het industrieterrein een nieuwe sportschool. geloof dat die wel goed is. ik zit er zelf over te denken binnenkort weer te gaan skeeleren. mischien heb je zin om mee te gaan hihi... ik weeg nu 54 kilo en vind dat wel een mooi gewicht voor mezelf. alleen de spiertjes moeten wat strakker. maar ik ben nooit zo sportief geweest dus ik zal me daar echt toe moeten aanzetten. eve je hoort ook wel eens dat babys gefrustreerd kunnen raken vanwege het feit dat ze meer willen dan ze kunnen doen. bij mijn zoon is dat wel goed gekomen, die ligt nu soms onderuitgezakt op de bank, met een echt pubergezicht..... niet vooruit te branden. (verlaat babygedrag hihi) debbie ik zou je niet al te veel zorgen maken. zolang er geen hele voeding uit komt. je ziet het wel vaker, en meestal gaat het ook gewoon weer over. nou weer een prinsesje erbij, leuk hoor. ben benieuwd hoe de kleine spruit zal gaan heten.
Molly wat heb je weer een leuke banner. Dain is al een echt mannetje hoor! en een leuk (en bekend) vestje! Cute! Slingding: inderdaad mis Lola ook.... fijn dat de eerste nacht er weer op zit. Lekker slapen vandaag.... Goed gekolfd hoor! Wat heerlijk als je nog zo jong bent... Stel dat jij over 4 jaar nog een kleine zou krijgen dan ben je nog dik jonger dan ik nu ben.... Over fietsen ben ik nog niet uit, maar ga me er pas druk over maken als het zover is.... Debbie ik denk dat Thijmen inderdaad weer een ontwikkelingssprongetje heeft, dan zijn ze vaak drukker en drinken soms minder. Als hij alert blijft lijkt me niet zo heel veel aan de hand. Maar als je je zorgen maakt kun je altijd even met het CB overleggen. Saar lekker aan de wandel van de week. Ook zo lekker met dit weer he! Ik ga vanmiddag ook nog even, of in de tuin werken, moet nog effe denken. Moet je weer hele dagen stage gaan lopen? want dan ben ik wel benieuwd hoe je het met de voedingen gaat doen.... Eve lekker hoor jezelf even verwennen.... Lianne heftig hoor zo vaak eruit voor de speen. Ik denk aan jullie... Ik werd vannacht wederom om 5 uur wakker van Nick, is bijna standaard tegenwoordig.... Maar dit keer heb ik hem geen speen gegeven, maar gewoon een aai over zijn bol. En wat schetste mijn verbazing: hij sliep ook gewoon verder en werd pas rond half 8 weer wakker. Eens zien of dat andere dagen ook gaat lukken, want dan leert hij misschien vanzelf verder te slapen.... Heerlij he die lachjes van onze beebs... Wow Noura wat een droomgewicht.... Daar ga ik niet eens aan denken. Ik ben met de 68/69 die ik nu weeg al redelijk tevreden.... en ja... ook ik moet mijn sportieve genen weer eens gaan zoeken.... weet alleen niet waar ze gebleven zijn... Karin
ach karin, ik ben ook maar 1.58 lang. dus dan weeg je ook al niet zoveel.maar voor de bevalling woog ik 48 kilo, en ik ben heel blij met wat ik nu weeg. ik was best mager, en heb nu wat meer vlees. ik hoop het dan ook vast te houden dit gewicht. safouane werd van de week ook weer een keer snachts wakker. maar vanacht heeft die weer gewoon doorgeslapen. het word van het weekend lekker weer, 22 graden! lekker he? helaas moet ik wel zaterdag avond en zondag middag werken, maar zaterdag middag ga ik lekker wandelen.
ha ha Noura ik ben maar 6 cm langer, maar ben ook wat grover gebouwd. 54 kilo zou mij ook echt niet staan... Maar hoop voor je dat je niet verder afvalt. wat voor werk doe jij? in de weekenden werken is niet mijn ding, maar in het kader van oppas wel handig....Hoe doe jij dat nu...gaat Saf naar een oppas of een KDV? Karin
karin, ik moet heel dagen stage doen. Behalve de woensdag. Ik heb wel elke middag een uur pauze, en dan ga ik dus naar huis komen om te voeden. Dus het ziet er zo uit: 8.15u voeden 12.10u voeden 15.40 voeden Om 10u en 14u is er wel een half uur pauze, dus dan kan mijn moeder wel komen zodat ik kan voeden mocht dat nodig zijn. Nu heeft Liene nog nooit op uur en tijd moeten eten en doet ze dit ook niet, dus ik ben benieuwd.