hallo allemaal, kom ff langs om te melden dat we nog leven maar we zijn lekker druk @Saskia gefeliciteerd lekker zeg dat je geslaagd ben @Otje dus ook jou kunnnen we bij een shoot inhuren, heb je wel een speciaal tarief voor ons @Eve inenting mexicaanse griep ik weet het nog niet, weet wel dat ze dnek van een mug een olifant maken en alles op die hoop nu gooien ook d enormale griep, mijn ouders gingen van de week voor de normale gripe prik ( zij 65+) en kregen de mexicaanse omdat de normale niet uitgeleverd was....dus ja... voor de rest hier lekker bezig, onwijs druk op me werk zalig hoor dag vliegt voor bij, heb ik zo wie zo wel het idee van de tijd, donderdag met me moeder naar d ejonge gezinnenbeurs geweest, wel nog wat tips en zo opgedaan maar nu hoeft die beurs niet meer omdat het echt gericht is op kindjes van 0 tot 3 jaar. helaas geen tips opgedaan voor peuter/kleuter kamers want die waren er niet. dna maar weer eens over de H.H.B en dan de 9mnd beurs maar meenemen want daar staat het wel. daarna lekker met me mams utrecht in het werd gelukkig droog, savonds gegeten bij Delphine, ja waar we een keer een mamameeting hadden, was prima en toen weer naar huis was al met al rond 21.45 thuis...en was smorgens om 8.15 al weg gegaan...gelukkig waren we met d etrein want de hele A9 en A2 stond vast en ja dan is die 100 km heel lang...... vanavond voor het eerst onze oppas, zou mij benieuwen en wij gaan met me ouders uit eten....heb er nu al zin in... @Lola kan je evt niet een paar portie's eten in de vriezer doen, die smorgens in d ekoelkast zetten, savonds opwarmen en die Roy de meiden laten geven kan jij rustig aan jullie eten...zo doen wij het ook op dgn dat 1 van ons gelijk weg moet en Teun dus thuis eet... Teun krijgt bij alle boodschapjes die ik ga doen een luierbroekje aan want menneer wil niet op de wc dus ja dan moet je wat, al was hij donderdag niet zo droog hoor, ja op het kdv wel maar thusi 2x grote plassen in zijn broek en jawel op de stoffen bank, zelfs wijnand was nat... zo ga ff zitten tot later en blijf allemaal gezond!!!!
O ja nog ff een vraagje, we willen een nieuwe printer aanschaffen een 3 in 1, welke is een goede? we denken aan HP, Canon of Brother dit ook omdat ik hem dan via me werk kan bestellen en ook de cartridge verkopen wij ervan. we willen niet meer dan 00,= uitgeven want het moet leuk blijven en zo vaak gebruiken we hem niet, wil wel nu wat meer foto's gaan printen... dus tips zijn welkom
Lola: wat fijn dat je echt mag werken! ik had vanochtend zo iets grappigs met mijn mannekes. Nick was aan tafel aan het kleien in zijn kinderstoel. Op een zeker moment laat hij een stuk klei vallen en ik zat voor in de kamer en Chris was halverwege. Zegt Nick: Chrisje kan jij klei even voor mij oppakken? Vervolgens loopt Chris keurig naar de klei toe, pakt het op, steekt het omhoog de lucht in en Nick kan het zo aanpakken. Die zegt keurig dank je wel Chris! Ik vond het zooooo lief om te zien!
Dan zul je er eentje moeten krijgen... Wij hebben trouwens een HP 3 in 1... @Duikster: Aah... wat lief! Zie het zo voor me. Jasmijn zegt trouwens ook heel netjes alsjeblieft en dankjewel, ook gewoon tegen ons...
Nick meestal ook wel tegen ons en zegt hij het niet, dan doen we gewoon niks....maar tegen Chris had ik het hem nog niet eerder zo horen zeggen...
oeps de 1 was weggevallen dus 100,= welk type hebben jullie van hp? de oppas is hier vanavond prima gegaan, ze heeft zelfs zijn tanddjes mogen poetsen en heeft een kusje van hem gekregen toen hij ging slapen, de oude verleider wij hebben zalig gegeten en lekker gezeten.....ze is nu net weg, wijnand brengt nu mijn ouders ff naar huis, hadden hun ook gehaald konden ze een wijntje drinken.... en dna nog ff lekker zitten. Hier ook een jochie dat dankje wel zegt en netjes vraagt of de tv aan mag op zijn programma dna is het echt van :"mama mag de tissie aan en dan op mijn programma alsjeblieft" maar duikster dit is ook dan echt vertederend om dat te zien..
De HP Photosmart C4380. Die is geschikt voor gebruik in een netwerk. Hoeft dat niet, dan is er ook nog een model onder dat ook iets goedkoper is. De onze kostte geloof ik 129,00...
Janette: ik hebdeze week een 3 in 1 printer gekocht, de Canon Pixma MP 550. Ik heb op internet informatie gezocht en deze bleek voor mij (niet heel veel printjes, maar wel af en toe een foto) geschikt en niet te duur met zijn cartridges. Hij kostte E89,-. Thijs is overdag ook droog, sinds deze week. Nog geen ongelukjes gehad ook. Hij poepte al een hele tijd niet meer in zijn luier, maar wilde nog geen onderbroek aan en plaste ook nog wel in zijn luier. Deze week wilde hij wel een onderbroek aan en het gaat goed! Gisteren is hij ook helemaal zelf naar de WC gegaan, hij deed zelf zijn broek en onderbroek uit en is er op geklommen. Ik ben benieuwd of het zo goed blijft gaan. Morgen naar het KDV maar we wat reservekleren meegeven! Ik ben trouwens nog steeds helemaal niet happpy met mijn werk. Ik ben echt in een negatieve spiraal geraakt toen ik vorig jaar zo aan het worstelen ben geweest met die hele moeilijke leerling van me. Ik heb nog steeds diezelfde klas (maar zonder hem, gelukkig) maar het blijft een moeilijke groep. Daarnaast heb ik heel lang geen goede duo- collega gehad, waardoor er een heleboel dingen niet, of niet goed zijn gedaan. Ik ben gewoon niet tevreden met hoe het nu gaat. Ik heb er zo'n "last" van , dat ik de dagen dat ik niet werk eigenlijk continu met een naar gevoel rondloop. Maar omdat ik nu vanuit school een opleiding aan het doen ben (die ook nog door school wordt betaald) en ik aan het proberen ben om zwanger te worden, vind ik het ook heel erg moeilijk om nu ander werk te zoeken. Ik hoop eigenlijk dat ik snel zwanger wordt (maar daar heb ik een beetje een zwaar hoofd in...), dan kan ik volgend schooljaar beginnen met verlof en daarna neem ik ouderschapsverlof op en werk ik een tijd twee dagen en dan bezin ik me op iets anders. Maar het voelt niet okee dat dat het enige is dat me weer moed geeft....
@Noralien: Alles goed met Jikke? Naar welke dierentuin zijn jullie laatst ook alweer geweest (waar je zo enthousiast over was)? @Lola: Super dat je werk zo goed bevalt! @Karin: Ach, wat zoet! Ook wel erg makkelijk voor Nick zo'n hulpje @Janette: Hadden jullie een oppas die Teun al kende? Vind oppassen trouwens wel erg prijzig. Dat heb ik er dus niet voor over...gelukkig heb ik meestal m'n ouders nog Heb de inburgeringscursus gedaan. Echt grappig. Mail em meteen door naar m'n belgische vriendin En wat hebben jullie allemaal keurig opgevoede kindertjes zeg @Lies: Goed hoor, Thijs ook al zowat zindelijk! Wel balen dat je werk je nog zo dwarszit. Ik vind je nieuwe scenario wel goed klinken hoor. Denk dat het geen kwaad kan om daar naar uit te kijken. Op die manier houd je het nu iig wel vol. Maar dan moet het allemaal natuurlijk niet te lang duren... Fynn is echt weer volledig in de luiers. Gebruikt het zelfs niet meer als excuus om z'n bed uit te komen... Z'n vriendje op het kdv heeft hetzelfde (was zelfs al verder dan Fynn). Volgens ons (de moeders) hebben ze het afgesproken aangezien ze alles hetzelfde doen Ach, we wachten maar weer af... Wat een heerlijk weer is het vandaag. Lekker naar de kinderboerderij geweest waar Fynn mocht helpen om het varken uit z'n stal te halen Ik fijn in het zonnetje gestaan Zo, ga nog ff een half uurtje lezen voordat ik Fynn wakker maak. Tot later!
@Eve zonnetje hier zit het potdicht van de mist stuur maar wat hier heen.... maar wel lekker ff naar de kinderboederij is die in de buurt? wie weet wat voor volgende week? De oppas was het overbuurmeisje, ze woont wel op haar zelf maar haar ouders wonen daar nog, en ja als ze thuis komt en we zijn buiten is het altijd leuk tussne die 2, enne ze vraagt geen tarief...we hebben haar voor 3 uurtjes 12 euries gegeven, was ze blij mee.... wat lees je nu? ik het dagboek van een geisja... jammer dta fynn weer helemaal terug is, denkd at teun dit binnenkort ook heeft hoor als wij hem niet naar d epot slepen doet hij het gewoon in zinn broek Wies en Lola alvast bedankt voor de types printer ga er nog ff induiken welke het word.... me moeder zit nu hier, vader en wijnand zijn naar az... en teun slaapt ook nog ff dus we gaan weer ff kletesen we hebben elkaar nog niet gezien de laatste dagen
@Janette: De mist kwam hier gisteravond pas opzetten. Sorry De kinderboerderij is ongeveer 10 min fietsen maar jij kan dan uiteraard met de auto. Lekker zeg, zo'n goedkope oppas! Ik lees nu 'Her Fearful Symmetry' van Audrey Niffenegger. Leuk om hier bij te houden wat we lezen Dagboek van een Geisha vond ik een mooi boek. O ja, heb geen printer maar hoor op m'n werk wel goede berichten over de HP.
hallo dames, effe ego bericht..... Gisteren was het hier ook super mooi weer! Alleen Kailynn in ziek dus niet naar buiten geweest. We gingen even vrezen voor de mexicaan want de koorts liep tegen de 39 en ze is verkouden maar was ook vanaf 12 uur aan het piepen en zagen. Gelukkig deed een sinaspril veel goed en heeft ze op een onderbreking vannacht van 2 uur goed geslapen. en vanmorgen geen koorts meer welverkouden en zagen en piepen. Wij hebben zaterdag eerst een concert gehad en daarna een feestje dus we waren laat thuis en leker uitgeslapen (was niet goed voor het omschakelen want vannacht viel ik pas na 3.30 uur in slaap. Ga vanaf nu weer helemaal mee......
Wij proberen Jiri te stimuleren op het potje te zitten. Hij heeft zijn eerste auto al binnen nu moet hij meer stickers verdienen voor een volgende auto. Ik merk wel dat ik steeds moet vragen of hij moet/wil plassen, uit zichzelf doet hij niets. Denk niet dat hij er al aan toe is. @slingding: beterschap voor je meisje.
hoihoi, Slingding, beterschap voor Kailynn, gelukkig werkte een sinaspril al goed. Hier ook geen potjes fan. Nynke, kan heel goed hoor, het ene kind is er sneller aan toe als het ander. En als ze net lekker aan het spelen zijn....tja wat is dan leuker he . Janette, wij hebben van hp een vanalles in 1, printen, kopiëren, faxen, scannen. Fijn apparaat, we hebben eigenlijk nog nooit anders gehad dan hp geloof ik. Lekker hoor dat het zo goed ging met de oppas! En dat is zeker niet duur, vond ze het zelf ook leuk? Eve, in de ouders van nu staat een heel stuk over uit bed komende peuters . Heb inmiddels een nieuwe toaster gekocht, dus zijn tosti heeft ie al gehad, maar hij was not amused zullen we maar zeggen . Lees jij een engels boek, of is ie vertaald? Otje, hee wat leuk zeg dat je wilt gaan fotograferen! Vind de naam erg goed, klinkt proffesioneel iig! Oh, hier ben je vast aangenomen voor een buikfoto (een zwangere dan hé, mocht het nog zover komen ) en daarna eentje van het gezin compleet! Wies, wat vervelend zeg dat je zo "opgesloten" zit op je werk. Tja, ik kan me voorstellen dat je dan op deze manier het nog vol houd, hoop dan ook dat het snel raak mag zijn voor jullie! Duikster, wat lief zeg, dat is zeker leuk om te zien! Lola, wat fijn dat je nu met plezier naar je werk gaat. Zo gaat de dag tenminste ook lekker snel, en wat ook niet geheel onbelangrijk is, je voelt je tenminste weer nuttig! Melliemel, hee wat goed zeg! gefeliciteerd! Noura, hoe gaat het nu, alweer opgeknapt? Heeft Anissa het stappen nog doorgezet? Noralien, zijn jullie al wat wijzer geworden na de gesprekken met de hypotheker? Mijn duimen draaien echt voor jullie hoor!!! Hier lekker rustig weekend gehad, niet veel gedaan, is ook wel eens lekker! Vorige week donderdag wilde Jayden bij mijn moeder op het potje, heeft mijn moeder hem met het potje op de badkamer gezet, en zij moest weg van hem. Na een aantal keren vragen of hij klaar was, was het dan na een kwartier eindelijk zover.... gaat mijn moeder kijken heeft hij dus gepoept! Nare bijkomstigheid, hij had het ernaast gedaan ipv erin.... Alles zat onder, zijn broek, romper en de badmat. Met het gevolg dat hij dus nu niet meer op de pot wil groetjes Lisette
hi hi, ff snel weer(steeds meer standaard begin sorry) moet zo weer aan het werk, reageer even op potje trainen en de mexicaanse griep. vwb het potje/wc plassen poepen, hier werkt het alleen als we het s'ochtends vragen en hij wil een onderbroekje aan. anders niet. ik blijf erbij dat ze er gwoon aan toe moeten zijn en interesse er in hebben. hier wilde orlando met 15 mnd maar al te graag elke keer op het potje maar was rond zijn 2e in ene over nu af en toe is het interessant maar daar houd het mee op. ik hoop ook dat het op gegeven moment vanzelf komt. verder gaat alles voor de wind met orlando hij luisterd goed gaat goed slapen en is weer in een ontw. spurt mentaal gezien de mexicaanse griep ik weet ook nog niet wat ik van de enting moet denken denk dat er vast wel goed over nagedacht is en dat men niet zomaar iets maakt zeg maar maar toch.... lola; goed hoor van emma vwb lopen en die tandjes bah bah sterkte ik denk dat hier wel een paar kiezen zitten te werken ....we zullen zien nou ik ga gauw weer tot gauw gr saskia
Ik ben vanmorgen op controle geweest naar aanleiding van mijn aambeidenbehandeling 6 weken geleden. Net zoals ik was ook de chirurg niet tevreden, dus zijn er weer bandjes geplaatst. En dus 'loop' ik weer mijn een ontzettend onaangenaam gevoel in mijn achterste rond, bah! Wat wel meeval is dat er deze keer niet misselijk bij ben geworden, dus ben ik inmiddels al twee keer in bad geweest. Dat voelt dan wel lekker... Dacht ik fijn mijn nieuwe speeltje - ik gisteren een digitale spiegelreflexcamera gekocht - vandaag een beetje te kunnen uitproberen, mis ik de de instructie DVD. Ik heb dus net gebeld naar de Media Markt en zit nu op antwoord te wachten :x. @Slingding: Ach jee, Kailynn ook ziek ? Ik stuur haar een heleboel beterschapsknuffeltjes, want ze moet zaterdag wel beter zijn natuurlijk... @Wies: Wat naar om zo naar je werk te moeten. Ik ken het helaas. Ik zou als ik jou was toch naar iets anders gaan uitzien. Je loopt natuurlijk de kans dat je huidige werkgever dan (een deel van) de kosten van je opleiding terugbetaald wil hebben, maar aan de andere kant zijn potentiële werkgever ook vaak bereid om een geschikte sollicitant daarin te compenseren. Je kunt niet meer dan proberen, lijkt me. Ik hoop sowieso dat je snel zwanger wordt - leuk weer een hele nieuwe lichting - maar zwanger worden om niet naar je werk te hoeven is natuurlijk alleen maar een korte termijn oplossing. Ga eens lekker om je heen kijken, vaak knap je van het oriënteren op zich al een eind op... En wat poepen op het potje betreft: Jasmijn huilde ook keihard toen ze voor het eerst op het potje poepte en heeft ook een hele poos niet meer gewild. Op een gegeven moment gebeurde het per ongeluk tóch eens en toen hebben we zó hard staan juichen dat Jasmijn door haar tranen heen begon te lachen. Vanaf die tijd was de 'angst' over...
@eve ja dat is zeker iets te ver lopen, maar ik kom met de trein Teun vraagt nu al waneer hij de trein ziet wanner met de trein naar fynn, en toen ik vanmorgen de rietjes kocht zei hij ook al die gaan we met de trein brengen ..... Slingding ach kailynn ook al ziekkies beterschap met haar...pff dat is wel laat in slaap vallen hoor..... Hier alleen de pot hoor...wc wil hij helemaal niet geneens met dichte bril erop zitten... Teun is vandaag ook erg verkoude en hangerig, hij hoeste al een paar dagn alleen in bed maar sinds vandaah dit er dus ook bij...het potje is vandaag dan ook ver te zoeken heb hem maar gelijk een luier omgedaan.....komt wel weer... Nynke, helaas werken hier de stickers niet meer...meestal wil hij geen sticker meer plakken..alleen nog na het tandenpoetsen maar dan vind hij het gewoon leuk dta het mag en ziet het niet als een beloningsysteem... Setje ja ze vin dhet zelf ook leuk om te doen dus dat is dan ook lekker, ze doet het niet voor het geld zegt ze.. want ze had er zelf nog niet over na gedacht om wta te vragen dus ze von dhet al snel goed... weet niet wat anders het tarief is? Oke goede resultaten met hp dus... een fax hoeft niet... Otje had jij bij kidwalz ook het dekbedovertrek besteld? dit omdat het een afwijkende maat is was ik benieuwd of het evengoed paste om 140x200 Noortje nog de juiste Janet aan de lijn gehad? Lola sterkte de komende dagen, meer eh kan je wel normaal zitten dan??? zo ik duik me boek weer ff in tot later
Ja, gelukkig wel! Alleen niet teveel wiebelen en draaien, maar zolang de kids niet thuis zijn kan ik lekker rustig blijven zitten...