Wilde voor Fynn's verjaardag/sint een memory spel kopen. Zag ik op de website van TNT dat je zelf een foto remembory kunt maken. Ben dus ff gaan knutselen. Je kunt 25 foto's gebruiken en ik wilde een soort van overzicht van baby tot nu. Dat valt nog helemaal niet mee zeg... Wel onzettend leuk om alle foto's (in sneltempo weliswaar) te zien passeren. Ben benieuwd naar het resultaat.
Aaaaarrrrgghhh zit helemaal klaar voor de mri, de verpleger zegt nog "we krijgen een belletje als je naar beneden kunt", is het verzet naar morgen. Er zijn hier op de afdeling twee stagiaires die mee wilden gaan om te kijken. Toen ze om 14.40 belde of ze mee mochten zeiden ze doodleuk dat het verzet is naar morgen 3 uur. Nou ja zeg, dat hadden ze dan ook wel even kunnen laten weten. De neuroloog is er niet meer, dus weet ook niet of ik nu ook weer een dag langer moet blijven. Van dit soort dingen baal ik dus echt. Ik leg me overal bij neer....spoedgeval tussendoor, oke. Maar ze kunnen het toch op z'n minst even laten weten!!! Ga er zelfs snel van typen merk ik #@%**#$ ^*# :x
nou lekker dan noralien otje wat een leuke fiets! wij hebben ook een loopfiets gevraagd aan opa en oma. een houten krijgt hij . eve hier zit het haakje er niet de hele nacht op hoor, maar savonds. doe het ook op het haakje als het raam open is. ben namelijk als de dood dat hij een keer uit het raam valt als we niet opletten. het rammelen aan de deur was ik ook bang voor maar heeft hij eigenlijk niet gedaan. enik was het zo zat om tot middernacht steeds een kind rond te hebben lopen boven, er moeten er nog meer slapen. safouane is dit jaar op maandag jarig, we vieren het ook gewoon op de verjaardag zelf. schoen zetten zijn de kleintjes nog helemaal niet mee bezig. mischien dat we het 1 keer doen, of ook niet.
Eve: Hihi, wat leuk zeg Fynn met zijn schoen. Ja, ik vind het soms ook best verwarrend voor die kleintjes. Die sint komt half november al aan in Nederland en dan moet je aan die kleintjes uit gaan leggen dat ze 3 weken later pas de cadeautjes krijgen Leuk idee zeg van die memory! Koen krijgt van Sint een memoryspel van diego. Koen is helemaal weg van diego dus dat zal wel in de smaak vallen. Noralien: Jeetje wat balen zeg :x Kan me voorstellen dat je boos bent! Zou wel zo netjes zijn dit even mede te delen! Hoe gaat het met Jikke nu je in het ziekenhuis ligt? Is ze al op bezoek geweest? Noura: Ik moet zeggen dat ik zo'n houten loopfiets ook erg leuk vindt. Had een mooie gezien bij Halfords. Maar bij veel van die houten is stuur of zadel niet verstelbaar en daarom hebben we nu voor deze gekozen zodat hij er hopelijk nog een tijdje mee kan doen. Slingding: Hoe was het op Kailyn's toekomstige school?
het was een goed gesprek op kailynn haar school. Deze school gaat het worden! En het mooie is dat wij op de school kijken.
Hier net de prik gehaald, Wijnand reed ff omdat het een gekkehuis was met parkeren, nu dus geen last...met 10 min stonden we buiten Teun heeft geen kik gegeven dus dat was prima, staan we in de rij zien we zijn vriendinnetje ik zeg tegen hem wie staat daar Teun "Tamara mama mag ik heen" tuurlijk dus hij heen en roept keihard Tamara zij kijkt op en ziet teun rent op hem af en staan die 2 elkaar te omhelsen in de sporthal...alle mensen kijken maar het was wel een lief gezicht..... wij waren eerder met prikken dus toen hij klaar was ging hij heel lief zeggen dat het geen pijn deed...hoe zo nu al zorgzaam.... Nu teun naar bed en ik omkleden moet nog sporten....heb net het eten op dus zou lekker worden. Noralien balen zeg dat het verzet is en je er niets van gehoord hebt....duim voor je dat het snel allemaal voorbij is... De loopfiets is hier de slechtste aankoop die we hebben gedaan, hij staat te verstoffen in de gang, Teun kijkt er niet naar om en als we hem erop zetten en naar buiten gaan doet hij 1 loopstap en wil er dan weer af want de miertjes en slakjes enzo zijn veel leuker.... dus hoop op het voorjaar en anders gaat hij maar in de verkoop...8) Teun krijgt nu toch wel meer mee van de sint dna we denken...zingt de liedjes al en wil alles van sint hebben of voor zijn verjaardag en wil elke dag zijn schoen zetten, nou zaterdag ziet hij sint op het werk van me schoonouders en dan mag hij savonds nog wel ff zetten...heb nog een grote bob de bouwer scoop op de kop getikt dus kan die ernaast zo nu moet ik racen tot later
Noortje: pff daar zou ik ook echt chagrijnig van worden zeg. grrr....ze kunnen het op zijn minst effe zeggen toch. Hier trouwens 2-3 x per week schoen zetten en inderdaad met 2 pepernoten erin is Nick helemaal blij. Slingding: al op school wezen praten! Volgens mij zijn hier in januari of zo informatieavonden. pff het is hier echt slecht weer. Net toen ik naar huis reed was ergens de bliksem ingeslagen, wat resulteerde in defecte stoplichten bij de afrit van de snelweg. Dat er dan snel een enorme file ontstaan bewees Frank, die 10 minuten na mij uit Breda weggereden was en een half uur later thuis was, terwijl ik de kinderen nog opgehaald had.... hier nog steeds dubben over de inentingen (ja dus Eve) ik ga zo nog effe kijken naar de herhaling van de lifechat van gisteren en dan beslissen we. Ik ben tegen, Frank is voor.....
@Karin: Als ik met Fynn's vader zou samenwonen zouden we ook een 'probleem' hebben. Hij is nml ook voor. Kan me dus voorstellen dat het voor jullie lastig is...Je kunt op dit moment trouwens beter in Belgie wonen...daar maken ze er niet zo'n heisa van...
safouane wou niet veel eten vandaag, en vanavond ging die ineens overgeven. daarna wel vrolijk maar wou alleen wat slokjes water drinken.
Jammer, ik gun jullie zo graag een hele reeks ongestoorde nachten. Komende zaterdag is de Sinterklaasviering bij mij op het werk. Ben ook eens benieuwd hoe Jasmijn gaat reageren...
Vanmorgen om 8 uur kwamen ze zeggen dat ik NU naar de mri kon. Dit stond dus eigenlijk om 3 uur gepland. Gelukkig had ik mezelf al gedouched omdat ik anders achter aan in de rij kon aansluiten. MRI was goed. Ze hebben hierop geen epilepsie kunnen vaststellen. Net een uitgebreid gesprek met de neuroloog gehad. Hij vindt het een lastig verhaal. Het klinkt als epilepsie en de aanwijzingen op de EEG wijzen ook die kant op, maar het is niet bewezen nu. Hij denkt dat de aanleg er wel is, maar dat het alleen in uitzonderlijke situatie's als deze naar buiten komt. De kans op herhaling acht hij klein, maar is niet uit te sluiten uiteraard. Alleen op basis van het insult zou hij geen medicatie voorschrijven, maar gezien de stressfactoren die voorlopig nog niet over zullen zijn, krijg ik depakine voorgeschreven. Dit werk preventief tegen de epilepsie, maar ook tegen migraine, waardoor een gevaarlijke factor verminderd wordt. Ik mag naar huis!! Over het autorijden moet ik nog maar eens even goed gaan nadenken. Hij gaf aan dat ik dit zelf bij het CBR moet melden en dat hij geen meldingsplicht heeft en dit ook niet doet. Letterlijk zei hij "dat is jouw voordeel, dat je het zelf moet melden. wettelijk gezien ben jij verplicht het te melden en ben ik verplicht jou hierover te informeren, ik acht de kans zeer klein dat dit zich nog eens herhaalt, zeker zolang je depakine slikt. Ik heb geen meldingsplicht en doe dat ook niet, het is niet terug te vinden". Zijn gezicht sprak boekdelen. Het deed mij een beetje denken aan "mijn sleutels liggen in die la, ik ga even koffie drinken, maar ik ga ervan uit dat je niet in dat kastje kijkt" Moet er dus maar eens rustig over nadenken wat ik hiermee ga doen. De eerste weken zo ie zo maar eens even aankijken.
Emma heeft vannacht in één ruk doorgeslapen tot 9.30 uur vanmorgen. Moet er wel bij zeggen dat ze er pas tegen 22.00 uur in lag. Emma in bed leggen zonder dat je heeft aangegeven moe te zijn werkt écht niet. En gisteren duurde het dus erg lang voordat dat signaaltje kwam . De nacht ervoor heeft ze flink gespookt. Om 2.30 uur werd ze wakker. Ik besloot deze keer géén melk te geven. In de eerste plaats omdat ik 2.30 uur wel erg vroeg in de nacht vond voor een extra voeding en daarnaast omdat ik er eigenlijk graag vanaf wil. Nou, ze heeft dus de halve nacht liggen mopperen. Ik zeg bewust 'mopperen' en niet 'huilen', omdat het overduidelijk was dat het nep was. Gelukkig werd Jasmijn er niet wakker van, maar Roy en ik deden dus geen oog meer dicht. Gisteren ben ik voor mezelf bij de osteopaat geweest en toen heb ik meteen wat nieuwe Bachbloesemtherapie gevraagd voor Emma. De vorige keer hielp dat zó goed, ik hoop nu weer... Mijn zus heeft vanmorgen de echo gehad, ze heeft inderdaad galstenen. Volgende week heeft ze een gesprek met de internist over hoe en wat. Het zal wel uitdraaien op een operatie...
JOEPIE!!! Wat het autorijden betreft: Ik kan je hierin geen raad geven. Maar ik denk dat wanneer ze mij 11 jaar geleden dit verhaal op dezelfde manier hadden gebracht, ik wel was gaan rijden. Maar ik kreeg echt een rijverbod. Tenminste, zo werd het gebracht...