zo, kailynn haar traktatie is klaar, ik wil het graag met jullie delen omdat ik er met veel zorg aan gewerkt heb. (als je er geen zin in heb scroll je maar door.... (de bellenblaas)
Dus als ik het goed begrijp verandert er niets aan jouw uren, maar moeten jullie in de toekomst harder werken, omdat jullie met één man minder zijn. Inderdaad sneu voor de patiënten...
@Slingding: Mooi knutselwerk. Je kunt zien dat je er veel werk van hebt gemaakt! @Setje: Aaaaargh, onzekerheid slopend. Ik hoop dat de verloskundige met een echo al iets kan zien... @Wies: Hoe is het met jou?
Setje: kan je gevoel van continue onzekerheid heel goed voorstellen. Hoop dat je morgen meer te weten komt... en anders er op aandringen dat je zo het weekend niet in wil.
Het was allemaal prima bij de huisarts vanmorgen! De hoeveelheid schildklierhormoon is nu goed. Ik moet morgen wel een afspraak maken bij de gynaecoloog, om de boel goed in de gaten te laten halen. Maar ik ben verder helemaal blij nu! Setje: ik hoop voor jou dat het toch nog okee is. Een beetje hoop is er dus nog wel, als ik de verloskundige zo hoor. Wanneer zou je voor een echo kunnen? Cynthia: wat een vervelend nieuws is dat. ik vind het zo erg dat het voor zo veel mensen moeilijk is om door alle bezuiningen hun beroep op een fatsoenlijke manier uit te voeren. Ik zie het ook in het onderwijs. Er worden steeds hogere eisen aan een leerkracht gesteld, maar extra ondersteuning ho maar. Hoe gaat het nu eigenlijk in de nacht?
Slingding, jeetje je hebt er echt werk van gemaakt zeg! Wies, oooh wat fijn om te horen zeg! Helemaal top, en nu lekker genieten! Ik ga morgen idd vragen of ze die echo gewoon kan doen. Heb idd geen zin om me er het hele weekend nog druk om te maken. Als het toch klaar is, weet ik dan ook gelijk of alles eruit is. Gelukkig is morgen de verloskundige er die ook de echo's doet. Ik laat het nog weten! ga nu lekker naar mn bed. Welterusten allemaal. groetjes Lisette
@Wies: Wat fijn dat alles goed was ! @Slingding: Wat een lief Pietje! Jasmijn wilde helaas zo'n muts niet op... Vandaag samen met mijn moeder en de kids naar de binnenspeeltijd in Eindhoven geweest, waar we ook al twee keer een meeting hebben gehad. Het was lekker rustig, dus hebben oma en mama zich ook kunnen amuseren in de apenkooi. Lekker even inhalen wat wij vroeger gemist hebben, zeg maar... Emma vond het ook al erg leuk, dus ik denk dat wij de komende jaren nog veel in dergelijke gelegenheden zullen komen. Jasmijn vroeg op een gegeven moment wel waar Jikke nou bleef...
hoihoi, Nou, ze wil nog geen echo maken omdat het nog zo vroeg is. Pas vanaf volgende week. Zij vond het er nog gunstig uitzien. (lekker makkelijk gezegd) Ik ben helemaal klaar met die onzekerheid, dus ga er vanuit dat het wel een miskraam was. Volgende week die echo, vind ik wel fijn, dan kunnen ze iig zien of alles weg is. En mocht het er nog wel zitten, dan ga ik pas weer hopen! Ik ga eens even wat in huis doen, de afgelopen dagen is er niet veel van gekomen... Vanmiddag is Jayden naar de psz, dus kan ik even flink aan de gang! fijne dag allemaal! groetjes Lisette
Setje, wat een rotsituatie. Hoop dat je snel uitsluitsel krijgt en dat dit positief is. Sterkte! Wies, goed nieuws van jouw kant. Top! Gefeliciteerd! Wat een heftig verhaal van Irma.
hallo allemaal, ik ben er een paar daagjes niet geraakt. Ik heb het namelijk erg druk gehad. Volgende week heb ik weer een hele week stage en deze week heb ik gewerkt. Wim en ik zijn ook volop bezig met het maken van de twee extra slaapkamers en Liene en Tisse zijn deze week bij ons geweest omdat Ben moest gaan solliciteren in Londen. Maar hier ben ik dus. Eerst eens bijlezen: Bianca, wat goed dat de eerste nacht al goed ging. En nog kunnen relaxen ook! Klinkt niet slecht. Lisette, ik heb nog vaak aan je pb's gedacht die je me hebt gestuurd. ik lees net je verhaal. Ach meid toch... Wat een onzekere week...Dikke knuffels vanuit België. Saskia, wow, al fietsen zonder zijwieltjes. Daar heb ik nog niet aan gedacht om dat te oefenen. Misschien wel eens een idee. Lola, bah wat een naar nieuws van je zus. Veel sterkte! Ik lees net dat het redelijk meevalt. Gelukkig. Wies, waarom moet je sowieso in het ziekenhuis? En ook geen zin in studie... Ik ook niet. moet er nu ook aan, morgen examen en moet nog 5 lessen voorbereiden deze avond. Dus dat wordt nachtwerk. En een dikkere streep: hip hip! Duckie, wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat dit niet een fijn verhaal met twee kindjes. Klinkt idd allemaal warrig. Wat een plan van die manager seg, gewoon de deur op slot doen. Bianca en Eve, waarover gaat het boek? Bianca, leuke foto. Al ziet Gijsje er wel een beetje angstig uit. Hier 1 maal per week de schoen zetten tot 5/12. Janette, wat zielig dat er 'niks' in Teun zijn schoen zat. Noralien, hoe moeilijk moet dit alles wel niet zijn voor je... Ik weet niet wat zeggen. Hoe lang moet je de depakine slikken? Liene moest dit normaal ook tot haar 3 jaar dagelijks innemen. Saskia, een superdikke proficiat! Wat een mooie punten! Lola, ik geloof erg sterk in de bachbloesemtherapie. Irma, wat ene bevallingsverhaal! En wat een oermoeder ben jij! Cynthia, wat een mooie traktaties! Hoe heb je de taart gemaakt? Ons Liene heeft 5/12 trouwens een topweekend. Vrijdagavond is het hier verjaardagsfeest. 's Avonds schoen zetten. 's Namiddags naar Ben en daar 's avonds verjaardagsfeest en dan daar de schoen zetten.