December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies

wies Lid

30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    setje: jammer dat je nog een week moet wachten voor meer zekerheid... Hoe voel je je verder? Heb je nog zwangerschapsverschijnselen?

Cynthia: wat een hoop werk zit daarin zeg. Pfff. Maar het ziet er heel mooi uit.

Saar: ik heb problemen met mijn schildklier en dat is genoeg voor een medische indicatie.

Ik moest vandaag een afspraak maken bij de gynaecoloog.
    Voor de afspraak heeft ze me eerst voor een echo ingepland (heel fijn !) en daarna bij de verloskundige van het ziekenhuis. Zij bekijkt dan of ik naar de gynaecoloog moet of niet. Ik ben blij met die vroege echo. Ik was vandaag helemaal blij.
    Ik ben ook echt een stuk opgewekter dan een paar weken geleden (als je schildklier te traag werkt kun je ook klachten van depressieve aard krijgen)

Thijs was ook helemaal lief vandaag. Ondanks het slechte weer heeft hij zich super binnen vermaakt, terwijl ik op de bank een boekje kon lezen.

Ik ga nu even gezellig doen, Pieter heeft vanavond een vrije avond ingepland.

Lies

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hoihoi,

Noralien, hoe gaat het nu? Heb je nog iets besloten wbt autorijden?

Saar, nou dat wordt idd een druk weekend voor Liene. Is Ben van plan om in London te gaan werken??? Was dat van die pb's positief of negatief :).

Wies, lekker hoor dat je je nu zo prettig voelt. Is de druk om naar je werk te gaan ook al minder ;) kwestie van tijd dan nog :). Ik had niet zoveel verschijnselen afgezien van mn borsten en jeuk overal. Dat heb ik nog steeds. Sinds vanmiddag ook geen rood meer...

Ik ga eens even internet afstruinen voor de traktaties op de psz... ;) en ik ben al zo lekker crea hahaha.

groetjes Lisette

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Setje: Je wist het al maar toch...

4. die pb's zijn heel hard. Het is gewoon zoals je het schreef.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Je avatar ziet er zo lief uit...maar wel een beetje klein ;) Wil em graag in het groot zien :) En vwb de hoeveelheid feesten en kadoos heb je veel zelf in de hand denk ik (bedoel dit niet als kritiek hoor....)

@Saskia: Heb inmiddels van Setje de naam (en foto) van de Ibuprofen. Zal ze voor jullie meenemen!

@Cynthia: Allemachtig, wat heb je een werk gemaakt van de traktaties. Jij moet freubelen wel errug leuk vinden :D Vind het dan altijd wel zonde dat de kids zoiets binnen 10 seconden slopen...zeg er maar bij dat ze er eerst alleen maar naar mogen kijken ;)

@Wies: Wat een mooi bericht! Heerlijk dat je je zo goed voelt!

@Saar: In London? :$ Klinkt wel gaaf maar hoop niet dat hij daar wil gaan werken...Google maar ff op Haar naam was Sarah en je vindt van alles ;) is een beetje te lang om hier uit te leggen...maar het is een prachtig boek!

Enne...ik begin me nu toch af te vragen waarom Irma hier zelf niet es langskomt om te reageren...;) of heb ik iets gemist...

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Saar, oke ik snap het... sorry duurde even voor het kwartje viel! Komt er weer een aan ;)

Eve, ik wist het....maar dank je!

Nou, ik vroeg me van de week eigenlijk hetzelfde af toen Lola de foto's plaatste dacht ik te zien dat Irma zelf online was... :(

groetjes Lisette

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Wies: Wat fijn dat je waardes goed waren. Dan kan ik je nu echt van harte feliciteren met je zwangerschap:

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Slingding: Wow, respect voor jouw knutseltalent ;), leuk hoor. En wat erg, die bezuinigingen op je werk. Heel erg dat er steeds zo bezuinigd wordt op goede zorg, zowel voor jullie als de bewoners.

@Setje: Wat vreselijk die onzekerheid :(:(. Balen dat ze nog geen echo doen, nu moet je nog zo lang wachten. Veel sterkte.

@Irma: Wat een schatje, die kleine Jasper. Smelt....

@Saar: heb je mijn mailtje wel gehad? Ik had je gemaild om wat af te spreken.

@Eve: Ik zie dat niet als kritiek hoor. Je hebt ook wel gelijk, maar van te voren vind ik het allemaal leuk, en later besef ik dat het wel veel is allemaal ;). En thuis houden we het bescheiden. Maar ik vind ook de combi met de verjaardagen (allebei in december) wel veel.
    Irma heeft het vast heel druk met haar gezinnetje...

En de foto (wel ingescand, dus geen superkwaliteit)

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  11. Duckie, geen mailtje gehad nee... Heb je naar mijn hotmail-adres gemaild? Want daar kijk ik nooit meer. Mijn 'goede' adres is hetzelfde maar dan met @telenet.be erachter.

Maar ik ga nu wel snel kijken.

12. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    En nog één, wel standaard, maar toch leuk:

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    naar hotmail en pandora, ik mail je even opnieuw.

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Duckie: Wat super zijn de foto's! Echt mooi! Je hebt toch wel 2 heel verschillende meiden...leuk om te zien! Waar zijn de foto's gemaakt?

En tja, we hebben het allemaal druk met ons gezin...;)

15. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Zo Eve, wat ben jij nog laat wakker :p
    Druk met ons gezinnetje hebben we het zeker allemaal!

Ze zijn gemaakt bij zo'n mobiele fotograaf. Ik wilde eigenlijk alleen voor de gratis foto gaan, maar stond natuurlijk weer niet sterk genoeg in m'n schoenen. We gaan van de serie drie zwart witte foto's in de woonkamer hangen in een drieluik. Die foto van Mila en nog twee andere foto's. De leukste foto's zitten er dus eigenlijk nog niet bij.

16. nu heb ik hem. ;)

17. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

noura; fijn dat safouane zich weer beter voelt,

hier de kids ook al beter vwb enting maar zijn met zijn allen best verkouden hier nu

slingding; wat een onwijs leuke traktaties zeg, jij hebt zeker veel werk geleverd omtrend de traktaties super hoor, enne wat een schattig pietje heb je:D

wies; fijn dat alles goed was met je waarden zeg en een vroege echo lekker hoor voor je:)

irma; wat een schatje zeg en wat is rik lief zo te zien, wat een mooie bos met haar heeft jasper zeg:) hoe is het verder het zal wel ff enorm druk zijn zo?

lola; ohh klinkt leuk hoor wij willen eerdaags ook een keer gaan ivm slechte weer en denk dat beide het erg leuk zullen vinden...

setje; hee balen voor je zeg wat naar nu, ik hoop toch dat je je zinnen kunt verzetten zodat je nog een amusant weekend kunt beleven

saar; zo jij bent druk zeg momenteel, en liene ook zo'n feestweekend wat een boffen zeg. gaat ben in londen werken?
    ik hoor graag van je wanneer je tijd hebt om iets af te spreken

eve; oh fijn dank je alvast hoor wel hoe en wat

duckie; wat een mooie foto's zeg, wat een verschillende meiden toch wel he?! leuk om te zien. wat een grote ogen heeft mila zeg:)erg mooi en die wimpers.....

hier hebben we vanochtend sinterklaas bij mijn vader op zijn werk gevierd, was erg leuk opgezet en kids hebben zich prima vermaakt. helaas weer slecht nieuws van mijn vaders kant, zijn laatste broer(waren met 3 kinderen in het gezin, 3 broers) is afgelopen donderdag naar de ha geweest omdat hij niet meer kon lopen van de pijn in zijn buik(hij is erg koppig en heeel eigenwijs ,liep er al langer mee) deze arts had hem gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis, in het ziekenhuis is darmkanker geconstateerd, vrijdag direct onder het mes om een deel van zijn darmen te verwijderen, kanker blijkt tot nu uitgezaaid naar de lever en vwb nieren is nog niet duidelijk.....:( vind het zooo sneu voor mijn vader en oma. de relatie tussen mijn vader en zijn jongste broer was niet zo veel meer de laatste 10 a 15 jaar(niet subjectief bedoeld lag het echt aan mijn ooms kant, want zowel mijn vader mijn andere oom, die er nu niet meer is als andere familie kreeg ook geen hoogte van hem) maar dit gun je niemand, daarbij mocht het zo zijn dat mijn vader of iemand van de familie voor hem wil zorgen of iets wil doen voor hem heb je zelfs grote kans dat hij dit weigerd. hij wilde eigenlijk nu al uit het ziekenhuis terwijl hij nog een week zowieso moet blijven...

verder zus van mijn vriendin ligt weer in ziekenhuis heeft vanaf woensdag toch weer weeen, en bloedverlies, het is af en aan dus zet nog niet door, de kleine en haar zus maken het goed verder, as zondag is ze 33 wkn elke dag is er een zullen we maar zeggen,

zo weer up to date, ga weer

gr saskia

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    saskia: het zit jullie in de familie echt niet mee!
    Sterkte!

Arno is de slingers aan het ophangen en ik ben alles an het klaar zetten voor de dag van morgen!

19. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Wij zijn ook druk met traktaties maken en met de voorbereidingen voor morgen, vieren ook de verjaardag van jiri.
    Vandaag Sinterklaas op mijn werk en van mijn vriend gehad. Druk weekend dus.

@melliemel: sterkte met je familie.

@setje: hoop dat je goed nieuws krijgt van de week.

20. #32700 Lola, 28 nov 2009
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
    Ik wil even ingaan op de opmerkingen over Irma. Ik ga hier niets zeggen over de redenen van haar afwezigheid op dit forum, degenen die haar spreken op de meetings - waar ze altijd bij is - weten dit namelijk wel.

Tijdens het telefoongesprek dat ik afgelopen week met Irma had, vroeg ik haar om een foto van Jasper. Ik dacht dat jullie het op prijs zouden stellen als ik deze hier liet zien. Ik krijg echter een beetje het idee dat dit niet voor iedereen geldt. Dat mag natuurlijk...

Ik wil alleen benadrukken dat de betreffende berichtjes en foto's op míjn initiatief zijn geplaatst - uiteraard heb ik het Irma wel even gevraagd - en dat ik niet als 'doorgeefluik' fungeer in deze. Maar voor mij hoort Irma er nog steeds helemaal bij, al schrijft ze dan niet meer mee...

Deel Deze Pagina