December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    nog ff bij sint zitten

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ach lola als we de bal gaan kaatsen kan ik hem ook terug plaatsen hoor van korte berichtjes naar elkaar toe tussen jou en nog een paar dames hier.... met van bv "het was toch zaterdag?" enz enz

en ik miep niet dat ik niet word gemist maar naar andere toe als die 2 dgn er niet zijn word wel gevraagd...
    maar dat is altijd al zo geweest

maar laten we er over op houden zoals altijd is er een verschil van meening tussen noord en zuis en hoe alles word uiteglegd.

ik zeg er niets meer over ....................

3. #32723 Lola, 29 nov 2009
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
    @Janette: Dat klopt, ook ik maak me daar schuldig aan. Maar ik maak er dan ook geen opmerkingen over als anderen dan doen. Jij geeft vandaag aan er wél moeite mee te hebben. Dat vind ik dan vreemd...

Enne... ik vraag zelden naar iemand hier. Zelfs als Noralien en Slingding er een poosje niet zijn. Ik maak dus geen onderscheid tussen Noord en Zuid zoals jij het noemt.

Ik vind Teun trouwens wel erg stoer bij Sinterklaas, ik geloof niet dat Jasmijn op schoot had gedurfd.

Ook hier geen grote en dure kado's hoor. Het keukentje van IKEA is al een poosje niet leverbaar, dus nu krijgen ze allebei wat anders. Maar dat hoeft echt niet in de papieren gaan lopen. Ze hebben er toch nog geen besef van. Ook de opa en oma's hebben we gevraagd om het bij één kado te houden...

4. ik ben net begonnen met het schilderen van Liene's nieuwe kamer. Oh, wat wordt dat mooi seg.

Ik zal straks wat foto's plaatsen.

Terwijl ik schilder hoor ik Sinterklaasliedjes, huilende kinderen en de Sint. Die is hier namelijk. Spijtig dat Liene en Tisse nu met Ben op weekend zijn.

Saskia, veel sterkte met je familie.

5. @Saar: Sinterklaas wint geloof ik aan populariteit bij jullie hè? Eerder werd zijn verjaardag toch nooit in België gevierd...?

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Saar wat voor thema heb je voor haar kamer of gewoon lekker meisjes achtig?

en sint werd toch wel gevierd bij jullie? toch alleen voor de kinderen net zo als in Duitsland?

7. Het is zoals Janette zegt. We vieren het alleen voor de kinderen.

Het thema voor de kamer is meisje. Alles zachtroos met 1 knalroze muur. En dan mousse decoraties van 'princesse'.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff er is weer veel gezegd en geschreven de afgelopen dagen.
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben de foto's van Jasper gezien te hebben. Ik vind het een lief manneke. En Irma's bevallingsverhaal klinkt erg heftig.
    verder denk ik nog steeds dat iedereen hier vrij is om wel of niet mee te schrijven. Ik ben benieuwd hoe het gaat met alle kindjes en vindt het gezellig om daarover te lezen. Soms ben ik er meerdere dagen niet, soms vaak achtereen. en ja mensen hebben contact buiten het forum om en daardoor staan hier wel eens dingen die niet voor iedereen begrijpelijk zijn. Ach ik lees daar dan maar gewoon overheen.
    Vind het eigenlijk zonde om daar dan een hoop herrie over te maken, terwijl vorige week nog gezegd werd dat we juist ook zoveel met elkaar kunnen delen en hoe fijn dat is. Dat laatste vooral zou ik graag vast willen houden.
    Iedereen heeft zijn eigen gezin en meer of minder behoefte/tijd om hier dagelijks/regelmatig te komen.

Kan me niet alles meer teruggelezen herinneren.
    Wij zijn vandaag met de kids naar sinterklaas bij Frank op het werk geweest. Dat was erg leuk. Chris banjert echt zonder vrees overal doorheen en gaat zo op zwarte piet en Sinterklaas af. Nick heeft toch meer verlegenheid in zich en is een stuk afwachtender. Hij ging dan ook zeker niet bij Sint op schoot zoals ik Teun zag op de foto. Ik moest met hem mee zodat hij bij mama op schoot naast Sint op de stoel kon zitten. Even later had hij wel weer het hoogste woord. Grappig om dat te zien. Toen het tijd werd om zijn cadeautje te halen was hij wel zo ver dat hij alleen naar zwarte piet durfde...
    Vervolgens Frank en Chris afgezet thuis en met Nick doorgereden naar de doopplechtigheid van het zoontje van vrienden van ons waar ik weer tegen de zindelijkheidsdilemma's aanliep. Nick wil nl. vrijwel nooit plassen en poepen tegelijk, dus ben ik onder de dienst twee maal met hem naar de toilet gelopen in de kerk. Gelukkig ben ik er bekend....

ah...Frank is de verjaardagskaartjes voor de decemberkindjes nu aan het printen....

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    #32729 noralien, 29 nov 2009
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
    Ik heb de afgelopen weken weer ervaren wat voor cluppie we samen hebben hier. Het ene na het andere lieve kaartje viel op de mat en dat sterkt in tijden als deze. Ik voel me hier zó op mijn gemak dat ik moeiteloos dingen opschrijf die ik niet zomaar aan iedereen vertel.
    Andersom leef ik enorm mee met meiden die het even moeilijk hebben (helaas ontbreekt het bij mij vaak aan dit omzetten naar een kaartje op de bus doen, sorry).

Maar bij een ophef als deze (die ik nog steeds niet goed begrijp), kan ik er ook slechte zin van krijgen. Wat een gedoe. We gaan toch niemand scheef aankijken omdat diegene - om welke redenen dan ook - niet of te weinig meeschrijft. Of omdat iemand even laat weten hoe het met een ander gaat. Er zal vast wel eens iets geschreven worden over een niet algeheel bekend onderwerp, maar dat hiermee bewust geheimzinnigheid wordt gecreëerd of mensen worden buitengesloten....??
    De zin vergaat me dan een beetje waardoor ik weer de neiging heb me wat terug te trekken. Jammer!

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo de rust en is weder gekeerd en de rommel opgeruimt.

Echt iedereen kwam na 15 uur en was om 18.00 uur vertrokken.
    30 volwassen en 6 kinderen pffff, en nu was nog niet iedereen er omdat er toch best wel wat mensen ziek zijn.
    Helaas moest mijn moeder en mijn schoonvader verstek laten gaan omdat ze allebei op bed liggen.
    Kailynn is zo ontzettend verwend niet normaal, morgen maar alles eens op het gemak bekijken.

Ik ga lekker op de bank hangen!

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier een paar impressies van vandaag.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kadootjes uitpakken met oma
    (wat mamam heel graag had willen doen maar te druk omdat iedereen tegelijk kwam)
    heb daar zo de balen in....

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    irma dank je wel voor dat we je mooie zoontje mogen bewonderen! fijn dat lola dat even wou plaatsen, ik was erg benieuwd naar de kleine jasper!

cynthia, wat een mooie traktaties heb je gemaakt zeg!

wies gefeliciteerd!

setje wat een onzekerheid voor je...

noralien ik heb hetzelfde gevoel als jou. niemand is hier verplicht iedereen op de hoogte te houden toch? en als je leest en niet schrijft dan moet dat geen probleem zijn.
    ik dacht dat we met mekaar meeleven, in vrolijke, verdrietige, mooie en moeilijke tijden.
    en als je iets denkt van iemand, waarom vraag je het die persoon niet in een prive berichtje? in plaats van je twijfels hier te zetten. het komt vaak zo hard en kil over.
    plus dat in dit geval het de sfeer ook weer verziekt.
    en dat gedoe van gemist worden dat word ondertussen wel heel treurig, we zijn allemaal wel eens een paar dagen er niet, en dat weten we allemaal ondertussen wel of niet?
    dus laten we daar nu eens mee ophouden, hoe oud zijn we nu???

kom op, toen ik dit las werd ik verdrietig, ook boos om sommige dingen, maar dat is het niet waard. want wat ik dacht is, hoe is het voor irma om dit te lezen? ze wil via lola ons op de hoogte houden, en fotos delen(wat ik geweldig vind).
    en dan zou je dit teruglezen. ik zou het helemaal niet leuk vinden! en kinderachtig om te zeggen door dat je je buitengesloten voelt dat je niet weet wat er is met haar, je verwacht toch niet dat ze iedereen persoonlijk op de hoogte gaat houden?
    ik weet niet wat er is, en dat gaat me ook niets aan, ik hoop alleen dat het goed met haar en haar gezinnetje gaat!

we zijn volwassen vrouwen, geen stel tieners!

ok nou heb ik toch mijn reaktie gegeven, wou ik niet doen. maar het enigste wat ik dacht was, hoe moet dit voor irma zijn....

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    cynthia wat ziet ze er mooi uit

15. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Slingding, jammer zeg dat de visite allemaal ineens kwam, dan ben je idd alleen maar aan het rennen en vliegen! Heeft Kailynn nou zoveel krullen, of heb je er iets mee gedaan? Ze heeft een beetje de 80's look zo :D ziet er echt schattig uit! Morgen zullen we wel een waslijst zien met de kadootjes, als je alles gezien hebt. Heeft Kailynn zich wel vermaakt?

groetjes Lisette

16. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wow meiden, ik schrik van de discussie hier :$:$
    Ik had ook niet in de gaten, dat er zoveel boosheid zit bij sommigen mensen, daar schrik ik wel van.
    Weet je, ik ben ook niet iemand die veel contact heeft buiten het forum om, maar het staat een ieder toch vrij om buiten het forum contacten te leggen. En iedereen hoeft toch niet van alles op de hoogte te zijn :(.
    Laten we gewoon wat meer respect en begrip voor elkaar tonen en het gezellig houden hier!

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saar ik ben beniewd naar de fotos!!!

oooh de verjaardagskaarten... ik loop nog met mijn hoofd een paar weken achter. ik ga morgen gelijk aan de gang, en kerst moet ook nog... gaat toch wel erg hard zeg, de tijd.
    ik vraag me af of ik de goede adressen lijst heb...

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duckie ik schrok net als jij .
    mijn bericht komt hoop ik niet boos over...
    is neit de bedoeling. werd alleen heel verdrietig over alles.
    en wou proberen dat onder woorden te brengen. maar dan besef je dat dat moeilijk is, en dat is het punt mischien ook wel. dat je zo moet oppassen wat je schrijft, sommige dingen kunnen iemand ineens heel erg raken. zeker als ze zo getypt worden.

19. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Nou, ik heb nog niet eens gedacht aan kerstkaarten... :) Van de week maar eens kijken ;)

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Hier sluit ik me helemaal bij aan....meer zeg ik niet meer over....

Deel Deze Pagina