December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jiri: Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!

Eve: Gefeliciteerd met je moeder en sterkte voor haar natuurlijk!

Saar: Gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik loop wat achter zie ik... heb nu weinig tijd dus kom een andere keer weer terug. Net de auto weer opgehaald bij de garage die z'n APK heeft gehad (en ja, gelukkig er door heen) en moet vanmiddag met Sara de surprise gaan maken. Hij moet vrijdag af zijn dus veel tijd hebben we niet meer.

Tot gauw!

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve oeps dan alvast voor volgende week

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    cynthia die close up is erg mooi zeg! talentje!!!

he otje, fijn dat de auto weer door de apk is, en veel plezier met de surprise maken

heb vanmorgen de basisschool gebeld, voor het aanmelden van safouane, toch wel leuk, ken natuurlijk iedereen daar. en ja een rondleiding hoeft nou niet echt. ga deze week even de papieren ophalen
    heb ook maar direct de bso aangemeld. hoorde van de week op het kdv dat ze uit willen breiden in de school zelf. hopen dan maar dat er nog plek is

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nog ff snel belangrijke felicitaties

SAAR; GEFELICITEERD HOOR'

JIRI; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG

MAMA VAN EVE; VIER HET IDD MAAR GOED HOOR

ZO GA WEER DOEI DOEI

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik had nog niet verteld dat safouane vrijdag flink was gevallen op het kdv. toen ik hem ophaalde was het vlak er voor gebeurd, flink gebloed en een heeeel dikke bovenlip. het was net een vogeltje. hij was ook helemaal onder de indruk. hij was over de vrachtwagen gestruikeld

dooooei saskia

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh en nog wat leuks, de oudste is zaterdag voor het eerst met een meisje naar de bios geweest. zo lief hoe die het wat zenuwachtig vertelde, en wij mochten niet raar doen, want ze werd hier afgezet door haar ouders en zouden toen samen op de fiets gaan.
    hihi was zo leuk.
    ze gingen naar 2012 alleen die zat vol en toen zijn ze naar ............ komt een vrouw bij de dokter geweest..

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Noura: tja die fase ga jij nu dus krijgen...
    Wel een heftige filmm voor een eerste bios date....
    En arme Saf...

8. Jiri en Saar: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad...

9. #32789 Lola, 30 nov 2009
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
    @Noura: Wat schattig, Nourdin op vrijersvoeten ;)! Lijkt me ook wel erg leuk om van een afstandje te bekijken...
    Kusje van Emma op Saf's zere lip!

@Slingding: Ik vind de foto van Misty ook erg gaaf! Daar zou je zó een vergroting van kunnen maken... :)

Emma heeft ons vandaag weer een poets gebakken. Gisteren was ze al niet helemaal lekker: niet eten, veel kwijlen, beetje koorts. Maar vanmorgen leek ze weer opgeknapt, dus bracht ik haar gewoon naar het kdv. Maar even na 14.00 uur werd ik helaas gebeld: of ik Emma wilde komen halen. Roy kon gemakkelijker weg van zijn werk, dus hij ging haar halen. Een treurige Emma wachtte hem op. Maar zodra ze thuis waren, was ze weer de vrolijkheid zelve. En dat bleef ze totdat ze naar bed ging... :(

Dit is nu al de derde keer dat we denken een ziek kindje van het kdv te halen dat thuis vrolijk gaat zitten spelen...

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jiri, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Ik las dat je gister al flink verwend was, maar hoop dat je nog een leuke dag hebt gehad.

Saar, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ook flink verwend??

11. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Eigenlijk een beetje te laat:

Saar en Jiri, hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Zo gaat dat hier ook altijd....;) Denk toch dat ze op het kdv wel erg snel bellen. Of zijn onze kids zo gehaaid? :D

Merk dat de TNT nu al traag is.In Den Haag doet ie er nu 2 dgn over :( Stuur de verjaardagskaarten dus maar wat eerder op. Dus dan weten jullie het als ik iets te vroeg ben :p

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eventjes gauw een vraagje tussendoor. Een oud-collega van mij is binnenkort 40 jaar getrouwd. Nu komen we vanavond met collegaatjes bij elkaar om iets leuks in elkaar te zetten. Heb ondertussen heel internet al afgespeurd, maar vind niks leuks. Zit te denken aan een liedje, of een klein voordrachtje. Hebben jullie misschien tips?

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    pff moeilijk.....
    ik zal even snel denken voor je......

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Nou, dan heb je aan mij een slechte ;) Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel aan voordrachtjes :D Maar zal toch voor je gaan denken...!

16. Tja, Roy en ik vroegen ons gisteravond ook al af of het kdv niet wat erg snel aan de bel trekt. Ik ben bang dat je daar ook nooit precies achterkomt.

Het staat wel vast dat Emma niet helemaal in orde is. Ook vanmorgen wilde ze maar een paar stukjes van haar boterham. En ik heb van die kinderen waarvan je zeker weet: Als ze niet eten, dan is er wat!

Verder heeft Emma goed geslapen en is ze ook vrolijk. Wel had ze vanmorgen wat diarree. Ik kan er dus niet goed de vinger opleggen. Als reactie op de prik (van dinsdag) lijkt het me echter wel erg laat...

Jasmijn zit op dit moment overigens ook te knoeien met haar boterham. Ze eet zo laat omdat ze sliep tot 9.45 uur. Ook niet helemaal normaal dus (al was het ook lekker om even met Emma alleen te zijn...)

17. Ik lees je verzoekje nu pas. Maar geeft eigenlijk ook niet, want ook ik ben hier héél slecht in. Is het wel gelukt om iets in elkaar te knutselen?

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik post perongelijk dubbel......
    We krijgen nu een rolluik aan de achterkant van het huis...

19. Nou, ik heb zojuist bijna de helft van Jasmijn boterham in de vuilnisbak gegooid. Dat is echt een unicum... :(

Ben benieuwd of deze dag nog wat verrassingen voor mij in petto heeft...

20. Jiri, een superdikke proficiat met je verjaardag!

Deel Deze Pagina