dames: hier nog de link van hoe ik de trakteer verjaardagskadootjes heb gemnaakt..... Taartpunt maken met eigen foto gratis op Party-Gifts
@Lola: Idem. Fynn had gisteravond 2 diarreeluiers. En wilde vanochtend niet eten. Hier ging de hele boterham de prullenbak in...En bij hem is dat ook geen goed teken...
Bedankt voor de felicitaties. En evelien ook voor het kaartje. Jiri vindt micky mouse erg leuk. @Bianca: ik ben hier ook niet zo goed. En al helemaal niet in het uitvoeren ervan. Zijn gisteren naar kinderstad geweest, binnenspeeltuin in heerlen. Is best groot, staan ook botsauto's, carousel, springkussen,glijbaan en wildwaterbaan. Is weer eens wat anders. Jiri heeft zich goed geamuseerd.
wij zijn daar 1.5 jaar geleden geweest en toen vond kailynn het al geweldig. En al het eten en drinken kost daar ook maar 1 euro..
Ik móet even spammen, ben toch wel erg trots op mijn oudste. Deze puzzel heeft 70 stukjes en twee weken geleden heb ik deze een keertje samen met haar gemaakt. Nu dus voor de tweede keer en deze keer heb ik haar - eerlijk waar! - niet geholpen. Ik heb alleen de randjes voor haar uitgezocht...
@Nynke en Slingding: Ik hoor ook altijd veel leuke dingen over Kinderstad Heerlen. Moet je daar als volwassene ook betalen? Dat vind ik namelijk zo fijn aan de speeltuin in Eindhoven, daar betaal je alleen voor je kind(eren)...
hi hi, noura; aahg wilde hij zwarte piet spelen?!(dikke lip..) he wat spannend voor nordin leuk joh kan me er nu nog niets bij voorstellen hoor maar lijkt me leuk iig bianca; ik denk met je mee hoor weet nog ff niet veel....filmpje heb ik trouwens stukje terug geplaatst hoor weliswaar fototoestel filmkwaliteit... lola; wat goed van jasmijn zeg, echt knap hoor. zo zie je hoe hard hun ontwikkeling in ene gaat dan he?! hier verder niet veel te melden, zus van mijn vriendin is nu weer thuis, inmiddels 33 weken, hopen op de 34 weken te redden gwoon thuis...oom nog niet veel duidelijk morgen meer, en hier kids verkouden en valerius hierdoor weer wat benauwder. zelf heb ik wss een voorhoofdsholte ontsteking want als ik maar ietwat vooroverbuk bonkt mijn hoofd uit elkaar maargoed, heb ook best spierpijn... alle sint kadootjes zijn binnen(we hebben lootjes getrokken met max van 10 euro, en heb voor de kids voor een 10-tje nog wat gekocht) dus alles is binnen iig gr saskia
Oeps, sorry Melliemel, heb er helemaal overheen gekeken...maar wat ontzettend knap zeg van Orlando. Sta helemaal verbaasd te kijken. Echt supergoed! Lola, ook ik sta verbaasd van Jasmijns puzzelkunst. Goed van haar hoor! Lynn kan zich er niet echt op concentreren, dus verder dan12 stuks lukt nog niet. Enne, ik ben ook niet van de voordrachtjes/liedjes etc. tijdens feestjes, maar het is een traditie. Toen wij trouwden hadden mijn collegaatjes ook iets superleuks gedaan. Maar ik merk ook bij jullie weinig inspiratie. Dan hoop ik dat mijn andere collega's iets leuks kunnen verzinnen. Noralien, hoe gaat 't met je? Pfft, Lynn is nu echt aan 't uitproberen met haar eten...in 1 week tijd heeft ze al 5x gluten op. Baal echt zo, terwijl ze wel steeds zegt dat ze het niet mag hebben, omdat ze dan buikpijn krijgt. Gisteren had ze op 't kdv weer een stuk soepstengel afgepakt en snel in haar mond gestopt. Resultaat van deze keren is dat ze erg chagrijnig is, heel veel huilt (ws. door buikpijn) en hierdoor dus niks kan hebben. Heb trouwens 50% kans op de functie die ik nu tijdelijk vervul. Heb vorige week een heel goed functioneringsgesprek gehad. Omdat ze nog aan 't schuiven zijn met bepaalde taken, kunnen ze pas volgend jaar zekerheid geven, maar wanneer er toch een functie voor gesteld wordt, dan is 'ie sowieso voor mij. Oja, iemand nog interesse om 2 kaartjes voor Mamma Mia over te nemen? 23 december 20.00 uur World Forum Theater in Den Haag.
bianca ik duim voor je!! lola ik sta echt versteld!!! saskia beterschap! en spannend voor je vriendin hoor net even gefietst naar postkantoor. eindelijk de mobiel binnen gekregen, zat de koptelefoon er niet bij. en hij was gelockt, en aangezien het nummer in januari pas word overgezet kan ik hem nu niet gebruiken omdat ik nu een sim van andere provider heb. mij was verteld dat het unlocked was. het is nu zo opgelost dat ik deze moet terugsturen, een ander met oortjes krijg, en helaas wel een ander nummer, maar goed, dat moet dan maar....
Nou, vind het nog best wat . Beterschap voor jullie allemaal! @Bianca: Het zou echt super zijn als jij die functie inderdaad zou krijgen, gun het je echt...
Lief dat je ernaar vraagt. Niet zo goed om eerlijk te zijn. Ik heb het gevoel langzaam door mijn hoeven te zakken, om het maar zo te noemen. Vanaf ik weer thuis ben, is de hoofdpijn weer terug. Dag in dag uit. De ene keer iets minder, de andere keer te heftig. Het lijstje dat er lag toen ik naar het ziekenhuis ging, ligt er nog steeds en wordt alleen maar langer. Wat moet er allemaal gebeuren en wat heeft prioriteit. Aan de ene kant wil ik dit aanpakken, aan de andere kant heb ik er de energie niet voor. Dingen afwerken in huis, zorgen dat we het financieel een beetje trekken, de kinderen, het huishouden, zaken regelen omtrent de fundering en de financiering hiervan, katootje.....Ik wil wel, maar kan niet meer. Ben te moe, heb er de energie niet meer voor en ben bang dat ik weer terug geroepen wordt door mijn lichaam. Kortom, ik zit er doorheen. Robert steunt me waar hij kan, maar heeft vandaag ook aangegeven dat ik me weer positief zal moeten gaan opstellen. Dat hij het alléén niet kan en niet samen kan leven met iemand die hem mee naar beneden trekt ipv de schouders eronder zet. En dat is nét dat duwtje om me nóg beroerder te voelen. Hij ziet graag dat katootje zo snel mogelijk online gaat. Alle beetjes helpen. Ik zie er tegenop me daar volledig op te storten. Hij wil ook dat ik het rustig aan doe en mijn tijd neem te herstellen, maar ik voel het als een enorme druk. Misschien dat ik er volgende week weer heel anders tegenaan kijk. Dat het me dan weer lukt mijn schouders eronder te zetten. Maar op het moment zie ik alleen maar hobbels op de weg, hele grote hobbels. Ik zie hier vanalles voorbij komen, waar ik graag op zou willen reageren. Maar heb er even de energie niet voor. Daarnaast heb ik nog een beetje vervelende nasmaak in mijn mond, waar ik me op momenten als deze - als ik niet goed in mijn vel zit - me moeilijk overheen kan zetten. Ik laat het voor nu dus even hierbij. Sorry!
hi hi, noralien; VAN DEZE KANT WIL IK JE EEN DIKKE VIRTUELE KNUFFEL GEVEN ENNE MOCHT JE AANSPRAAK WILLEN HEBBEN HOOR IK HET WEL, MSS DAT WE WAT KUNNEN AFSPREKEN!!?
Lieve Noortje, je bericht raakt me echt! Zou willen dat we met z'n allen iets voor je kunnen doen waardoor je weer wat energie en zin krijgt in alles! Het geeft echt een machteloos gevoel om hier achter m'n laptop je verhaal te lezen en niks te kunnen doen behalve wat letters op het scherm te typen... Giphart zou zeggen: Ik omhels je met duizend armen!
@Lola: Wow! Dat vind ik echt niet normaal knap van Jasmijn (en ik ben nu niet ineens aan het slijmen )! Hoe gaat het nu met je meiden? Fynn heeft de rest vd dag weer goed gegeten en geen diarree meer gehad. @Saskia: Beterschap! Klinkt allemaal weer niet echt lekker. Hier gelukkig ook alles binnen voor Sint (en ook voor verjaardag en kerst). Geeft altijd een relaxed gevoel. Vanmiddag Fynn even bij m'n ouders gebracht zodat ik de surprise voor zaterdag kon maken. Had iets eenvoudigs bedacht (is voor m'n achternichtje van 16) maar er ging toch een heleboel tijd in zitten. En toen was ook m'n lijm ineens op (en had geen zin om uren in de rij te gaan staan voor een nieuw flesje) en ben toen verder gaan freubelen met plakband en buddies. Ach, het is geen kunstwerk geworden maar je ziet iig wat het voorstelt @Bianca: Haha, Fynn en Lynn lijken niet alleen qua naam op elkaar. Fynn vindt 6 stukjes ook meer dan genoeg Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik altijd vergeet om met hem te puzzelen....en tja, zo leert ie het natuurlijk nooit Hoop dat Lynn snel over de uitprobeerfase heen is! je zou toch denken dat ze er wel mee stopt als ze buikpijn krijgt...Ga voor je duimen dat de functie voor je is. Ze zouden wel gek zijn om jou te laten lopen! Mamma Mia lijkt me superleuk...alleen de datum wat minder... Maandag a.s. zouden we naar de kerstmarkt in Kleve gaan. Kijkt m'n vader vandaag ff op internet naar de openingstijden...blijkt zondag de laatste dag te zijn Hadden we dus ff niet op gerekend aangezien de markt in Munster (waar we vorig jaar waren) tot eind december duurde....Enfin, het feest gaat dus niet door (de andere markten vinden we nml te ver voor een dagje). @Saskia: Ik zal de Ibuprofen dus een andere keer meenemen.... Kreeg vandaag het memory spel van de TNT binnen. Het is echt zo leuk geworden. Zo lief al die kleine kaartjes met 3 jaar Fynn Een aanrader!
Meid toch... van deze zin schrik ik toch wel! Je gaf gisteren al aan dat het weer niet goed ging. Meer dan ooit zou ik nu willen dat ik in de auto kon stappen om je een kwartiertje later een dikke knuffel te geven...
Net als Fynn eigenlijk heel goed. Jasmijn heeft tussen de middag haar brood weer gewoon gegeten en Emma op twee stukjes na. Bij het avondeten ook geen bijzonderheden. Dus waar onze kids nu last van hebben gehad...?
Noralien weet niet wat ik moet zeggen... maar dikke knuffel vanuit hier. Eve balen zeg geen kerstmarkt, en oberhausen is dat ook te ver bij jullie vandaan? in centero zit ook een DM Hier gaat regelmatig een snee brood zo de vuilnisbak in omdat meneer geen honger heeft, wil dan ook niets...vraagt ook nergens naar dus ik laat het zo......meestal eet hij het zo op....