December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kreeg vanmorgen op het kdv het toch zwaar het gevoel een ontaarde moeder te zijn. Aangezien Emma gistermiddag en -avond weer normaal gegeten had en ook gewoon vrolijk was, bracht ik haar vanmorgen dus gewoon naar het kdv. Ik vertelde dat Emma wel nog veel kwijlde en dat ik daarom 3 verschoningen in de tas had gedaan en twee zetpillen. Ook gaf ik de leidster het advies om als Emma de korstjes weer liet liggen haar fruit uit een potje en 's middags een potje babyvoeding 6+ te geven. Ik kan het commentaar niet meer letterlijk herhalen, maar kreeg het gevoel dat ze me ervan verdachten een zwaar ziek kind op het kdv te 'dumpen'.
    Ik ga er vrijdag wel wat van zeggen denk ik, want anders blijf ik er mee rondlopen.

    Roy is nog niet thuis met de kids, maar aangezien niemand me vandaag heeft gebeld verwacht ik gewoon een gezonde Emma thuis te krijgen...
     
  2. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: tot hoe laat heb jij opvang?
    en emma gezond en wel...
     
  3. @Slingding: Kinderen kunnen hier tot 18.30 uur opgevangen worden. Roy haalt ze meestal tussen 17.45 en 18.00 uur op.

    Emma kwam inderdaad gezond én vrolijk thuis. Jasmijn had echter een pokkenhumeur. Ik baalde als een stekker, want ik had me verheugd op een gezellige maaltijd. Nu de tunnels sinds gisteren weer open zijn en ik ruim een half uur eerder thuis ben, kunnen we weer meteen aan tafel als Roy met de kids thuiskomt. Jasmijn is namelijk altijd KO en en poosje wachten totdat ze aan tafel kan, is dan echt teveel gevraagd. Maar vanavond was helemaal niets goed. Nooit gedacht dat die 'kliko' van mij nog eens moeilijk ging doen aan tafel, maar de laatste twee weken zit ze heftig in de 'ik-hoef-niet-eten-fase'... :(
     
  4. Het viel me net tijdens het opvouwen van de was (;)) in dat ik nog niet gereageerd had op dit stukje...

    Dit lijkt me dus écht heel erg moeilijk. Je kind verkent zijn grenzen en probeert die te verleggen, maar in dit geval zijn die grenzen zó duidelijk dat er niets te verleggen valt. En ze is ook nog te klein om echt goed te beseffen waarom zij iets niet mag hebben dat andere kindjes wél mogen. Zouden er geen glutenvrije soepstengels te koop zijn trouwens?
     
  5. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hoihoi,

    Bianca, oh dat lijkt me idd ook erg moeilijk... Hopelijk heeft ze het zelf ook snel door, dat het toch echt niet goed is als ze andere dingen eet. Alhoewel ik me het toch ook wel een beetje voor kan stellen, als ze het nog niet goed begrijpt.

    Lola, ja, ik moet zeggen dat ik er zelf ook van sta te kijken. Maar wie weet valt de echo nog zwaar vrijdag. Ik kon het nu wel goed naast me neer leggen, met het oog op dat het vruchtje gewoon niet goed was.... Lastig die periodes met niet willen eten, hier ook af en toe last van, ik laat het maar begaan, het is meestal ook zo weer voorbij! En idd, kun je het beter gewoon zeggen, ben je het zelf ook kwijt.

    Noura, wat leuk zeg dat Nordin zijn eerse date al had :D. Vond hij de film niet een beetje te zwaar? Wow, nou idd 4 kleintjes, daar wordt je denk ik stapel gek van :).

    Melliemel, gaat het al iets beter met jullie allemaal?

    Slingding, ik heb eerlijk gezegd nog niet over een opvolg stoel nagedacht hihihi.

    Saar, hihi die Tisse...foto? :D

    Nou, die man van Nuon was er best wel snel. Gemeten, en het apperaatje begon als een gek te piepen. Hij alles weer open gegraven en er zat gewoon een gat in de leiding!! Had die eikel gewoon een stuk tape omheen geplakt :$, levensgevaarlijk! Ik ben echt blij dat ik vandaag thuis was, en gelijk aktie ondernomen heb, wil niet weten wat er had kunnen gebeuren zeg :x.

    groetjes Lisette
     
  6. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nou dat herken ik toch.....niks is dan goed, niks lekker en niks leuk...
     
  7. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kailynn, Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!
     
  8. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Kailynn gefeliciteerd met je 3e verjaardag
     
  9. Duckie

    Duckie Fanatiek lid

    1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Kailynn,

    Super gefeliciteerd met je 3e verjaardag alweer!!!
     
  10. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    kailynn; van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag alweer

    groetjes en een dikke kus van orlando, valerius en saskia
     
  11. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kailynn gefeliciteerd met je 3e verjaardag, en papa en mama ook!!!

    nou saf is naar het kdv tot 11 uur, ze vieren sinterklaas. benieuwd hoe die het heeft gehad daar. hoop wel dat die mee naar huis wil..

    bianca wat moeilijk lijkt me dat zeg.

    lola, ik zou het ook zeker zeggen want anders blijft het hangen ja.
    wat betrefd eten, saf eet bijna niets met de warme maaltijd. gister alleen de worst en ik kreeg er bij toeval wat hapjes nog in.
    ik probeer er niet te veel drukte van te maken, hoewel het soms echt frustreerd.

    ik geloof niet dat hij de film te zwaar vond, maar ja, echt een antwoord kreeg ik niet, meer een ochhh ja ging wel, pubertaal he
     
  12. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Bedankt al voor de leuke felicitaties hier en per sms.
    eve jou kaartje was er gisteren al en heeft dora net met blijde ogen zitten bewonderen.
    De post is vandaag nog niet geweest.... dus we wachten in spanning....
    We hebben kailynn vanmorgen verteld datze dan vandaag echt jarig is, het eerste was kadootjes uitpakken? toen we vertelde dat we dat zondag al gedaan hadden was het goed.
     
  13. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura: ik heb een adresssenlijst naar je hotmail gestuurd....
     
  14. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Kailynn: Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!

    Het kaartje komt eraan.... :) Ik had het gisteren netjes klaar gelegd met postzegel en al, heb ik het per ongeluk thuis laten liggen... Gaat vandaag op de post!
     
  15. Lieve Kailynn,

    Vandaag ben je écht jarig (en ja, ik had ook nog een keertje om kadootjes gevraagd hoor. 'Nee' heb je en 'ja' kun je krijgen, nietwaar ;)) en zingen wij een liedje:

    Heppie bursdee toe joe
    In de wei staat een koe
    En die koe zingt 'Ai luv joe'
    Heppie bursdee toe joe!
     
  16. Pffffffffft, ik nu zeker dat ik niet uit het juiste hout gesneden ben om op een kdv te gaan werken.

    Vandaag was het Sinterklaasfeest voor de kindjes vanaf 2 jaar. Ik had me opgegeven als 'hulpmama' en mocht dan ook Emma meenemen. Maar wát een drukte zeg, ik ben er helemaal tureluurs van! En dan hadden ze het programma al aangepast. Eerst zou er één grote viering zijn van 9.00 tot 13.00 met alle kindjes tegelijkertijd, vorige week maakten ze bekend dat ze de boel in twee groepen gingen opsplitsen. Onze groep was dan van 8.30 tot 10.30 uur aan de beurt. Deze mama vond 2 uur eigenlijk ook wel lang genoeg. Nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat het een stuk drukker was dan normaal, omdat er dus ook veel kindjes bij waren die normaal gesproken op donderdag niet komen. En daar zijn die ruimtes eigenlijk te klein voor.

    Maar de kids vonden het prachtig en ik kreeg Jasmijn maar met pijn en moeite om 10.30 uur mee naar huis. Ze konden thuis allebei zó hun bed in...
     
  17. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mij lijkt het nou juist leuk werk!
    het is dat ze hier maar contracten van een half jaar bieden anders had ik al lang gesolliciteerd.
     
  18. @Slingding: O nee, en na een drukke werkdag mag je thuis nog een keer aan de slag met die van jezelf...

    Maar ik zou als ik jou was toch gewoon eens solliciteren dan. Wellicht zijn ze na een gesprek met jou zó enthousiast, dat je er een vast contract uit kunt slepen...
     
  19. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Kailynn Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag
     
  20. Hé Debbie, kom je ook even spieken ;)? Hoe gaat het met je...?
     

Deel Deze Pagina