Setje, ik vind het echt heel knap hoe je met je onzekerheid omgaat. En dat je nu zenuwachtig wordt, is heel normaal denk ik. Ik wil je voor morgen heel veel succes wensen. En duim voor een onverwacht goede uitkomst!!! Bekijk bijlage 33571
Pffft... volgens mij wil er iemand en stokje steken voor het feit dat Jasmijn en Emma het IKEA-keukentje krijgen van Sinterklaas. Roy is vandaag voor de 3e keer voor niets gereden. De hele middag gaf de voorraadinformatie aan dat er nog voldoende voorraad was (groene kleur) op het filiaal in Heerlen, maar toen Roy daar aan kwam, werd hem verteld dat de hele partij vanmorgen binnen 2 uur was uitverkocht :x! Ik bellen naar het servicenummer en ja hoor... Eindhoven zou er nog hebben. De telefoniste had een beetje medelijden met me en wilde voor me bellen naar Eindhoven met de vraag of ze er eentje voor ons wilden reserveren. Maar je raadt het al: de hele voorraad was al gereserveerd ! Maar - zo vertelde ze ons daarna vrolijk - het filiaal in Utrecht heeft er nog steeds ruim voldoende. Nu moet Roy toevallig morgenmiddag in Utrecht zijn voor zijn werk, maar of ze ze dan nog hebben. Utrecht doet namelijk niet aan reserveren. Maar dit is toch compleet van de zotte. Ik ben blij dat Roy een leaseauto heeft, anders had het keukentje inmiddels een kapitaal aan benzine gekost . Nu moet ik dus echt razendsnel wat anders verzinnen. Erg jammer. Ik kan Jasmijn natuurlijk wel het keukentje voor haar verjaardag kopen, maar ik wilde graag dat het een kado voor beide meisjes samen was. Dit om ruzie te voorkomen: 'Emma mag niet aan míjn keuken!'
Noralien, dank je wel! Lola, hebben ze in amersfoort nog? Ik ben morgen vrij, kan ik ze wel opgalen voor je... Is hier 10 min vandaan.
@Setje: Ik duim voor je dat alles goed is. In de eerste hoop ik natuurlijk op een wondertje. maar als niet zo is, hoop ik dat verder alles er goed uitziet. Dan kunnen jullie verder... Vind je aanbod erg lief, maar dan staat het keukentje bij jou en je woont niet bepaald naast de deur. De voorraadinformatie staat daar trouwens op 6, grote kans dat die dus gereserveerd zijn...
Lola, dank je... Maar Utrecht hoevelaken scheelt ook niet zoveel. En in Amersfoort doen ze niet aan reserveren!
@Lola: had dit inderdaad gezien van het keukentje. Gisteren stond de voorraad inderdaad voor de komende dagen rond de 40. Jammer dat je er nog geen hebt. Wil ook zo'n keukentje halen voor Isis, maar ik heb geen haast @setje: sterkte voor morgen. Ik hoop zo dat er nog een beebje zit. Vind het toch wel een beetje gek dat ze je zo lang laat wachten. Hoe ver zou je nu dan zijn?
setje: ik denk aan je! ik zou helemaal gek worden van deze onzekerheid. ik hoop dat ze morgen goed nieuws nog voor jullie hebben. ik hou je morgen in de gaten..... ik hou idd mijn langste cyclus aan 28 dagen dus het wprden zeker weer spannende dagen.
ff vlug voordat ik naar me werk mag, Setje succes vandaag. voor iedereen die het kan gebruiken dikke knuffel en voor alle andere fijne dag vandaag doei doei
hoihoi, Even snel, want moet zo weer weg... Vanmorgen dus die echo gehad, en mijn gevoel werd bevestigd. Mn baarmoeder was helemaal leeg. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen dan. Het heeft niet zo mogen zijn. Nynke, ik zou zo'n 7 weken geweest zijn vandaag, dus ze had wss eerder toch niet veel gezien als ik nog wel zwanger was geweest. Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Moet zeggen dat dat ook een goed gevoel heeft gegeven! Fijne dag allemaal! groetjes Lisette
hi hi, setje; ik vind dat jet het heel goed doet hoor, zoals je het brengt relativeer je heel goed, is je gevoel ook zo? of was/ben je toch wel een beetje verdrietig /geweest? kan me dit laatste nml goed voorstellen hoor. het is mss idd wel een goede afsluiter dat je een bevestiging krijgt met de echo dat je met een 'schone lei' begint. nogmaals dikke knuf hoor en ik hoop met je mee dat het snel raak mag zijn debbie; jeeetje wat een kilo's eraf alweer zeg, je kunt het goed zien hoor in je gezicht slingding; zooo gelijk 2, maar zo heb je ze tenminste binnen. ik denk dat ik dan mss 1 van de weinige ben die 'maar' 1 stoel per persoon(kind) heeft gekocht maar toch in meerdere auto's rijd?! slingding; spannende dagen weer voor jouw he? heb je nog iets van ovu testjes gedaan ofzo? duimen draaien hier overuren voor je hoor hier kon ik gister niet op het forum reageren maargoed, nu wel, gisteren middag toch even naar ha geweest ivm orlando want er kwam prut uit zijn oren(vocht) dit oor was al enigszins aan het herstellen uit zichzelf en andere oor zat nog helemaal vol, ik heb een amoxiciline kuur meegekregen(moet wel zeggen dat ik dit de volgende keer niet meer doe/geef, schijnt dat de kno artsen hier niet zo happig op zijn nml) hoop dat hij er snel vanaf is. ik denk dat hij daardoor de laatste tijd(te noemen 2a3 weken) iets aanhankelijker was en zo af en toe verhoging had, wat drukker was en dus ook weer meer ;he wat, zei schaam me dan achteraf dat ik hem daarop wees en evt boos reageerde op hem, hij hoorde me dus gwoon echt niet.....valerius zijn longen klonken goed dus verder niets ernstigs had ik ook niet verwacht hoor. vwb mijn oom voor degene die dit niet willen lezen hoeft niet hoor. mijn oom is ietwat opgeknapt voor hoever het kan, zijn lever is aangetast in hoever weten ze nog niet darmen zijn aangetast en ook een 'vlies' wat ook om de maag zit ofzoiets weet niet helemaal hoe en wat maar daardoor had hij iig zo een pijn in zijn buik. er is nu alleen nog de vraag of hij 45 tot 50% of maar 5% kans heeft op herstel(en dat dus dan in jaren gerekend) na behandeling.....allemaal beetje vaag nog maar komt omdat zijn partner chinees is en niet alles helemaal goed kan volgen, mijn tante gaat hierbij nu helpen. we willen helpen maar weten nog niet hoe hij dit gaat vinden, wel heeft hij aangegeven dat het hem erg spijt hoe hij de afgelopen jaren heeft gedaan. is natuurlijk al heel wat voor hem. aangezien hij echt een beetje in zichzelf gekeerd was etc etc. maargoed mochten jullie het interessant vind hou ik jullie hiervan op de hoogte vanmiddag foto's maken van de 2 kerstbengels noura.....en dan zullen we zien... vanaaf naar mijn schoonmoeder zij viert haar verjaardag vandaag, ze is 5 dec jarig. gr saskia
hiep hiep hoera voor kailynn!!! 3 jaaaaaaaar hihi saskia ik zag al een foto bij msn!! superrrrr nou dat is ook wat met die keukentjes, ik had ze een tijdje terug al gezien en leek me zo leuk, maar mijn moeder vond dat anissa dat wel voor haar verjaardag kan krijgen en dat is pas in de zomer. maar geloof dat ikmaar probeer hem op tijd te halen. lola hoop dat je hem vinden gaat op tijd. hier klinkt de sirene als, weheeeeeee en dan steeds harder he en nu ook weer snachts. hoop niet dat het haar oortjes weer zijn setje wat jammer dat het toch niet zo is. nu hoop ik voor je dat je snel een positieve test in je handen mag hebben!! over het vervolgafspraakje, volgnes mij kwam hij vanaochtend even met haar thuis. ze hadden tussenuren. ik lag in bed, want heb de kids weggebracht en ben er weer ingedoken. ben vanaf gister zo moe en misselijk de juf op het kdv wist het ook al, die kwam op me af, dat mijn zoon zo dikke verkering had, ik zo van safouane?? nee die ander haha, haar dochter zit bij hem op school. goh wat grappig zeg, en ja de meiden hadden het de hele tijd erover... ja jongens doen dat toch vaak net wat anders.
hi hi, de foto's die we vanmiddag hebben geschoten heb ik nu nog niet ben benieuwd of er wat leuks tussen zit, beide waren best een beetje moe/niet in de hum vandaar noura; dit was een foto van mijn eigen toestel maar wel in die trend ja hihi lachen joh leuk voor nordin... gr saskia
saskia ik zat eventueel ook aan zoiets te denken in die trant met de kleintjes. nordin heeft vorig jaar aangegeven niet meer op een kerstkaart te willen, en maysa wil liever ook niet. tja kan ze moeilijk dwingen.
hier weer een berichtje van mij........vanuit bed. het zal geen lang bericht worden. ik lig meer op bed vandaag dan er naast. ben zo verkouden en schor, en een beetje koortsig. vanmiddag ben ik wel met kailynn naar het kdv geweest naar sinterklaas. nou kailynn is nog nooit zo paniekirig geweest zeg! de sint kreeg geen hand, laat staan dat ze een kado aan nam.
hai hai, pff na een computercrash is mij computer weer een beetje online.... was de afgelopen dagen echt onthand zeg maar... Maar Kailynn...alsnog van harte gefeliciteerd Liene: jij alvast gefeliciteerd. Ik heb niet helemaal teruggelezen, doe ik nog wel een keertje. Nu duik ik zo effe snel terug op de bank. Heb al twee dagen diaree en nu ook keelpijn....bleh.... Morgen allemaal veel plezier met sinterklaasvieren....
Niet het allerbeste nieuws dus, maar wel fijn dat je baarmoeder schoon is en je niet ook nog een curettage of zo moet ondergaan. Knuffel..
Goed nieuws ... de kids krijgen morgen hun keukentje! Niet lachen, maar Roy is vanmiddag (nadat hij met de trein uit Utrecht kwam) naar Breda gereden. Daar hadden ze er nog 6 toen ik belde, mar gelukkig wilde een vriendelijke meneer na het aanhoren van mijn verhaal er eentje voor me reserveren . Roy is het nu in elkaar aan het zetten. Tja, IKEA hè... @Melliemel: Wat een verhaal zeg, van je oom. Ik hoop dat 'm nog wat tijd gegeven is... @Slingding en Orlando:
Liene, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Een hele leuke dag gewenst! Bekijk bijlage 33832