December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feitkifkim

Feitkifkim Actief lid

20 jun 2006
    378
    0
    0
    Ik ben dus lekker aan het werk, maar... het is wel te doen hoor, lekker koel hier binnen.

Rick was vanmorgen ook ineens verkouden, zielig joh, hoesten en een verstopt neusje...

Hebben jullie, meiden die BV geven, dat ook dat je kindje bij iedere verschoning een poepbroek heeft?
    Ik vind het echt megaveel, lijkt wel laden en lossen...

Fijne dag verder...

Irma.

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn had in het begin elke luier, na een maand 1x in de 2 dagen na 3 maanden 1x in de 2 a 3 maanden en sinds kort 2x perdag tot aan haar oksels, dus ken het, ga vanavond op een grotere maat (nu nog maat 2 maar we gaan naar 3) luiers want ze worden duidelijk te klein.
    zonde want ik had nog 2 nieuwe pakken maar ik heb gelukkig vrienden die een mannetje hebben van 14-2.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    irma, hier hebbenwe niet iedere verschoning een poepprobleem. het is hier nog steeds om de paar dagen. er zal wel weer wat aan te komen zitten aangezien het een paar dagen geleden is.
    wij zitten nog in maatje 2.

slingding geniet maar lekker van het mooie weer. doe ik ook, heb al lekker gewandeld. en saf is nu aan het slapen in de tuin.

saskia, succes met orlando vandaag! hoop dat die er niet al te veel last van heeft.

vanmorgen was ik om 6 uur wakker,en heb toen even gekolfd. kwam er toch zomaar 180 cc uit (ik had zelfs nog door kunnen gaan) ik vindhet nu wel prettig om altijd wat afgekolfd te hebben staan in de koelkast, voor het geval ik ineens naar mijn moeder wil. ik denk dat ik nu ook gewoon snachts een keer ga kolven, omdat er dan meer uit komt dan dat ik steeds tussen de voedingen door kolf.

nou er word er eentje wakker hier buiten.
    geniet allemaal lekker van het weer!

4. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ze word morgen gehaald!
    Mijn zus krijgt een keizersnee en ze is heel bang daarvoor,ze weet nog niet hoelaat dat krijgt ze morgen te horen.

@Noura wat vreselijk zeg van je moeder,heel erg veel sterkte.

@Saskia Hoe is het met Orlando?

@Eve Wessel slaapt naast me dus als er wat is hoor ik dat wel maar als hij in zijn eigen slaapkamer gaat slapen ga ik echt niet elke keer kijken.

@Saar wat fijn dat ze weer beter is.

Ik ga even eten koken ik kom vanavond wel weer even kijken.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb vandaag een beetje gespijbeld :oops: Was sowieso verkouden maar had eigenlijk wel kunnen werken. Maar had zo'n behoefte aan een dagje voor mezelf dat ik me ziekgemeld heb (werk toch maar een paar uurtjes op maandag). Is echt niks voor mij maar had het echt ff nodig. Heb Fynn gewoon naar het kdv gebracht (wel wat later en ook eerder opgehaald). Heb zalig gerommeld in huis. Uitgebreid gedoucht, geschoren etc. In het zonnetje op balkon gezeten en op bed een boek gelezen :D :D

@Slingding: waar heb je van die handvaten gekocht voor om de fles? Kan ze nergens vinden.

@Saskia: hoe is het vandaag gegaan met je mannetje?

@Noura: hoop dat de uitslag van vandaag toch nog iets positiefs met zich meebrengt. Ik duim voor jullie!

@Vales: morgen al! Das toch wel snel. Sterkte en succes voor jullie allemaal. Enne...betekent 'ze' dat het een meisje is? :D

@Lies: Jij hebt toch ook een Babybjorn? Zit Thijs al met z'n gezichtje naar voren? Fynn z'n hoofdje wiebelt af en toe nog een beetje dus ik durf het nog niet aan. Weet jij of er normaalgezien een bepaalde leeftijd voor staat?

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: ik heb ze bij prenatal gekocht!
    als je wacht tot donderdag dan gaat die aktie alles 20% korting in volgens otje toch?
    en die andere drink tuutjes kunnen gewoon in de zelfde dop als de speen.
    heerlijk zo'n moment voor jezelf, en dit komt je baas ook te goede dat jij weer een beetje opgeladen bent, je hoeft niet altijd iets lichamelijks te mankeren, je hebt geestelijk ook heel wat voor je kiezen (gehad)

vales, spannend! en vertel tegen je zus dat de ks mij 1000% is mee gevallen, pijn heb je niet je voeld alleen maar dat ze met je bezig zijn!
    gaat het dan zo slecht dat ze het met een ks gaan halen?

saskia hoe is het met je mannetje gegaan vandaag?

Noura al nieuws?

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve, lekker een dagje voor jezelf. af en toe heb je het even nodig, bijtanken.

vales wat spannend, kan me voorstellen dat je zus het eng vind. veel sterkte!

nou ik heb hier nog niets gehoord. het kon ook dat de arts dinsdag pas zou bellen, hoewel we daar niet op rekenden. maar ik durfde daarstraks niet te bellen, omdat ze mischien zaten te wachten en dan schrokken. en nu durf ik niet te bellen, bang voor wat ik te horen krijg. en ik ben op het moment met de kinderen thuis, en wil liever dat hun er niet bij zijn als ik bel.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Slingding je bent vooruitstrevend bezig, tuitjes!...maar ik heb ze ook al.... handvaten nog niet, maar dat komt vanzelf... genoten van het zonnetje...morgen is het weer minder zeggen ze....

Irma, Nick heeft nu nog zo'n drie keer per dag een poepbroek. Maar de afgelopen weken was het ook elke luier raak...
    ik ben sinds een weekje over naar mt. 3. trouwens.

Vales ook hier viel de KS mee hoor. Maar sterkte voor je zus en morgen heb je dus een nichtje?

Eve lekker effe genieten hoor! ik las toevallig vandaag in een artikel dat je werkgever een vrouw tot 9 maanden na de bevalling ook nog meer rust dient te geven indien nodig, dus bij deze heb je die genomen...
    Nick zit al in de babybjorn naar voren met zijn gezichtje, maar nooit heel lang. Wel heeft hij een sterk nekje...

Noura: kwam eigenlijk speciaal voor jou en Saskia even kijken, maar nog steeds onzekerheid dus. Sterkte en ik kan me voorstellen dat je liever niet in bijzijn van de kinderen belt...

Karin

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    sterkte noura!
    kan me voorstellen dat je dit zonder kinderen wil doen!

10. keizerin

Ja het is een meisje en het word een keizersnee omdat het nog potdicht is dus ze kunnen haar niet inleiden want dan zouden ze eerst gel moeten gebruiken en ze moet morgen echt gehaald worden.
    Er zit weer meer eiwitten in haar urine en haar bloeddruk is ook weer gestegen dus vandaar dat ze het morgen gaan doen.

@Noura ik snap ook dat je dat zonder de kinderen wil doen.

@Eve lekker hoor even een dagje vrij,zo te lezen heb je er heerlijk van genoten.

Een paar van jullie hebben een parasol gekocht wat hebben jullie er voor betaald?Ik moet er namelijk ook nog 1.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vales ik heb er 10 euro bij prenatal.
    Heel veel succes met wachten morgen, spannend dat je morgen tante van een nichtje mag worden, en hoe alles met die kleine meid zal gaan.
    hou je ons op de hoogte?

IK SPRAK SASKIA NET EVEN GAUW OP DE MSN EN ALLES WAS GOED GEGAAN,
    ORLANDO WAS WEL HEEL ZIELIG EN JAMMERD STEEDS.
    ZE KOMT ZO GAUW MOGELIJK OP HET FORUM MAAR HEEFT HET NU EVEN DRUK MET HAAR MANNETJES DUS VANDAAR DAT IK DIT BERICHT EVEN VOOR HAAR TIK, DAN WETEN WE IN IEDER GEVAL HOE HET ER VOOR STAAT.

Otje: het was toch vanaf komende donderdag die korting bij prenatal?
    zij er hier onder ons die al voor een volgend auto stoeltje aan het kijken zijn?
    Die korting lijkt mij erg mooi om er 1 aan te schaffen maar is dit te vroeg?
    ik weet dat het pas vanaf 9 maanden of 13 kilo is die korting is toch leuk!

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Slingding: Goed bericht van Saskia! De korting bij Prenatal begint idd donderdagochtend. Denk dat ik maar niet ga kijken want anders koop ik weer van alles wat ik niet nodig heb :oops: Een autostoel wacht ik ook nog mee. Bij Prenatal hebben ze het hele jaar door wel acties en daar zit vast ook wel weer een autostoel bij. Zou de korting trouwens ook gelden voor merken zoals Stokke? Heb nml nog een kussen nodig voor de TrippTrapp eetstoel. Maar vaak krijg je geen korting op Bugaboo, Stokke etc :(

@Vales: heb ook 10 euro betaald voor parasol bij Prenatal. Maar toen waren ze wel in de aanbieding. Normaal zijn ze volgens mij 15,00 euro.

Welke kleur parasol hebben jullie? Niet echt belangrijk hoor maar gewoon leuk om te weten :) Ik heb een oranje.

13. keizerin

Gelukkig is alles goed met Orlando.

Wij zijn ook al aan het rond kijken voor een autostoel.

Dat is niet zo duur voor een parasol ga van de week wel even kijken.

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve ik heb een lime groen kleurd mooi bij de wagen!

dit is kailynn met de oren aan de fles.

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: zie dat je een Avent fles hebt. Passen die grepen op iedere fles of alleen op Avent? En wat houdt Kailynn die fles al goed vast zeg! Denk niet dat Fynn dat al kan. Maar ga het zeker proberen!

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn lekker in de buitenbox

17. keizerin

@Slingding wat handig zeg die handvaten aan d'r fles,dat wil ik ook :)

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en aan het eind van de dag lag ze zo:[​IMG]
    nu stop ik met foto's plaatsen hoor.

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ze passen denk ik alleen op avent flessen, alles van avent past op elkaar dat is erg handig deze handvaten passen ook weer op de antilek bekeres straks en die tuitjes passen nu ook al gewoon op de fles (om te oefenen) want ze sabbelt er alleen een beetje op.

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ach, wat ziet dat er zalig uit zo in de box! Volgens mij heeft ze het reuze naar haar zin. En daarna lekker uitgeteld :D Ga denk ik ook maar es een Avent fles kopen (met handgrepen erbij!). Die gebruiken ze op het kdv ook en daar drinkt Fynn prima uit. Moet toch es flessen gaan vervangen want ik vind dat ze er niet mooier op worden door het uitkoken :(

Deel Deze Pagina