December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    #33021 slingding, 11 dec 2009
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
    nyncke: gelukkig, iedereen zal zo zijn manieren hebben.

grrrrr.
    Wij gingen om 13.00 uur naar de ijsbaan hier op de markt, want kailynn had dubbele ijzers gehad voor haar verjaardag.
    is hij gesloten tot 15.00 uur. fijn he internet waar op stond dat het om 13.00 uur open was!

Hier verder voor jullie nog een kerstgroet van ons.
    http://elfyourself.jibjab.com/view/VBHs4ylWJdS2JTKAAmpy

2. #33022 Lola, 11 dec 2009
    Laatst bewerkt: 11 dec 2009
    @Slingding: Wat een mooie prinses heb je! En wat lijkt ze op die 'bureaublad-foto' veel op jou :). Jasmijn krijgt die 'kist' voor haar verjaardag. Op het kdv zit ze ook al iedere dag in de kist met verkleedkleren...

@Otje: Wat shit voor die Intratuinmedewerkster... :(
    Leuk filmpje! Ik wil Jasmijn ook graag zingend op video vastleggen, maar zodra ze het in de gaten krijgt, vertikt ze het om ook nog maar één noot te zingen...

@Nynke: Roy haalt de kids altijd op en heeft dit probleem ook met Jasmijn, al uit zij zich wat minder dramatisch. Roy loopt dan - na het twee keer gewoon gezegd te hebben - gewoon weg met Emma. Tegen de tijd dat hij bij de voordeur is, heeft Jasmijn hem al lang en breed ingehaald...

@Duckie: Wat jammer dat nét niet de voorkeurskandidaat was. Hoe vergaat het Jeroen met solliciteren? Succes maandag met je examens? Wat voor examens heb je eigenlijk?

@Wies: Fijn dat alles goed is :)! Ben je al een beetje aan het genieten?

Hier niet veel bijzonders te vertellen...

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Zal ik even vertellen hoe het hier ging... :) Koen zingt best vaak "slaap kindje slaap" en was al eerder van plan geweest om het vast te leggen maar ja.. dat kwam er tot nu toe niet echt van. Maar nu dacht ik er aan dus hup de camera er bij maar daar wilde Koen in 1e instantie niks van weten!!! Hij werd echt boos. Daarna heb ik wat foto's van hem gemaakt en mocht hij die bekijken op het schermpje wat ie erg leuk vond. Toen zei ik: zullen we nu samen zingen? En toen was het dus ineens wel goed! :D

4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nou ik heb idd toch nog even gebeld gisteren voor orlando, kon ik 's middags om 15.00 uur maar ik had natuurlijk mijn diploma uitreiking(waar ik nu overigens met heeel dubbele gevoelens heen ben gegaan..) dus kon ik gelukkig om 12 uur nog terecht, blijkt hij door de kuur heen een heel erg heftige keelontsteking erbij te hebben, zijn oortjes zagen er wel al beter uit, kon nog wel ietwat dovig zijn maar zag er goed uit maar zijn keer....melvin heeft het ook gezien nou hij is niet gauw onder de indruk maar dit had ook hij nog niet eerder gezien, de ha gaf ook aan dat dit zeer zelden is dat zo een erge keelontsteking niet vaak voorkomt en al helemaal niet als je al een kuur gebruikt, nu hebben we dus een andere heftigere kuur gekregen die hij tien dgn moet gebruiken, maar hij werd hier gisteren elke keer misselijk van en moest overgeven, vandaag 1 keer gegeven en 'nog'niet overgegeven....hoop dat het goed gaat. hij eet nog niet maar blijft wel drinken....
    valerius was eerst verkouden scheen naar mijn idee minder te worden maar is nu wat benauwder aan het worden;)

janette; nou dan mag je idd wel blij zijn hoor want een kind wil gelijk spelen natuurlijk, veel plezier morgen

wies; oh fijn dat je een goede echo hebt gehad hoor en hoever ben je?

slingding; wat een schetige foto zeg, ze heeft er zin an:p

otje sorry voor de woordspeling bij slingding:p:D

duckie; jammer zeg maar idd een goede indruk brengt mss in de toekomst wat, leerse en succes maandag hoor
    ik zag dat lola vroeg hoe het met jeroen vergaat met solliciteren, het is me denk ik ontschoten maar heeft hij geen baan meer of moet hij solliciteren ivm korte termijn ontslag?

nynke; nee heb hier'gelukkig' nog geen ervaring mee, als je op dat moment aangeeft dat je weggaat de juffen weggaan en iedereen weggaat en hij dus alleen op school is, wil hij ook niet mee? is het niet meer gezellig dus....ik geef ook maar een idee hoor weet natuulijk niet wat je al hebt geprobeerd

otje;:D:D wat een schatje zeg, en ook echt bedenkelijk aan het kijken van, uhm moet ik echt dag zeggen vond het wel leuk zo:)

slingding; hij is errug leuk:)

nou ik moet zeggen dat het hier dus nu wat zwaarder is dan normaal zeg maar. vond het gisteren ook best moeilijk om weg te gaan, anderzijds was het toch wel even fijn hoor. maargoed de nachten zijn hierdoor dus weer heel zwaar, nu dus 2 mannen s'nachts konstant wakker is de een éindelijk in slaap is de ander wakker of geworden van de 1 snappen jullie hem nog;) beetje vermoeiend(licht uitgedrukt)

hier is het vwb bouw sector nog steeds even wankel als mel zijn vorige baan, het is straks erop of eronder met het bedrijf waar hij nu werkt, men wil hem niet kwijt, vinden hem een aanwinst voor het bedrijf maar ja als hun straks failliet gaan staat hij toch echt oop straat....hij heeft al aangegeven om evt ergens anders te gaan kijken maar dat willen ze dus niet, omdat ze hem graag willen houden....;)vind het best een rot situatie zo, we hadden nml zowieso nog wat verbouwplannen, keuken vloer en toekomst zolder vergroten(daar moet nog een aanvraag de deur uit dus dat duurt nog ff) en nu hebben we best wat gespaart hoor voor dit alles en ook daarnaast nog een buffer maar toch he....dus als iemand nog mensen nodig heeft voor een verbouwing dakkapellen etc etc hun doen alles en komen ook overal in nederland dus:):) hoezo reklame maken.....:$:)

gr saskia

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Orlando: word maar snel weer beter!

6. Wij hebben plannen voor een aanbouw en zitten nu bijna in het stadium dat we offertes kunnen gaan aanvragen. We willen er drie aanvragen, dus... ;)

Jakkes, Orlando heeft het echt zwaar te pakken, zeg :(! Heel veel beterschap gewenst...

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ben ik weer....

ben al heel de tijd aan het zoeken om iets leuks te doen met Arno vanavond.
    Kailynn heb ik einde de ochtend op de fiest (brrrrr) weg gebracht voor een nachtje logeren bij opa en oma aan de vlissingse kust.
    Arno en ik zouden vanavond 1.5 uur gaan bowlen maar vanmorgen werd ik al vroeg gebeld, door de bowlingbaan (4 straten verder) dat er een grote brand had gewoed vannacht en dat ze dus niet open konden, zo sneu want 2 jaar terug ook al zo'n flinke brand geweest.
    Voor hun is het zo'n strop.
    Maar nu weet ik niet wat wij moeten gaan doen vanavond......

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding: Lekker eten en daarna naar de bioscoop?

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @slingding: dacht ook aan de bioscoop. Ben daar echt al heel lang niet meer geweest. Of lekker daar de sauna.

10. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

slingding lekker ergens tapas gaan eten heb je je avond zo vol als je hiervan houd tenminste dan he

lola; zal ik mel jouw nr doorgeven? dan kan hij jullie kontakten of anders geef ik jouw mel zijn mob nr kan jij hem bellen als je een offerte wil hebben....

gr saskia

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hi ladies,

heb weer veel gemist lees ik zo de afgelopen dagen.

Noortje: ik schrok echt heel erg dat je weer een insult hebt gehad. Kan me voorstellen dat er allerlei nare gedachten door je heen gaan ook met betrekking tot alleen zijn met de kinderen. Hopelijk is je hoofdpijn weer wat verminderd.
    Is er inmiddels nog wat duidelijkheid rond de funderingsgate?

Lola: vervelend dat je auto in de prak is gereden. Is er inmiddels naar gekeken. Kan me voorstellen dat je baalt dat je dan een poosje 'lelijk' rond moet rijden.

Wies: wat heerlijk dat je echo goed was en er een kloppend hartje te zien was. Heb je zelf een voorkeur voor in het ziekenhuis of naar de verloskundige?

Melliemel: heel veel beterschap met Orlando. wat naar dat hij zo'n ontsteking dwars door een kuur heen kan krijgen zeg....brr...

pfff. verder geen idee meer....
    Ik heb afgelopen week de hele week gewerkt. Vanaf woensdag ben ik naar fysieke weerbaarheidstraining gegaan. Dat is een training waarin je persoonlijke verweertechnieken en verweertechnieken voor een teamverband leert die je kunt inzetten op momenten dat patienten je zouden bedreigen. Hopelijk heb ik het nooit nodig maar ik heb al wel heel veel geleerd de afgelopen dagen. Het is echter ook errug zwaar en ik voel echt overal spieren in mijn lijf die ik niet wil voelen....en maandag en dinsdag mag ik nog 2 dagen. Hopelijk is het weer dan niet te slecht, want het is nog twee dagen naar Rotterdam op en neer.
    Volgende week heb ik dan een dagje vrij en dan nog een dagje cursus partnerrelaties (waar ik nog een hele zut voor lezen moet) en dan nog een dagje werken en dan twee weken vakantie! Woensdag is het dan op de psz voor Nick zijn verjaardag vieren. brr...het is echt druk zo. en dan voel ik mezelf nog steeds niet top, het hoesten is gelukkig wel wat afgenomen, maar verkouden ben ik nog steeds flink...

Vandaag met Nick samen de voorbereidingen voor zijn verjaardag gedaan. Eerst samen boodschappen gedaan. daarna cakejes gebakken. Hij stond echt met zijn koksmuts en schort voor. Geweldig! Nu morgenochtend zijn cakejes nog versieren en dan kan morgenmiddag het feest beginnen. Ik vind het zo grappig om te zien hoe bewust hij daar mee bezig is. Ik ben jarig....en dan ben ik 3! pff wat zijn onze pukjes toch snel groot geworden he....

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Arno en ik hebben net bij de italiaan gegeten.
    Verder gaan we zo lekker in bad en op bed lekker een filmpje kijken.

Door de brand bij de bowling en ook rookschade in aangrenzende sporthal moeten wij maandag uitwijken voor de 2de prik van de mexicaan.

Karin: leuk dat nick zo bewust bezig is met zijn verjaardag!

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zo ook hier alles in gereedheid voor morgenochtend, kamer omgezet ( komen incl. kids zo'n 30 man) slinger hangen en het kado staat in de kamer
    Teun vond zijn taart tenminst al mooi dus dat scheelt, is een slagroomtaart van de hema met een foto er op van mighty mac

dsu kom nu maar op met alles tussen half 11 en 2 dan hebben we het weer gehad...

slingding klinkt als een heel gezellig avondje....

ik ga nu lekker slapen heb een paar drukke dgn op het werk achter de rug, incl. vandaag dus ik zeg weltrusten, blijf allemaal gezond en beterschap voor iedereen...

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Karin en Janet:leuke verjaardag morgen!

15. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Nick, happy 3th birthday today!

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Teun, veel plezier morgen. Je kaartje is onderweg, sorry dat ' ie zo laat is...

Nick, jouw kaartje komt er ook nog aan hoor.

We zijn net terug van een 40-jarige bruiloft van een oud-collega. Was gezellig, heb alleen bijna heel de avond buikkramp gehad;).

Verder heb ik afgelopen week weinig bijgelezen, ga proberen dat morgen nog te doen. Er loopt iets momenteel helemaal niet lekker. En datgeen heeft ervoor gezorgd dat ik niet heb kunnen genieten van Lynns verjaardagsfeestje zondag. Waar ik me dan weer schuldig over voel t.o.v. Lynn...Ach, komt weer wel goed, denk.

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nick, Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Nick: Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!

19. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Nick,

Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!

20. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410