Nick, gefeliciteerd. Teun: fijne verjaardag vandaag. jeannet: wat ee drukte zeg, 30 man, dat past er bij ons helemaal niet in! ik ben erg blij met de goede echo, maar voel me vooral beroerd op dit moment. Ben een groot deel van de dag misselijk (ik hoef gelukkig neit over te geven) en heb geen energie. Ik hoef gelukkig maar 3 dagen meer te werken voor de kerstvakantie, maar ik zie er behoorlijk tegenop. Echt genieten doe ik nu dus niet. Ik weet van mijn zwangerschap van Thijs dat ik het met een week of 10 leuk vond worden. Het is echt nog een paar weken doorbijten. Ik zit nu in week 7 namelijk. We gaan het met kerst aan onze ouders vertellen. Ik vind dat wel een mooi moment. Bovendien zal het ook wel erg in de gaten gaan lopen als ik geen alcohol wil drinken. Ik zou het liefst weer naar de verloskundige gaan. Ik vond mijn bezoek aan het ziekenhuis wel erg klinisch en medisch. Ik had er niet zo'n heel goed gevoel bij. Het was ook gewoon bij een verloskundige en niet bij een gynaecoloog dus in zoverre maakt het niet zo veel verschil Ik zou ook het leifste thuis willen bevallen. Bij Thijs was het al zo snel heftig dat ik er ech geen zin in zou hebben om in die korte termijn naar het ziekenhuis te moeten. Maar als het verstandiger is doe ik het uiteraard wel. Gisteren Thijs' verjaardagscadeau gekocht. Een houten garage. wel wat duurder geworden dan gepland, maar erg mooi. Ik hoop dat hij er veel mee gaat spelen! Verder hebben we kerstboom al gezet en is het in huis helemaal gezellig! Thijs en Pieter zijn nu aan het zwemmen dus ik kan even rustig aandoen. Van mijn studie komt weinig op het moment..... Lies
@Lies: kan me voorstellen dat je tegen de laatste werk dagen van dit jaar op ziet als jij je zo voelt. Stertke! enne wanneer ga je het je klas vertellen?
Lieve Nick, Van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Maak er samen met papa, mama, Chris en alle visite een heel fijn feest van!
@Bianca: Het doet me echt zeer om zo vaak te moeten lezen dat het bij jullie niet lekker loopt, zou dat graag anders zien. Ik stuur een dikke knuffel jouw kant op...
nou de dag was geslaagd hoor de werkbank en gereedschap was een groot succes en ook de andere kado's die hij heeft gehad waren prima in orde om half 3 was iedereen weg en kon teun nog ff lekker slapen. de opa's hadden nog ff geholpen de stoelen op te bergen ( tuinstoelen weer in de bak in de tuin en naar zolder, en was de kamer snel aan kant. Lies we miste 4 volwassen en 5 kinderen dus dat scheelde weer van de 30, maar wij kunnen ze ook niet allemaal een zitplaats bieden hoor....staande receptie zeg maar.. sterkte met de komende weekjes hoop dat deze spruit ook met 10 wkn je met rust laat wat betreft de kwaaltjes... Bianca geeft niet dat hij later is hij heeft gister al zijn post gehad van de andere mama's dus heeft hij nog wat uit te pakken.... sterkte met alles wat speelt. we gaan ff patat eten ...mmmm lekker een tijd niet gehad
he he, pff het was hier vanmiddag een heksenketel....18 volwassenen en 13 kinderen is ook hier best vol. En alles kwam binnen een half uur/drie kwartier binnen lopen. Maar het was berengezellig. Slingding: ik heb Nick - behalve ons eigen cadeau- ook niets zien uitpakken. Nick heeft van mijn schoonouders een vissenkom met 2 vissen gekregen. Hij vond het echt leuk! (gelukkig hadden ze het wel van te voren overlegd....) Ook de hijskraan voor bij de treinbaan is een erg leuk cadeau! Verder is de werkbank die wij gegeven hebben ook een groot succes. Hij is al flink aan het schroeven en draaien geslagen! Mijn schoonbroer maakte net de opmerking dat je dat soort dingen niet snel voor een meisje koopt toen Lieke er op af liep en flink aan het schroeven sloeg alsof ze nooit anders gedaan had! zo grappig.... Tja als enige meisje tussen al die jongens in onze vriendengroep kan zij zich natuurlijk niet laten kennen. Al met al was het een geslaagde dag en voelde Nick zich echt flink jarig. Hij heeft vandaag zijn slaapje overgeslagen en dat was na het soep eten wel te merken. Hij was echt helemaal op. Gelukkig lag hij zo op bed en was het toen ook klaar. Ook hier een tekort aan zitplaatsen maar gelukkig zijn de meeste volwassenen nog niet zo oud dat de grond geen goede zitplaats is....of de tafel....(de klapstoelen lagen nog in de vouwwagen....tja....foutje) Nick liep overigens vol trots zijn zelfgebakken en versierde cakejes uit te delen. Was ook schattig. Janette: ik lees dat het feest van Teun ook goed geslaagd is! fijn.
Ik lees weer 2 geslaagde feestje dus vandaag. Wij hebben vanmorgen heeliujk uitgeslapen. Daarna ben ik gauw even om boodschappen gereden voor volgende week zodat ik dat niet ook nog morgen ochtend moet doen. vanmiddag zijn we naar een concert geweest van allemaal jongeren die een muziek studie weekend gevolgd hadden. Daarna kailynn weer opgehaald bij mijn schoonouders. Kailynn was vanmiddag wezen schaatsen wat ze helemaal geweldig vond. Al had ik dat heel graag met haar willen doen.
Duikster lekker dat Nick zo van de dag heeft genoten hier kwam ook alles te gelijk maar daar hadden we op gerekend omdat we het maar van 10.30 tot 14.00 hielden was voor teun ook lang genoeg... welke hijskraan heeft hij gekregen en welke trein heeft hij ook al weer ,thomas toch ook? slingding ik heb ook niet echt genoten van teun zijn feestje hoor, heb opa foto's laten nemen maar weet ook niet echt van wie hij alle kadootjes heeft gehad... weet er een boel maar niet alle.... eve alles goed met je
hi hi nick; gefeliciteerd nog met je verjaardag lees dat je een leuke verjaardag hebt gehad, alweer 3 jaartjes zo ben weer weg... gr saskia
Leuk om de verjaardagsfoto's en verslagen te zien en te lezen! @bianca: sterkte met alles. Ik wil jullie even laten weten dat ik vanavond peettante ben geworden van het dochtertje van een goede vriendin. Ze is om half acht in het ziekenhuis bevallen. Het gaat allemaal goed, al is het nog wel spannend omdat ze een maand geleden een gezwel op de nieren van mijn vriendin hebben ontdekt, dat ze nu pas kunnen gaan opereren en onderzoeken. MOrgen twee examens, dus ik ga weer verder. Jullie mogen duimen