December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar op die foto's is helaas niet te zien dat je zoveel bent afgevallen...

De twee feestvarkens hebben een geslaagde dag achter de rug, zo te lezen (én te zien...)

@Duckie: Een peetkindje, wat leuk! Gefeliciteerd...

2. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ja, heel erg leuk. Vooral omdat ik niet verwacht dat Demi en Mila nog "echte neefjes of nichtjes" zullen krijgen, is het wel heel bijzonder, om op deze manier toch tante te worden.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Duckie: gefeliciteerd met je peet nichtje!
    Wel een spannende periode voor je vriendin lees ik!
    Succes met je exames!

4. #33064 Lola, 13 dec 2009
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
    Ik heb even met Roy overlegd en het volgende afgesproken: Als de definitieve tekeningen klaar zijn en de bouwvergunning is goedgekeurd, dan geef ik jou het telefoonnummer van Roy even door via een pb-tje. Dan kan Melvin contact met Roy opnemen.

Roy vroeg trouwens bij welk bedrijf Melvin werkt...

5. Voor de meesten van jullie inmiddels heel gewoon, maar hier nog nieuw: Jasmijn heeft vannacht voor het eerst bij oma (mijn moeder) geslapen. Het ging hartstikke goed en mijn moeder werd voor het eerst sinds lange tijd 's morgens weer eens wakker gekust :D.

Alleen wilde ze hier na het avondeten de hele tijd afwassen. Ze had oma gisteravond namelijk geholpen :).

Emma vond het ook erg fijn om eens lekker rond te keutelen zonder dat grote zus in haar nek zat te hijgen. Voor alle partijen voor herhaling vatbaar dus...

Vanmiddag even naar de Huis en tuin boulevard geweest en een speelgoedkist en wat kerstspulletjes gescoord. Ik wilde dit jaar geen boom in verband met ons-rampje-op-voetjes-Emma, maar wilde wel graag wat kerstsfeer in huis. Dat is goed gelukt, al zeg ik het zelf... :)

Morgen kan ik mijn auto naar het schadeherstelbedrijf brengen, ik zal 'm wel een weekje kwijt zijn denk ik...

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    lola mss met deze foto's ter vergelijking?

deze is van september 2008

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    en deze van vorige maand

8. Ja, dat verschil is goed te zien! Het is jammer dat je op de tweede foto zit, maar ook aan je armen kun je goed zien dat je flink bent afgevallen...

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hier nog een staand evan vandaag
    helaas wat verder weg....
    Teun moest ff de taart kijken:D

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    janette: op de laatste foto zie je heel goed dat je afgevallen bent!

11. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Nick: nog gefeliciteerd met je 3e verjaardag.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Jayden gefeliciteerd met je 3de verjaardag!

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ben net naar de huisarts geweest. ik ben nu ruim 1.5 week verkouden en was steeds een beetje koortsig. Zeer veel kloppende hoofdpijn en zere tanden. ik heb een kuurtje gekregen voor een voor en bij holte ontsteking.
    Heb me helaas ook ziek moeten melden omdat het bukken zeer pijnlijke bedoeling is.

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hi Jayden, Heel veel high 5's van Fynn en een knuf van mij voor je 3e verjaardag!

15. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Saartje en Lonneke, wat super lief dat jullie een kaartje naar Dimphy stuurde.
    Ze is er helemaal blij mee, ik zag dat ik in mei voor het laatst hier geweest was, dat jullie dan toch nog aan haar denken vind ik echt super!!!!

Knap hoor dat jullie hier nog steeds actief zijn, ik heb er echt de tijd niet voor.

Hier gaat het heel goed, DImphy wordt morgen drie jaar, wat vliegt de tijd he?
    Het gaat heel goed met haar, ze is heel muzikaal, zingt de hele dag ( nog steeds sinterklaas liedjes)
    Ze heeft het goed naar haar zin op de Psz, is meestal met jongens aan het spelen, ze is een stoer meisje.
    Maar sinds kort is haar lievelingskleur toch rose geworden:)

Ik ga vandaag een taart voor haar maken, ze is ook nogal een dierenvriend, vooral poesjes zijn favoriet, dus het wordt een pim en pom taart voor haar, heb bij Noura tips gevraagd, en ben nu ook in de ban van marsepijnen taarten maken.
    Verder ben ik heel actief op de basisschool, zit in de ouderraad, en ben er best druk mee, maar is ook erg leuk.

Meiden, leuk om hier gepost te hebben, ga zo nog even lezen hoe het jullie allemaal vergaat, en misschien tot de volgende keer maar weer,
    Liefs Lianne en een knuffeltje van DImphy;)

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jayden: Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!!

17. lianne

lianne Bekend lid

19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    :p:pnatuurlijk ook voor alle jarigen deze maand een super leuke verjaardag gewenst!!!!

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    #33078 slingding, 14 dec 2009
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
    @lianne: als het goed is komt er morgen een kaartje van ons, die staat al gereserveerd sinds september (net als de rest) kan ik er in deze maand geen vergeten.

Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat!

19. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Jayden, gefeliciteerd met je 3e verjaardag
    Dimphy jij ook gefeliciteerd alvast en een fijne dag morgen!

20. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ben ik weer ffies snel

JAYDEN VAN HARTE MET JOUW DERDER VERJAARDAG VOOR JOUW EEN FIJNE VERJAARDAG GEWENST HOOR
    DIMPHY ALVAST VOOR MORGEN EEN FIJNE VERJAARDAG

lola; ik zie hem dan wel tegemoet, hij werkt voor aspect gouda, en dan kunnen hun kontakt houden ed:)

ga gauw weer want moet weer werken

ps orlando knapt iets op en eet weer wat dus gaat de goede kant op

gr saskia

Deel Deze Pagina