Meiden, weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb het echt enorm druk met van alles. Vind het allemaal erg gezellig die december drukte en zit ook eindelijk weer es echt goed in m'n vel (hopen dat dat ff zo blijft...) maar ik gun mezelf geen tijd voor het forum...komt wel weer! Tot later dus @Noralien: Hoe gaat het met je?
Jayden gefeliciteerd met je verjaardag melliemel gelukkig dta het wat beter gaat, werkse Lianne leuk je weer ff gehoord te hebben Eve doe rustig aan hoor, gelukkig dta je zelf ook wat beter in je vel zit dat scheelt een boel en kan je de kerst drukte ook beter aan... ben alvast de kerstboom aan het optuigen, heb ik vanmorgen ff gehaald met me vader en dan mag teun straks nog ff wat helpen met de onbreekbare ballen en de snoepjes in de boom te doen...
Jayden: gefeliciteerd met je verjaardag! je hebt vast een leuke dag gehad! janette: Nick heeft een houten treinbaan en daarop enkele houten thomastreintjes. Hij heeft nu de hijskraan van eichhorn gekregen met daar ook weer houten wagonnetjes en autos bij, zodat hij van de treinbaan naar een vrachtwagen kan laden. Erg leuk! pff vandaag weer fysieke weerbaarheid gehad. Ben echt kapot. Nu morgen nog een dagje en dan mag ik effe uitpuffen. Ga zo nog effe lekker douchen en dan bankhangen. Eve: fijn om te lezen dat je in elk geval nu lekker in je vel zit. Nu vasthouden. Slingding: jij weer aan het sukkelen....sterkte. Duckie: hoe zijn de examens gegaan? Helaas had ik mijn duimen anders nodig vandaag....
hoihoi, Allemaal bedankt voor de felicitaties hier en de kaartjes en smsjes! Drukke dag gehad, vanmorgen om half 8 stonden al de stucadoors aan de deur om de zolder te doen. Die waren om half 12 alweer weg gelukkig. We moesten vanmorgen nog met Jayden naar de huisarts voor controle, gelukkig is gaat het de goede kant op, maar is nog niet helemaal weg. Verder natuurlijk nog boodschappen en dé taart . En vanmiddag en vanavond wat visite gehad. Jayden is goed verwend; een mooie fiets, en heleboel duplo, geld en boekjes... Ik ben blij dat ik nu even rustig kan zitten dus hou het kort. Lianne, heee wat leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Alvast gefeliciteerd voor morgen! Melliemel, wat goed om te horen dat het wat beter gaat met Orlando! Geef hem maar een dikke knuffel van ons! Slinding, beterschap hoor, niks vervelenders dan zo blijven kwakkelen! Duikster, zo te lezen heeft Nick zich kostelijk vermaakt op zijn feestje . Jij ook nog zo druk, heb je straks een paar dagen vrij? Janette, jeetje je kunt het goed zien op de foto's hoor! En Teun ziet er helemaal happy uit Eve, fijn dat je je lekker in je vel voelt! En die drukte herken ik ook wel goed eigenlijk... Maar je kunt je nou eenmaal niet in 2en splitsen! Verder moet ik aan alle kindjes die al jarig zijn geweest mijn welgemeende excusses aanbieden. Ik dacht namelijk een boel werk te besparen, door ook via internet kaarten te versturen. Maar toen ik gister mijn administratie aan het bijwerken was, ondekte ik dus dat ze helemaal niet geincasseerd hadden... Het is dus ergens fout gegaan! Voortaan voor mij dus weer gewoon kaarten kopen, schrijven en opsturen. Ik hoop dat jullie me kunnen vergeven, en beloof hierbij plechtig volgende verjaardag een superdesuperdesuper extra mooie kaart te sturen! De kindjes die nog jarig moeten worden krijgen dus alsnog een handgeschreven kaart . Kreeg vandaag ook nog slecht nieuws te horen van een vriendin. Zij is zwanger, en met de 20 weken echo kregen ze te horen dat het kindje een ernstige hartafwijking heeft. Een van de hartkamers is dus niet voldoende ontwikkelt. Ik ben nog steeds een beetje van de kaart van het nieuws, vind het echt vreselijk voor haar en haar gezin . Nou, toch nog een heel verhaal geworden, ga nu echt even zitten met een kopje thee! groetjes Lisette
Lieve Jayden, een beetje laat - je ligt waarschijnlijk al lang in bed - maar alsnog een dikke proficiat voor jou!
@Lianne: Leuk om weer eens wat van jou te horen, moet je vaker doen ! En alvast mijn felicitaties voor jouw jarige job... @Setje: Oei, wat een heftig nieuws! Heeft het kindje wel een kans buiten de baarmoeder of zal het overlijden? @Melliemel: Ik kreeg vandaag een telefoontje van de architect dat de tekening klaar is. Ik had al een afspraak met hem gemaakt voor aanstaande donderdag, maar Roy wees me er fijntjes op dat onze 10e trouwdag misschien niet zo'n handige dag is voor een dergelijke afspraak...
Gaat net de telefoon, waar ik blijf.... lekker hoor dan voel je je al rot, nu voel ikme het alleen maar harder. want nu is er gewooon een nachtdienst te kort. 1 collega was van het weekend al ziek en afgelopen nacht is er ook al 1 ziek naar huis gegaan en ik melde mij als nummer 3 voor vannacht ziek (van de 5 diensten.)
ff snel op de valreep, in bed via mijn IPhone : JAYDEN gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Heb t zo druk met werken en thuis, krijg nog geen kans om te schrijven. Ga nu slapen.
@Slingding: Ik kan me voorstellen dat je je een beetje schuldig voelt, maar ziek is ziek en daar is niets aan te doen. Hoe voel je je vandaag?
@Cynthia: Beterschap! Iemand nog iets van Noralien gehoord? Doen jullie je kindjes wel es sokken aan in bed? Fynn blijft nml niet echt recht liggen onder z'n dekbedje en ligt dus vaak half bloot. Normaalgezien niet zo erg maar nu wordt hij al een paar dagen erg vroeg wakker met ijskoude voetjes...(wat volgens mij dus de oorzaak is dat hij zo vroeg wakker is)...
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :x het was al een rare ochtend (vervelend in de zin van het woord) zit ik net verdorie een heel verhaal te typen. Klik ik op "verzenden", ligt internet eruit. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!! :x
Goede morgen, Vanmorgen eerst mijn leidinggevende gebeld om te vragen wat er gisteren fout was gegaan en hij was het vergeten over te dragen. Ze hebben het nu met 1 minder gedaan (moet toch per 1-1) gaan gebeuren. Voel me nog niet veel beter dan gisteren, maar dat kan ook moeilijk aangezien ik nog maar 1x mijn antibiotica op heb. Otje: je weet wat ik eens gezegt heb eerst effe je verhaal copieeren en dan kan je het evt. zo weer plakken. (klink wel als een oude oma) @dimphy: als mama dit leest: gefeliciteerd met je verjaardag. @eve: ik heb kailynn vannacht ook voor het eerst sokken aan gedaan omdat ze met van die koude pootjes bij ons in bed stapt 's-morgens. En ik zag dat noralien gisteren even op msn was maar heb haar niet gesproken.
Bedankt voor de tip. Het ergste is dat ik dat meestal doe maar nu toevallig een keer vergeten... zal je altijd zien he :x
@Jasmijn heeft sinds een paar maanden altijd sokken aan in bed, dat wil ze zelf ook graag. Tegenwoordig gaat ze vaak wat spelen als ze wakker wordt en ik vind het wel prettig dat ze dan geen koude voetjes krijgt. Grappig is wel dat zodra ze bij ons in bed kruipt, de sokken meteen uit moeten... Met Noralien gaat het redelijk. Ze heeft nog last van hoofdpijn en pijn aan haar tong, ze heeft waarschijnlijk een kleine tongbeet gehad. Maar er zijn ook lichtpuntjes. zo is hun oude huis verhuurd - de nieuwe huurder trekt er al op 20 december in - en Robert heeft diverse aanbiedingen voor opdrachten lopen... De kids zitten nu aan hun boterham, als die op zijn gaan we het tweede prikje halen...
Slingding dan is het dubbel balen beterschap Eve Teun blijft ook niet liggen onder zijn dekbed trapt hem naar het voeteneind, dus heeft hij nu ook een slaapzak aan en dan het dekbed, al ligt die dus heel snel weg...zo blijft hij wle warm. hij wilde eerst ook de slaapzak niet aan, ik zei jawel het is nu te koud zonder en dat accepteerde hij, nu ook weer bij de oma's doen jullie dna hele dunne sokjes aan? Lola kijk op dat goede nieuws van noortje zitten we te wachten een pak van hun hart al ligt er nog genoeg op hun weg... Teun heeft gister zijn 2e prik gehaald, weer geen probleem voor hem, alleen zijn vriendinnetje heeft hij niet gezien en dat vond hij wel raar. Ik heb vandaag alle verjaardagskaartjes voor de rest van de maand op de bus gedaan, merk dta de post namelijk al erg vertraagd, dus als ze komen houdne jullie ze maar ff achter... ik ga ff genieten van 2 uurtjes rust, de rest van de week word het weer hollen, werken 3 dgn/ zaterdag schoonvader jarig en zondag staan er ook weer plannen..... tot later misschien
Goed om te weten dat jullie sokjes aan doen. Had een keer ergens gelezen dat dat niet goed is...vraag me alleen niet wat de reden was...zal dus wel onzin zijn geweest. Nadeel van sokken vind ik wel dat ze altijd een afdruk nalaten op Fynn's enkel en ik me dus afvraag of dat wel lekker zit..Ga denk ik vanavond maar es proberen of hij een (zomer)slaapzak aan wil...want er ligt regelmatig meer bloot dan alleen z'n voetjes @Otje: Haha, wat een grappig plaatje...ik zie je helemaal staan @Lola: Fijn om te horen dat er toch wat positieve ontwikkelingen zijn bij Noortje! Dat zal haar gezondheid alleen maar ten goede komen. Merk ook dat TNT errug traag is. Volgens mij trager dan vorig jaar. Maar ach, dat hoort erbij in december Hier ook weer drukke dagen voor de boeg. Op het werk is het echt hollen. Zaterdag extra werken en 's avonds de jaarlijkse kerstborrel (tot diep in de nacht ). Zondag Fynn's verjaardag vieren. Probeer tussendoor nog wel ff te buurten hier. p.s. nog ff reclame maken...vandaag is onze website live gegaan...voortaan dus niet meer bij bol.com bestellen maar bij www.paagman.nl
Vandaag stonden de tweede prikjes op het programma. Volgens het schema moesten wij tussen 12.00 en 13.00 uur, maar ik besloot Emma rustig uit zichzelf wakker te laten worden. Uiteindelijk zijn wij pas om 14.15 uur gegaan, ik besloot namelijk even te wachten tot de wasmachine klaar was. Jasmijn was erg stoer deze keer. Ze vertrok geen spier en toen de prikster vroeg: 'Doet het pijn?'. antwoordde ze doodleuk 'Nee!' 8) Emma zette als vanouds een keel op, die wordt eerst knalrood, trekt dan een mega pruillip en vervolgens gaat de sirene af...
Wat goed zeg van Jasmijn. Is het sowieso de allereerste keer dat ze ergens gaat logeren, of alleen bij jouw moeder? Balen is dat he, heb je wel een leuke vervangauto?
Duckie, gefeliciteerd met je petekindje. Wat ontzettend leuk zeg! Nog wel even heftig vwb je vriendin, dat ze nu nog geopereerd moet worden. Hopelijk valt de uitslag mee. Setje, jee zeg wat een triest nieuws van je zwangere vriendin. Lees verder ook een drietal geslaagde verjaardagen met leuke foto's van jarige Teun. Duckie, hoe zijn je examens gegaan? Zal zo nog eens een paar foto's van Lynns verjaardag posten.