Janette: een flink verschil is wel te zien in de foto's. Knap hoor, maar ik lees nu uit je stukjes dat je naar een normaal eetpatroon terug aan het gaan bent? Cynthia: vervelend dat je ziek bent, maar ziek is ziek. Jij kiest ook niet voor verstopte holtes....beterschap. Lianne: leuk even van je te lezen. GEfelciteerd met je meissie! pff Setje: wat een naar nieuws van je vriendin. heftig hoor. kan me voorstellen dat je daar flink van ondersteboven bent. Lola: al 10 jaar getrouwd bijna....en dan nog vergeten ook..... Eve: ik moest bijna lachen om je vraag....niet dat ik het idee van sokken in bed heel gek vind, maar wel in combinatie met Nick. Nick is een echte sokkenhater. Overdag wil hij ze al niet aan en heb ik altijd 'herrie'. Zodra we thuis zijn gaan schoenen en sokken uit en gaat hij met blote voeten in zijn slofjes. dus nee, hier geen sokken in bed....al heeft hij s ochtends soms ook wel kouwe pootjes Otje: ik vind het plaatje wel echt gaaf! tekst weg is natuurlijk minder.... Lola/Noortje: fijn om te horen dat er in elk geval Lichtpuntjes zijn voor jou Noortje. hopelijk komt er weer wat meer rust in je leven zodat je kunt gaan herstellen. En Jasmijn gelogeerd! fijn in elk geval dat ze het zo leuk heeft gevonden. 2e prikjes...wij moeten eigenlijk morgen, maar....heb Chris vanavond met 39.7 in bed gelegd, dus weet niet of hem dat morgen gaat worden. Morgen vieren we Nick's verjaardag nog op de peuterspeelzaal. Ben wel benieuwd. vanaf 1000 uur mag ik zijn verjaardag mee komen vieren, samen met Chris. Nu maar hopen dat die weer is opgeknapt. Anders breng ik hem even naar mijn moeder. Weet nog neit zo goed of ik dan met Nick wel ga prikken als Chris zo ziek is.... Vandaag de laatste dag van de fysieke weerbaarheid gehad. Vanochtend werd gevraagd of ik patient wilde spelen en werd ik dus gefixeerd en gesepareerd, waarbij ze me helemaal in scheurdekens hebben ingewikkeld als een postpakketje. pff dat was geen fijn gevoel....maar toch ook wel goed om te ervaren. Ik las vandaag nog zo iets grappigs in het gastouderboekje. Onze gastouder vroeg aan Nick en Lisa waar Sinterklaas was omdat ze nog sinterklaasliedjes aan het zingen waren. Nick en Lisa gaven geen antwoord, maar die kleinste wijsneus van mij zei keurig: spanje! geweldig. Ook roept hij al de hele dag groen groen..... Ik laat de slingers dan ook nog even een dagje hangen want daar herkent hij wat kleuren in. Als ik hem vraag om de rode trein te gaan pakken, lukt dat ook al. Van het weekend gaan we denk ik de kerstboom opzetten. Eerder geen tijd voor. Van het weekend heeft Nick bij mijn moeder al meegeholpen de boom en de stal op te zetten. HIj vond kindje jezus maar zielig, want bloot liggen was zo koud. Hij heeft dus een heel ieniemie klein dekentje over jezus heengelegd....Dat had mijn moeder dus nog bij geen enkele kind eerder meegemaakt....Zo grappig die dingen.
Lynns daimtaartje (Janette, nog bedankt voor 't recept), heb nu alvast een voorraadje ingekocht, altijd makkelijk. Bekijk bijlage 36560
aj helemaal naar normaal sinds eind november en het bevalt prima, kan meer eten dan ik dacht maar denk er wel om hoor...soms te...denk ik dna achteraf. heb dan ook heerlijk meegesnoept van teun zijn taart.... Bianca graag gedaan.... en echt een jarige meid.....
Ben blij trouwens om te lezen dat 't oude huis van Noortje tijdelijk verhuurd is en dat Robert weer opdrachten krijgt. Toch weer een beetje druk van de ketel af op deze manier. Hier vandaag ook de 2e prik gehaald voor Lynn en Gijs. Lynn vond 't deze keer helemaal niks. Gijs heeft weer geen kik gelaten, stoere vent! Ik wil even iets aan jullie voorleggen. Momenteel heb ik 2 flinke peuterpubers in huis. Los van elkaar gaat het vrij goed. Maar mijn 'probleem'. Sinds een paar weken slaat Gijs iedereen die hij tegenkomt. Op het kdv krijg ik 't iedere keer te horen. Thuis loopt hij, werkelijk waar, heel de dag achter Lynn aan om haar te slaan. Hij slaat mij en Michel ook. Hij krijgt keer op keer straf en moet dan op de eerste trede van de trap zitten. Maar als ik dan naar hem toe ga, dan gooit hij zich steevast op de grond en weigert me aan te kijken. Hij weet dan dat ik hem ga vertellen dat hij dit niet meer mag doen. Ik vind het zo moeilijk. Ik leer hem ook dat hij moet aaien ipv slaan. Hebben jullie nog tips hoe ik dit 't beste aan kan pakken?
Pffft, dat vind ik een heel moeilijke kwestie. Zou het trouwens kunnen dat Gijs het op de trap moeten zitten niet als straf ervaart (en dat het daardoor geen effect heeft)? Bij Jasmijn is dat namelijk zo. Zij laat zich lachend naar de trap sturen om vervolgens keihard krokodillentranen te huilen. De nepheid straalt ervan af. Als we haar na een paar minuten vragan of ze nu weer gaat luisteren, zegt ze glashard 'Nee!' en het hele circus begint dan opnieuw. Maar welke straf ik dan wel moet gebruiken weten we ook nog niet. Aan het cb in Roermond is een pedagogisch medewerkster verbonden, waarbij ouders terecht kunnen met dit soort opvoedkundige vragen. Misschien is er bij jullie cb ook zoiets... Jasmijn is twee keer eerder gaan logeren, beide keren bij mijn zus. Maar dat is inmiddels alweer een poos geleden. Ik ben helemaal niet tegen uit logeren gaan of zo, maar het is er bij ons gewoon nooit eerder van gekomen... Ik rijd nu in een Volswagen Polo en dat bevalt me helemaal niks! Ik heb op zich niets tegen de auto zelf, maar hij rammelt nogal en gisteren blies de kachel zelfs op de laagste stand warme lucht uit. Er zat op een gegeven moment niets anders op dan een raam open te draaien...
hi hi, nou hier gaat het op zich nog beter qua ziek zijn maar orlando is nu dus in de 'beter wordende fase' dat hij in ene met van alles aan het uittesten is dwz, elke gelegenheid om zijn grenzen te verleggen grijpt hij aan etc etc. daarnaast is valerius dus konstant iedereen aan het slaan, bianca ik kan je de hand schudden geloof ik te hebben gelezen, hier zeggen we consequent nee en mocht hij bij iemand op dat moment op schoot zitten zetten we hem gelijk op de grond, dit laatste vind hij niet leuk, dus hoop dat dit werkt, ook geven wij aan te aaien ipv te slaan maar ook dat werpt nu zijn vruchten niet af, daarentegen blijft hij nog altijd heeel erg knuffelig hoor maargoed dit mag gwoon niet zullen we maar zeggen ik ben vandaag niet voor de entingen geweest doe dit vrijdag denk ik mits er 1 van de 2 of allebei natuurlijk om wat voor reden dan ook zieker is dan nu. beide zijn echt aan het opknappen hoor maar wilde nu nog niet gaan met ze, had wel gekund gaf ggd aan iig zelfs met koorts mogen ze komen vertelde de vrouw, dus karin.....(weet niet of ik dit zou doen hoor maargoed meld het je wel even) duikster; moest je flink tekeer gaan tegen échte' personen of ook tegen die stootkussens? klinkt iig erg zwaar maar denk wel goed voor je zelfvertrouwen?! setje; ik ben ook blij te horen dat jayden weer aan de betere hand is hoor, zooo ook flink verwend leuk hoor een fiets vind hij het wat? och wat erg zeg van je vriendin en nu? word het kindje direct geopereerd na geboorte of is het niet levensvatbaar?? lola;oops foutje, lola lola toch maarre ik zie wel een pb-tje wanneer nodig etc slingding; hoe gaat het met je? eve; nope orlando heeft alleen een luier aan hij heeft het bijna altijd heeel erg warm zweet gwoon zelfs, dus nee geen sokken otje ooooh wat irri heb ik ook weleens zoooooo vervelend noralien/lola; och jee noortje van hieruit echt onwijs veel sterkte hoop dat je beetje opknapt getver had je net een besluit gemaakt omtrend autorijden ........bah bah nu dit hoop dat het je toch snel minder hoofdpijnen hebt en dat de depakine maar goed aanslaat eve; tuurlijk ga ik bij paagman.nl bestellen als ik een boek aan ga schaffen lola; oh wat stoer zeg van jasmijn ben benieuwd hoe orlando het dit keer gaat beleven hoor. hier trouwens tot op de dag van vandaag ook nog maar 1 keer een logeer partijtje geweest hoor en dit was in juni dit jaar pas, hier is het verder ook niet aan de orde geweest mss meer door het niet doorslapen van valerius... duikster; haha wat een wijsneus idd bianca; allereerst gefeliciteerd met jouw verjaardag. wat een schattige foto's zeg, enne die foto van het vissen wat kan (papa)lynn goed vissen zeg hier ga ik morgen naar harmelen om een sleetje te halen omdat ze sneeuw opgeven wil/hoop dit eigenlijk wel hoor lijkt me zoo leuk voor de kids, minder voor het verkeer maar ok.....zaterdag min 11 he?! melvin geeft dan motorrijles brrrr maar weer ff goede thermo ondergoed etc aanschaffen want 1 setje is te weinig nu momenteel gr saskia ps mochten jullie het leuk vinden, bij de knmv site sta ik ook op 'de lijst van gediplomeerde instructeurs, bij de rijschoolnaam( kees van der haven, zoeken bij rijles en dan regio zuid holland en dan krijg je oa ook dus onze rijschool de link moet alleen nog toegevoegd worden naar onze site)
eve ligt er bij jou sneeuw? hier bijna niets...... hoorde namelijk dat er een lijn van zuid-holland naar het noorden was en ja dan vallen wij er nog buiten..... in de rest van nederland wel sneeuwpret vandaag?????? veel plezier dan....