Eve: je hebt dat kerstpakket echt wel verdiend! ga er gewoon lekker van genieten.... Leuk dat Fynn zo genoten heeft van de sneeuw! Duckie: wat een tof cadeau voor de meiden! echt knap dat je man dat helemaal zelf kan maken zeg! en gefeliciteerd met je examens! die heb je binnen. Hopelijk kun je nu meer rust vinden en gaan genieten van alle komende feestdagen. Slingding: fijn dat je je weer wat voelt opgeknapt. Vandaag zijn de kids bij mijn ouders geweest en hebben samen met hen in de sneeuw gespeeld. Zal zo effe spammen. Vandaag dus sinds ruim anderhalve week weer in breda op het werk geweest. Gevolg van het weer was dat alle clienten afbelden! Heb nu wel heerlijk al mijn achterstand weg kunnen werken en nu weer 2 weekjes vrij. Hoop echt dat ik ergens een keer echt bij kan slapen, want voel me echt moe moe moe en nog eens moe....
hi hi, fijn nog meer herkenning te horen, gelukkig ging het vandaag al iets beter, zeg iets hoor, gelukkig niet heeeel de dag alleen maar .... verder de prikjes gehaald ze deden het super bijna geen kik gegeven was erg trots op hun. lola; en wat heb je gedaan gisteren? eve; een welverdiend kerstpakket zo te horen mooi pakket ook duckie; gefeliciteerd!!!! goed hoor. wat naar voor je dat je zo onrustig voelt mss juist vanwege het leren en mila dan ook anders dan anders?! sterkte hoor. wat is mila alweer groot zeg, wat kijkt ze lekker ondeugend?! zooo wat gaaf die wip!! mooi hoor duikster; wat een schattige foto's van de kids zeg, je kan zien dat ze genieten(en denk opa ook) nou hoop voor jouw dat je kan bijtanken iig noralien; ik wil je bij deze 'hoop op een wonder' toewensen vwb huis ed, een dikke knuf geven en vertellen dat ik aan je denk setje; hoe gaat het met jouw? ik ga weer ff alle kleertjes goed sorteren en weer in dozen doen, zitten ze al maar niet allemaal goed gr saskia
@Karin: SUper leuk die foto's. En een hele mooie banner. Fynn: GEFELICITEERD MET JE 3e VERJAARDAG EN EEN HELE FIJNE DAG!
Fynn: GEFELICITEERD MET JE 3e VERJAARDAG EN EEN HELE FIJNE DAG! Demi: jij ook GEFELICITEERD MET JE 3e VERJAARDAG EN EEN HELE FIJNE DAG!
Lieve Fynn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van samen met mama, opa en oma en alle andere visite...
Lieve Demi, 3 jaar alweer... Proficiat! Ik wens je heel veel plezier met het supermooie kado dat jouw papa heeft gemaakt...
Tja... en wat hebben wij donderdagavond gedaan. Het plan dat Roy eerst in zijn hoofd had, bleek helaas niet uitvoerbaar. Wij zijn destijds op huwelijksreis naar Londen geweest en Roy wilde kaartjes voor de Thalys bestellen naar Londen. Maar de terugreis lukte niet. Maar uit gaan eten in een van de betere reataurants van Roermond is ook hartstikke leuk, lekker én gezellig! En dan laatste hebben we dus gedaan... Achteraf maar goed dat het weekendje qua planning niet lukte. Zijn moeder zou dan op de kinderen passen, maar het gaat op het moment niet zo goed met mijn schoonvader. Dus of dat een succes was geworden...? Maar onze koperen bruiloft valt in juni, dus we hebben afgesproken dat we dan alsnog voor een weekendje Londen gaan... @Eve: Ik begrijp dat je gemengde gevoelens hebt rondom je kerstpakket, maar twee kaartjes voor Mama Mia is natuurlijk wel hartstikke gaaf! Ik denk dat velen hun kerstpakket met het jouwe zullen willen ruilen... @Slingding: Fijn dat je weer bent opgeknapt ! @Duikster: Wat een leuke foto's van jouw knullen in de sneeuw! Hier ligt nog steeds niet veel, sleeën kan echt niet. Vervelend dat je zo moe bent en herkenbaar ook. Ben voornamelijk geestelijk moe, ik merk echt dat ik er nog steeds niet aan gewend ben om de hele dag op kantoor keihard te werken. Ik ben wat dat betreft van het ene uiterste naar het andere gegaan. Ik hoop dat je na de kerstvakantie lekker bent uitgerust...
Moet vandaag werken van 12.00-18.00 en daarna de kerstborrel. We vieren Fynn's verjaardag dus morgen. Wilde gisteravond slingers ophangen maar Fynn wilde niet slapen en was enorm aan het mieren. Toen hij om 21.30 eindelijk sliep was ik zo moe en had nogal hoofdpijn dus ben meteen m'n bed in gegaan Tja, dan zometeen maar versieren waar hij bij is... Kom morgenochtend ff terug hier om verder te reageren. Iedereen heel erg bedankt voor alle mooie en lieve kaarten! Ik vind het een feest om alles open te maken en te bekijken. Fynn is daar wat nonchalanter is
fynn; van harte gefeliciteerd met jouw derde verjaardag demi; ook jij alweer 3 jaar, wat gaat de tijd hard veel plezier met jullie verjaardag lola; klinkt erg leuk in juni zal het ook net zo leuk zijn denk ik hoor ik ga weer gr saskia