Fynn: gefeliciteerd met je verjaardag! en je hebt je feestje dus nog tegoed! Demi: ook jij gefeliciteerd, al weer 3 jaar!
Hoi meiden, alle jarigen: gefeliciteerd. Iedereen bedankt voor alle kaarten voor Thijs zijn verjaardag. We waren er gewoon een beetje stil van. We hebben donderdag alleen zijn cadeau gegeven en gezongen. Thijs en ik hebben in de stad nog wel taart gegeten, maar de echte verjaardag vieren we morgen. We houden het klein, we zijn altijd zo kapot rond deze tijd vanhet jaar dat we helemaal geen zin hebben in een groot gebeuren. Thijs was gisteren ziek: overgeven en diaree, vandaag lijkt het gelukkig over te zijn. Ik ben nog steeds erg moe en vaak misselijk. Ik ben blij dat ik nu vakantie heb en hopenlijk een beetje bij kan komen. Als ik over twee weken weer moet werken denk ik dat ik het daar wel ga vertellen. Ik kan me ook voorstellen dat ik het wel moet vertellen, ik heb al best een beetje een buikje en moet opletten met wat ik aandoe, met sommige truien valt het al te veel op... Ook wij hebben dus last van de december-drukte, maar als Thijs' verjaardag erop zit, is het wel te doen. De kerstdagen vieren we niet thuis, dus daar hoeven we zelf weinig voor te regelen. Ik hoop dat er nog wat meer sneeuw gaat vallen, hier is het net te weinig om op te sleeen of zo. Ik ben wel al driftig op zoek geweest naar een skipak of broek... Nergens meer te vinden... Nog wel ee dilemma... Van kijn schoonmoeder heeft Thijs voor Sinterklaas sneeuwlaarzen gegeven , maar we vinden ze zo lelijk.... Het zijn glimmende zwarte hoge schoenen met een grote spiderman erop. Daar houden we echt helemaal niet van (en ik snap echt niet hoe mijn schoonmoeder erbij komt, dat is echt een heel "nette" vrouw, en ik vind het echt ordinaire schoenen. Ik heb het niet gezegd omdat ik dat niet aardig vond en ook eigenlijk dacht dat ze niet zo duur waren geweest. Ik denk er sterk over om een paar te kopen dat ik wel mooi vind, maar vind dat wel erg onaardig.... Pieter komt eraan , ik moet boodschappen helpen uitpakken! Lies
lang zullen ze leven, lang zullen ze leven.....in de glorieeeeeaaaaaaa hieperdepiep, HOERA! Fynn, gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!! Demi, gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!!
hoihoi, Duckie, gefeliciteerd! Dat heb je iig gehad...! Voor jou is de december maand nog extra druk! Maar geniet lekker van de verjaardagen van je meisjes! Lies, lekker hoor vakantie, neem het er maar even lekker van! Veel plezier morgen met het vieren van Thijs z'n verjaardag! Wat sneu dat hij ziek was, gelukkig is hij alweer opgeknapt! Eh, zou denk ik niet zo snel iets aantrekken bij Jayden wat ik niet mooi vind, maar voor lekker buiten in de sneeuw te stampen zou het me denk ik niet zoveel uit maken. (of ze moeten echt heeeeeel afzichtelijk zijn ) Lola, nog gefeliciteerd, en jullie zijn lekker uit eten geweest! Dat is toch ook wel leuk zo met z'n tweetjes. Jullie hebben iig nog iets leuks om naar uit te kijken (en ook met iets aangenamere temperaturen ) Sterkte met je schoonvader. Duikster, hihihi wat leuk die sneeuwpret! Eve, héél veel plezier vanavond, en natuurlijk morgen met het vieren van Fynn's verjaardag! Slingding, die banner is idd leuk! Gaat het alweer iets beter met je? Melliemel, hoe is het met je mannetjes? Ik ben een partij moe en futloos de laatste dagen, dat is echt niet normaal. Kan halverwege de dag eigenlijk al zo weer m'n bed in . Nu heb ik ook weer last van mn oogleden, die zijn droog en dik, had ik vorige maand ook, en toen ik die miskraam gehad heb, trok het weer weg, en nu komt het weer terug . Echt irritant, want niks helpt, en heb dus de hele tijd het gevoel alsof mn ogen dichtvallen . Vanmorgen even gauw naar een ander filiaal van mn werk geweest om winterbanden onder mn auto te laten zetten, durfde van de week niet eens de weg op. Gelukkig zitten ze er nu onder! Ik ga ff lekker een uurtje liggen, Jayden slaapt (gelukkig ). groetjes en tot snel! Lisette
Voor iedereen die jarig is geweest en voor Fynn en Demi in het bijzonder..... Bekijk bijlage 37617 (Alsnog) van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
pff wij zijn aardig geschrokken aan het einde van de middag. Wij hebben een halogeenkookplaat en daar was een pen op blijven liggen. In een niet gezien moment heeft Chris de knop van de plaat aangedraaid en op een zeker moment begon het ernstig te stinken....paniek dus. brrr....moet er niet aan denken (en Frank zeker niet) aan wat er had kunnen gebeuren verder...... Na anderhalf uur alles luchten is nu de nare verbrand plasticgeur weer een beetje uit huis..... (en is t koud....in huis)
Echt mijn oprechte excuses dat ik niet langs ben geweest om de jarigen te feliciteren. Ik heb wel aan ze gedacht, kreeg iedere keer een melding op mijn gsm, maar kon het even niet opbrengen. Sorry hiervoor. Ik hoop dat alle jarigen een leuke verjaardag hebben gehad! Verder lees ik dat Duckie haar examens heeft gehaald, gefeliciteerd daarmee. En Lola gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum. Hoop dat ik nu iedereen heb gehad. Ik heb echt het idee dat mijn lichaam tijd nodig heeft (gehad) om zich van het insult te herstellen. Het is maar een insult, maar ik merk dat het een flinke klap is geweest, en dan heb ik het niet alleen over de klap van de val zelf. Maar het gaat weer wat beter. De beurse plekken doen wat minder pijn en de hoofdpijn is iets minder vaak aanwezig. Het goede nieuws, er zit inmiddels al een nieuwe huurder in ons oude huis. Dat geeft weer wat lucht! Voor Robert zag het er vorige week ook iets rooskleuriger uit, hij had 2 mogelijke opdrachten op het oog. Helaas blijft het daaromtrent nu akelig stil. Ik heb dus echt niet meegelezen, maar zag net wel een te gekke dubbele wipkip voorbij komen. Echt gaaf!! En knap dat hij dat zelf kan maken! Ik vind een cadeau uitzoeken voor de verjaardag van Jikke zo moeilijk in deze tijd, net alle feestdagen achter de rug... Wies, vervelend dat je iets hebt gekregen wat je écht niet mooi vind. Ik heb ook altijd moeite met dit soort situaties. Wij kregen voor de geboorte van Jikke een mobiel met clowntjes dat we allebei heel lelijk vonden. Toen het kapot bleek te zijn waren we stiekum al blij, maar gingen ze heel veel moeite doen om dit te laten bestellen omdat ze de clowntjes zo leuk vonden. Tja, wat doe je daarmee?? Wij hebben het even boven het bedje gehad. Toen we merkten dat zij bijna nooit boven kwamen, hebben we het weggehaald en in Ghana draaien er nu hele vrolijke clowntjes boven een kinderbedje . Ik spam hier eigenlijk nooit foto's of filmpjes van Anne, maar wil dit filmpje toch even delen met degene die het leuk vinden. Ze heeft met sinterklaas een loopwagentje gekregen en stapt daar nu achter. Ziet er zo leuk uit met haar stijve babypootjes Annestaptachternijntje-autootjebewe.flv video by goeken - Photobucket
Oei duikster, dat is idd schrikken!! In ons oude huis heeft een keer een hele nacht en dag (!) een deksel van een pan op een laag pitje gelegen. Toen ik thuiskwam na mijn werk wilde ik deze in de vaatwasser doen en smolt het plastick van de knop meteen aan mijn vingers vast. Ik schrok me toen ook rot, dus kan me je gevoel heel goed voorstellen!
Nou, ik vind het knap hoor. Anne is pas 10 maanden! Enne, wat mij betreft moet je beslist vaker foto's van Anne spammen. Die kleintjes worden toch al zo snel groot en veranderen ze snel... Ik heb dat trouwens ook met fotokaartjes. Zit daar altijd echt een hele poos naar te kijken, zó leuk om weer een recente update van jullie kids te hebben. (Heb de kaartjes voor Jasmijn die in een enveloppe zaten overigens netjes dicht gelaten hoor... ) @Duikster: Pffft, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Gelukkig is er - op een hoop stank en een koud huis na - niets gebeurd...
Heb nog niks bijgelezen dus sorry als ik iets heb gemist (komt vanmiddag wel). Wil alleen ff zeggen dat alle visite heeft afgebeld vanwege de sneeuw en dat ik er best een beetje verdrietig om ben. Vind het voor Fynn ook echt heel sneu (alhoewel hij er gelukkig nog niet heel veel besef van heeft). Heb ook een grote dure taart laten maken.... Ga er straks toch maar een leuke dag van proberen te maken door lekker in de sneeuw te lopen...
eve: als ik niet zo ver van je weg had gewoond had ik nu in de auto gestapt om mee te feesten, wat sneu. Kan je de helft van de taart niet in de vriezer doen? dikke knuf! je banner is volgens mij ook flink van slag
@Eve: Ach, wat sneu! Inderdaad voor jou, Fynn snapt het toch nog niet. Vind eerlijk gezegd ook dat je dat niet kan maken. Oké... als je van ver komt, is het wat anders. Maar een stukje door de sneeuw met de auto is heus niet het einde van de wereld. Dikke knuf van mij... Ik heb trouwens aanstaande woensdag een beetje hetzelfde. Mijn zus moet die middag in het ziekenhuis zijn voor de vooronderzoeken ivm de galblaasoperatie, dus zij komt niet. Mijn schoonvader wordt morgen opgenomen in het ziekenhuis voor een dagbehandeling, maar zal daarvan woensdag nog niet zijn hersteld. En een schoonzus belde gisteren af, omdat ze moest werken en de oudste 's middags gewoon naar school moet. Oké, allemaal heel reële redenen, maar ik werd er ook wat verdrietig van. We hebben al geen grote familie en nu komt meteen bijna de helft niet. Ik hoop maar dat er niet nog meer afmeldingen komen, want dan blijf ik ook met mijn bestelde taart zitten...
school? het is toch gewoon harstikke kerstvakantie?!? Wij moeten zo ook door de sneu.... Arno heeft vanmiddag een kerstconcert...
hi hi, eve;hier sneeuwt het ook enorm maar had ik geen verjaardag van mijn nichtje gehad hadden we jouw kant opgekomen hoor, vind het erg sneu voor jouw/jullie ook ivm taart bah vervelend hoor. (voordeel wij hebben een 4X4 auto scheelt ook moet ik zeggen) duikster; zooo schrikken man noralien; heee wat knap van anne zeg goed hoor vind het altijd leuk om foto's en filmpjes te zien van alle kids dus spame gerust los zou ik zeggen hoor hier hebben orlando en papa een mooie sneeupop tegen onze schuurmuur gemaakt, erg leuk. ik ben alleen tot nu toe gaan lopen met tikus want het sneeuwt de hele tijd dus is het best koud voor de kids om dan alleen zittend in de slee(weliswaar in een wikkelzak) te zitten, ze zaten ffies in de slee en in de rugdragen helemaal ingepakt zag alleen nog de oogjes van beide maar toch best koud, heb geen skipak wat zeker een hoop had kunnen schelen maargoed is ook wel ff lekker voor tikus alleen met het baasje lopen.... vanmiddag dus naar mijn nichtje haar verjaardag zij word ook alweer 15 jaar!!!! gr saskia
@Eve: erg jammer dat mensen afbellen. Het rijden door de sneeuw is best te doen, met 30 km/h. Hier ligt nu ook een flink pak, maar ben net toch mijn geplande kerstboodschappen gaan doen. @duckie: gefeliciteerd met het behalen van je examens. @noralien: leuk filmpje. Anne is echt al snel. @duikster: dat is wel schrikken. @sneeuw: nu het eindelijk ook hier ligt, weet ik niet of ik het wel nog zo leuk vind. Je kunt weinig doen en ik houd ook niet zo van de kou. Ik geloof dat er vandaag nog heel wat sneeuw gaat vallen