eve een scheutje azijn bij het uitkoken wil ook erg goed helpen hoor. Ze zijn erg fijn die flessen, tip! koop gelijk de grootste maat ik geloof 360ml dan heb je er lang genoeg wat aan. kailynn drinkt uit speen 2. lekker wandelen vales, gelijk heb je! ik wil toch nog 1 hele mooi foto plaatsen om het af te leren. nu stop ik echt met plaatsen.
Hoi, Eve, wij hebben ook de oranje parasol van prenatal en ook de spijkerpet van prenatal! Dain was vandaag weer naar het kdv en had op de slaapkamer bij de dreumessen geslapen en dit was heel goed gegaan. Hij was heel lief geweest en ze hadden hem lekker mee naar buiten genomen. Noura, al nieuws? Vales, spannend hoor, hopelijk gaat alles voorspoedig. Ik ga nu even een vriendin bellen, zij heeft pas een miskraam gehad (2e kindje), is al de zoveelste in mijn omgeving.
kailynn, je bent een mooie dame en je hebt een hele mooie buitenbox! geniet er maar lekker van.... ik heb de handvaten van avent bij de etos ook al gezien. Nu ik Kailynn zo zie ga ik ook maar even kijken denk ik, al drinkt Nick eigenlijk niet vaak uit de fles, behalve bij de oppas. Maar leren moeten ze het toch een keer he! en inderdaad ze passen straks ook weer op de volgende bekers, heerlijk. Gebruik jij die flessen van 360 ml al Cynthia? Nick drinkt maximaal 200 cc per keer nu. Vanmorgen ondanks de warmte zelfs maar 120 cc, begreep ik van de oppas. nog effe verhaaltje kolf: ik was vanmorgen aan het kolven en ondertussen effe aan het lezen, zat er ineens 180 ml in de fles en dat was nog maar uit een borst! toen had ik dus een fles vol 260 en een beetje in een kolfbeurt! en 's middags 180 ml. Zelfs voor mij is dat veel.... Karin
o, jee te veel melk karin, beter te veel dan te weinig toch? ik gebruik de flessen van 260 maar als eve toch flesjes gaat kopen kan ze beter de grotere kopen dan is ze in 1x klaar.
ik heb laatst 2 tuitbekers bij prenatal van avent gekocht voor iets van 10 euro, was in de aanbieding, en de handvaten ga ik straks ook op de fles proberen. volgens mijn man heeft die van de week een kwartier lang zelf de fles vast gehouden toen ik werken was. goh karin dat is veel gekolfd! ik was vanmorgen al trots (werd snachts wakker en heb gebruik gemaakt om te gaan kolven) en had ongeveer 180 cc. saskia hoop dat orlando zich snel beter voelt vales succes morgen oh ja, en op het consultatiebureau is mij verteld dat je niet meer hoeft uit te koken maar gewoon met een sopje mag schoonmaken. wel bewaren in de koelkast nou ik heb daarstraks mijn vader gesproken, mijn moeder heeft dehele middag zitten wachten op telefoon... uiteindelijk was ze helemaal in tranen en heeft ze zelf gebeld. morgenmiddag moeten ze komen om 15.45. ongelofelijk dat ze zo lang moeten wachten. maar zoals mijn vader al zei, ze gaan eigenlijk al uit van het ergste, en dat moesten wij ook maar doen. het klinkt zo hard, en dat is het ook. ik hoop zo erg op dat ene procentje kans dat er iets gedaan kan gaan worden. nogmaals ik vind het zo fijn dat jullie allemaal zo meeleven, heel erg bedankt
Noura: Wat erg allemaal! Veel sterkte hoor. Slingding: Wij gaan dus wel a.s. weekend een autostoel kopen. 20 % scheelt een heleboel en over een maand of 5 kan ik 'm al gebruiken. Dan zet ik 'm wel tijdelijk op zolder. Leuke foto's trouwens! Vales: Spannend voor je zus en voor jou morgen! Ik ga trouwens ook een parasol kopen want Koen vind die felle zon in z'n snoetje niet zo leuk... Eve: Ik geef je groot gelijk hoor dat je even een dagje voor jezelf hebt genomen! Morgenmiddag m'n sollicitatie... vind 't spannend! Groetjes Otje
Otje: Succes morgen met je sollicitatie! Noura: Nou zitten jullie nog een dag in spanning, wat moet dat slopend zijn zeg. Die handvaten ga ik ook halen. Demi houdt ook steeds meer zelf haar flesje een beetje vast. En straks had ze genoeg en duwde ze de fles uit haar mond. Molly, wat erg voor je vriendin. Ik hoor in mijn omgeving ook alleen maar trieste verhalen. 1 vriendin die met IUI bezig is, maar waarschijnlijk met IVF gaat starten, 2 vriendinnen met miskramen. Wat zijn wij dan gezegend met een gezonde baby! cynthia: Wat een geweldige foto's! Dat petje/hoedje is leuk. Ik zoek ook nog zoiets. Waar heb je die gekocht? Eve, mijn parasol is ook lime groen. Hebben jullie kindjes geen last van de warmte? Ik heb het idee dat Demi er wel wat last van had. Beetje krampjes, dunne ontlasting en veel meer spugen dan normaal. Maar dat hoeft natuurlijk allemaal niet perse van de warmte te komen. Ze had wel alles onder gepoept en gespuugd op het kinderdagverblijf. Ze had een reserveromper van het KDV aan toen ik haar op kwam halen . Nou, ik ga haar een flesje geven en dan lekker slapen. Manlief ligt al op bed. Die zou het flesje eigenlijk geven maar heeft een ontstoken oog en kon het licht niet eens meer verdragen.
@Slingding: Ik heb tijdens mijn laatste bezoek aan het cb (3 april) gevraagd of Jasmijn naar 4 voedingen kon, omdat ik haar erg vaak moet wakker maken voor een voeding. Mij werd het echter afgeraden, enerzijds omdat ze Jasmijn nog te jong vonden voor 4 voedingen en anderzijds omdat je bij 4 voedingen moet bijvoeden... Ik had ook nog een pak luiers maatje 2 over toen ik vanwege de poepluiers moest overschakelen naar maatje 3. Ik heb het toen zo gedaan: Ik liet Jasmijn maatje 3 dragen totdat ze een poepluier had en bij die verschoning deed ik haar dan maatje 2 om, er vanuit gaande dat ze geen twee poepluiers achter elkaar had! Zo kreeg ik toch mijn pak met maatje 2 leeg... Enne... leuke foto's! @Eve: Ik ga 's nachts niet naar Jasmijn kijken (tenzij ze zelf wakker zou worden en begint te huilen, maar dat komt eigenlijk nooit voor). Je kunt je wel door alles en iedereen gek laten maken! En hoe zou ik dat dan moeten doen: een aantal keer per nacht de wekker zetten, dacht het niet... @Irma: Jasmijn heeft gemiddeld één keer per dag een flinke poepluier! Maar bij bv is 'alles' normaal: van vijf keer per dag tot eens in de week... @Melliemel: Ik hoop dat Orlando snel weer zijn 'eigen zelf' is! @Vales: Een spannende dag morgen voor je zus (en ook voor jou natuurlijk). Het is wel fijn voor haar dat die onzekerheid dan voorbij is. Ik hoop dat het allemaal goed gaat! @Noura: Ook voor jullie hoop ik dat de toekomst beter nieuws in petto heeft... Vandaag ben ik voor het het eerst met Jasmijn naar babyzwemmen geweest. Ik was al bang dat ze de oudste zou zijn (omdat je al met 7/8 weken mag starten), maar ze bleek zelfs op twee na het jongste kindje! En ze vond het geweldig! En omdat dochterlief zo genoot, genoot moeders natuurlijk ook dubbelop!
Ons appartement is verkocht Nu op zoek naar een huis. We hebben er al een op het oog. Vorige week gaan kijken en vanmiddag weer. Vind het wel spannend. Ben vandaag al vroeg begonnen met werken. Mijn vriend verzorgt jiri en brengt hem naar het KDV. Hij heeft gisteren meegekeken naar het ochtend ritueel, fles/wassen/aankleden (kleertjes moeten kaarleggen ), aangezien hij dit dus nooit doet. Vind het wel raar hoor. Dadelijk maar eens bellen hoe alles gaat. Ik ben een paar weken geleden al overgestapt op mt. 4 pampers. Had een hele voorraad en ook al mt. 4 Eerst al die anderen opgemaakt en mt. 4 bevalt wel, dus ben daar ook maar mee doorgegaan. Hier alleen 's ochtends een poepbroek na de fles. @vales: spannend hoor. Sterkte. @noura: jij ook sterkte met je moeder. @lola: ik wil ook nog steeds gaan babyzwemmen. Moet nog steeds eens informeren. @otje: succes met je sollicitatie. Het valt echt wel weer mee als je eenmaal aan het werk bent. Ik zag er ook heel erg tegen op. En die tijden die je dan hebt, zijn toch ideaal. @eve: heb een donkerblauwe parasol van de prenetal. Mijn flessen zien er ook nog goed uit. Kook ze om de dag uit en ze krijgen regelmatig nog een sopje. Sopje voor de spenen doet ook wonderen. Al mag je dat niet te vaak doen. Ik heb ook de avent tuitbeker 3m+ gekocht. Ik gebruik de handvaten van de beker op de fles. Heb ook 260 ml flessen. Groot genoeg. Hij gaat toch niet meer dan dat in een keer drinken. Hij zit nu nog steeds op 200 cc. Wij gaan ook dit weekend de autostoel bij prenatal kopen of bestellen. Is toch meegenomen hoor 20% korting. @saskia: hopelijk gaat het snel beter met orlando. @slingding: leuke foto's.
Goedemorgen, Fynn is nog steeds behoorlijk verkouden. Hij hoest er ook nog es bij en je hoort echt gezaag van binnen. Z'n temp is 37,6 en hij is heel levendig en drinkt goed. Op zich geen probleem dus. Ga vandaag wel Babyluuf halen. Morgen moeten we naar het cb voor de 3e prikjes. Weet iemand of dat niet erg is als ze zo verkouden zijn? Verder draait Fynn zich tegenwoordig in z'n slaap op z'n zij. Hij slaapt vrolijk verder dus dat is wel okay. Maar toch vind ik het een beetje eng omdat ik bang ben dat hij ineens op z'n buik draait. Liggen jullie beebs ook wel es op hun zij? En doen jullie daar iets aan? @Otje: Succes met de sollicitatie! @Noura: Wederom veel sterkte vandaag! Denk echt heel erg aan je! @Saskia: Hoe is het met Orlando? @Nynke: Wat goed dat jullie appartement is verkocht! Hopelijk vinden jullie snel een leuk huisje En gelukkig valt het werken mee. Waarom mogen de spenen niet in een sopje? Nog even een Pampers vraag. De maat 3 van New Baby (de gele pakken) wordt nu een beetje klein. Maar helaas bestaat er geen maat 4 van de New Baby. Zal ik nu overstappen naar Baby Dry, Active Fit of een andere? Weet dus echt niet welke de beste is als opvolger
goedemorgen allemaal, deze nacht heb ik geprobeerd om Liene te troosten met iets anders dan de borst. Niet gelukt dus... Ook wel een beetje uit eigen luiheid, de borst is zo handig... hop tepel in de mond en direct stil. Voor de rest ben ik druk bezig met mijn stage. Volgende week is het zover. Ik heb nu al zenuwen. Vandaag nog een bezoekje aan de school en allerlei materiaal kopen. Dan buxussen ophalen die we gekregen hebben. Mijn man gaat ze straks planten. En dan deze avond naar de nfp avond. Trouwens, ik weet niet meer wie het weten wou, maar die vaccinatieinfoavond is dus volgende week. Ik laat dan iets weten hoe het was. @eve: fijn dat hij zo levendig is. Wel zielig van zijn hoesten. Je zou toch zo willen dat je het zelf was. Over dat draaien, Liene slaapt in een slaapzak, dus dan kan ze dat niet. Maar deze morgend was ze verder aan't slapen in het grote bed zonder slaapzak, zoals ze wel meer doet. Maar nu kan ze dus draaien en dat deed ze ook, maar ze ws nog aan het slapen en kon haar hoofdje niet goed opheffen, dus dat was wel een gevecht. Ik lag er nu naast, dus ik kon wel helpen, maar ik heb ze toch ook terug in haar slaapzak gestopt. Misschien is dat een idee? Trouwens, goed zo dat je ook aan jezelf denkt met je dagje. Ik geef Liene soms ook aan Ben en ga dan in bad met een boek of gewoon wat op de pc. Jij kan dat niet, dus goed dat je het zo hebt opgelost. @otje: doe dat vandaag goed met de sollicitatie. We horen het wel hoe het was. @saskia: fijn dat alles zo goed verlopen is. Knuffel hem nu maar helemaal plat. @nynke: gefeliciteerd met de verkoop. Hopelijk wordt het wat met dat huis. @slingding: leuke foto's seg... en past Kaylinn nog bij in die buitenbox? @noura: veel sterkte vandaag met afwachten. Pff, moet vreselijk zijn. Ik denk aan je. @molly: erg voor je vriendin. Ik heb ook een vriendin die bezig is met ivf en eentje (die me nauw aan het hart ligt) waar het niet direct bij wil lukken. Elke maand weer die tegenslag. Ik vind het zo erg. @duckie: Liene heeft ook last van de warmte heb ik de indruk. Ze wil buiten ook niet goed eten. En huilt er ook meer. Als ik er dan mee naar binnen kom, fleurt ze helemaal op. Net als haar mama, die houdt ook niet van warmte. Dus ik ga graag met haar naar binnen als het zo warm is. Groetjes allemaal, ga snel nog wat lesvoorbereidingen typen voor Liene wakker is. Saartje
@Saar: Fynn slaapt al in een slaapzak. En krijgt het dus toch voor elkaar om zich alle kanten op te draaien Moet er maar vanuit gaan dat het goed gaat want ik kan moeilijk de hele nacht gaan kijken. Zal het morgen es op het cb vragen.
eve: wat een sterke kerel seg! Ja, misschien eens vragen op het cb...dat zij een tip hebben. Maar als hij zo sterk is, zal hij het ook wel voor elkaar krijgen zijn hoofdje goed te leggen als hij op zijn buikje rolt zou ik denken.
noura, spannende dag vandaag, sterkte! Otje, succes vandaag! Ik ben gisteren zo dom geweest om Dimphy een paar lepeltjes water te geven, en het water niet uitgekookt! Is gistermiddag en avond de hele avond aan het huilen geweest en om 10.30 heeft ze meerdere keren alles ondergespuugd. Ze was zo beroerd echt heel zielig, ze was heel slap en zag enorm wit. Ik baal van mezelf dat ik zo dom geweest ben het water niet uit te koken.... Vanochtend heeft ze gelukkig wel weer uit de borst gedronken maar heeft nog wel verhoging. Nu slaapt ze....
Hallo Meiden, Wanneer heeft prenetal die actie van 20% korting op autostoeltje? En op welke autostoelen?
Hoi hoi, Eve ik gebruik nu de actifit voor Rick en deze zitten beter dan de new born maatje 3. Enne Rick is ook zo verkouden, zielig gewoon... Vanmorgen moest hij al om 06.30 naar het KDV moest hem dus al om 05.00 voeden, en natuurlijk toen hij klaar was spuugde hij alles onder, kwam door slijm, spugen doet hij namelijk nooit... Maar goed, ik ben blij dat ik niet al te vaak vroege diensten heb want ik ben gebroken en ik moet nog tot 15.00. Kolven gaat gelukkig nog steeds erg goed, net uit één borst 260 cc ! zoveel en zonder pilletje, ik wist niet wat ik meemaakte... nou nog de andere borst... Cynthia, mooie foto`s hoor, genieten hé zo`n kindje... Saskia, hoe is het nou met je ventje? Heeft ie een beetje lekker geslapen? Vales, hoe is het met je zus? Ik ga weer aan het werk, bijna klaar met kolven... Irma.
Goede morgen! Ik heb slecht geslapen, door de jeuk aan mijn handen door de warmte zwelt de eczeem zich weer flink op. Hoop dat het donderdag een beetje beter gaat zodat ik wel naar babyzwemmen kan. Saar: de spelfout is je vergeven maar wat is nfp avond? Duckie: dat petje heb ik bij de hema voor 3.50 gekocht ze hebben verschillende maten. we vonden het een stoere pet die ook voor een meisje kan. we gan nu even met z'n 3en om boodschappen, dat moet immers ook gebeuren. En vandaag moet ik poetsen maar met zulke handen zeker geen pretje. Debbie die korting is vanaaf donderdag t/m zondag op het gehel assotiment met bapaalde merken als uitzondering. dus niet specefiek op autostoelen maar ook op kleren. Ik heb de vorige keer toen de box mobiel gekochtschhelde leuk aangezien deze 50 euro was. ik heb alleen nog nergens gehoord of gelezen dat het is, we gaanm et z'n allen af op Otjes info. Otje succes met solliciteren. Noura sterkte vandaag. Saskia hoe is het met de mannen? Kom vanmiddag nog even kijken hier.
Om half 2 word ze geholpen. @Slingding wat is eczeem erg hé ik heb er ook weleens last van. @Otje succes met solliciteren. @Eve Wessel ligt ook vaak scheef of helemaal omhoog en de dekens van zich af die slaapzak maakt niks uit wat dat betreft. @Saar ik wilde er mee over weten. @Noura heel veel sterkte. @Saskia hoe is het met Orlando? Wessel is echt verkouden hij werd vannacht gillend wakker omdat hij bijna geen adem meer kreeg en ik had geen neusspray meer ja ik had het wel maar die staat al 3 maanden open dus die heb ik toch maar gebruikt want hij was zo zielig Nu gaat het al een stuk beter maar ik ga straks toch even een nieuwe halen.