@Eve balen zeg..heb je er net zo op verheugd en alles gekocht... de taart kan je evt in stukjes invriezen heb je nog heel lang wat, doen wij altijd met wat er over is, al was dat dit jaar niets.... maar toch...moeten ze van ver komen? want in den-haag kunnen ze toch een keertje de tram pakken.... Me ouders zijn onderweg naar frankrijk, zijn gister vertrokken, sliepen in Reims en zouden vandaag de laatse 4 uur doen waarvan 2 uur binnen door, echte kleine heuvel wegetjes, gelukkig heeft hij winterbanden, maar las op internet dat het daar ook glad was... dus hoop dat ik snel wat hoor.... hier ook net ff een sneeuwpopje gemaakt, helaas bleef de sneeuw meer aan me handschoenen plakken dan op de pop dus is het een kleintje geworden maar teun vond het prachtig... we hadden vandaag toch al niet veel op de planning staan, morgen gaan we naar de kerstmarkt in de boet, is een tuincentrum met een hele grote kerstafdeling met bewegende poppen echte kerststal met beestjes ( behalve de figuren) en een hele afdeling met van die brandende huisjes en treintjes erdoor.... wijnand heeft een extra dagje vrij dus kan die mooi mee.... af en toe valt er nu hier ijsregen uit de lucht dus word het nog wat gladder.... Teun gaat nu ff lekker slapen, gister had hij zijn slaapje overgeslagen ivm opa ( schoonvader) zijn verjaardag, heeft hij vanmorgen uitgeslapen tot 10 uur...ging er dus in om half 8...( sorry eve)
Thanks voor jullie lieve reacties! Dat doet me goed Heb echt ff gehuild toen iedereen had afgezegd. Maar goed, ze komen allemaal niet uit Den Haag dus ik begrijp het wel een beetje (alhoewel m'n vader zegt dat je best kunt rijden in de sneeuw...). Maar ja, het was ff niet anders. We zijn met opa en oma een heel eind gaan lopen en dat was echt genieten. Ben zelf echt dol op sneeuw en Fynn gelukkig ook. Had al een skipak en moonboots gekocht voor de wintersport dus dat kwam goed uit. Er ligt hier zo'n 20 cm sneeuw en het gaat maar door. Echt goede sneeuw waar je sneeuwpoppen van kunt maken. Zal zo ff spammen. Daarna kaarsjes uitgeblazen en taart gegeten. Nog een stuk bewaard voor morgen (dan komt z'n vader). En de rest ingevroren. Al met al toch een geslaagde dag. Gisteravond kerstborrel op m'n werk. Echt zooooooo gezellig! En al zeg ik het zelf: voor een bijna 40-jarige single mum die iedere dag om 6.30 opstaat ben ik nog behoorlijk fit. Heb bijna 3 uur lang op de dansvloer gestaan. Jaja, de ouwetjes doen het nog best Daarna nog mee naar het cafe op de hoek en om 2.00 lag ik in bed. Wel een beetje boel teveel (roze) champagne gedronken.... Zo, ga nu ff bijlezen. Tot zo!
@Duckie: Wat is Jeroen enorm creatief zeg. Vind de wip echt superleuk! Wat een lieve foto van Mila @Karin: Wat een heerlijke sneeuwfoto's van je mannen! @Lola: Oh, wat gaaf een weekend London in het vooruitzicht!!!! Hoop dat jullie feestje woensdag wat drukker wordt dan die van ons! @Wies: Balen van de sneeuwlaarzen. Maar als je een lange skibroek eroverheen doet zie je er niks meer van. En bovendien zal hij ze hier toch niet vaak aan hebben. Weet niet of jullie op wintersport gaan maar dan zou ik dan een paar nieuwe kopen...In wintersportzaken hangt trouwens nog genoeg kleding etc (en ook al met korting). Hier nergens meer een slee te vinden... @Setje: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je ogen. Kan dat niet door de droge lucht komen? Een winterslaap lijkt mij trouwens ook wel lekker @Noralien: Ben blij dat je hier weer ff langskomt! Goed om te horen dat jullie huis verhuurd is. En hopelijk gaan de opdrachten voor Robert ook door. Voel je je nu al wat minder gespannen? Wat een lekker droppie is Anne. Echt zo schetig hoe ze aan het stappen is! @Janette: Het openbaar vervoer rijdt hier al de hele dag niet Ben benieuwd hoe het je ouders onderweg is vergaan. Ga zo ff wat sneeuwfoto's spammen. Foto's van de taart volgen morgen (staan nml op mijn pc en ben nu bij m'n ouders). O ja, voordeel van geen visite is overigens wel dat ik geen rotzooi hoef op te ruimen
Heb thuis nog meer sneeuwfoto's dus als jullie het leuk vinden spam ik morgen nog ff verder... Wilde ook nog wat vragen aan de mama's die 40 worden. Ben zelf niet zo'n verjaardagvierder maar merk dat er toch wel een beetje wordt 'verwacht' dat ik dit kroonjaar ga vieren. M'n ouders zouden het zelfs willen betalen. Maar eerlijk gezegd ga ik van dat geld liever een weekendje weg...Enfin, weet ff niet wat ik zal doen. M'n nicht wordt 2 dagen voor mij 50 en mss is het een idee om samen met haar iets te doen. M'n vraag is dus wat Lola en Janette (en Irma) van plan zijn...? En nog wat. Fynn is op het kdv zo goed als zindelijk. Heeft wel een luier om maar gaat uit zichzelf naar de wc. Ik wist echt niet wat ik hoorde Thuis wil hij er echt helemaal niks van weten en vertikt het gewoon. Dat is toch raar...?! Nou, heb nu m'n schade van het weinige reageren de afgelopen tijd wel ingehaald
eve wat lijk je op je moeder..... maar er ligt meer sneeuw bij jullie dan hier.... oeps daar heb ik nog niet aangedacht...ach we hebben niet zo'n grote vrienden/ familie dus denk dat ik het gewoon vier als een verjaardag of niet omdat we mss een paar dgn daarna op vakntie zijn omdat me schoonmoeder 3 mei 60 word....schoonvader wil met kinderen naar Turkije op hun kosten.....dus zie het nog wel hoe was het dan bij je met 30? maar evt samen met iemand vieren kan toch ook....als die het ook wil.....maar wel lief van je ouders dat ze willen betalen of een etentje met beste vrienden/familie? ik ga ook ff spamen
Fynn wat doe je nu wel op het kdv maar thuis niet kom op doe het thuis ook weer ff voor mama hier weer ver te zoeken hoor, maar teun had wat in een speelgoedboekje gezien en wilde dat hebben....thomas de trein van duplo, nu hebben we dus gezegd je mag het hebben als je alle plasjes en poepjes op de wc doe....hij begreep het wel zei het later zelf maar doen nog niet hoor
vreemd.... wij hebben de sneeuw getrotseerd en we zijn weer thuis, het was goed te doen op de snelweg. ik zal ook nog even sneeuwfoto's spammen..... actiefoto:
Ik heb vandaag mijn 3e insult gehad. Voor mijn gevoel was deze minder heftig dan de vorige 2x, maar het was er wel een . Dat kijg je als je je medicijnen vergeet in te nemen.
Eve: sneu dat er niemand het weer getrotseerd heeft, maar het was vandaag ook wel heftig sneeuwweer....Gelukkig zie ik heerlijke sneeuwfoto's van jou en Fynn dus jullie hebben je in elk geval vermaakt! Noralien: bah weer een insult....schrikken. kan me wel voorstellen dat je nog niet gewend bent aan het medicatie innemen trouwens, maar toch wel erg belangrijk nu. Wel fijn dat je huis is verhuurd. En dat filmpje van Anne....so cute! Knap kleine meid! Nynke: na jouw post bedacht ik pas dat de winkels vandaag open waren, maar ik ben toch niet zo'n zondagsboodschapper...Ik ga van de week nog wel effe kijken. Janette: al iets van je ouders gehoord? leuke foto's. Hier vandaag lekker buiten geweest met de kids voor de deur, maar geen sneeuwpop gemaakt. De sneeuw plakte totaal niet.... Slingding: Nick vind sleeen wel leuk, maar alleen als hij alleen op de slee mag....Chris moet er uit van hem. Wij hebben trouwens zo'n hele lage slee over de grond. Chris kan hier ook al goed in zitten zonder er af te vallen. Die heeft er ook al echt lol in. Jij op de slee....dat zal flink trekken geweest zijn voor opa. Hier hebben we vandaag een keer of 3 sneeuw geruimd van auto en oprit. Frank heeft natuurlijk deze week dienst en moet bij een uitruk toch echt zsm weg. Dat lukt alleen niet helemaal als de auto ingesneeuwd is....Dus vandaag de auto 3x vrij gemaakt, telkens wel een cm of 5 a 10 sneeuw minimaal. Er is dus echt heel veel gevallen. Aan onze oprit rand ligt nu plaatselijk een berg sneeuw van 60-100 cm hoog!! Ben benieuwd wat de komende dagen gaat brengen. Ik ben in elk geval wel blij dat ik vrij ben, ik hoef weinig, behalve wat boodschappen doen. (en de laatste verjaardagskaartjes nog posten....)