December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies

wies Lid

30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Hier ook een hel stille verjaardag....
    Zowel mijn ouders als Pieters ouders belden af. Mijn ouders hebben het nog wel geprobeerd maar zijn al snel omgedraaid. Ik was eerst erg teleurgesteld, maar uiteindelijk wel blij omdat ik het heel erg vervelend gevonden zou hebben als ze door ons in de problemen gekomen zouden zijn... Ze wonen ook echt allebei erg ver weg. Uiteindelijk is Pieters broer hier geweest met zijn vriendin en hebben we 's morgens in de sneeuw gespeeld en 's m iddags nog een heel stuk gelopen.
    Er waren wat winkels open en weer op zoek geweest naar een skibroek, maar nog geen (passende) gevonden....

hij heeft zijn sneeulaarzen nu aangehad met een wijde broek erop en dat viel me niet tegen.
    De vorige keer had hij er een meer "skinny" broek bij aan, dat was geen gezicht.

Noralien: wat naar dat je weer een insult had. Je hebt de medicijnen dus echt nodig. Dat lijkt me geen fijn idee. Hoe gaat het verder?

Lies

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Duikster ja hoor ze belden om 14.15 al dat ze goed waren aangekomen hadden het laatste stuk de route nationaal genomen, normaal rijden we deze niet rijd om, maar nu was het maar beter

lief dat je er naar vroeg.

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties hier, en per post. Demi vond het erg leuk om zoveel post te krijgen! Haar verjaardag gisteren was erg leuk. Niet heel druk, maar daardoor heeft ze lekker kunnen spelen met de andere kinderen. Het was erg leuk. Ze was natuurlijk ook flink verwend en heeft vandaag lekker met haar nieuwe speelgoed gespeeld. Van mijn schoonouders kreeg ze een slee (ook voor de wintersport straks) en die konden we natuurlijk gelijk in gebruik nemen. We wonen vlak bij het bos , dus hebben lekker in het bos gesleed. Zal straks nog wat foto's spammen.

Bedankt voor alle felicitaties vwb mijn examens :)

@Wies/Eve: Wat sneu dat de feestjes van Fynn en Thijs niet of in ieder geval op een andere manier door gingen vanwege het weer. Balen zeg. Ik kan me best voorstellen dat je daar even een potje om kan gaan zitten janken. Je verheugt je er op, bent druk bezig met de voorbereidingen en dan gaan het niet door, da's gewoon balen. Maar gelukkig hebben jullie toch nog een fijne dag gehad.

@Eve: wanneer gaan jullie eigenlijk op wintersport ?Gaan jullie weer naar St. Johann? Wij gaan met carnaval weer naar brixen, heb er al veel zin in. Wil jij gaan proberen of Fynn wil skieen?
    Leuk zo'n spetterende kerstborrel!
    Die foto van je moeder, Fynn en jou is echt heel mooi.
    Ik vind het wel grappig dat Fynn op het kdv zindelijk is en thuis niet wil :D. Dan sta je inderdaad ff vreemd te kijken als je dat hoort.

@Duikster: Wat schattig, Chris in de sneeuw! Dat is zeker schrikken zeg. Wij hebben het ook ooit gehad, vorig jaar.

@Setje: Ja, met die weer is winterbanden wel handig. Wij hebben ze dit jaar voor het eerst, omdat we met eigen auto op wintersport gaan, maar ik vind het ideaal met dit weer. Sterkte met je vermoeidheid.

@Noralien: Nee zeg, niet weer wat vreselijk vervelend voor je :(. Ik hoop echt voor je dat dit de derde, maar ook laatste keer is.
    Een cadeau uitzoeken is echt moeilijk, dus ik vond het ook leuk om de wipkip te geven.
    Wat leuk dat filmpje van Anne, je mag best vaker spammen. Ze ontwikkelt zich snel. Mila stapt wel aan de hand een beetje, maar nog niet achter zo'n loopwagentje.

@Janette: Leuk, Teun heeft het wel naar z'n zin in de sneeuw.

Vrienden van ons komen vannacht terug van een weekje Tenerife, die weten vast niet wat ze zien met al die sneeuw. Zal wel even wennen zijn als je net gewend bent aan 20 graden.

ZIjn er al kids die 's nacht ook al zindelijk zijn? Vrijdagavond is Demi per ongeluk zonder luier naar bed gegaan, omdat Jeroen en ik allebei dachten dat de ander een luier had om gedaan. Toen ze 's ochtends bij ons in bed zat, vroeg ze of ze wel een luier aan had en toen voelden we dat osn bed nat was :$. Had ze dus in bed geplast. Haar eigen bed was nog droog, dus ik heb het vermoeden dat ze alleen haar ochtendplas in de luier doet en ze misschien verder wel de hele nacht droog is. Misschien na de feestdagen maar eens gaan proberen of ze het ook zonder luier kan.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn is nog helemaal niet zindelijk....

Eve: die foto met je moeder is echt zo uitvergroot-aan-je-muur- hangen-foto.

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
  6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Duckie: leuk de foto's en die foto met demi samen is echt mooi.
    Maar wat zie jij er goed uit!

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Safouane, Gefeliciteerd met je verjaardag!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn is het er niet zo mee eens dat ik achter de laptop zit dus kom later weer terug...;)

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Safouane: gefeliciteerd met je verjaardag!

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Safouane: Gefeliciteerd met je 3e verjaardag!!!

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    #33211 Otje, 21 dec 2009
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
    Eve: Jeetje wat jammer dat iedereen had afgebeld :( Kan me voorstellen dat je er wel verdrietig om was!

Noralien: Lees net dat je weer een insult hebt gehad. Jeetje wat vervelend zeg... Heel veel sterkte.

Lola: Volgens mij heeft gewoon heel het land nu kerstvakantie maar ja...

Duikster: Jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig is er niks ergs gebeurd.

Slingding: Veel plezier morgen bij Guido! Wij gaan woensdag.

Bianca: Hoe was het in Noord-Limburg?

Hier was het nog erg rustig qua sneeuw tot aan zaterdag. Toen begon het ineens flink te sneeuwen en gisteren zowat de hele dag gesneeuwd. Het is hier goed wit zullen we maar zeggen. Zal zo wat foto's posten...

Verder nogal druk hier met de voorbereidingen voor kerst en Koen's verjaardag. Omdat Koen en mijn vader op dezelfde dag jarig zijn hebben we besloten om Koen zijn verjaardag a.s. zondag te vieren (1 dagje eerder) en mijn vaders verjaardag op de 28ste. Betekent dus wel dat ik donderdag echt HEEL VEEL boodschappen moet doen (voor kerst + verjaardag). Zie er nu al tegenop maar gelukkig is Steef vrij dus kan ik even alleen met de auto. Hoop wel dat er dan wat minder sneeuw ligt...

1e Kerstdag komt mijn schoonmoeder hier eten en ga ik koken. 2e Kerstdag wil ik het huis een beetje op orde brengen en ga nog wat gebak zelf maken aangezien ik dacht slechts donderdag al kan gaan halen. Druk druk druk dus allemaal. Vandaar dat ik er ook niet zo vaak ben maar kom wel vaak lezen en zo blijf ik op de hoogte en jullie ook van mij :D

Ik heb trouwens al van velen van jullie een kerstkaart binnen. Bedankt! En er zijn al een paar verjaardagskaarten binnen voor Koen. Erg leuk! Ik heb ze alleen voor Koen nog eventjes aan de kant gelegd.

Tot gauw en groetjes!!!

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
  13. wies

wies Lid

30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Hoi,

hier een lekker rustig dagje, Thijs is op het KDV, Pieter aan het werk, ik thuis. Het valt me ineens op hoeveel je eigenlijk in korte tijd kunt doen zonder zo'n peuter erbij! Heerlijk. Ik heb al boodschappen gedaan, het huis opgeruimd, kerstcadeaus gekocht in de stad en de kerstkaarten geschreven. En het is nog maar net half 3 geweest!

We hebben gisteren Thijs verteld dat hij een broertje of zusje gaat krijgen. Het was heel schattig hoe hij reageerde. Hij keek echt heel ongelovig en wilde de hele tijd naar mijn buike kijken en voelen en toen het vriendinnentje van Pieters broer (die er ook bij was) nogal enthousiast feliciteerde vond Thijs dat ze voorzichtig moest doen omdat anders de baby ging huilen.
    Het is misschien nog wel een beetje vroeg, maar omdat we het met de kerstdagen ook aan onze ouders gaan vertellen zou hij er toch achter komen. Zo veel kunnen we niet meer voor hem geheim houden.
    We gaan er nu dus wel erg vanuit dat het allemaal goed blijft gaan, ik hoop niet dat we daarin te enthousiast zijn....

Safouane: gefeliciteerd!

Otje; dat klinkt mega-druk! Sterkte ermee. Wat voor gebak ga je maken?

Wij gaan voor de kerstdiners bij de ouders de desserts maken. Ik zag in de allerhande een lekker recept van panna cotta met cranberries, ik denk dat we dat maar gaan doen. Bij mijn schoonouders denk ik dat we creme brulle gaan maken. Ik heb laatst een creme brulle brander gekocht, is wel leuk om die dan ook te kunnen gebruiken.

Lies

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Safouane gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Safouane Gefeliciteerd!

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lieve Thijs, Fynn, Demi en Safouane
    Bekijk bijlage 38319

(en sorry voor de late felicitaties:))...

17. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Safouane, van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!!

18. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lola, jij nog proficiat met jullie 10-jarig huwelijk!

Eve en Wies, het lijkt me toch ff slikken als de visite afbelt, ook al hebben ze een goede reden. Gelukkig hebben jullie allebei er een gezellig dagje van weten te maken.

Noralien, aah nee he, weer een insult:(. Dikke knuffel van mij.

Verder komt 't er even niet van om uitgebreid bij te lezen en te reageren. We hebben deze week allebei vakantie. Vandaag zijn we allebei flink in huis aan de slag gegaan. Morgen naar Guido Weijers toe, woensdag een dagje shoppen en dan is het alweer bijna kerst.

Iedereen nog bedankt voor de feliciaties en kaartjes, erg lief! Heb m'n verjaardag niet gevierd. Wel zijn we 2 dagen naar Arcen geweest met z'n tweetjes. Vrijdag lekker gerelaxed in de Thermaalbaden en de sauna's en 's avonds lekker geshopt in Oberhausen (bedankt voor de tip Otje). Zaterdagochtend was het zo ontzettend koud, dat we meteen richting Eindhoven zijn gegaan om daar te winkelen.

Otje, als ik me niet vergis dan zit jij nu in Breda? Laat je morgen even weten hoe de voorstelling was?

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: otje gaat woensdag dus wij moeten haar vertellen hoe het was....

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :):)oeps foutje...dacht vanavond:):)
    Dan hebben wij de primeur:p;)

Deel Deze Pagina