@Cynthia: Ja, z'n papa was er vanmorgen. Daar heb ik ook foto's van hoor... @Janette: Je hebt dan ook wel meteen echt een klassieke kerststal gekocht voor iemand zonder geloof Nee hoor, vind em best mooi. Heb hier het houten stalletje van de AH staan. Vond de kleurtjes wel mooi staan bij m'n interieur Ach, arme Saar...we zijn hier wel lekker positief over onze hoofdstad...haha...je kunt je dus nog bedenken
Nu heb ik toch het gevoel dat ik hier even iets moet rechtzetten hoor, Amsterdam is een super leuke stad, ook om te winkelen! Je moet alleen niet rechtstreeks de kalverstraat in lopen, dat is gewoon en een rechttoe rechtaan winkelstraat. Maar de Jordaan, de Pijp of de winkeltjes bij ons in de buurt in Oud-West zijn super! En vergeet de Utrechtse straat en Haarlemmerdijk niet, dat is echt leuk winkelen! Wel jammer dat het een enorme bende is op dit moment door die Noord-Zuid lijn.... Saar: Ik hoop in ieder geval dat het je door het winterse weer in A'dam kunt komen en hoop dat je een leuke dag hebt. Ik vind Wim een leuke kerel! Wij hebben vandaag geen top-dag. Thijs is echt een beetje over de rooie van de drukte van de afgelopen weken, denk ik. Hij is echt super tegendraads en heel driftig. Hij zei ook zelf dat hij erg moe was en ligt nu gelukkig lekker te slapen. Ik hoop dat hij lang slaapt en met een beter humeur wakker wordt. Ik ga nu (eindelijk weer eens iets) aan mijn studie doen... het sneeuwt hier nu trouwens weer. Ik heb net voor het slapen brooddeeg gemaakt, ik heb wel zin om straks lekker met Thijs te gaan knutselen. Lies
@Lies het is niet dat ik a'dam niet leuk vind hoor..lekker door de jordaan slenteren is harstikke leuk maar om echt te shoppen voor kleding nee dan kan ik het niet vinden.... en teun heeft afgelopen week dta tegendraadse gehad...gelukkig word het nu minder en zie ik de juiste teun weer terug...weet wat je voelt sterkte @eve ik wilde ook evt gaan voor het stalletje van nijntje maar vond dat over een paar jaar weer niets, dan maar gelijk goed en de figuurtjes zijn van kunstof dus teun kan ze gerust oppakken ken hem niet van de Ah maar jou kennende zit er een boel rose in nu heeft hij net van de bruna hier een kerstboom gehad, ze hadden vorig jaar zo'n aktie met nijntje winterbedels die je in een kerstboom kon hangen, de bedels zijn er niet meer en de kerstboom delde ze uit dus die staat er nu naast.... ga nog ff snuffelen op internet voor een warme trui voor teun en een leuke skijack voor mij....
safouane, beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met je 3e verjaardag rick; van harte met je verjaardag 3 alweer wow verder reageer ik ff niet komt later wel weer wel leuke foto's voorbij zien komen ff snel maar ook daar kijk ik later nog een keer goed naar vind dit wel zo leuk nml hier best ff druk, met dingen doen enzo tot later gr saskia
@Wies: Haha, ik zou m'n eigen stad ook verdedigen hoor Maar A'dam is denk ik echt een stad die je goed moet kennen om er te kunnen winkelen. Anders beland je al snel in de Kalverstraat....In Den Haag, Utrecht en Haarlem is het veel overzichtelijker en zijn de leuke winkels meer geconcentreerd. @Saar: En? Hoe was het in A'dam? Ik vind Wim ook een leuke kerel...maar dat wist je al @Janette: Heb voor Fynn een skipulli (met een colletje met rits dus) van fleece gekocht. Niet te dik maar toch goed warm en door het colletje ook handig als z'n das afzakt (wat nogal es gebeurt...). Vanmiddag naar de voorstelling van 'Woezel en Pip in de Tovertuin' geweest. Op weg naar de bus (die gelukkig vandaag weer reed) viel Fynn in de blubber...en aangezien hij vandaag geen skibroek aan had was dat wat minder De voorstelling zelf vond hij best leuk. Zat aandachtig te kijken en af en toe zelfs mee te klappen. Maar na een half uur zei hij ineens heel hard: Is het al afgelopen? Dat wil ik! Maar toen het na een uurtje echt afgelopen was zei hij: Ik wil nog een keer! Gelukkig maar Op de terugreis zat de bus echt stampvol. Fynn wilde opgetild worden maar dat ging echt niet. Hij heeft echt de hele bus bij elkaar gezeurd (op luide toon). Ben dus maar een paar haltes eerder (bij een groot park) uitgestapt en verder gelopen door de sneeuw.
Thijmen, van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!! Rick, jij ook van harte gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!!
Eve: ik zat net aan jullie wintersportvakantie te denken; vorig jaar zagen we de hele kleintjes door de sneeuw lopen met een soort kleine ski'tjes die je gewoon onder skilaarsjes vastmaakt. Een beetje op de manier van kinderschaatsen. Ze kosten maar een paar tientjes geloof ik. Leuk hoor dat je naar Winterberg gaat. En Duckie, jij ook heerlijk skien... Beetje jaloers ben ik wel! Ga nu expreditie noord kijken! Lies
Safouane, nog van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad! Bekijk bijlage 38672
Rick, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Hoop ook dat jij een mooie dag gehad hebt! Bekijk bijlage 38673