het zeker leuk maar vermoeiend en ik zit al gebadderd en wel in mijn pyama en ga zo naar mjin bedje toe, aangezien ik maar van 4 tot 6.50 geslapen heb. nee ik lag er al om 1.30 uur op maar kon niet slapen....
lies: hoe hebben de ouders gereageerd op je zwangerschap? facebook, ik heb me er nog nooit in verdiept.....
Koen, Je bent vast al heerlijk in dromenland, maar toch nog even een berichtje om je te feliciteren met je 3e verjaardag!!
En omdat ik niet weet of ik morgen tijd heb om langs te komen: Jikke, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van samen met je papa, mama en kleine zus!
Lieve Koen, ondanks dat jij inmiddels al lekker ligt te slapen, willen wij je toch nog feliciteren met je 3e verjaardag! Bekijk bijlage 39883
En aangezien ik morgen weinig tijd heb om langs te komen, omdat mijn moeder jarig is, wil ik de 2 jarigen alvast feliciteren... Jikke, 'eindelijk' hoor je ook bij de club der driejarigen! Happy Birthday!!! Bekijk bijlage 39888
Mila, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag. Geniet ervan en een fijne dag! Bekijk bijlage 39886
Koen, van harte gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en daar nu heerlijk van ligt te dromen. Bekijk bijlage 39891
Wij hebben erg leuke dagen achter de rug! We hebben net het winkeltje in elkaar gezet dat Jikke morgen krijgt. Nog even inpakken en dan ga ik lekker naar bed. Demi, voor jou morgen ook een hele leuke dag gewenst!
Nou, het gaat lekker daar bij Facebook M'n wachtwoord is ineens ongeldig en m'n emailadres ook.... Hebben Saar en Janette daar ook last van....? Denk dat ik toch maar lid word van Hyves Sorry dat ik de rest hier mee lastig val....
Jikke: gefeliciteerd met je 3de verjardag! eindlijk mag je nu ook alles want voor t/m verboden was. Maak er een hele mooie dag van samen met de familie.
goedemorgen kom even zwaaien blijf maar druk hier, heb vanavond werk geruild met een collega, en moet straks de meiden ophalen die gaan een paar uur trainen in de turnhal in beekbergen... dat is waar ook de top regelmatig traint.
Bedankt allemaal voor de felicitaties voor Koen's verjaardag! Gisteren een rustig dagje gehad. Heerlijk hoor na zoveel dagen drukte. 's Middags nog een paar uurtjes bij mijn vader op de verjaardag geweest. Vanmiddag komt nog een vriendin met haar dochtertje van 6 maanden op verjaardagsvisite. En ik zit nu te wachten op onze nieuwe wasmachine. De oude heeft het begeven. We hebben nu een AEG gekocht en ze zouden komen tussen 10 en 14 uur. Ben benieuwd! Ik heb net onze vakantie geboekt voor augustus 2010! We gaan een weekje naar de Hunsruck in Duitsland. Als iemand wil kijken waar we heen gaan: Roompot > Ferienpark Hambachtal Ik ga even stofzuigen hier. Koen heeft net een koekje gegeten en dat is te zien zeg maar! Eve: Leuk dat je aan de hyves bent! Ik heb heeeel kort (lees: uren) facebook gehad maar snapte het nut er niet van dus heb m'n profiel weer verwijderd daar