December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    goede en fijne jaarwisseling iedereen!

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heijderbos is geloof ik veel mooier jeanette

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Allemaal tot volgend jaar!

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    het word nu waarschijnlijk kempervennen bij eindhoven...

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    FIjne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar!

6. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Een goede jaarwisseling allemaal!!!

Ennuh...mócht er iemand miljonair worden, denk aan mij..... 8)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goedemorgen iedereen
    allemaal de allerbeweste wensen voor dit nieuwe jaar!!!

safouane lag verstijfd in bed om 00.15 hij heeft even gekeken maar vond het toch te spannend.

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Voor iedereen:

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    #33409 slingding, 1 jan 2010
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
    kailynn is eruit geweest die vond het gezellig tot we buiten kwamen want 5 huizen verder hadden ze allemaal illigaal vuurwerk en dat van 22 tot 2.00 uur aan 1 stuk en een zooi!
    Ze is na onze geluk wensen aan mijn ouders weer lekker gaan slapen.

enne Noortje: de Jackpot is wel in zeeland gevallen maar ik was het niet.

Misschen heefft iemand uit brabant onder ons wel een grote prijs gewonnen....

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Teun ging tegen half 11 pas slapen, van de spanning, onderweg naar me zwager hadden we al veel vuurwerk gezien en daar in de straat waren ze ook al best aan het knallen.....maar om 12 uur sliep hij als een blok overal door heen zelfs de harste kanllen waarvan de ramen stonden te trillen.....

later wakker gemaakt is hij de hele rit wakker gebleven ( toch snel 3 kwartier)en om half 3 lag hij weer heerlijk in zijn bedje en wij ook...om kwart voor 10 was hij wakker dus dat was mooi...

zo ff langs wijnand zijn oma, daar komt de hele familie bij elkaar en voor de rest een rustige dag ervan maken.....

Kent iemand het cp park Heijderbos???? mss dat we daar nog wel heen gaan...tenminste als er plek is....morgen maar eens bellen met wat ze hebben.....

fijne dag allemaal...

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Voor alle lieve mama's

12. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn slaat de laatste 2 weken z'n middagslaap over. Ben er zelf mee begonnen aangezien hij 's avonds steeds later ging slapen. Op zich gaat het goed alleen rond 16.00 een dipje. Maar hij slaapt nu wel meteen om 19.30 (ipv 21.30) tot ongeveer 7.00 :)

Vannacht bij m'n ouders geweest. Fynn sliep gewoon om 19.30 en is niet wakker geworden van het geknal. Helaas zelf slecht geslapen aangezien Fynn heel zwaar lag te ademen en te puffen door z'n verkoudheid. En helaas (voor m'n vader ;)) werd hij al om 5.45 wakker van z'n eigen gesnotter. Ik mocht uitslapen en kwam er om 11.15 uit :) Vrees alleen wel dat Fynn straks ff moet tukken want anders is het wel een erg lange dag voor hem.

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
  14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wij zijn lekker thuisgebleven met z'n viertjes. Heerlijk van de grillplaat gegeten nadat de kinderen op bed lagen. En daarna uiteraard Guido Weijers gekeken. Om 0.15 uur werd Lynn wakker en hebben we haar even mee naar buiten genomen, aangezien er in de straat veel siervuurwerk werd afgestoken. Ze vond het prachtig! Daarna tot 1.15 uur nog voor het raam gekeken en vervolgens ging ze weer lekker slapen. Gijs is niet wakker geweest, maar vond het om 5.45 uur wel tijd om naar beneden te gaan. Uiteindelijk viel hij toch nog even in slaap tot 6.30 uur.

Hier helaas ook geen grote prijs gewonnen...wel 20 euro:).

15. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Gijs en Fynn hadden dus beter samen kunnen slapen ;) En 20 euro is toch wel leuk hoor :) Heb ook ff naar Guido Weijers gekeken...maar vond het niet grappig...:)....mss op een verkeerd moment ingeschakeld...

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vind guido weijers zowieso al niet leuk
    en die jan jaap van der wal al helemaal niet
    toen ik een keer zag dat die een grap maakte over het kindje wat was overleden omdat de moeder hem in de kinderstoel in de auto had laten zitten vind ik hem helemaal niets meer

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Haha, ja die Jan Jaap is al helemaal niks. Ben meer een Brigitte Kaandorp fan :)

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ha ladies,

een heel fijn, gezond en gelukkig 2010 (en volgende jaren)!
    Hier is de jaarwisseling rustig verlopen. Wij zijn -net als andere jaren- bij vrienden geweest en hebben lekker gegeten, gekletst en spelletjes gespeeld tot tegen twaalven. Chris lag rond half 8 in bed en Nick rond 20.15. Nick hebben we om 23.45 wakker gemaakt om samen met ons en de andere kinderen naar het vuurwerk te kijken. Als Chris wakker was geworden had hij mee mogen kijken, maar die bleef lekker tukken. Nick vond het echt helemaal geweldig. HIj was niet te houden, kijk mama, kijk, vuur! Het was ook echt leuk om te zien hoe hij samen met zijn vriendje telkens elkaar aan het aanwijzen was waar het mooi was en dat met behoorlijk wat lawaai. Ik heb er echt van genoten. Vervolgens heeft hij tot tegen half 2/kwart voor 2 nog de speelgoeddozen uit de kast getrokken en lekker gespeeld. Toen hebben we Chris uit bed gehaald en zijn we weer naar huis gegaan. Vanmorgen rond 9.00 uur werden beide kids tegelijk wakker. Vandaag al een rondje (schoon)ouders gehad en tussendoor de kids nog op bed gehad. En nu zijn ze weer op de normale tijd in bed gegaan. Hopelijk zijn ze dan morgen weer fris. Nog een weekend en dan is de feesttijd weer voorbij en mogen we weer gaan werken :(

Eve: wat goed om te horen dat Fynn met het overslaan van zijn middagslaap wel beter in de avond/nacht is gaan slapen. Hopelijk houdt hij dat vol en krijg je eindelijk weer wat meer ruimte voor jezelf! Laat 2010 maar beginnen met meer slaap.....

19. Allereerst wens ik jullie allemaal een héél

20. #33420 Lola, 1 jan 2010
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
    Ik lees dat de meeste kindjes het vuurwerk van vannacht wel leuk vonden. Wij hebben helaas met een doodsbang kind gezeten...

Al de hele dag was Jasmijn steeds erg angstig als er een rotje of ander knalvuurwerk werd afgestoken en rond 22.45 uur werd ze huilend wakker. Ze heeft vervolgens tot 1.15 uur bij ons beneden gezeten. Om de knallen maar niet hoeven horen (en misschien ook wel uit nervositeit) stond haar mondje in die 2,5 uur letterlijk geen seconde stil.

We mochten ook niet bij het raam gaan kijken en zelf wilde ze alleen het vuurwerk op tv zien ;). Toen ze vanmorgen tegen 8.30 uur wakker werd, zag ze erg bleek en wilde ze niet eten. Van vermoeidheid, dachten we eerst. Maar ze blééf ondertussen maar zeggen: 'Hoef niet bang van vuurwerk te zijn!'en was duidelijk nerveus. Tegen de middag moest ze er zelfs ineens flink van overgeven. Echt zielig vonden we dat! Ze wilde ook absoluut niet naar bed 's middags en vanavond heeft het ook nogal wat moeite gekost om haar in bed te krijgen. Ik heb nooit wat gehad met knalvuurwerk, maar nu mogen ze het wat mij betreft dus best verbieden!

Emma heeft overal doorheen geslapen. Best knap, want de babyfoon - die op de overloop staat - sloeg maximaal uit van de knallen.

Deel Deze Pagina