December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Op de overloop brandt een nachtlampje dat behoorlijk veel licht geeft. Het geeft niet alleen wat licht op de slaapkamers van de kinderen, maar ik kan daardoor ook 's nachts naar het toilet zonder licht aan te hoeven maken...

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Was het maar waar dat ik nog een keer kan gaan...zou het zo doen...maar helaas waren de kaartjes alleen vandaag geldig :(

@Janette: Jaja, geef AZ maar weer de schuld :p Maar ik begrijp het wel hoor. Jullie zullen het evengoed wel naar jullie zin hebben.

@Cynthia: Knuf!

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Dit kwam zeer, zeer, zeer onverwacht ik dacht echt dit wordt weer een ronde van 29 á 30 dagen ofzo.
    Mijn eerste reactie was vanvond ook zo van misschienn een inesteling bloedinkje ofzo maar ik geloof dat het doorzet.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dank je wel voor de knufjes, lief dat jullie zo reageren.....

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier ook een knuf slingding

en jasmijn een hele grote knuffel! en saf was ook bang hoor!
    hoop dat ze het snel vergeet

bianca oei dat doet zeer... super van de korting trouwens

janette fijn dat jullie eruit zijn met cp

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn grote meisje is 13 geworden :)

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noura: Gefeliciteerd met je grote meid! Feliciteer haar maar van ons!

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding: Sterkte!

Noura: Gefeliciteerd met je dochter! Wat een leeftijd al he.

Eve: Hier ligt best een hoop sneeuw.... hoe ist in Den Haag? :D
    Maar ik kom gewoon je kant op hoor en hoop dat het allemaal mee valt...

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Hier ligt helemaal niks...Maar gaat het allemaal wel lukken dan?

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Goedemorgen!

Aan iedereen de beste wensen voor 2010, dat al jullie wensen en dromen uit mogen komen!

Noura, van harte gefeliciteerd met Maysa! Wens haar een fijne dag van mij!

Lola, ach wat sneu voor Jasmijn! Wij hadden vorig jaar in mei zo'n stevige storm die best wat schade had aangericht, Jayden heeft daar ook een tijdje last van gehad. Ik denk dat hij het een weekje moeilijk heeft gehad met slapen, en daarna heeft hij het er nog een tijd alleen over gehad. Sterkte ermee, het blijft lastig om uit te leggen.

Eve, hee wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! Veel plezier vandaag (ook voor jou Otje :D) gezellig hoor!

Otje, de snelwegen zullen wel goed te rijden zijn hoor! Maar toch voorzichtig want kan toch wel glad zijn hier en daar!

Janette, jammer dat jullie niet naar het gekozen park kunnen :(.

Slingding, wat jammer dat het ook deze ronde weer niet raak mag zijn! :( knuffel!

Wij hebben van de week voor Jayden een kamer gekocht voor op zolder. Was een showmodel voor 499 euro. Marcel ging het gister ophalen met mn broer, bleek dat ze er nog een paar nieuw in de verpakking hadden, kregen we dus een nieuwe kamer voor 499 euro :D. Bij thuiskomst bleek er iets te missen, dus Marcel weer naar de winkel, krijg hij nog 50 euro terug voor de extra moeite haha. Dat is nog eens een goedkope kamer! (eenpersoons bed incl lattenbodem en matras, nachtkastje, kledingkast, bureau met stoel en nog een kastje met lades en plankjes)

Hier ook bijna geen sneeuw, maar wel erg koud zeg! Brrrr

Ik ga even lekker onder een warme douche staan :D

fijne zondag allemaal!

groetjes Lisette

11. Heel herkenbaar dus! Ik heb zojuist ook weer een half uur naast haar bed gezeten, maar ze kon de slaap niet vatten. Toen heb ik gezegd dat mama even ging plassen, lenzen in doen en aankleden. Ik heb de deur open laten staan en een schemerlampje op haar kamer laten branden. Na een half uur boven aanrommelen (ik dan, zodat ze ook kon horen dat ik er ook écht was...) kon ik dan eindelijk naar beneden. Ook heeft ze vanmorgen nauwelijks gegeten. Ik vind het zo zielig dat ze blijkbaar van de zenuwen niets door haar keel krijgt... :(

12. Noura: Van harte gefeliciteerd met je grote meid!
    Fijne dag gewenst vandaag Maysa...

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bedankt voor de felicitaties, zal ze straks doorgeven, ze is nu boven met een hele troep vriendinnen, veel chips en limonade en een paar films. en saf is er niet weg te slaan........

hier ook best wat sneeuw. otje rijd voorzichtig

setje wat leuk zeg van die kamer, ben benieuwd..... foto????

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zo lekker een wandeling met de slee door de sneeuw gemaakt
    alleen had Teun het op het laatst een beetje koud, ja we waren ook al bijna 2 uur buiten...dus dat is niet zo gek...

maar voor foto's en filmpjes zie sneeuw januari 2010 pictures by Janette-leila - Photobucket

Maysa gefeliciteerd met je 13e verjaardag, maak er een mooie dag en jaar van.....zo te lezen heb je het al gezellig....

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Maysa: gefeliciteerd me je verjaardag!
    Hopelijk heb je een leuke dag gehad met je familie en vriendinnen!
    Heeft je moeder een lekkere taart voor je gemaakt?

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja een lekkere taart, een dubbele stapeltaart, wit met roze strik en hartjes

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Maysa: gefeliciteerd met je 13e verjaardag! gezellig film gekeken?

Janette: leuke foto's.

Hier lag ook een flinke laag sneeuw en daar hebben we vandaag ook nog heerlijk gebruik van gemaakt. Lekker met de kids op de slee naar buiten. Daarnaast hebben ze ook nog een uur of zo lekker met opa en oma in de sneeuw gespeeld. Arme Chris....een flinke sneeuwbal die voor Frank bedoeld was, belandde precies op zijn muts/voorhoofd en hij zat echt helemaal onder de sneeuw. Nou bleef hij er rustig onder, maar ik voelde me wel wat schuldig....Toch weer eens beter leren mikken.....

Slingding: knufff...

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Otje ben je veilig heen en weer gekomen??
    en was het gezellig?

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
  20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734