Hoi hoi, Ooh lief dat jullie allemaal zo aan me dachten maar ik was met de trein dus alles oke Op de heenweg heb ik 15 minuten vertraging gehad en op de terugweg helemaal geen vertraging. Was erg gezellig vandaag bij Eve. Heb eerst bij Eve een broodje gegeten en daarna hebben we nog gewandeld bij Scheveningen. Iets na 20 uur was ik thuis. BRRRR erg koud hier dus zit nu lekker binnen voor de buis! Tot gauw, groetjes!!
Otje was koen mee? of was jij alleen het hele eind met de trein? ja het is zeker koud.... maar wel lekker dta je met de trein was, dacht ff met de auto en dan is dit weer geen pretje ik ga morgen denk ik als het nog glad is, er si ook voor hier weer sneeuw voorspeld, maar met de slee boodschappen doen.....1 grote tas en teun moet er op passen en dna dinsdag nog maar een keertje normaal haal ik de hele week in 1x.. zo ga ff Darten (PDC) kijken.
Ik lees verschillende verhalen over de reacties op het vuurwerk. Hier was het geen succes helaas. Jikke wilde het graag zien, maar toen het écht ging knallen, vond ze het echt héél eng. Gelukkig niet zo erg als Jasmijn - arm meisje - maar ze kwam er niet meer door in slaap. Eve, fijn dat het overslaan van het middagslaapje van Fynn een goede uitwerking heeft. Wat leuk, Mama Mia! Jammer dat je moeder niet mee kon. Bianca, Slingding, Otje, jammer dat er zoveel uitgeknipt was bij Guido Weijers. Ik had de volledige versie wel willen zien. Ik vind het nl wél een erg goede show, in tegenstelling tot de show van J.J. vd Wal. Janette, jammer dat het park niet door kan gaan, maar fijn dat er een goede oplossing gevonden is zonder bijbetaling. Slingding, ach wat balen van je cyclus zeg . Bianca, ai ai ai een gebroken teen auw!! Ik hoop dat je er snel van genezen bent. Beterschap! Lola, wat zielig voor Jasmijn. Het zit blijkbaar wel heel erg diep. Een hele dikke knuffel van Jikke (die eigenlijk ook wel een beetje bang is). Setje, ik ben heel benieuwd naar de kamer van Jayden. En wat een mazzel . Duikster, ah wat zielig, je kleine mannetje bekogelen....durf je wel hé, tegen zo'n kleintje.....
Vandaag ook - eindelijk - eens gaan sleeën met de kids. Jasmijn had het zitten op de slee na 200 meter wel gezien en wilde toen trekken. Ze heeft Emma vervolgens de halve wijk door getrokken. Alleen lachtte Emma niet meer zo hard als toen papa de slee nog trok, toen ging het namelijk een stuk harder én dus leuker...
Nou, het naar bed gaan ging vanavond al weer wat beter. Ze sputterde eerst wel flink tegen en wilde dat ik weer bij haar bleef zitten, maar ik zei dat we hetzelfde gingen doen als vanmiddag: eerst zou mama wat opruimen en daarna gaan douchen. Het schemerlampje bleef aan en de slaapkamerdeur open. Nou, dat vond ze dus ook wel oké. Toen ik klaar was met douchen - loop dus al sinds 8.00 uur in pyama rond - sliep Jasmijn en heb ik de deur zachtjes dicht gedaan. Het lampje heb ik laten branden. @Noralien: Sneu dat Jikke het vuurwerk ook eng vond. Wens je Robert succes voor morgen? @Duikster: Ik moest stiekem wel lachen over je 'goed' gemikte sneeuwbal hoor... @Setje: Leuk mazzeltje! Laat je een foto zien als Jayden's nieuwe kamer klaar is?
Noralien: ook jikke vond het niks dus... enne succes voor Robbert morgen! Otje: was wel een lange zit in de trein zeker? Fijn dat je dag geslaagt is! Setje jullie hebben echt mazzel met Jayden zijn kamer! Lola: ben blij dat hetsteeds ietsje beter gaat met slapen van Jasmijn. Kailynn slaapt ook altijd nog met een lampje, we deden het eerst altijd in de nacht uit maar ze werd een paar keer in paniek wakker en zei ze dat donker eng is.
Hier de link van de foto's van het verjaardagspartijtje van Jasmijn, Kailynn, Nick en Jikke: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! En hier de link van de foto's van de verjaardag van Jikke: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Haha, die Jasmijn is spierballen aan't kweken .
noralien: de foto's zijn leuk geworden bedankt! Jikke heeft ook een gezellige verjaardag gehad zie ik!
wat een geweldige zussen foto! zo ik ga mijn bedje in. Morgen weer werken in veel veranderingen. We hebben namelijk een nieuwe leidinggevende en we moeten het met 1 minder gaan doen en een onmogelijk afdeling verdeling. Ik zie er wel tegenop om weer te gaan werken en vooral op deze manier. Vandaag hebben we het hele huis schoongemaakt. inc. alle ramen van binnen en buiten gezeemd en alle kerstspullen weg gehaald en achter de schotten gedaan. pff het was pezen maar geeft ook een heerlijk opgeruimd gevoel.
Noortje: Wat een leuke foto's zeg. Ik heb ze net allemaal bekeken. Janette: Nee, Koen was niet mee naar Eve, ik was alleen. Het is toch 2 uur en 'n kwartier in de trein en denk dat dit echt nog te lang is voor Koen. Heb nu weer eens heerlijk kunnen lezen!
@Cynthia: Sterkte vandaag! @Noralien: Heb nog niet de links bekeken maar vind de foto op het forum echt helemaal super! Hoe gaat het verder met je? @Otje: Het was gezellig! En echt lief dat je zo'n eind wilde reizen voor een relatief kort bezoek aan mijn kabouterflatje Alhoewel het me wel heerlijk lijkt om te lezen in de trein
hi hi, heeele tijd niet geweest lees een beetje bij en heb allemaal leuke foto's van verjaardagen voorbij zien komen van mila en koen, duckie; wat een leuk mooie foto's van jullie zeg degene van jullie beide is erg leuk jullie zien er stralend uit otje; koen is lekker verwend zeg hoe vind hij de loopfiets? enne hier ook zo een soort speelkleed liggen hier racen beide kids er wat op hoor super ding vind ik voor iedereen drie dikke smakkerds en wens jullie bij deze een heel fijn, gezond en voorspoedig 2010 toe dat er voor sommige onder ons maar een vruchtbaar jaar mag zijn(liefst zo snel mogelijk8)) vwb de caberatiers wij hebben guido weijers opgenomen ik hoor nu neg verhalen omtrend ga hem eerdaags eens kijken mss is het leuk mss niet ik zie het dan wel hou zelf ook erg van brigitte kaandorp maar tineke schouten vind ik ook leuk onder de mannen vind ik bert vischer ook grappig en kom ff niet op zijn naam maar deze man loopt altijd op zijn blote voeten een kleur klederdracht heeft een kalig hoofd en een bril, wie is het ?? met oud en nieuw waren we niet van plan de kids wakker te maken maar zij zijn zelf wakker geworden orlando vond het vuurwerk best leuk om naar te kijken maar dat hij er zo wakker van was geschrokken vond hij niet leuk(dit zei hij dus letterlijk nadat hij was gekalmeerd) de volgende nachten(2) heeft hij er wel nachtmerries over gehad(ook dit heeft hij toen gezegd) lola; hee wat naar zeg jasmijn zo angstig hoe gaat het nu met haar? janette; fijn dat je toch een cp vakantie hebt kunnen boeken slingding zooo wat een sneeuwpop zeg. he balen zeg wat naar zo onverwacht, dikke knuf van mij eve; wat super te horen dat je een leuk kerstpakket kado hebt gehad en ervan hebt genoten bianca; ooooeeh dat is pijnlijk veel sterkte ermee hoor hoop dat het snel geneest noura; gefeliciteerd nog met maysa haar 13e verjaardag jee wat een grote meid zeg setje; goeie deal toch leuke foto's hoor noralien leuk om alle foto's te zien zo heb je toch een goede indruk van iedereen vandaag motor eruit gehaald en nu moet ik gaan anders ben ik te laat doei iedereen gr saskia
hoihoi, Melliemel, voorzichtig met de motor! Otje, phoe dat is idd een heel eind, maar gelukkig heb je lekker kunnen lezen! Slingding, succes, jammer dat er zoveel veranderingen zijn. Hopelijk valt het nog een beetje mee voor jullie allemaal! Noralien, hahaha leuk die foto's! Wel jammer dat je er zelf niet op staat! Heb alleen bij de foto's van Jikke's verjaardag je arm een paar keer langs zien komen, oh en een beetje van opzij. Lola, idd herkenbaar dus. Ze moeten het toch zelf gaan beseffen dat het maar tijdelijk was. Maar vervelend is het zeker. Gelukkig gaat het iets beter! Bianca, oooh lees nu pas van je teen! Wat pijnlijk zeg . Ik hoop dat het gauw geneest! Noura, hahaha die Safouane! Vonden de meiden het ook leuk dat hij er was . Wel gezellig lijkt me dat, van die meiden bij elkaar, lekker giechelen enzo @allemaal, als Jayden zijn kamer klaar is, plaats ik natuurlijk foto's! Zo, en nu weer aan de slag! Huishouden gaat helaas niet vanzelf 8) groetjes Lisette
otje gelukkig is de reis goed gegaan nou setje, toen hij wild werd vonden ze het niet zo leuk meer. toen moest hij beneden blijven noralien wat een leuke fotos en de zussen fotos is geweldig zeg ik vind zowieso de sneeuw fotos prachtig
ff een vraagje aan de mama's waarvan de kindjes smiddags niet meer slapen. hoe merkte jullie het dat ze niet meer wilde slapen, of er geen behoeft meer aan hadden? Teun slaapt dus bijna 2 uur per dga nog en als ik hem dan haal dam moet ik hem meestal nog wakker maken ook... al gaat hij nu savonds wel wat later slapen, gaat er wel tussen half 8 en 8 uur in en slaapt dan niet voor kwart voor 9, al is dit de laatste dagen zo mss door de kerst en nieuwjaar en dan de vrije dagen erom heen dat we heerlijk hebben uitegslapen... wil het mss ook wel straks gaan afbouwen maar hoe hou je ze dna bezig als ze kribbig beginnen te worden? Wijnand komt meestal pas om 6 uur thusi dus dan eten we dan pas....op de dgn dta ik werk heeft hij al gegeten bij de oma's... dus hoe lossen jullie dat op?
Janette: Koen slaapt sinds een ruime maand niet meer 's middags. Eerst was het elke dag slapen, daarna een paar keer per week en soms de hele dag wakker. Ik merkte dat zijn middagslaapje teveel werd omdat hij 's avonds dan pas rond 20 uur naar bed ging en dan vaak minstens tot 21 uur of zo nog ging spelen/kletsen in bed of eruit komen met een smoesje (drinken, vieze neus, kussen ligt niet goed, enz). Nu slaapt hij dus niet meer smiddags en slaapt 's nachts vrij strict 12 uren. In het begin was het vooral dat de dag zo tegen etenstijd erg lang voor hem werd. Dat uitte zich dan dat hij niet meer goed wilde eten en zo. Maar dat kwam ook niet altijd voor. Nu slaapt hij dus al een aantal weken niet meer smiddags en ik merk dat er zeker vooruitgang in zit en dat hij de hele dag wakker zijn nu beter aan kan. Koen gaat nu meestal rond 19 uur naar bed en is dan 's ochtends tussen 7 en 7.30 wakker. Succes met proberen!
Dank je Otje, wat jij beschrijf klinkt erg zoals Teun alleen kan hij zijn bed nog niet uitkomen, ligt nog in zijn ledikant, maar wel met mama of papa met 10 minuutjes komen enzo.... wat deed jij dan op de middagen als hij tegen de avond erg moe werd hoe hielt jij hem wakker of bezig?
Het lastige is dat Koen vaak net vervelend wordt op het moment dat ik ga koken. Niet echt handig dus. Ik moet je bekennen dat ik hem dan even voor de tv zet. Dan kan hij even uitrusten. Als we gaan eten gaat de tv uit. Na het eten speelt hij dan nog even en dan naar bed. Gaat prima zo.
we gaan het eens uitproberen denk dat het wel na de vakantie word, want dna is het toch zwemmen en zo dus dta is ook vermoeiend al heeft hij nu wel nog dat hij rond een uurtje of 1 slaperig word en op de bank gaat liggen en als ik hem dan daar laat valt hij in slaap... mss eind april als we naar Turkije gaan, kan hij lekker blijven spelen op het strand en zwembad...hoeven we het niet te onderbreken....