stoere foto's saskia! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 677#925677 ik kwam een leuke topic over babynamen 2006 tegen eve en ik staan er al bij. misschien voor jullie ook leuk!
Thijmen staat er nu ook bij, moet zo babyzwemmen bbllluuuhhh echt geen zin. Ben echt gebroken, klote nacht gehad helaas. Maar ik zal wel moeten, volgende week babyafzwemmen dus.
Dank zover voor jullie adviezen! Dat sterkt me enorm in de beslissing die ik moet gaan nemen. @Debbie: hier ook een slechte nacht. Fynn en ik zijn nog steeds snotverkouden en hebben alletwee slecht geslapen. Niet fijn dus Moet zo naar het cb voor de 3e prikjes maar ga denk ik vragen of ik ze kan uitstellen tot Fynn wat minder verkouden is. Wat zouden jullie doen? @Lies: ik zag je vraag over de knuffel/lapje van Thijs. Fynn doet dat ook en ik had dus dezelfde vraag @Saskia: weet je zeker dat dat Orlando is op die 1e foto? Volgens mij heb je gewoon een mooi jongetje uit een catalogus geknipt Echt een fotomodel!
[quote="eve" @Saskia: weet je zeker dat dat Orlando is op die 1e foto? Volgens mij heb je gewoon een mooi jongetje uit een catalogus geknipt Echt een fotomodel![/quote] hihi, ja eigenlijk heb ik dit idd gedaan ja , vond hem er zo leuk uitzien hihi oh ja vwb de verkoudheid; orlando was de laatste enting ook verkouden maar mocht gewoon, en is goed gegaan. saar veel succes met je laatste jaartje en met het nfp . otje veel succes de volgende ronde zo ga weer werken gr saskia
goh vales ben benieuwd, en wat zal het een klein kindje zijn ja. saar ik kan me best voorstellen dat het je zwaar valt maar je mag hier gerust zeuren hoor. en overigens, ik vind het geen zeuren. eve ik heb er nog eens over nagedacht, en zoals hier al eerder geopperd werd, is het mischien best een goed idee om even een tijdje minder contact te hebben. fynn is nog best wel klein en dan kan jij even aan je zelf denken. mischien dat hij het niet leuk vind, maar ik vind dat dat niet jou probleem is. ik vind dat je al lang genoeg hebt gedaan wat hij "leuk" vind. maar het blijft natuurlijk wel heel moeilijk, want je hebt toch een gevoel dat niet zomaar uit te schakelen is. sterkte ik heb daarstraks saf zijn nagels geknipt. ze waren een beetje lang, en hij had een nare krab boven zijn oog. wel lastig om te knippen hoor. mijn dochter komt thuis, die moet steraks naar schoolkorfbal toernooi. de auto is stuk dus gelukkgi kan ze meerijden met iemand maar moet haar straks wel lopend ophalen.
zo, hier ben ik ook weer even. Dain ligt lekker te slapen, dus ik heb even een moment voor het forum! Vales, gefeliciteerd met je nichtje! Eve, ik begrijp dat je Fynns vader minder (tot niet) meer wil zien. Als je hem blijft zien wordt je gevoel waarschijnlijk niet minder en kun je er misschien geen punt achter zetten. Wel lastig inderdaad, want je wil Fynn ook een vader gunnen. Moeilijk hoor, sterkte! Hebben jullie trouwens al kinderbijslag gehad? die zouden we deze maand toch moeten krijgen?
Molly: Ik had de kinderbijslag 2 april al binnen. Als je hem nu nog niet hebt zou ik even gaan bellen. Eve: Kan me goed voorstellen dat je even afstand wil nemen. en idd wat Noura zegt: Fynn is nu nog klein en weet het nog niet zo. Denk aan jezelf! Saskia: Fijn dat het goed gaat met Orlando na de operatie. Ben vanmorgen even naar het centrum geweest en bij Zeeman echt hele leuke t-shirts gekocht voor Koen voor de zomer. Goedkoop en heel leuk. En omdat Koen veel spuugt en zevert zijn die shirtjes snel weer vies dus is wel handig als ik er een aantal heb. Voor mezelf ook nog 2 broeken en 2 shirts gekocht en was op zoek naar nieuwe schoenen maar helaas niet geslaagd... Vrijdagavond gaan we naar Prenatal grote inkopen doen. Hihihi. Gr Otje
nagels knippen! dat vind ik ook zo lastig! maar Nick had zich helemaal ondergekrabt vorige week. Maar ik heb wel drie keer opnieuw geknipt voordat de scherpe randjes een beetje weg waren. en het ergste is: ze groeien gewoon door, dus je kunt zo weer aan de gang... Debbie als babyzwemmen een moeten wordt zou ik het niet doen hoor! ik ben vanmorgen wel weer geweest en ik vind het echt een uitje, als is het wel vermoeiend... ik twijfelde vanochtend wel, Nick is nog steeds wat verkouden en ik zelf heel erg weer, maar ik vind dat zwemmen zo leuk... Ik heb overigens met zo'n zuigertje snot uit Nick's neus proberen te halen zodat hij wat vrijer kan ademen, maar dat is een gedoe zeg! werkt overigens wel.... Saar op het nu werk of stage is, verdelen tussen zorg en werk is gewoon vermoeiend en dat mag best gezegd worden, ook door jou! Eve: beslissing lijkt me zwaar voor je, maar kan me voorstellen dat je even voor je eigen gevoel kiest. Eigenlijk blijft de vader van Fynn zo een beetje van twee walletjes eten en voor jou wordt het er zo niet makkelijker op. En Fynn heeft meer aan een moeder die zich lekker in haar vel voelt en die er dagelijks is, als aan een vader die de gevoelens van mama elke keer op zijn kop zet en dan weer verdwijnt! Saskia: je hebt echt een lief ventje! zijn je mannen al weer verder opgeknapt? zo ik ga vandaag en morgen eens voorbereidingen treffen voor de vakantie....heb er zo'n zin in en hoop dat het weer goed blijft. Karin
Dit zijn de shirtjes die ik voor Koen heb gekocht... was voor 3 shirtjes net iets meer dan 7 euro kwijt. Geen geld toch? PS Voor meisjes hebben ze ook leuke!
goh otje die bovenste heb ik ook maar dan met oranje,en een oranje shorts eronder. verder ook nog een leuke polo gekocht. saskia was vergeten te zeggen hoe leuk de foto van orlando is, en wat een lekker mannetje is het ook. nou we weten wat de auto mankeert. het is gelukkig de uitlaat maar. katalysator ofzo, waardoor er geen druk is. kost weer een euro of 400 maar ja, kan me niet zo veel schelen, er zijn ergere dingen in het leven. nu hopen dat die gauw klaar is. en we kunnen de uitlaat bij familie bestellen dus dat kost iets minder. kinderbijslag staat altijd begin van de maand op de rekening. als je het nog niet hebt moet je er even achteraan. ik had een tijd terug ook een overzicht gekregen van wat we nu krijgen. heb je dat wel gehad?
Sorry ik kom inbreken. Noura meid heel veel sterkte en inchalla komt het goed. Je kan mij altijd pb sturen als je erover wilt praten. Geloof me.. praten lucht op. Vreselijke ziekte! Hou je ons op de hoogte?
Ben bij het cb geweest en ze hebben de prikjes niet gegeven. Fynn had nml 37,6 en dat vonden ze te hoog. Ze adviseerden me zelfs om even langs de huisarts te gaan. In 1e instantie vond ik dat een beetje onzin aangezien ie gewoon levendig was en goed dronk. Maar vanmiddag had ie ineens 38,9! Ga dus straks langs de huisarts. Gelukkig drinkt hij wel goed. Maar is toch wel heel rustig en slaapt veel. En zo ken ik em niet Hij was wel weer goed gegroeid en weegt nu 7130 gram en is 67 cm. Mag als ik wil bijvoeding gaan geven. Vreemd genoeg moet ik dan wel op 5 flessen blijven. Vind dat zelf een beetje raar. Maar ja, ik was toch nog niet van plan om bijvoeding te geven dus we laten het voorlopig nog zoals het nu gaat. @Saar: stage of werk is gewoon alletwee zwaar hoor. Zelfs als je niet werkt mag je klagen dat je het zwaar vindt! Vind dat NFP wel een beetje wazig klinken hoor Zou mij te ingewikkeld zijn. Maar vind het heel goed dat je dat gaat proberen! En wat heb je dat leuk omschreven van die doos Echt heel lief van je en ben blij met je woorden! @Noura: wat fijn dat je nog even met me meedenkt. Je advies klinkt ook weer heel goed. Je slaat de spijker op z'n kop. Het is best wel goed voor me om af en toe met de harde waarheid geconfronteerd te worden. Ik knip Fynn z'n nagels niet want daar is geen beginnen aan. Ik bijt ze af net nadat ie de fles heeft gehad. Dan is ie nml lekker rustig. Klinkt misschien gek dat afbijten maar het werkt goed. @Molly: jij ook bedankt voor je advies. Word er helemaal verlegen van dat iedereen zo met me meedenkt Heb overigens de kinderbijslag ook al binnen. @Karin: Oeps, weer iemand die de spijker op z'n kop slaat: hij eet idd van 2 walletjes. En zet alles op z'n kop wat ook niet echt goed is voor Fynn. Enne...met dat zuigertje kan ik echt niet overweg. Krijg er niks uit Maar misschien komt dat wel omdat het snot te diep zit ofzo. Nou, dames, het lijkt me duidelijk wat ik moet gaan doen. Ben alleen niet iemand die in 1 keer de knoop kan doorhakken. Ga het dus stapje voor stapje doen. En begin met geen contact meer zoeken via sms. Als hij mij smst zal ik wel antwoorden maar van mijn kant is het even klaar. En zo ga ik dan stapje voor stapje afstand nemen. Wish me luck
hanan, hartstikke bedankt! ik had je al gesproken maar dit soort berichtjes doen me heel goed. eve beterschap met fynn! het is niets als je kindje ziek is. en wat betrefd het advies, het is zo moeilijk om iemand te zeggen of aan te raden wat te doen, want je moet het zelf doen. en in dit geval vind ik dat je aan jezelf moet denken
eve, beterschap met fynn, Hij is wel super gegroeid zeg En je moet het op jou manier doen zoals jou het beste lijkt, ik ben het met de andere dames eens hoor! kies vor je zelf zodat je staks weer een eigenleven kan opbouwen evt. met een leuke man maar als de vader van fynn aan je blijft trekken kan je niet verder. ik moet morgen naar het cb en prikje ik ben benieuwd. Ik heb al 2 dagen niet gekolft goed he! kailynn sit op 150 ml na helemaal op de bv. ik geef de laatste voeding nu ook bv met fv er achter aan en het gaat super!
hi hi, molly; hier ook al kinderbijslag gehad hoor, zou ff kontakt op gaan nemen otje; leuke shirtjes zeg, karin; orlando is zo goed als de oude, en mijn grote mannetje( ) heeft nog wel last maar gaat beter, thnx voor je medeleven. wanneer ga je op vakantie? heb ik denk ik gemist, noura; balen van de kosten, maar is zeker waar er zijn ergere dingen, daar kan geen geld tegenop. eve; wat is fynn goed gegroeid zeg, enne sterkte. slingding; goed joh, echt knap van je. gr saskia