December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    setje; ohhh gefeliciteerd joh wat leuk 8wkn al, wanneer krijg je de echo?
    echt onwijs fijn voor je hoor

    gr saskia
     
  2. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Dank jullie wel :D

    Ik ben vandaag 6wkn en 2dgn. En heb 27 januari de eerste echo. Ik voel met tot nog toe goed, wel wat sneller moe...

    groetjes Lisette
     
  3. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Yes!!! Wat een supergoed nieuws! Gefeliciteerd!!!!


     
  4. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wow Setje; wat een goed bericht dat je weer zwanger bent. Kan me voorstellen dat de afgelopen dagen de stress dan weer opliep....maar hopelijk blijft de pijn nu weg en heb je over 2 weken een prachtige echo!

    Duckie: naar nieuws van je poetshulp. brrr....

    Otje: wat naar die zorgen over Sara. Zo irritant dat ruzies op school dan op zo'n manier uit het verband getrokken worden en dan op internet ook nog een heel leven gaan leiden. Bah. Hopelijk is het nu echt weer uit de lucht.

    Hier vandaag met de mannen naar het CB geweest. Nick heeft zich na aanvankelijke tegenstribbeling keurig gedragen en is gewogen, gemeten en door de ogentest gekomen. Hij is nu 94 cm, 15,2 kilo, ook voor een 3 jarige dus iets kleiner dan gemiddeld. Ons Chrisje is 76 cm en 9,5 kilo, en dat is dus nog steeds zeer klein/licht etc. Leuke was dan wel dat hij de arts effe zijn taligheid demonstreerde door een boekje te lezen en ze zwaar verbaasd was dat hij het woord tractor al kende!
     
  5. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

    setje; ohh oops was iets te voorbarig met 8 wkn maar dat ben je dan wanneer je de echo krijgt:D vind het echt super leuk voor je iig

    duikster; nou fijn toch dat hij door de ogenkeuring is gekomen, ik vind zijn lengte en gewicht heel netjes hoor. en ja he chris is ook wel echt chrisje dan he?! maar zijn hersentjes blijven niet achter iig:)(alsof zijn lichaam dit wel doet:p;))

    hier een vergadering gehad bij mijn schoonouders, die is vooralsnog gelukkig redelijk positief verlopen vond ik, heb iig de punten aan kunnen geven wat naar mijn insziens erg belangrijk was en daar word ook iets mee gedaan(errug belangrijk:D)

    ga nog ff zitten en dan naar bed

    gr saskia
     
  6. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje en Sara: Gisterochtend deed zp het niet...en 's avonds was ik te moe...maar bij deze...

    GEFELICITEERD!!!!!
     
  7. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Sara, alsnog van harte gefeliciteerd met je 12de verjaardag! (ik weet niet of je het vandaag of morgen viert, maar iig een hele fijne dag gewenst!!!)
     
  8. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Sara gefeliciteerd met je verjaardag!
    (gisteren in de ochtend lukte he niet om je te feliciteren hier.)
     
  9. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    sara; gefeliciteerd met je 12e verjaardag hoor

    zo wij zijn vanochtend gaan kijken bij mijn nichtje met volleybal, ze is echt goed vind ik, leuk om naar te kijken iig
    daarna naar de stad geweest om een kadootje te kopen voor dylan(neefje, kindje van mijn jongere zusje) die is afgelopen woensdag 1 geworden.
    enne hij dacht laat ik voordat ik 1 word toch maar alvast gaan lopen:D hij loopt dus ook al!!

    morgenochtend maak ik een brownie-noten/caramel taart voor mijn zusje, er komen wss in de 70 a 80 man :$:$ ze had zich een beetje misrekend met de uitnodigingen:) dan maar wat extra's maken zeg maar;). we zullen het meemaken he......(denk dat ze zich al in hun nieuwe huis waande;))

    verder gaat het nog steeds niet goed met rhana(de hond van mijn ouders) ze is helemaal kaalgeschoren ziet er niet uit hoor(normaliter is het een fluffie achtig beertje. maar ze heeft echt een flink korstende huid echt zooo zielig. hoop dat het goed gaat komen.....

    valerius heeft nu inmiddels al zijn voor tandjes hoektanden en 2 kiezen. maw de laatste maand heeft hij 6 hoektanden/kiezen erbij!!! en er zitten nog 2 kiezen te irriteren maar weet niet of dat deze gelijk doorkomen

    orlando is weer flink in de leergierige fase, wil echt alles weten hoe het zit en waarom.
    ook weer erg leuke uitspraken heeft hij, van die doordachte;
    zo waren we vanochtend onderweg in de auto naar de stad, en gaf ik aan orlando aan; kijk daar fiets ook een meisje zonder zijwieltjes(hij was s'ochtends naar de volleybal gaan fietsen nml). dat is ook knap. dus hij erop; jaaa dat meisje is ook groot he mama net als ik? dus ik hierop jaa dat klopt maar dit meisje is zelfs al iets ouder dan jij hoor, jij bent nog iets jonger (zij was denk ik 6 of 7). toen gaf ik aan dat sommige kindjes dus wél op een fietsje zonder zijwieltjes kunnen fietsen en andere niet. maar volwassen mensen zowieso. waarop hij antwoorde; mama ik ben een sommig kindje he?:):)

    verder met mij op zich alles ok behalve soms mijn rug, dinsdag ga ik ff langs de ha(heb al 3 a 4 maanden last) denk wel dat ik verschillende oorzaken kan opnoemen maar toch

    gr saskia

     
  10. wies

    wies Lid

    30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Hoi meiden,

    hier ben ik weer eens. Ik ben nog steeds zo moe dat ik weinig fut heb om hier iets te typen. Ik heb de readers van de opleiding nu opengeslagen naast me liggen, maar wil graag even reageren, er is zo veel gebeurd hier.

    Saar: wat een vervelend bericht. Fijn datje snel geholpen kunt worden. Je hebt al zo'n heftige tijd achter de rug, net nu je eindelijk weer een beetje door kunt gaan met alles, krijg je zo iets te horen. Sterkte.

    Setje: gefeliciteerd joh! echt goed. Kan me wel voorstellen dat het wel heel spannend is. Als je de datum voorbij bent dat het de vorige keer mis ging heb je alweer een hobbel genomen. Dat was ergens in week 6 toch?

    Bianca: wat een rot bericht, zeg. Wat ik me meteen afvroeg, is het niet te veel voor Lynn, en een KDV en een peuterspeelzaal. Als ze van zichzelf misschien wat verlegen is, is het voor haar veel veiliger om maar op een plek te zitten. Als het dan niet echt nodig de PSZ, waarom zou je het dan doen?

    Otje: wat een goed advies voor Sara! Doet ze over een paar weken ook mee met de Cito-toets?

    Cynthia: wat een vervelend verhaal zeg. En nare berichten over je werk weer. Sterkte.
    Lukt het nog wel om deze week aan de nieuwe baby te werken?? het is 'klustijd" zie ik....

    Ik was gisteren bij de internist (ik verwachtte een man van rond de 50, het bleek een vrouwelijke arts van mijn leeftijd te zijn..). Zij was erg verbaasd dat ze me een maand hadden laten wachten wachten op de uitlslagen van mijn bloed. Zij wist het binnen 2 uur!!! Ik was echt een beetje pissig. Stel dat de waardes helemaal niet goed geweest waren, hdan was ik er een maand mee doorgelopen.
    Gelukig bleek het nu nog beter te zijn dan de vorige keer. Geen paniek dus. 10 februari moet ik weer prikken.
    Ik baal wel dat ik me zo moe voel de hele tijd.
    Vanaf volgende week gaat Thijs wel een extra dag naar het KDV. Dan kan ik me die dag op mijn studie richten en ook aan de rapporten werken. Daar gaat de komende periode ook veel werk in zitten.

    Met Thijs' zindelijkheid gaat het goed. Overdag is hij droog (al zegt hij soms net iets te laat dat hij moet en heeft hij een nat plekje in zijn onderbroek). 's nachts heeft hij nog een luier aan, maar die is de laatste weken ook steeds droog.

    We hebben nu sinds eergisteren een tijdsklok bij zijn nachtlampje. Om 7 uur 's ochtends gaat het lampje uit en mag hij me roepen. Gisterenmorgen heb ik wel gelachen, hoorde ik hem rond kwart voor 7 steeds zeggen "lampje, ga nu ui-uit".
     
  11. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    #33631 slingding, 16 jan 2010
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
    Wies: weet iedereen nu al een beetje dat je zwanger bent?
    en je klas? wat vond die er van?
    komt je bevalling een beetje gunstig uit met de zomer vakantie?
    studeerse...

    enne volgens mijn ovulatietesten is mijn eisprong al geweest en hebben we het druk gehad....:)

    (ik heb gelijk mijn banner maar eens aangepast en heb ik het gemiddelde van alle cyclussen maar gepakt 26 ipv 28 dagen)
     
  12. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Slingding, ik hoop dat het deze keer positief resultaat geeft!!

    groetjes Lisette
     
  13. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik hoop het ook!
    dan zou ik mooi de rij sluiten van ons 3 en zijn we allemaal tegelijk zwanger....
     
  14. wies

    wies Lid

    30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Cynthia: intussen weet iedereen het. Mijn klas vond het erg leuk, maar was de hele dag volkomen hyper! De ouders reageerden gelukkig ook positief. Er werd nogal wat gemopperd door de ouders omdat er in de twee jaar dat ik deze klas heb veel is gerommeld met mijn duo-partner (dit is de derde in twee jaar, plus nog een periode met een hoop invallers). Ik was bang dat ze negatief zouden reageren omdat ik nu uiteidelijk ook met zwangerschapsverlog ga. Ze zullen het misschien wel denken, maar ik heb er nog niemand over gehoord.
    Ik beval midden in de zomervakantie. Als ik het goed begrijp krijg ik daar drie compensatie-weken voor terug.

    Lies
     
  15. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat is gunstig, kan je lekker lang met zwangerschaps verlof.
    Leuk dat de kinderen zo reageren, kinderen zijn altijd wel heel puur...
     
  16. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    wat is het rustig hier zeg!!! had het al een tijdje ene keer 1 bladzijde andere keer een boel maar nu gwoon paar dgn niet'bijna niet !!!

    gezellig;)

    wies lijkt me zwaar hoor en opleiding werken zwanger zijn en huishouden runnen, petje af. fijn dat de waardes goed/beter waren dan de vorige keer hoor kan me goed voorstellen dat je pissig was zeg

    slingding; mijn duimen draaien miljoenen overuren voor je dat jij deze keer ook een goede test hebt;)

    hier gaat het goed met zindelijkheid, ook hier nu met broekjes aan:D hoop dat hij dit leuk blijft vinden dit keer

    gr saskia
     
  17. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb weinig te melden...
    ik ga vanavond de nacht weer in waar ik erg tegen op zie, maar ja de mensen hebben er niet voor gekozen denk ik maar ze kunnen er niks aan doen dat ze in verpleeghuis terecht komen....

    saar: weet je al wat meer?
     
  18. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    slingding; ja snap ik hoor maargoed valt me gwoon op:D(hadden we ook ff over gehad verder;)) oh ja de verkleiner heb ik hier nog!!! krijg je ook nog

    gr saskia
     
  19. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Het is hier idd héél rustig, wat jammer :).

    Slingding, succes en sterkte. Echt balen dat je zo met tegenzin naar je werk gaat.

    Wies, heerlijk zeg, lekker lang vakantie :D

    Marcel heeft alle afleveringen van medisch centrum west op dvd, die zijn we al een paar avonden aan het kijken. Best grappig, kan me nog herinneren dat ik daar op vrijdag avond echt voor ging zitten met mn broer en moeder. Mijn vader ging altijd badmintonnen, en van mams mochten we dan kijken. Ik was nog best jong toen. :D

    Met iedereen verder alles goed?

    groetjes Lisette
     
  20. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    melliemel: heb je dan met je schoonouders omtrent je werk gesproken? fijn dat Orlando de zindelijkheid ook weer heeft opgepikt. Hier roept Chris al de hele dag poep en pot, maar er op zitten is toch nog een brug te ver, nou ja...blijven zitten dan.... Hij ziet het nu wel heel veel, ook bij de gastouder, dus dat is wel grappig.

    Wies: wat grappig die uitspraak van Thijs rond het nachtlampje! Fijn dat iedereen nu weer weet dat je zwanger bent.

    Setje: ik kan me de vrijdagavonden ook nog wel goed herinneren ja, dat je echt voor MCW ging zitten. maar weet niet of ik er nu nog echt leuk naar zou kunnen kijken.

    brr. Nick en Chris hebben mij aangestoken en ik snotter nu ook alles bij elkaar. Dat is niet grappig....
     

Deel Deze Pagina