December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    mcw, ik keek er ook graag naar en later deden ze het nog eens herhalen op zondag dacht ik.

    karin: beterschap met je snot.

    hier even gauw een berichtje vanaf mijn werk, zit even aan een bakkie koffie maar moet tussen de bellen door nog wel het eea doen.
     
  2. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Setje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

    Wat ontzettend fijn dat je niet lang hebt hoeven wachten op een nieuwe zwangerschap. Dus toen wij vroegen hoe het met je ging en dat je er zo rustig onder was, wist jij al dat je weer opnieuw zwanger was?! ;)

    Wies, fijn dat de waardes beter waren nu. Vervelend dat je steeds zo moe bent.
    Inderdaad wel erg raar dat ze je zo lang hebben laten wachten op de uitslagen terwijl ze ze zelf al meteen had.
    Ook fijn dat de ouders van je klas zo positief hebben gereageerd. Als ze tevreden over je zijn en weten dat je je werk serieus neemt, kunnen ze misschien ook meer van je hebben.

    Saar, wat een ontzettend naar nieuws voor jou. Een dikke knuffel van mij.

    @ zindelijkheid 's nachts, Jikke is overdag droog. 's Nachts draagt ze nog een luier. Deze is de ene keer kurkdroog en de andere keer goed nat. Ze wilde één keer écht geen luier aan, maar toen was ze een paar uur later goed nat. Nu weer gewoon een luier aan. Ik doe daar verder nog niets mee.

    Otje, wauw wat een mooi advies voor Sara!
    Echt héél vervelend, zo'n hoog oplopende ruzie.
    En koen zit dus al op de grote school. Ik vind dat wel goed klinken, zo'n drempelgroep.

    Bianca, gefeliciteerd met je verlenging. Een betje uitdaging is ook wel fijn.
    Hoe gaat het met de kinderen?
    Heftig om zo tussen neus en lippen door te horen dat ze je kind niet sociaalvaardig vinden. Getuigt ook niet echt van sociale vaardigheid hé, om dat zó te brengen :(. Ik ben het wel met Lola eens dat het fijn is dat ze aan de bel trekken als ze dit idee hebben. Maar ik vind wel dat er voorzichtig omgegaan moet worden met het trekken van conclusies en dat zowel kind áls de ouders daarin de juiste begeleiding moeten krijgen.

    Slingding, ik kan me heel goed voorstellen dat werken op deze manier niet leuk is. Sterker nog, ik ken het van de tijd dat ik zelf nog in de zorg werkte. Je kiest niet voor dit beroep om mensen aan hun lot over te laten of zorg af te raffelen.

    Janette, Teun heeft inmiddels een flinke treinbaan bij elkaar verzameld.

    Duckie, hoe is het nu met Mila?

    Melliemel, oei rugklachten :(. Ik weet er alles van hoe vervelend dit kan zijn.
    "Ik ben een sommig kindje" hihi :D

    MW keek ik ook altijd naar. Als ik de tune hoor krijg ik meteen last van jeugdsentiment :).
     
  3. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

    setje;mcw keek ik idd met mijn zus ook naar hoor haha lachu dat je dat op dvd nu hebt

    duikster; ja we hadden een vergadering afgelopen vrijdag was wel weer even goed zeg maar, had er 1 eerder afgesproken maar die was geannulleerd, nu dus wel
    goed hoor van chris dat hij dit ook al zelf aangeeft is een begin he

    noralien; ja heel irri,

    ben vanochtend naar de ha geweest en hoogstwss ligt het bij mij aan 'mijn hypermobiele'lichaam moet dus verplicht blijven sporten mijn hele leven en heb cesar therapie voorgeschreven gekregen. van de hypermobiliteit wist ik eigenlijk al en sporten had ik zelf ook aan gedacht maar is toch ff fijn te horen dat het niks anders heftigs is zeg maar

    morgen naar cb

    gr saskia
     
  4. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoihoi,

    Even een ego berichtje, ik heb weer te vroeg gejuicht... Gister ochtend een heel klein beetje bloedverlies, maar te verwaarlozen, rest van de dag niks meer. Maar helaas gister avond laat barste het in alle hevigheid weer los :x. Morgen om 1 uur naar de verloskundige voor een echo, het zal helaas wel weer een teleurstelling zijn. Ik begrijp het niet....twee keer achter elkaar!!

    Noralien, nee toen wist ik het zelf nog niet.

    groetjes Lisette
     
  5. Duckie

    Duckie Fanatiek lid

    1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ah Setje nee, wat lees ik nu :x:x, dat is echt rotnieuws. Ik hoop dat het meevalt allemaal bij de verloskundige, maar je krijgt vanaf hier een hele dikke knuffel.

    Ik zit op m'n werk, maar kom snel weer even langs, het forum schiet er even bij in op het moment.
     
  6. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    he nee setje:( oh ik hoop zooo dat de echo toch ok nieuws geeft
    vanaf hier een virtuele knuffel hoor getver wat zal je balen zeg, hier iig voor jouw zeg bah bah

    gr saskia
     
  7. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    o nee, setje wat een rot bericht lees ik van je.
    Hopelijk heeft morgen de vk goed nieuws.
     
  8. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Setje :( Wordt helemaal naar van je berichtje, laat staan hoe jij jezelf nu moet voelen. Sterkte meis!!!!
     
  9. wies

    wies Lid

    30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Setje: wat een rot-bericht zeg....
    Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Veel sterkte.

    Lies.
     
  10. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Setje, nee, toch niet weer...Heb echt met je te doen. Dikke knuffel voor jou!

    Verder weinig tijd om te forummen...Gijs is alweer ziek, oorontsteking. Gelukkig heeft ' ie nu antibiotica gekregen.
     
  11. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    bianca; beterschap voor je ventje hoor

    gr saskia
     
  12. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    bianca: beterschap voor Gijs.

    Ik ga weer werken......
     
  13. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Setje, Ik denk aan je!!! x



     
  14. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben ik ook weer es...:)

    Laatste tijd erg moe (what else is new ;)). Gaat inmiddels wel weer de goede kant op maar het forum schiet er bij in...

    Gisteren zouden we naar de Winterefteling gaan. Maar ik zag dat helemaal niet zitten omdat ik me zo gammel voelde. Bovendien moest Fynn's papa op tijd weer terug zijn (en dan is het best wel een eind rijden). We zijn toen naar Schiphol gereden en daar wat rondgelopen, gegeten en vliegtuigen gekeken.

    Gisteravond presentatie op m'n werk (plannen voor komend jaar etc). We moeten vanaf nu tot 1 maart een knalroze (onze huiskleur) polo aan ter promotie van onze website. Op de voorkant staat: Ik ben nu ook online(3x raden wat quasi grappige mannen daarop gaan zeggen;)) En op de achterkant logo en adres. Voordeel is wel dat we nu een spijkerbroek aan mogen (ipv de verplichte rok).

    Vanmorgen naar het cb geweest. Fynn is nu 104 cm en weegt 19 kilo...een 4-jarige dus :D Ogentest had hij geen zin in: Ik vind dit geen leuk spelletje! :) Maar ik had echt geen zin om nog een keer terug te komen en heb dus alle trucs uit de kast gehaald. Wat uiteindelijk werkte was om z'n knuffel ook mee te laten doen. En zo is hij dan toch geslaagd!

    Aangezien ik vanmorgen toch een uur vrij moest nemen voor het cb heb ik maar meteen de hele dag vrij genomen. Fynn is nu op het kdv en duik zo even lekker m'n bed in!
     
  15. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Setje: :( wat naar dat je weer bent gaan bloeden.

    Beterschap voor Gijs Bianca.

    Eve: wow dan is Fynn gewoon 10 cm groter dan Nick! fijn dat het in elk geval gelukt is met de ogentest. rust maar lekker uit!

    Hier de afgelopen dagen flink lopen snotten en dat is echt nog niet over. bah. Vanmiddag moet ik naar de tandarts om een gaatje te laten vullen. Ook al erg veel zin in....en vanavond ga ik dan uit eten om het zw. verlof van mijn vriendin in te luiden. Ik ga haar wel missen op het werk....
    Vanmorgen heeft Nick een voorleesontbijt gehad op de PSZ. Hij vond het erg leuk. Was vanmorgen even het dorp in gelopen en zag het bewuste boekje wat voorgelezen werd voor 5 euro bij Bruna liggen in het klein. Dacht neem het mee. Thuis zag hij het liggen en begon echt superenthousiast te vertellen. Zo leuk!
    In de gauwigheid vanmorgen ook nog een stel nieuwe laarzen gescoord voor de helft van de prijs! Zowaar pasten ze om mijn formaat kuiten! ben er happy mee.
     
  16. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal,

    Hier helaas weer slecht nieuws, de echo was niet goed. We hebben gewoon dikke pech aldus de vk... We gaan voorlopig maar onze gedachten op iets anders verzetten, en zien wel of en wanneer we er weer aan toe zijn.

    Eve, hopelijk heb je even lekker van de rust kunnen genieten!

    Bianca, beterschap voor Gijs!

    Duikster, bah gesnotter is ook echt om gek van te worden ja... Veel plezier met je etentje vanavond!

    Ik hou het kort als jullie het niet erg vinden, mijn hoofd staat er gewoon even niet naar.

    groetjes Lisette
     
  17. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Setje, voor jou een hele dikke knuffel!!

    Bekijk bijlage 44915

    Ik vind het zó sneu voor je! En ik kan me heel goed voorstellen dat het je onzeker maakt dat het nu de 2e achter elkaar is.
    Mij is ook verteld dat dat gewoon nog toeval kan zijn. Maar ik werd er ook wel onzeker van hoor.
    Ik heb het twee keer meegemaakt (2x twee keer achter elkaar), maar heb nu 2 prachtige meiden rondlopen.
    Je komt sterk op me over en ik hoop voor je dat het je lukt het een beetje los te laten zoals je zelf beschrijft. Dat we snel weer goed nieuws mogen horen met een prachtig broertje of zusje voor Jayden als eindreslutaat.
     
  18. wies

    wies Lid

    30 jan 2006
    69
    0
    0
    lerares
    amsterdam
    Setje,

    wat verdrietig. Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit nu. Sterkte.

    Lies
     
  19. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    och setje wat vind ik dit een naar bericht om te lezen had het jullie zo gegunt bah bah, ik wens je vanaf hier heel veel sterkte voor de komende tijd en hoop dat jullie ondanks dit alles toch in 2010 een voorspoedige zwangerschap tegemoet mogen gaan hoor,

    eve; jee wat een grote kerel is het ook he?!:D
    vliegveld is toch ook erg interessant denk ik voor fynn?! leuk hoor enne jij bent denk ik voorlopig helemaal blij met je outfit:D

    duikster; heerlijk om te horen hoe ze zo genieten van een boekje, beterschap voor jouw hoor

    hier vandaag ook naar het cb geweest ook wat technisch inzicht testjes en ogentest gedaan en orlando had een super technisch inzicht volgens cb en ogentest kwam hij ook goed door, hij is nu 96 cm en weegt 13,2 kilo. over het losfietsen was ze ook super verbaasd
    valerius heeft nu dit keer prikjes gehad(bmr en meninchococken)hij gaf werkelijk geen kik!!!! de bikkel, hij is ook supersnel qua ontwikkeling volgens cb(ivm lopen en woordenschat en motoriek)
    hij weegt nu 9910gr en is 76cm lang. weer goedgekeurd voor een tijdje:)

    gr saskia
     
  20. slingding

    slingding VIP lid

    9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    setje wat lees ik een ontzettend treurig bericht!
    Ik wens jullie heel veel sterkte!
     

Deel Deze Pagina