@Otje die oranje shirt heb ik ook en er hoort ook een broek bij en die heb ik ook Ik ga straks naar me zus toe ik zal nu even snel een foto plaatsen.
Vales: Wat lief! En echt klein zeg. Gaat alles goed met je zus en met Elize? Ik heb net iets gedaan wat ik al veeeeel eerder had moeten doen.... babyfoto's van Koen in het album geplakt! Pfff... veel werk zeg. Hebben jullie dat allemaal al gedaan? Groetjes Otje
effe over 9 juni de meeting: Het is voor mij handig als ik uiterlijk 30 mei weet wie/hoeveel mensen er komen, want dan kan ik 31 mei broodjes bestellen bij het Stoepke op de markt en deze dan 7 juni ophalen Wat mij betreft houd ik open huis van ca. 11.00 tot 16.00 uur. Als mensen later binnen willen vallen of eerder weggaan, maakt mij allemaal niets uit. Alleen de mensen die met OV komen is misschien wel handig als die op ongeveer zelfde tijd aankomen en vertrekken, gezien: Dongen is wat OV betreft iets lastiger. Je kunt met de trein en dan vanaf Tilburg met de bus, lijn 127. Vanaf Breda kan ook, maar dan zit je errug lang in de bus, geen aanrader. Andere optie is met trein naar Gilze Rijen en daar ophalen met autos. Echter mijn man heeft die dag dienst en kan dus niet rijden. Ikzelf eventueel wel, maar denk dat we even moeten inventariseren hoeveel er met OV komen en of die eventueel laatste stukje naar Dongen met anderen mee kunnen rijden. Dan is t wel handig als zij wandelwagen/onderstel met maxi cosi bij zich hebben. Evt. heb ik 2 maxi cosis om mensen op te halen. Ik kan ook alleen maar weg als er iemand is die bij Nick kan blijven, want mijn man kan dus elk moment opgeroepen worden .Hij is in principe die dag wel gewoon thuis. Ik kan ook twee a drie campingbedjes regelen en heb een box, waar de kids eventueel in kunnen liggen/rusten/spelen etc. Ik ga vanaf vrijdag een weekje op vakantie, dus ben er dan effe niet. Voorlopig coordineert Otje hoe en wat, dus graag even aan haar laten weten als je OV komt/opgehaald moet worden. preciese adres en dergelijke zal via de mail volgen. Karin
Otje: wat een leuke shirtjes! Ik ben vandaag weer verwend door mama. Zij kwam met twee setjes kleertjes aanzetten, mt. 68 want heb het idee dat Nick vlot aan het groeien is. Babyfoto's heb ik aan het eind van mijn verlof ingeplakt, maar alles van na december moet nog....zijn nog niet eens afgedrukt.... kinderbijslag: geen idee, zal eens op onze rekening gaan kijken.... Eve beterschap met Fynn, het is wel raak he met onze kids. er zijn er veel verkouden/verhoging e.d. SLINGDING! geweldig, wat een goed gevoel moet je dat geven! wel zielig voor je man, kan ie bijna niet meer voeden.... enne nieuwsgierig: houdt je het nu in de nacht ook droog of lopen de pads nog vol? Noura: maak de auto maar snel weer in orde, jullie zullen hem vast de komende tijd nog veel nodig hebben..en dat is veel belangrijker dan de kosten, zeker nu. Vales: wat een ieniminie meisje is je nichtje zeg. Onvoorstelbaar dat onze kids 4 maanden geleden weliswaar groter, maar toch ook nog heel klein waren. Wat gaat de tijd snel... Karin
hallo, ivm de meeting: ik kom met de auto, dus als ik ergens mensen moet opladen, laat maar weten eh. Ik kan wel maar 1 mama en baby meenemen (en nog 1 mama zonder baby, maar ik veronderstel dat daar geen liefhebbers voor zijn ). Ik kom over eindhoven. Ik hoor het wel. Saartje
haha saar handig, maar ik kom niet van die kant. ik ga waarschijnlijk wel met de auto, want treinen is een behoorlijk eind. ik ben net thuis, 3 kwartier heen gelopen en 3 kwartier terug. ben uitgeput
Belt me zus op dat we pas om 7 uur kunnen komen,dus we gaan straks pas weg. Ze ligt trouwens nog wel in de couveuse maar ze mocht er gister al anderhalf uur uit een beetje verkeerd opgeschreven @Eve succes met het loslaten van Fynn zijn vader. @Molly ik heb ook al kinderbijslag gekregen. @Otje ik moet nog steeds Wessel zijn foto's laten afdrukken maarja het komt er steeds niet van. Ik ga het van de week wel even doen want dan kan ik eindelijk alles inplakken. @Karin de tijd gaat zeker snel ik zit af en toe Wessel zijn geboortefoto's te bekijken en hij was zo klein zat in maat 50 nu heeft hij alweer maat 68. Ik ga nu afsluiten want we gaan zo weg.
Huisarts heeft Fynn nagekeken en geluisterd en was allemaal goed. Heb wel druppels meegekregen om het slijm in z'n keeltje op te lossen. En verder moet ik em gewoon opletten dat hij niet ineens lusteloos ofzo wordt. Maar dat deed ik al. Hij mag ook naar het kdv morgen. @Cynthia: Way to go, girl! @Vales: Elize ziet er heel schattig uit. Wel een beetje moeilijk in te schatten hoe klein ze precies is maar er komt vast nog een foto waarop jij haar vasthoudt @Otje: heb nog steeds geen foto's ingeplakt Wel laten afdrukken M'n moeder heeft overigens al wel alles ingeplakt dus kan ik altijd haar album inpikken @Karin: wat een geinige foto van Nick waar ie z'n hoofdje omhoog houdt. Hij kijkt zo guitig in de camera. Echt cute En zoals ie achter op de fiets zit kun je je al helemaal voorstellen hoe hij daar later echt zal zitten. @Noura: moest ook lopend naar de huisarts. Half uur heen en half uur terug. Iets korter dan jij dus maar het hakt er idd wel in. Wel goed voor de lijn
hallo, karin mijn pads lopen nog wel vol maar de washandjes niet Vales, wat klein en wel veel haar. ga eten, kom straks terug doei
Heyy Vales, Gefeliciteerd met je nichtje, wat een klein en lief poppetje zeg. Wens je zus + man heel veel geluk toe, veel liefs
Otje die shirtjes zijn echt leuk zeg, ik moet ook nog ff korte broekjes halen heb er niet zoveel nog. Karin heel erg leuk die foto's zeg van nick, Thijmen past sommige dingen van maat 68 ook al. Ik moet 7mei weer naar het cb, ben echt benieuwd hoelang hij dan is. Dan is hij gewoon alweer 4 1/2v maand, jeetje wat gaat het snel zeg. Kunnen we er geen stop knop op maken hahahaha, soms gaat het gewoon echt te snel helaas. Het babyzwemmen ging trouwens weer super goed vanmorgen, maar het is niet moeten hoor. Ik vind babyzwemmen echt heel erg leuk, Thijmen en ik hebben ook echt plezier erin. Maar ik was vanmorgen gewoon zeer brak en ik zat gewoon even in een dip, ik moet namelijk echt echt echt afvallen alleen vind ik het zo verdomd moeilijk.
Otje die shirtjes zijn echt leuk zeg, ik moet ook nog ff korte broekjes halen heb er niet zoveel nog. Karin heel erg leuk die foto's zeg van nick, Thijmen past sommige dingen van maat 68 ook al. Ik moet 7mei weer naar het cb, ben echt benieuwd hoelang hij dan is. Dan is hij gewoon alweer 4 1/2v maand, jeetje wat gaat het snel zeg. Kunnen we er geen stop knop op maken hahahaha, soms gaat het gewoon echt te snel helaas. Het babyzwemmen ging trouwens weer super goed vanmorgen, maar het is niet moeten hoor. Ik vind babyzwemmen echt heel erg leuk, Thijmen en ik hebben ook echt plezier erin. Maar ik was vanmorgen gewoon zeer brak en ik zat gewoon even in een dip, ik moet namelijk echt echt echt afvallen alleen vind ik het zo verdomd moeilijk.
hi hi, karin wat is het toch een wijs ventje zeg, echt super leuk die foto's. enne hij is wel heeeel erg vlot nu al fietsen ik kom ook hoor en als er mensen zijn die mee willen rijden vanaf gouda richting karin hoor ik het wel. als ik langs één van jullie kom. debbie; succes met afvallen mss kun je langs een voedingsdeskundige dan heb je wat meer motivatie mss kon het niet laten julle ff te laten meegenieten van zijn schaterlach; http://s174.photobucket.com/albums/w82/ ... rlando.flv gr saskia
lief filmpje Saskia! en een echte schaterlach....maak je die filmpjes met je telefoon of een echte videocamera? Karin
@Saskia: Prachtig is dat schaterlachen, he? Fynn kan dat ook zo goed. Ik lig dan zelf helemaal in een deuk Fynn had vanavond 38,2 en voelt zich duidelijk nog niet echt lekker. Van de huisarts mag hij morgen gewoon naar het kdv. Maar ik heb daar geen goed gevoel bij. Wil dan dat hij gewoon lekker thuis is en niet op zo'n druk kdv. Misschien dat hij morgen ineens weer veel beter is hoor. Maar als het niet zo is wil ik hem thuis houden. Denk niet dat m'n baas er blij mee is, maar ja. Wat zouden jullie doen?