Nou we zijn geweest en wat is ze klein zeg,ze is waarschijnlijk zo'n 34cm maar misschien nog wel kleiner ze zouden haar nog gaan meten. Ze lag aan de beademing want anders kost het haar te veel kracht en die kan ze nu beter gebruiken om te gaan groeien. Ze krijgt voeding door haar navel en ze mocht er vandaag niet meer uit want ze was te koud geworden. Met mijn zus gaat het goed ze is al heel veel vocht kwijt,haar gezicht was al een stuk dunner. Morgen gaat ze proberen te zitten zodat ze met de rolstoel naar Elize kan want met dat bed is het een gedoe het is daar best klein en het past maar net en als ze in de rolstoel kan kan ze er ook vaker heen nu moet ze elke keer vragen wanneer ze kan want er moeten 2 verpleegster haar naar boven rijden met dat bed. Ik ben helemaal gebroken vannacht niet veel geslapen en moest werken dus om 6 uur op morgen ook weer en overmorgen ook weer en dan 2 dagen vrij. Wessel is ook niet lekker hij is verkouden en hij slaapt ook veel,ik zal straks even zijn tempratuur opnemen want hij voelde een beetje warm Ik zal weer even een foto plaatsen.
Vales, nu zie je pas hoe'n klein prutske het is. Jammer dat ze niet meer uit de couveuse mocht vanavond. Verzorg jezelf goed.
o, vales wat klein! mijn nichtje was ook zo klein (800 gram) maar ook bij haar is alles goed gekomen. Het zal niet mee vallen voor je zus om morgen te gaan zitten als ik aan de eerste keer uit bed komen denk au au, dat viel nog het meest tegen maar je voeld je per uur beterder de volgende dag stapte ik zo uit bed. Saskia geweldig die lag kailynn gaat sinds 2 dagen ook zo lachen helemaal super! Evelien je moet doen wat jij het beste vind voor je mannetje, jij bent zijn moeder en kent hem het beste! vertouw op je gevoel!
vales wat een kleintje! en wat besef je dan op zo`n foto hoe kwetsbaar ze is. veel sterkte de komende tijd! en hoop dat je zus weer snel op de been is zodat ze veel bij haar meisje kan zijn. nou de auto word gemaakt, bleek ook nog een slang doorgeknaagd door een steenmarter. mijn man heeft nu een volvo station mee van het werk (incl. tankpas ) we zijn daarstraks naar mijn ouders geweest en je kon echt merken dat de spanning er wat af was. hoewel mijn moeder nu wel meer last van haar maag gaat krijgen. ze kan veel voedsel niet meer goed tegen. in ieder geval horen we vrijdag meer. over de meeting durf ik echt niets te zeggen op dit moment. maar ik zou heel graag willen komen, als het me lukt word dat vroeg in de middag, of gelijk om 11 uur, dan ben ik weer op tijd terug voor het werk. maar ik kan gewoon nog niets afspreken, maar dat snappen jullie vast wel. eve, ik zou fynn thuis houden. lijkt me heel naar voor hem om met koorts van huis te zijn, en voor jezelf denk ik ook. je zal er vast geen goed gevoel bij hebben. leuke fotos! en lekker dat we nu zo met ze naar buiten kunnen. ik vond het trouwens vandaag wel erg koud. even wennen weer. van het ene uiterste naar het andere. debbie succes met afvallen. saskia geweldig dat lachen, ik kan er hier ook zo van genieten.
ik heb hier de fotoalbums trouwens een tijdje terug gedaan. veel werk maar wel leuk. heb net even wat leuke fotos met de telefoon gefotografeerd. mischien vinden jullie het leuk om te zien. mijn oudere 2 kids als baby. kwaliteit is niet zo, omdat ik foto van foto heb gemaakt. mijn dochter met een maand of 9
Wat een nacht Fynn heeft heel slecht geslapen door z'n verkoudheid. Viel wel in slaap maar schrok telkens weer wakker omdat z'n neusje verstopt zat. Zo zielig Heb z'n bedje schuin gezet en z'n neusje helemaal schoon gemaakt. Dat hielp even maar al snel was het weer mis. En hij moest steeds huilen. Heb hem toen op m'n arm bij me in bed genomen. Toen viel hij heel ontspannen in slaap. Maar ja, ik kon zo uiteraard niet echt slapen. Was wel blij om Fynn even zo relaxed te zien Vanmorgen had hij 37,7. Heeft wel z'n fles leeg gedronken maar is veel rustiger dan normaal. Ik blijf dus thuis met hem. Zie er alleen wel tegenop om m'n baas te bellen @Noura: wat leuk die foto's. Ze lijken ook best veel op elkaar. Safouane vind ik echter weer een totaal ander koppie hebben. Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb wel steeds stukjes meegelezen, maar ff niet gereageerd. Vales, gefeliciteerd met je nichtje...wat is ze klein zeg. Dat ze maar snel een grote meid mag worden. Noura, veel sterkte met je moeder. Het zal een zware tijd worden, maar het geeft hoop. Eve, beterschap met Fynn, en niet schuldig voelen t.o.v. je baas hoor. Het is nu gewoon ff niet anders! Ik heb allemaal leuke foto's en filmpjes voorbij zien komen, maar weet ff niet meer van wie die allemaal waren. Wij zijn eergisteren weer naar het cb geweest. Jikke is maar een halve cm gegroeid en 850 gr aangekomen . Geeft niet hoor, was prima zo. Meten wordt de ene keer net iets anders gedaan dan de andere en ze is nog steeds wat licht voor haar lengte (wel netjes binnen de lijnen). Ze is 62 cm en weegt 5790 gr. Ik heb daar aangegeven dat we haar voor de laatste (5e) fles steeds wakker moeten maken. We mogen die fles nu laten vervallen. In die laatste fles krijgt ze dan 210 ipv 180. We waren bang dat ze dan eerder wakker zou worden, maar nee hoor.... Gisternacht heeft ze van 21.30u tot 9.00u geslapen. We zijn toen gaan kijken en toen lag ze wel al wakker, maar nog heel stilletjes. Vannacht heeft ze vanaf 20.00u geslapen en zijn we haar om 9.00u wakker gaan maken. Ze lag toen nog als een roosje te slapen (sorry voor degene die hele slechte slapers hebben maar wij vinden dit wel erg lekker) De kinderarts had liever dat we wachten met fruithapjes tot ze 6 mnd is. Ik denk dat wij een middenweg zoeken en met een maand of 5 beginnen. Er zitten geen allergieën in de familie of zo. Ik wilde het lijstje met lengtes en geichten aanpassen, maar ik kan het laatste lijstje zo snel niet terug vinden. Moet ik alle pagina's stuk voor stuk terug kijken
@Noralien: Wat? Van 20.00 tot 9.00 Ik ben helemaal niet jaloers hoor.....ehum. Wel vreemd trouwens dat je de laatste fles mag laten vervallen terwijl Jikke nog steeds wat licht is. Fynn is een zware vent en ik mag de laatste fles nog niet laten vallen Ach, het zal wel aan het fenomeen cb liggen. Dat blijven toch aparte figuren
ja eve dat idee heb ik ook dat ze per cb andere ideeen hebben. ach ja, het bewijst maar weer eens dat niet iedereen het zelfde is. wat sneu voor fynn dat die zich zo naar voelt. heb je al geprobeerd een doorgesneden ui op zijn kamer te leggen? en op het kdv waar mijn moeder werkt hebben ze brandertjes met olieen. soms hebben ze ook olie die de neusjes verlicht. het klopt dat op die fotos die ik heb laten zien dat ze op elkaar lijken. maar saf lijkt ook op ze hoor, vooral op de oudste, op de babyfotos als 2 druppels water. ben heel benieuwd hoe dat die er straks uitziet. ik vind het zo leuk om te zien hoe ze steeds veranderen. noralien, lekker zo`n slaper he? ik maak saf hier tegen 11 a 12 uur nog even wakker voor een laatste voeding, maar als ik hem laat, slaapt die gerust tot 10 uur uit in de ochtend. ik besef wel dat het een luxe is hoor, en vooralsnog geniet ik ervan, want het kan ook zo zijn dat die ineens besluit om eerder wakker te worden. mijn neefje is hier vandaag weer, en die maakt de vloer onveilig. wel gezellig hoor. straks gaan we even een bloemetje halen voor de buuv die is jarig vandaag. en we hebben hier vlakbij (tussen de weilanden ) een rozenkwekerij waar je de mooiste rozen krijgen kan. verder niet zo veel plannen vandaag. morgen hebben we een bruiloft van een nichtje van mijn man. maar ik denk dat ik alleen even ga feliciteren. want mijn hoofd staat er niet zo naar, en safouane is niet op zijn best wanneer er veel drukte is.
Eve: Wat sneu dat Fynn zo verkouden is! Beterschap! Wat zei je baas? Koen is ook weer verkouden. Zal wel komen door de wisseling van het weer? Eerst 30 graden en dan ineens 15 of zo. Noura: Leuke foto's van de kids! Saskia: Leuk filmpje met die lach van Orlando! Ik zat het hier net te bekijken met geluid aan natuurlijk en Koen zat langs me in de wipstoel en hoorde het ook en toen Orlando zo hardop zat te lachen begon Koen heel verlegen te lachen! Echt een grappig gezicht Vanmiddag om 14.00 uur m'n 2e gesprek. Spannund. Even een vraagje he. We hebben het nog niet gehad over een begindatum. Nu wil ik zelf graag pas 7 mei beginnen want Sara heeft de 1e week van mei vakantie en vind het wel handig om dan nog thuis te zijn. Is dit raar om te zeggen? Gr Otje
@Otje, ik zou dit gewoon voorzichtig aangeven. Kijken of dit mogelijk is, misschien is het helemaal geen probleem. @Noura, Ja...dat beseffen wij ook hoor. Dat we geluk hebben. En we houden er ook rekening mee dat het ineens afgelopen kan zijn. Maar we genieten van de tijd dat ze wel lekker door slaapt. Heb jij dat nou ook vaker...dat mensen zo negatief reageren als het allemaal zo goed blijkt te lopen. Ik hoor heel vaak "en, hoe gaat het met de nachten". en als je dan zegt dat ze zo goed doorslaapt zeggen ze "wacht maar, dat komt nog wel" of zo. Mensen lijken dan wel jaloers en het je niet te gunnen. Ook mensen die al veel oudere kinderen hebben en zelf die problemen dus helemaal niet meer hebben. Ik vind dat toch wel vreemd hoor. Er is bijna nooit iemand die gewoon zegt "oh wat lekker, geniet er maar lekker van". Ik kan trouwens niet naar de meeting komen. Het is me niet gelukt de dienst te ruilen.
otje: dat lijkt me niet raar,je moet toch nog een en ander kunnen regelen, dat moeten zij ook snappen! Noura lieve foto's van je kids als baby. enne je bent welkom de 9e, maar als het anders loopt zien we je gewoon een andere keer. voor mij is belangrijk of er niet 5 meer of minder zijn met plannen, maar een meer is altijd te regelen. Maar ik hoop dat de ontwikkelingen gunstig zijn en je er de 9e gewoon mag zijn. Noralien wat heerlijk zo'n slaper en een fles minder... Eve verwen fynn maar lekker vandaag ik den vanmorgen weer naar de huisarts geweest, lijkt wel alsof ik een abbonnement heb. Maar mijn aambeien zijn nog steeds niet weg sinds de bevalling en ik wordt de pijn toch echt beu zeg maar. arts heeft inwendig gekeken, ik kon wel janken van de pijn....nu weer een ander zalfje gekregen, we zullen zien wat t doet.... en lactulose om mijn ontlasting te verzachten. Sorry voor t onsmakelijke verhaal... Karin
karin het onsmakelijke verhaal is je vergeven, we hebben het hier toch wel meer over onsmakelijke dingen! We komen net van het cb de 3de prikken heeft ze gehad en doet het erg goed heeft echt maar even gehuild. ze was van de onderste onderlijn nu boven de middellijn met gewicht. ze woog 4 weken terug 5220 en nu 5730 en is van 57.5 naar 60.5 gegroeid. de omtrek hoofd van 39 naar 40.5. wij mogen nu ook als ze het zelf aan geeft naar 4 voedingen. we kijken gewoon per dag hoe het gaat. ze was tevreden. we moesten bij de wijk vp en hier is dat een rot mens, maar die was ziek dus toen hadden we een hele aardige mevrouw. vanmorgen was het eigenlijk babyzwemmen en ik kan helaas al maar om de week, maar mijn handen zijn zo kapot van de eczeem dat het alles dan verstandig was om te gaan.
oh karin wat klinkt dat .. brrrr.. kan me heel goed voorstellen wat je bedoeld. heb zelf ook al eens bij de huisarts gelegen met een aambei en dat inwendig kijken is ook zo vervelend. zowel geestelijk als lichamelijk. maar ja, hier kan je er gerust over vertellen. is ook weer een voordeel van een forum, bij vriendinnen op de koffie heb je het er ook niet zomaar over. noralien, ik weet wat je bedoeld. mensen hebben dat vaak dat ze liever de negatieve dingen aanhalen. als voorbeeld hoef je alleen maar naar bevallingen of tandartsbezoeken te kijken, soms hoor je hele horror verhalen. voordeel wat ik natuurlijk heb, is dat ik al 2 grote kinders heb, dus mij hoeven ze niet zoveel meer te vertellen. maar 1 geruststelling, mijn andere 2 kinders hebben altijd goed geslapen, alleen de oudste had in het begin wat problemen, maar toen die eenmaal een aantal maanden was sliep die lang. otje succes straks met je gesprek! en waarschijnlijk vragen ze zelf wel wanneer je kan beginnen, dan kan je dat aangeven. ligt er natuulijk ook wel aan of ze snel al iemand nodig hebben. maar dat merk je dan vanzelf wel. en je hebt ook kans dat ze eerst een paar keer willen proberen? kijken hoe het gaat. maar heeeel veel succes in ieder geval, en ben heel benieuwd slingding wat fijn dat ze het zo goed doet. en gelukkig dat ze niet zo last had van de prikjes. zal mooi zijn als het vandaag zo blijft. wij mogen dinsdag, en dan vrijdag weer prikken. ik hoop maar dat het deze keer meevalt
hi hi, vales; wat is het een kleintje zeg, nou hoop dat ze goed gaat groeien straks. en fijn dat het met je zus ook al iets beter gaat. otje; hihi grappig, dat koen mee ging lachen. eve; ik zou me geen zorgen maken over hoe je baas reageert hoor, fynn is belangrijker dan de mening van een ander toch? noura; wat een schatjes allemaal zeg, en wat een haar ook allemaal mooi hoor. enne ik verwijt je niks als je niet kunt komen hoor. vind het alleen maar leuk als je er bent. ik ben erg benieuwd hoe lang en zwaar orlando is als ik zo al jullie babies lengtes en gewichten zie en hoor. otje; ik zou dit gewoon zeggen hoor. beter zo dan direct vrij vragen toch? noralien; de mensen die dit zeggen zijn gewoon jaloers karin; tja hier kun je dit ook makkelijk kwijt hoor, er zijn ergere dingen om aan te horen..... toch hier verder alles ok, ga zo ff lekker wandelen gr saskia