Molly: Wij hebben ook een Mutsy en wij hadden laatst ook dat de wielen wat stroever gingen. Nu heeft mijn vader ze ingespoten met een of andere siliconen-spray en werkt weer geweldig nu! Weer helemaal soepel. Zal eens kijken hoe dat spul heet want we hebben het zelf nu ook in huis... Belachelijke reactie van die kinderbijslag! Echt lekker makkelijk zo. Morgen maar bellen ja.
Molly: heb even voor je gekeken en het heet "universele siliconenolie". Volgens mijn vader superspul. Waar ie het gekocht heeft weet ik niet... misschien de bouwmarkt of halfords of zo?
Noura: ik zit er ook over te denken om het zo te brengen, dat ik geen opvang kan regelen. In het verleden zijn er ook al eens collega's om die reden niet gekomen. Lies
ik probeer hier nu een foto te plaatsen. Heb op photobucket upgeload, daarna op Img geklinkt en de link eraangeplakt. Wat doe ik dan nog fout? Lies
Lies: Zou ik ook doen idd! Is wel heel vervelend dat je een hele dag moet komen en dan ook onbetaald!
maar ik vind het toch moeilijk hoor, om dit dan aan te geven. Ik voel me dan meteen een slechte werknemer of zo.... Lies
Thanx Otje, dan gaan we dat maar halen! Ja, belachelijk he van de SVB, ik had een heel verhaal aan ze getypt en dan krijg je zo'n antwoord, wat geeneens een antwoord op mijn vraag was en met andere woorden, wij hebben er geen recht op! We hebben wel de bevestigingsbrief, dus de aanvraag hebben ze gewoon gehad, nu maar hopen dat Michel het juiste rekeningnummer heeft ingevuld (ik doe het normaal liever zelf, maar dit keer had Michel het gedaan). Ik kan echt kwaad worden om zo'n antwoord! Lies, zou ik ook doen hoor!
Ik zie nu op de site van SVB dat er een verkeerd rekeningnummer staat. Lekker dan, kunnen we natuurlijk nooit bewijzen dat zij dat gedaan hebben. Hopelijk kunnen ze het nog rechtzetten. anders zijn we het 1e kwartaal het geld kwijt denk ik. Voortaan doe ik het ook gewoon zelf hoor!
Otje! gefeliciteerd en werken went, al is de eerste keer niet leuk.. Lies het kan zijn dat je fotobestand te groot is voor hier. In photobucket kun je bij de foto op edit klikken en dan krijg je hem in je scherm. boven de foto dan de mogelijkheid resize aanklikken en volgens mij kun je dan kiezen voor webpage of zoiets. Als je dit gedaan hebt kun je vervolgens de IMG code kopieren en hier in je antwoord plakken. Dan zou hij het moeten doen. Het is mij ook gelukt, dus dat gaat jou ook lukken! Molly balen van het verkeerde rekeningnummer. Hebben wij ook ooit gehad. Had de hypotheekverlener ons rekeningnummer verkeerd in hun systeem ingevoerd en toen kregen we ineens boeterente omdat we niet betaalden. Nou daar hebben wij een klacht over ingediend zeg maar en de boeterente is nooit betaald.... Verder effe vergeten... pff ik ben de volksverhuizing aan het voorbereiden. Morgen nog werken tot ca. half 3, kan ik thuis weer voeden en dan op naar de Achterhoek. Kom morgen tijdens het kolven in de ochtend nog wel effe nieuwsgierigen. Karin
kailyyn heeft net gegeten en met die voeding van 5 uur vannacht erbij zit ik op 5. ze heeft toch wel wat last van de prikjes ze is een beetje hangerig en pieperig dus nu mag ze lekker tot morgen ochtend slapen. heb net nog een zetpilletje gegeve want ze was van 36.2 naar 37.6 dus voor de nacht... Weltrusten allen, ben moe van de afgelopen nacht en kruip lekker mijn mandje in.
wat gaat het hier toch hard met schrijven, ik snap niet waar jullie de tijd vandaan halen, ik kom steeds tijd te kort. Af en toe kan ik even bijlezen maar heb ik geen tijd om op jullie te reageren, sorry hoor. Dimphy blijft problemen hebben met slapen, af en toe een korte slaapcyclus, maar we blijven lopen voor het speentje. Ze ligt ook weer ingebakert, het lukte haar niet zonder, ze blijft het speentje eruit trekken en huilen... Nu maar proberen om het rustig aan per slaapje af te gaan bouwen. Otje proficiat met je baan! Eve, heftig soms hoor dat je een keuze met je hoofd moet maken inplaats van je gevoel volgen, vooral als je van die man houd. Maar het is ook belangrijk dat je jezelf niet gek maakt. Sterkte met het maken van een keuze. Ik heb uiteindelijk toch een moederfiets uitgezocht, de sparta trendy. Een hele mooie zwarte, ik heb hen besteld bij fietsenwinkel.nl, krijg hem volgende week, kan niet wachten.... Noura, 24 en 25 april bij super de boer in brummen, een gratis foto van je kleine mannetje???? Tussen 9.30 en 13.00 en van 14.00 tot 18.00 uur. Een leuke weet! Morgen ga ik lekker met mijn vriendinnen de stad in, lekker shoppen en gezellig een hapje eten, heb er erg veel zin in. Heb wel even een verzetje nodig, we zijn hier samen nogal oververmoeid, veel nachtelijke onrust (al lijkt dit soms te wennen) Weet echt niet wat het is om 7 uur achter elkaar te slapen... Fijn voor iedereen die het wel kan hoor! Onze tijd komt vast ook wel eens. Het is en blijft gelukkig een erg vrolijk meisje, en als je haar vrolijke snoetje ziet, smelt je weer. Ik kan nog niets zeggen over de meeting, die dienstlijst van mijn man is nog niet eens van mei uit. Als ik weet wanneer hij moet werken dan kan ik ook komen, maar dat laat ik dan nog wel even weten.
Hoi december mama`s.... Ik ben ook een december mama, mijn jongste dochtertje Amber is geboren op 15-12-2006... Ze is een makkelijke lieve baby en weegt alweer 6970 en is 63 cm... Met haar geboorte woog ze 3460 en was 52 cm... Hier een recente foto van mijn meissie
Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43 cm).........15 mrt / 18 wkn, 5 dgn.......5915 gr......60 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........19 apr / 4,5 mnd.................5730 gr......60,5 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 wkn..................5300 gr......60 cm Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............19 mrt / 14 wkn, 4 dgn.......5105 gr......61,5 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........03 apr.................................7380 gr.......62 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........22 mrt.................................6025 gr.......60 cm Jelina.........14/12/06 (3140 gr, 47 cm)..........10 apr.................................6535 gr.......58,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......02 april / 15 wkn.................6535 gr.......62 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 mrt.................................5970 gr.......60 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 mrt / 13 wkn, 1 dag........6525 gr......63 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........23 mrt / 13 wkn...................5770 gr.......59 cm Dain...........21/12/2006 (3575 gr, 49 cm).....19 apr..................................6455 gr.......62 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........12 apr / 15 wkn, 6 dgn........7420 gr.......64 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........30 mrt / 14 wkn...................6295 gr.......64 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........03 apr / 14 wkn, 3 dgn........5935 gr.......60 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........26 mrt..................................6215 gr.......62 cm Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm)..........05 apr.................................7750 gr.......64,5 cm Koen..........28/12/06 (4050, 54 cm)..............02 apr..................................6650 gr.......62 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........17 apr / 3,5 mnd..................5790 gr........62 cm
ff voor het slapen gaan. noralien wat een supervrolijke foto en sasje, haha onwijs leuk die bril, en welkom lianne wat leuk dat je een fiets gevonden hebt. goede tip van die foto, hoewel ik niet zo graag naar brummen ga en de super vind ik niet zo`n fijne winkel, maar zulke fotos zijn wel leuk. alleen die dag krijgt saf zijn bcg inenting. eens kijken hoe zijn humeur dan is. maar bij c&a eb albert heijn hebben ze ook eens in de zoveel tijd van die fotos. slingding ik hoop dat ze zich morgen beter voelt. bij imageshack kan je ook fotos uploaden en resizen. en dan plak je de link voor forums gewoon in je bericht. en voila.
Sasje: Welkom hier en leuke foto! Hihihi. Wat heerlijk even een dagje met vriendinnen! Heb je soms wel nodig om even bij te tanken. En wat leuk van die fiets! Ik ga 'm binnenkort ook bestellen via internet want het scheelt wel een paar honderd euro. Heb jij die zwart met een beetje rood besteld? Die vind ik ook errug mooi. Laat je weten hoe ie bevalt? Noralien: Superlief die foto van Jikke! Duikster: Een fijne vakantie gewenst! Geniet er van en geloof dat je mooi weer krijgt! Gr Otje
Goedemorgen allemaal, Ik zag gisteren een zwangere vrouw lopen en toen merkte ik aan mezelf dat me een beetje jaloers gevoel bekroop Ik vind het heerlijk met Jikke, en zou haar niet willen missen. Een tweede wil ik wel, maar nu nog niet.....maar ik zou zooo graag weer zwanger willen zijn. Ik heb echt een heerlijke zwangerschap gehad (op wat bijbehorende kwaaltjes en een vreselijke bevalling na). Ik mis die dikke buik, dat bewegen in me en het gevoel dat daar bij hoort. Herkent iemand dit of is dit heel raar?
noralien, niet raar hoor. Ik heb hetzelfde. Vorige week was ik bij mijn (zwangere) schoonzus en die had zo'n kalender opgehangen van hoe ver ze was. Met en echo en wat uitleg. Ik wou ook direct weer. En langs de ene kant wil ik ook al wel voor een tweede. Maar mijn man nog niet. Maar soms denk ik ook dat ik alleen nog maar klaar ben voor een tweede zwangerschap en nog niet echt voor een hummeltje. Stom eh.
Bedankt voor het welkom Wat leuk om hier met moeders te praten die allemaal een baby in december 2006 hebben gehad..... Ik heb ook nog een dochtertje van alweer 2 en half, maar zag dat er voor haar geen mama`s topic meer was, ze is van nov 2004.... Wij willen mischien ook een 3e, maar dat is nog niet zeker hoor, zoals ik nu over denk ben ik er nog niet zeker van en zie het wel als Amber 2 en half is.... Nu geniet ik lekker van mijn meiden en ben er ook erg druk mee hahaha
Gisteravond heeft Fynn na z'n fles van 19.00 niet meer geslapen Pfff, zware avond hoor. Heb hem om 22.30 z'n laatste fles gegeven en toen sliep hij gelukkig wel meteen. Maar vannacht om 3.00 begon het weer. Regelmatig wakker van z'n verstopte neus. Viel telkens wel weer in slaap dus dat ging al wat beter dan de vorige nacht. Vanmorgen om 6.30 heb ik hem bij me in bed genomen en toen heeft hij tot 9.00 geslapen! Ik dus ook Vandaag doe ik em weer niet naar het kdv. Weekend ben ik vrij dus dat is ook lekker. @Lies: Jeetje, dat lijkt me echt helemaal niet leuk om Thijs zo te horen huilen. Neem aan dat hij dat thuis niet doet? Denk echter dat hij gewoon wat langer de tijd nodig heeft om daar te wennen. En wat de studiedag betreft: mezelf kennende zou ik geen 'nee' durven zeggen en m'n ouders vragen om op te passen. Denk echter niet dat ik een extra dag kdv zou regelen aangezien dat hier 50 euro kost (tenzij m'n werkgever betaalt). @Otje: werken went snel hoor. Maar het is wel vervelend dat Koen eenkennig is. Dat maakt het wel moeilijker. Fynn heeft daar nog geen last van. Maar ik zie ook al tegen het moment op dat ik hem naar het kdv breng en hij me niet wil loslaten. Maar volgens mij zijn die kleintjes het ook snel weer vergeten als je weg bent en ze worden bezig gehouden. @Molly: Dat Dain nou juist op het cb gaat omrollen Niet echt de leukste plek..haha. Maar hij kan het iig! @Karin: Wat zalig even op vakantie! Hoe lang gaan jullie? @Cynthia: Heb jij Kailynn vaker paracetmol gegeven? Aangezien Fynn nu al een tijdje niet lekker is zit ik eraan te denken om het hem ook te geven. Maar wil liever niet te snel beginnen met medicijnen. Heeft de rest wel es paracetemol gegeven? En weten jullie wat daar ongeveer de richtlijnen voor zijn? @Noralien: Jikke is met recht 'LIEF'! En dat gevoel van zwanger zijn herken ik zeker. Heb dat ook als ik een zwangere vrouw zie. Wil op dit moment echt geen 2e maar het zwanger zijn was gewoon wel erg bijzonder! @Lianne: dat zat ik laatst ook te bedenken: weet niet eens meer wat het is om 7 uur achter elkaar te slapen Maar het gekke is dat het idd lijkt te wennen. Alhoewel ik er toch de voorkeur aan geef dat het weer terugkomt hoor @Sasje: Welkom hier met je 2 mooie meiden