Zo ik zit! Johan is aan het werk en ik heb weer een schoonmaakaanval gehad Ik heb de badkamer en de wc schoongemaakt,gestofzuigt,gedweilt,de bedden afgehaald en opgemaakt dat zit nu in de wasmachine en ga zo ook nog even de afwas doen. Ik kreeg ook onverwachts bezoek van me vader dus ik heb een drukke dag gehad. Morgen moet ik ook nog werken helemaal geen zin in maarja ik zal wel moeten. Met Elize gaat het heel erg goed,ik kan nu op de webcam naar haar kijken dus dat is heel erg leuk. De lampen zijn van haar afgehaald,het gaat allemaal zo goed dat het sneller gaat dan verwacht. Ze zeiden dat ze met de uitgerekende datum naar huis mag maar ik denk dat ze over een aantal weekjes al naar huis mag want het gaat zo goed. @Janette Gefeliciteerd met je verjaardag! @Otje zware nacht gehad zo te lezen. Ik heb bij anticonceptie gereageerd. @Debbie inderdaad eerst beginnen met 1/2 lepeltjes dat krijgt Wessel ook nog steeds. @Lies wat heerlijk dat je elke keer kan uitslapen. Ja het valt niet mee om weer te gaan werken ik had dat ook maar gelukkig heb ik me draai nu wel gevonden en gaat het nu goed. @Eve wat heerlijk voor je dat Fynn zo goed heeft geslapen hopelijk gaat hij het nu doorzetten ga voor je duimen
hallo allemaal, vandaag heb ik heel de dag hard gewerkt voor school, want morgen begint m'n weekje stage. Ik moet nog 3 lesjes uittypen van de 50 of zo, dus dat valt goed mee. Nu ben ik mijn map in orde aan het maken an alles aan het klaar zetten. Mijn man is de bbq aan het aansteken, dus sewwes lekker eten. Ik zie er vooral tegen op dat ik Liene alleen moet laten. @Vales: leuk seg, dat je ze kan volgen via de webcam. Ik wist niet dat dat bestond. @Janette: gelukkige verjaardag! @Otje: hopelijk gaat deze nacht beter. Nog proficiat met je nieuwe baan. Wanneer moet je starten? Miscchien heb je dat al wel gezegd hoor, maar ik weet het niet meer... @noura: Liene kan nu vanalles van wat ze bij die sprong gaat leren (dingen van de ene naar de andere hand geven, borst wegduwen bij genoeg, hoesten voor aandacht) en ik heb de sprong gemist. Ik hoop dat het dus al echt voorbij is, want ik kreeg ook schrik toen ik het las. Kan wel 5 weken duren stond er. @Eve: fijn dat je nacht zo goed is gegaan. daarstraks was mijn ex-collega op bezoek. Ze pakte Liene en zette een stap achteruit en viel. Ik dacht dat mijn hart stil stond. Ze voel heel hard achterover, maar liet Liene niet los. Dus ze lagen met zij tweeën op de grond. Liene voven op mijn collega. natuurlijk moest ze direct heel hard huilen van 't verschieten. Ik was ook hard geschrokken. Ik ga mijn map nog wat verder afwerken en dan hopelijk veel slapen. Ik hoop dat dat lukt met mijn zenuwen. Duimen eh! Saartje
Hallo meiden, Saartje, wat zal jij geschrokken zijn zeg! Alles goed met je collega en Liene? Janette gefeliciteerd meid! Ik moet nog een uurtje werken, dan heb ik er weer 10 uurtjes opzitten... Fijne avond allen! Irma.
oeiiii saartje... 4 weken dat is wel erg lang. saf kandat allemaal nog niet, maar ik heb eerlijk gezegd niet echt last gehad van de sprongen. wel regeldagen gehad, maar goed. ik vind het wel grappig die mailtjes. soms bedenk ik me ineens wat er allemaal veranderd is in de tijd dat mijn andere 2 kids zijn geboren en nu. toen was het al heel bijzonder om een mobiel (gsm) te hebben, je kreeg toen van de thuiszorg een pieper te leen voor je partner, zodat je deze op kon piepen als de bevalling zich aankondigde. otje dat klinkt als een wel heel heftige nacht. hoop dat het eenmalig was. ik zou als ik jou was die paar maandjes de pil nemen, zeker als je hoort wat een last je kan hebben van het spiraal, het hoeft natuurlijk niet, maar anders zit je er mooi mee met vakantie. janette gefeliciteerd! en je hebt prachtig weer. en wat ik hoor blijft het deze week heerlijk weer. ik heb van de week een parasol gekocht die leuk bij de wagen paste, een limegroene (had eerst een zwarte , maar die is meeverkocht) oei saar, kan me trouwens voorstellen dat je erg schrok en liene en je collega natuurlijk ook. heeft je collega niets opgelopen? en bbq ze lekker! vales ik vind het hartstikke fijn dat het zo goed met je nichtje en je zus gaat. nou ik heb lekker gewerkt, haha, was niet zo druk, en moest iemand inwerken (al weer een nieuw meisje) maar omdat het niet zo druk was had ik haar niet veel om te laten zien. ik heb wel bijna de hele middag nummertjes zitten intikken om te verwijderen. ging gelukkig de tijd snel.
Vandaag toch mijn menstruatie gekregen. Ben er wel blij om. Zou het wel erg snel vinden om nu al zwanger te zijn. De volgende ronde maar goed opletten. Daarna zou het wat mij betreft niet zoveel uitmaken. Jiri is nu al 20 weken en ik moet zeggen dat ik deze sprong wel vind meevallen. Hij is niet zo graag alleen, maar dat los ik op door hem in de draagzak te dragen. Dan vindt hij het prima. Jiri krijgt nu al een tijdje geen flesje meer 's nachts. Maar hij wordt toch vanaf half 4 best vaak wakker. Soms maar 1 keer, maar vaak een paar keer per uur. Vind het toch weer erg vermoeiend worden. We zijn druk op huizenjacht en hebben een gevonden die ons erg bevalt. Nog een tweede hopen we snel te kunnen bezichtigen, zodat we een keuze kunnen maken welke van de 2 we willen kopen. We moeten sowieso 1 augustus uit ons appartement, dus de tijd dringt.
hallo, neen mijn collega had niks. Gelukkig maar, want ze viel hard op haar rug zonder zich te kunnen tegenhouden. Ze was idd even hard geschrokken als wij allemaal. Ze voelde zich heel vervelend, maar kon er natuurlijk niets aan doen.
Allemaal bedankt voor de geluks wenzen Vandaag lekker rustig aan gedaan, ik vierde het niet echt omdat we net weg waren geweest, maar wel om 12 uur pa en ma en schoonfamilie op de koffie en daarna ging vriendje met pap naar AZ....ja voetbal gek en nu het zo spannend is wilde hij toch gaan...het mocht hoor.... Lekker met mams een wandeling gemaakt en teun lekker slapen... heb een leuk kado gehad een weekendje met z'n 2tjes naar Nijmegen \/ en van me schoonouders en zwager geld voor een nieuwe parasol..wil zo'n zwevende...of misschien een stevige partytent...het terras aan de tuin is 4.5 bij 3 meter dus moet ff kijken wat we doen..... Ook Teun is nu errug verkouden geworden...zielig maar spray extra met de neusspray en de ui onder zijn bed helpt echt...wel elke dag een nieuwe doen. ik las ergens dat ze van iemand had gehoord dat die het potje fruit/groente in ijsblokjeshouder invroor...dat was ik....heb pas eens naar olvartit gebeld en wat blijkt nu je mag het niet invriesen! dus toch maar alles na 48 uur weg gooien... Binnen kort beginnen we weer met Teun om wat er bij te geven...na dat het eerst heel slecht ging heeft hij nu zijn drink patroon weer op peil...al krijgt hij nu wel 4 flessen van 210 ml water + 7 scheppen en doet het er prima op......misschien te veel..maar hij is lief en rustig en speelt zoet... nou ik ga nog ff bij me vriendje zitten... doei sterkte allemaal!
Vanmiddag naar de Kagerplassen geweest met m'n ouders. Lekker gewandeld en aan het water op een terras gezeten. Fynn vond het allemaal prima. Ik had z'n gezichtje goed ingesmeerd met zonnebrand en hij heeft steeds onder de parasol gelegen. Of op schoot gezeten in de schaduw met een petje op. Maar toch heeft hij heel rode wangen. Hoop dat dat van vermoeidheid is en dat hij niet toch een beetje verbrand is Ben best moe van het dagje weg en heb hoofdpijn. Ik ga nu dus stoppen en voor de tv hangen. Fijne avond en tot morgen!
Lekker rustig vandaag hier. Scheelt weer leeswerk! Slingding: ik begin ook pas met bijvoeding als Mika 6 maanden is. Hij krijgt 4 keer bv en 1 keer hypo allergene voeding. Wij hebben ook nooit andere melk gebruikt. Op het cd zeiden ze ook dat eerder beginnen wordt afgeraden omdat onderzoek heeft aangetoond dat eerder huidproblemen kunnen ontstaan en omdat met 6 maanden de slikreflex pas echt goed ontwikkeld is. Eve/Lies: ook ik vond de eerste 2 maanden niet zo leuk. Echt afzien en weinig genieten. Daarna vond ik het pas leuk worden en had ik het gevoel mijn leven weer een beetje in orde te hebben. Janette: geefeliciteerd! Ik lees dat jullie al menstrueren. Nou ik niet hoor! Ben al ruim een jaar niet ongesteld geweest. Joehoe. Wel lekker hoor, maar ben bang voor de eerste keer (dat het heel heftig en pijnlijk is ). Nynke: mooi dat jullie een huis op het oog hebben. Wat voor huis en waar? Ga nu nog even bij mijn man zitten! Doei!
Gelukkig was de slechte nacht van Koen van zaterdag op zondag eenmalig want nu gaat het weer prima. Gisteravond om 22.30 laatste fles. Daarna naar bed en nu slaapt ie nog! Ik ga even wat in huis doen. Straks komt Lola met Anne-Jasmijn. Gezellie! Groetjes Otje
Suusje: Fijn dat je nog niet menstrueert! Ik weet nog bij mijn 1e begon het ook pas toen Sara een half jaar was en dat terwijl ik maar 2 weken bv heb gegeven. En nu met Koen was ik na 4 weken al ongesteld... Eve: Wat een leuke foto van jou met Fynn! Ik denk wel dat je hem goed verzorgd hebt hoor met die zonnebrand en onder de parasol. En rode wangetjes zijn vaak idd ook van vermoeidheid. Janette: Leuk zeg, weekendje Nijmegen! Is een leuke stad. Ga je dan alleen met je man of met jullie 3? Saar: Schrikken zeg van de val van je collega! Gelukkig is alles meegevallen. Nynke: "gelukkig" ben je gaan menstrueren. Is toch wel heel snel dan voor een 2e he? Succes met de huizenjacht. Noura: Ja wat veranderd er veel in relatief korte tijd he? Nu heeft iedereen een mobiel en is het raar als je er geen hebt. Ik weet nog ook bij Sara dat je voor de flessen perse afgekookt water moest gebruiken en ik maakte de voeding altijd 's ochtends voor 24 uur. Dat werd zo aangeraden. En nu mag het weer gewoon uit de kraan maar niet voor 24 uur Fijne dag allemaal! Gr Otje
Goedemorgen Meiden, Leuke foto's hebben jullie allemaal weer geplaatst zeg, zeker ook hele stoere foto's zitten er tussen. Wij zijn gister naar Diergaarde Blijdorp geweest in Rotterdag, dit was echt heel erg leuk. Thijmen heeft eerst heerlijk geslapen en toen hij wakker werd heeft hij lekker zitten/liggen kijken, hij vond het echt heel erg leuk en ook heeft hij even naar de leeuwen en tijgers gekeken. Hier een foto van Thijmen zittende in zijn kinderwagenbak: Verder gaat het redelijk hier, Thijmen slaapt de laatste paar dagen niet echt goed. Hij werd vanmorgen ook alweer om 05.00 wakker, hij moest en zou echt zijn voeding hebben dus heb hem deze ook maar gegeven. Hij is ook best wel huilerig de laatste dagen, maar dit komt ook wel weer goed allemaal. Hij heeft trouwens ook wat nieuwe dingetjes ontdekt, hij heeft namelijk ontdekt dat hij kan grommen hahaha. Hij doet dan ze doekje of ze handje in ze mond en maakt echt boze/grom geluid, soms lijkt het net een klein monstertje hahahaha. Hij heeft ook ze tong ontdekt en speelt hier de hele tijd mee, wel heel erg leuk hoor om te zien. Ook weet meneer hoe hij ze speen uit ze mond moet halen en weer terug doen, alleen het terug doen werkt nou niet echt helemaal optimaal helaas. Verder was de bloemkool gister niet echt een succes, hij trok echt hele vieze gezichten hahahaha. Maar vanavond krijgt hij wortel en morgen dan gewoon weer bloemkool haha, hij zal toch moeten leren eten haha. Ik ben trouwens al 2x ongesteld geweest, de eerste keer gewoon normaal en de 2de keer zeer en zeer heftig met veel pijn. Vandaag moet ik naar de dokter, heb namelijk last van best veel dingen zoals: Vermoeidheid Rugpijn Last van me darmen Last van me buik Pijn in me nek Soms moeilijk poepen en dan weer diaree Voel me heel down soms Soms gevoel of niks me meer intresseert Weten dat ik van Thijmen en Sebas hou maar het niet voelen en zo zijn er nog wat dingetjes, ben bang dat ik misschien wel depressie heb ofzo. Ook wil ik fysiotherapie gaan aanvragen, heb nu sinds een maand ongeveer giga veel rugpijn en hierdoor pijn in me heupen, benen enz.
allereerst eve, wat een prachtige foto zeg! en wat is die gegroeid! en debbie, thijmen ziet er goed uit, leuk zeg een dagje dierentuin. en dat grommen haha, ik zie het al voor me wat betrefd het invriezen, je kan natuurlijk zelf ook ineens een hele partij maken, ze eten toch nog niet zo veel, en dan is het vers ingevroren, het is zo gepiept met de staafmixer. nou nynke toch wel fijn je menstruatie. ik zit er nu ook op te wachten, had hem volgens mijn normale cyclus gister moeten hebben, maar het is pas de 2e keer. dus wie weet loopt de cyclus nog niet zoals het hoort. ik had er de eerste keer trouwens geen last van hoor, het was gelijk als vanouds, en ik ben altijd maar 3 dagen ongesteld, en verlies nooit zo veel bloed. ik zou het in principe met inlegkruisjes af kunnen. haha wat een onderwerp.
Wederom een redelijk goede nacht gehad. Misschien wel weer dankzij de ui Fynn werd om 5.30 wakker. Wel vroeg natuurlijk maar vergeleken bij de afgelopen tijd best laat. Heb hem om 6.00 bij mij in bed genomen en daar hebben we nog geslapen tot 8.00 Fynn is nu op het kdv en ik ga zo werken. Geen zin @Debbie: Wat zit Thijmen daar parmantig zeg. Leuk! En zit hij nou rechtop in de kinderwagenbak of is dit al de wandelwagen? Ik herken overigens wel een paar van jouw klachten. Heb ook last van m'n darmen en pijn in m'n nek. En uiteraard vermoeidheid. Soms kan ik me ook ineens heel erg down voelen en ook al weet ik dat ik stapelgek ben op Fynn is dat op zulke momenten soms wat moeilijker te voelen. Maar ik denk eerlijk gezegd dat dat gewoon bij het ontzwangeren hoort dus ik ga gewoon door en zet het naast me neer. Komt vanzelf wel goed. Ook bij jou hoor! Ze zeggen niet voor niets: 9 maanden op en 9 maanden af (kan zelfs wel een jaar duren). Sterkte iig ! @Noura: Saf is ook bijna niet te herkennen zeg! Zeker met z'n volle bos haar lijkt ie ineens veel ouder. En wat een verschil met Fynn. Donker haar en donkere ogen versus blond en blauw Vind het echt super om te zien hoe al onze kleintje zo snel veranderen
wat een mooie foto's weer. Ik mag straks naar de dokter. Ik heb een mega ontstoken grote teen. ik heb er vannacht een poos van wakker gelegen en nu sliep kailynn natuurlijk weer beter. Ik heb me ziek moeten melden want ik kan amper lopen en om nu 9 uur er op te lopen vannacht en in de nacht kan je niet zeggen van ik ga wel wat eerder weg of ik zie wel of het lukt. als get alleen mijn teen was geweest had ik het misschien nog wel geprobeerd maar mijn handen zijn nog steeds kapot en dat belemmerd alles, ik doe er normaal alles aan om te kunnen gaan werken, van de week ook heb ik bijna geen nat werk gedaan om er voor te zorgen dat het dicht gaat zodat ik vandaag weer kon beginnen. als ik bij de dokter ben vanmiddag vraag ik gelijk of ze even een formulier om bloed te prikken want ik ben sinds een paar weken soms ineens zo zweverig in mijn hoofd en voel me op dat moment ook erg rot, misschien iets te kort hb laag..? baal er alleen van dat ik me al zo snel na terug komst moet ziekmelden (zou 3de keer werken zijn) mijn baas vroeg of hij me voor alle 4 de nachten moest ziekmelde heb gezegd dit maar te doen want dan kunnen mijn handen weer een beetje dicht gaan zodat ik het volgende werkblok er geen last van heb. zo weer een heel verhaal over een hand en een teen. otje gezellig met lonneke! was bij mij ook gezellig en ik was een romper rijker hihi
hi hi, ff snel moet zo weer werken dus reageer niet op iedereen alleen van de laatste blz zo. saartje; jee jij bent vast heel erg geschrokken?! eve; wat een grote kerel is het al zeg, enne die rose wangen kan ook komen gewoon omdat ie in de buitenlucht is geweest hè. otje veel plezier vanmiddag debbie; veel succes bij de dokter. zit er een soort zitje in de wagen ofzo? noura; wat een bos met haar zeg leuk hoor slingding; heel veel sterkte met je teen, hopelijk is het snel over. moet echt weg nu, maar hier is het redelijk, orlando heeft vanaf vrijdag groene poep! hij is af en toe ineens heel zielig aan het huilen, mss tandjes? als iemand het herkent? hij heeft ook erg veel uitslag ineens op zijn billen normaal nooit, echt blaasjes. en drinkt minder vaak wel genoeg hoor want hij is verder vrolijk en alert enz. doei gr saskia
tja hij heeft zeker een bos haar, ik denk trouwens wel dat die blond haar gaat krijgen. ik zie er blond doorheen groeien. soms lijkt het zelfs wel rossig. ben benieuwd dus. debbie beterschap! saskia, oei dat klint vervelend zeg, blaasjes. zou heel goed kunnen komen van tandjes. mischien kan je hem met dat mooie weer eens in zijn blootje laten liggen zodat het wat kan drogen. want die luiers kunnen behoorlijk broeien. succes! en dames die werken moeten, werk ze!
Ik ben ook al weer 2 keer ongi geweest, heb er veel last van. noura ik had pech toen ik een parasolletje kocht, de lime groene was toen uitverkocht, heb nu een fucia, is ook wel leuk. schattig hoor om te zien he al die kleintjes groeien. Zondag hebben we open huis, hoop dat het dan net zo lekker weer is als dat het nu is. Dimphy slaapt weer gewoon ingebakerd, het ging allemaal niet. Ga nu vanaf volgende week per slaapje het afbouwen met een bakerzak. Hopen dat het op die manier wel wil lukken. Gisteren is Dimphy voor het eerst op de kinderboerderij geweest, haar een geitje laten aaien, ze vond het allemaal wel interessant. Slingding succes bij de dokter, pijnlijk lijkt me :x Debby, ik heb ook nogal neerslachtige gevoelens gehad, ben aan de visoliecapsulles gegaan, werkte bij mij heel goed. Schijnt je stemming meer te stabiliseren, is allicht te proberen.