slingding jij ook beterschap met je teen natuurlijk. lianne ik had vrijdagavond gekeken voor een parasol en toen pakte iemand net de laatste, maar ze hadden die dag heel veel binnengekregen en er lagen er nog wat achter, maar de limegroene gingen heel hard fucia is ook leuk toch! pff heb net even in de zon gestaan,maar het is al goed warm, ben ook wat rood verkleurd geloof ik.
Even tussendoor vanaf mijn werk: @Debbie: ook hier iemand met meer klachten nu dan voor de bevalling. Ook stijve ledematen, last van mijn buik, stemmingswisselingen, duizeligheid, dagelijks koppijn etc. Ik heb een abonnement op de husiarts en ik loop al 2x per week bij de fysio voor mijn zere knieën en enkels. Komt allemaal van de bevalling zeggen ze. 9 maanden op 9 maanden af is niet voor niets! @Slingding: sterkte met je teen! @Noura: Wat een bos haar zeg! Ongelofelijk! Groetjes Suusje
ik herken de after zwangerschaps klachten ook echt wel! over mijn teen ik moet volgende week terug en dan gaan ze een randje van mijn nagel af halen niet in de knip richting maar vanuit de huid, het is een ingegriede teen nagel. Ik moet 3x per dag in de soda en niet teveel lopen en niet stoten. Dus heel de week niet werken. Kailynn gaat de komende 3 dagen wel gewoon naar het kdv want dan kan ik uitrusten, dat raade de h.a. ook aan en ik kan zo van de gelegenheid gebruik maken om jhaar gewoon naar het kdv te brengen en kan evt. gewoon eerder ophalen. (ben ik nu eens lechte moeder dat ik dit doe) mijn kindje weg brengen terwijl ik niet moet werken? voor haar ritme is het ook beter denk ik. Wat een bos haar noura! en saskia het klinkt al tandje ja! Ssartje al een beetje van de schrik bekomen? hoe was je eerste stage dag? ga eten voor bereiden tot later.
Het was erg gezellig vanmiddag hier met Lola en Jasmijn op bezoek. Nog lekker gewandeld langs de maas want het was heerlijk weer en een ijsje gegeten! En natuurlijk foto's gemaakt! Gr Otje
Wat leuk, die foto's Otje en Lola. Alleen die laatste foto is een beetje klein. Slingding, klinkt niet lekker die ingegroeide teennagel. En je hoeft je geen slechte moeder te voelen, lekker met je voetje omhoog en een paar dagen uitrusten. Noura, ik heb ook de limegroene Saskia: Demi heeft altijd groenige poep. Maar dat komt volgens mij van de hypo-allergene voeding. Veel meiden met klachten lees ik. Vervelend zeg. Sterkte allemaal. Ik heb zelf niet zoveel klachten al ben ik met regelmaat wel heel moe, maar dat is allemaal wel te verklaren. Alleen in het weekend had ik 2x gesport en de zolder opgeruimd en dat voelde ik goed aan mijn buik (keizersnede). Kennen degene die een keizersnee gehad hebben dat ook? Eve, lekker zo'n goede nacht slaap! Hoop voor je dat het doorzet. Noura, wat geweldig, die bos haar. Volgens mij is dat ook standaard wat je te horen krijgt van iedereen of niet? Ik ben weer gewoon om de 28/29 dagen ongesteld, zoals voorheen. Al weer 3x geloof ik, maar ik geef dan ook geen borstvoeding. Debbie, zo in de kinderwagen kon Thijmen natuurlijk wel heel goed rondkijken . Ben je nog bij de huisarts geweest? Een paar pagina's geleden hadden we het over favoriete knuffels. Ik heb een lieve foto van Demi met haar knuffeltje: Ze heeft helemaal ontstoken oogjes. Zo sneu, vanochtend zaten ze allebei dicht toen ze wakker was en kon ze me niet eens aankijken. En toch moest ze lachen toen ze m'n stem hoorde . Ik probeer het maar schoon te houden met afgekookt water. Iemand nog andere tips? Gaan jullie trouwens met je kindjes op vakantie in de zomer? Wij gaan kamperen? Mijn man wil graag in nederland blijven, ik wil graag wat verder weg, naar het mooie weer toe. maar als het in nederland mooi is vind ik dat ook prima.
Hoi Duckie, wat een prachtige foto! Wij gaan ook kamperen, en Suusje ook, dacht ik. Wij willen naar de Franse Alpen, en als het goed weer blijft misschien komend weekend "proefkamperen" op de Veluwe, maar dan moet het wel echt goed weer zijn. Ik heb veel zin om de tent te testen, maar vind het ook wel weer spannend, met een baby in een tent. Thuis huilt hij 's nachts eigenlijk nooit, maar je zult net zien.... en hij maakt wel geluid, soms al om 6.00. Maar een rustige camping zoeken.... Ik heb eigenlijk geen klachten aan mijn zwangerschap overgehouden. Als ik lees waar sommigen last van hebben, vind ik mezelf wel een bofont. Ik huil alleen heel snel. Ik was altijd al wel een emotioneel typje, maar nu is het helemaal erg. Vandaag is Thijs de hele dag (van 7.30 tot 17.00) naar de creche geweest. Het ging niet echt goed. Ik baal er wel van, maar goed, zodra hij weer thuis is, is hij weer helemaal blij, dat is voor mij dan wel weer fijn. Morgen is zijn oma er en woensdag is een kort dagje voor hem. Daarna heb ik 1,5 week vakantie. Ik vind het overigens toch best wel weer leuk op mijn werk. Vandaag ging ook prima, was echt weer leuk met "mijn kids". Lies
wij gaan van de zomer naar belgie in een huisje en met de pinksteren gaan we ook naar belgie in een sta caravan. Moet nog even de id-kaart regelen foto's heb ik al. vervelend lies dat het niet lekker ging met thuis op het kdv, gelukkig was het werken wel weer leuk!
Eve: Ja Thijmen zit echt heel goed rechtop he, het is gewoon de kinderwagenbak. melliemel: Het is de kinderwagenbak waarin Thijmen in zit, we hadden een fleecedeken achter het matrasje gedaan. Hierdoor kon hij dus zo rechtop zitten, hij vond het echt heel erg leuk. Ik ben ook bij de dokter geweest, ik krijg pillen voor een depressie en moet zeker 30 a 40kg afvallen. Dit is echt heel erg veel, maar vind zelf ook dat dit echt moet. Weet alleen nog niet hoe ik dit ga en kan doen, moet ik maar spoedig even naar kijken. Otje en duckie echt heel erg leuk die foto's wij gaan 8,9,10,11 juni een aantal dagen met de hele familie weg i.v.m mijn opa & oma 50jaar getrouwd en in november gaan we met mijn moeder en stiefvader een midweekje naar limburg toe ook heel erg gezellig dus, heb er ook echt heel veel zin in en hoop op mooi weer.
Zie ik daar het eerste setje; Koen en Jasmijn! Wat een leuke foto's allemaal weer, we hebben echt knappe kinderen met z'n allen hoor! Ik ben al 2 keer ongesteld geweest en daar zat maar 2 weken tussen. Maar dat kan ook door de minipil komen. Jeetje Debbie, succes met afvallen, dat lijkt me inderdaad een helse klus. Wij gaan in augustus een weekje naar Texel. Hopelijk hebben we dit weer! een vriendin van mij is nu 28 weken zwanger en ze heeft gisteravond bloed verloren. Nu heeft ze vorig jaar een miskraam gehad, dus paniek alom. vanavond heeft ze een pretecho, hopelijk is er niets aan de hand. Dain is vandaag weer naar het kdv geweest. Hij heeft de hele dag niet geslapen en dat was hem aan te zien ook. Hij was heel bleek en huilerig, heel zielig. Vorige week hadden ze hem echt op de slaapkamer gelegd en toen heeft hij goed geslapen, dat moeten ze de volgende keer ook maar doen. Thuis heb ik m de fles gegeven en daarna gewassen en naar bed, hij heeft nog geen kikje gegeven. Gisteren was hij trouwens echt aan het schaterlachen, wat een geweldig geluid! Hij vindt het dus prachtig als je hem laat schrikken, dan schatert hij het uit.
Zo, ben ook weer thuis en heb net lekker gegeten. Fynn sliep dit keer meteen na z'n fles Kennelijk kwam het toch door z'n verkoudheid dat hij dat de afgelopen week niet deed. En bovendien is ie altijd moeier als ie van het kdv komt. Ga zo lekker douchen en dan tv kijken. @Cynthia: neem maar lekker je rust hoor! Ik ken dat schuldige gevoel wel. Maar je zult zien dat je enorm opknapt van die paar dagen voor jezelf en dat je daarna alles weer veel beter aan kunt. Is voor Kailynn ook leuk @Saskia: klinkt idd alsof Orlando tandjes gaat krijgen. Ben benieuwd. Dan is hij wel de 1e hier @Lola en Otje: Lekker stelletje hoor! Enne..ik vind dat Koen echt enorm op jou lijkt, Otje! Echt leuk om te zien. @Duckie: Wat een supermooie foto. Heb je die zelf gemaakt? Demi heeft echt ogen om jaloers op te zijn Ik zou haar oogjes idd gewoon schoonmaken met gekookt water of anders met fysiologisch zout. Meer kan je denk ik niet doen. @Lies: Vind het echt vervelend voor je dat Thijs het niet zo goed doet op het kdv. Misschien kunnen ze een keer precies opschrijven wat ze met hem doen en hoe hij daarop reageert. Misschien kun je dan zeggen wat ze anders moeten doen. @Debbie: ik wou dat ik je kon helpen met afvallen maar dat gaat een beetje moeilijk. Denk iig aan je en wens je heel veel succes. Je kunt het! @Molly: Fynn slaapt ook heel weinig op het kdv en als ik ophaal ziet hij er ook wat bleekjes uit en lacht helemaal niet. Thuis trekt dat gelukkig altijd weer snel bij. Fynn vindt het ook geweldig als je hem laat schrikken. Ook 'daar kwam een muisje aan gelopen' is helemaal favoriet. Hij ligt dan echt helemaal in een deuk. Zoooo lief Vinden jullie beebs het trouwens ook zo leuk op het aankleedkussen? Dat is echt Fynn z'n favoriete plek. Hij lacht daar heel wat af. Soms ligt ie heel hard te lachen en dan weet ik niet eens waarom. En hij reageert daar ook echt het beste op alles wat ik doe. Sinds 2 dagen doet hij mij ook na. Dus als ik m'n tong uitsteek doet hij dat ook etc. Echt gaaf om te zien Ik ga in juni met m'n ouders een week naar een huisje in Duitsland. Dat doen we in september nog een keer. En....als het me lukt om wat geld te sparen ga ik vd zomer een paar dagen naar Londen met een vriend. En Fynn gaat dan naar oma en opa.
Dimphy ligt ook te gillen en te kraaien op het aankleedkussen, schattig he? Kan iemand mij misschien even vertellen hoe jullie die foto's in dit kopje plaatsen? Jullie zullen dit vast al benoemd hebben,, maar door de hele toestand met verhuizen heb ik het gemist, en ik wil dat ook kunnen......
Hoi Hoi ik las dat iemand vroeg of we met z'n 2en gingen naar Nijmegen of met zijn 3-tjes..... nou ga ik dus heel eerlijk bekenen dat we heerlijk met z'n 2-en gaan.... ben ik nu een slechte moeder? het is pas richting september hoor.... maar met hemelvaart gaan we ook weg, via me vriend zijn werk 4dgn op de kosten van de baas naar Mallorca....dus slaapt Teun ook niet thuis van woensdag tot maandag...maar daarna hebben we de hele week vrij...kunnen we hem weer ff verwennen. Ongi ben ik nu al weer een paar keer geweest....al ben ik wel toen ik het gelijk werd de pil weer gaan slikken, omdat ik voor dat ik zwanger werdt er heel veel last van had. .en ik moet zeggen het duurt nu zelfs minder lang, normaal van don tot din en don tot zon Bijgaand nog ff een foto uit het huisje.... ook bij mij "moet"er zeker nog 15 a 20 kilo af...ik was bezig voor dat ik in verwachting raakte toen had ik er al 10 af.....maar ja daarna mocht het niet meer maar ik vind het zo lastig om de draad weer op te pakken...dus tips? Maar Debbie heel veel suc6 en de rest ook allemaal succes met alles
duckie dat horen we steeds... iedere keer als iemand naar hem kijkt. haha, ik heb al wel eens gedacht om er een tshirt mee te laten bedrukken, haha. wat een leuke fotos zeg, otje leuk stelletje! en duckie die foto is supermooi en wat een ogen! wow goh molly schrikken voor je vriendin, maar het hoeft niets te betekenen, ik heb hele zwangerschap bloedverlies gehouden, en toch een mooie gezonde zoon. maar het blijft eng. mijn zwangere collega, was vandaag ook in het ziekenhuis,te hoge bloeddruk, en kindje groeit langzaam. ook spannend nou ik ga op de bank, ben er morgen wel weer. morgen eerst met safouane naar de ggd voor inenting bcg. zielig, hoop dat die er geen last van heeft welterusten
@Duckie: geef je nog bv? Moedermelk in de oogjes van je kindje druppelen en de oogontsteking verdwijnt! Een vriendin van mij werkt bij een apotheek en die raadt dat altijd aan. Toen haar eigen kindje ontstoken oogjes had heeft ze dat ook gedaan! Hielp perfect! En wat betreft last hebben van de ks. Ik heb veel jeuk aan de wond en af en toe als ik moe ben nog last. Sporten doe ik nog steeds niet, vanwege al mijn klachten en met de bv is dat niet prettig. Wat betreft vakantie: wij gaan kamperen. En zeer waarschijnlijk gewoon in eigen land (Zeeland of Drenthe of Texel). Otje: leuke foto's! Debbie:als je zoveel kilo kwijt moet zou ik dat met professionele hulp gaan doen (diëtiste ofzo). Succes ermee! Eve: Mika is ook dol op het aankleedkussen! Dan kan hij ons goed zien en heeft hij het hoogste woord. En veel lachen natuurlijk! Heb je al eens geprobeerd om op het aankleedkussen op zijn blote buik te "proesten"? Mika vindt dat geweldig! Hij ligt dan helemaal in een deuk! en Mika slaapt juist veel op het kdv. Meer dan thuis! Zo'n 4 uur per dag. Lies: weet je waarom Thijs het niet naar zin heeft op het kdv? Eenkennig? Te druk? Als je de oorzaak weet is er misschien wat aan te doen. Gr. Suusje
ook de geit in de kinderboederij was leuk de dieren waren echt mak.....dat komt waarschijnlijk dat er niet gevoerd mocht worden...komen ze ook niet op je af rennen