@Cynthia: Bij Fynn op het kdv heerst op dit moment ook waterpokken Gelukkig nog niet in zijn groep. Maar ja, je houdt het idd niet tegen. @Molly: Ik woon in een heel drukke en lange winkelstraat en daar is ieder jaar een vrijmarkt. Ik zou dus gewoon voor m'n eigen deur kunnen gaan zitten om spullen te verkopen. Heb er wel aan zitten denken maar weet niet of ik er echt zin in heb. Er zit hier ook een 2ehands winkel voor kinderkleding. Denk dus dat ik daar de kleertjes naar toe breng. En een gedeelte gaat via een vriendin van m'n moeder naar Cuba. Daar zijn ze er echt superblij mee
nou wat een leesvoer weer ik heb laatst heel snel gauw een paar shirtjes gehaald bij zeeman, ik was ook bij de hema, maar die hadden maar 2 shirtjes met korte mouw. maar moet zeggen dat het nu zo warm is dat ik hem ook in zijn romper doe. hij heeft zijn haren in natte krulletjes aan zijn hoofd geplakt. vandaag waren we naar de verjaardag, maar hij was helemaal uit zijn doen. mijn moeder wou met hem pronken op haar werk, maar daar was die het niet zo mee eens. en vanmiddag was die zo moe, maar wou niet toegeven aan zijn slaap. dus hij ligt nu pas in bed, ik heb hem maar even laten huilen, en toen is die toch in slaap gevallen. ik heb trouwens ook nog shirtjes die van mijn oudste zoon zijn geweest, dit vind ik wel heel leuk. en mijn vriendin die net een dochter gekregen heeft, vroeg of ik nog kleertjes van haar zoontje wou hebben. nou dat vind ik wel leuk. ik zou hem ook niet op schoot vervoeren, veel te gevaarlijk, stel dat er wat gebeurd. molly ik ga geen spulletjes verkopen met koninginnedag. wij hebben hier wel rond hemelvaarsdag een paar feestdagen in de wijk, en daar kunnen de kinderen ook een ochtend van alles verkopen. die laat ik dan van alles meenemen. en de opbrengst mogen ze voor de kermis gebruiken. over de kleertjes trouwens, safouane had tot deze week nog maat 56 aan. maar ik ben nu maar over gegaan op de 62. ik heb alleen het gevoel dat die snel uit 62 zal zijn. het lijkt of die in een groeipurt zit. ben benieuwd wat die weegt als we naar het cb gaan.
gek he dat je dat dan gewoon weet. en ik vind het zo zonde, heb zulke leuke setjes.... ik krijg net een sms, vanmijn vriendin dat ze 3 zakken met kleren heeft haar zoontje is 3 en is van april. dus ben benieuwd, lekker snuffelen, en ga maar even geen shirtjes halen.
Ik zou Jikke nooit zo in de auto vervoeren. Toen wij Jikke nog niet hadden, wilden vrienden van ons een klein stukje et ons mee rijden met de kleine op schoot. Dat heb ik dus geweigerd. Die verantwoording wil ik niet dragen. Jammer, maar helaas. Mijn vriend was wel een keer van plan dat te doen. Hij was met Jikke naar vrienden gaan lopen, maar daar was het ineens heel hard gaan hagelen. Ik heb toen gezegd dat hij eerst maar de maxi cosi met hen ging halen. Het is maar 5 min., maar je weer maar nooit. Ik heb vorige week nog wat dunne broekjes en shirtjes voor Jikke gehaald. Er was alleen nog niet zo heel veel te krijgen. Ga deze week nog maar een keer om het nog wat aan te vullen. Maar idd...als het heel warm is, lekker in het rompertje hoor. Jikke is ook ineens uit 56 gegroeid en nu past haar ook al heel veel van maatje 68. Sommige shirtjes van 74 (vallen dan wel klein) draagt ze al. Dan sla ik wel de mouwen nog een keer om en het zit een beetje ruim, maar niet té ruim. Wat leuk Saar, dat Liene het zo goed gedaan heeft op school. Eve, balen van het cb....jij hebt wel vaak pech met dat soort dingen geloof ik, niet?! Ik kreeg een melding van een felicitatiebericht op de website van Jikke. Ga ik kijken...is het een reclame voor een forum (womenforwomen of zoiets). Er staat eerst "wat heb jij een leuke website zeg" en daarna dat mama het misschien wel leuk vind op een forum mee te kletsen. Hebben meerdere dat hier gehad. Ik denk nl. dat ze het adres van deze site gehaald hebben. Ik vind dat best wel brutaal eigenlijk. Daar is zo'n website toch niet voor bedoeld. Heb het ook meteen verwijderd. Nog ff een leuke foto... Dit is trouwens een shirt maat 74
Wow, wat een leuke foto van Jikke! Heeft ze al verkering? Anders wil Dain wel een keertje met haar daten!
Hey meiden, Ik ben vandaag wezen shoppen, heb een babyblauwe bodywarmer en een babyblauwe tuinbroek bij H&M voor 20euro gekocht. In wat voor kleding laten jullie je kindjes slapen trouwens?
Debbie, Dain slaapt met deze warmte overdag in zijn romper en 's nachts in zijn romper met slaapzak. Zijn kamer ligt op het zuiden, dus zijn kamer is zelfs 's nachts nog warm.
wow wat een leuke vrolijke foto! debbie, leuk dat je geslaagd bent met kleding. hier slaapt saf in zijn gewone shirtjes met een broekje van zachte stof.maar hij slaapt zo veel dat het geen doen is hem steeds om te kleden in pyjama. en met dit weer slaapt die in romper. eve ik heb trouwens ook volgens mij dat legergroene bloesje! noralien, dat van je vriend herken ik. hebben we hier ook gehad, was ik lopend naar de stad, en terug stelde mijn man ook voor om met de auto te gaan. was maar klein stukje dacht het toch niet, ik ben gewoon gaan lopen. mischien gaan we een auto erbij halen, een audi a3 (geloof ik) wel een leuk sportief wagentje. morgen komt die even langs met de wagen en dan eens kijken of de kinderwagen er in past.
Vandaag weer werken. Zal wel niet druk worden met dit weer Lange, saaie dag dus. @Noralien: Fynn wil ook graag een keer daten met Jikke @Debbie: Fynn slaapt overdag gewoon in de kleertjes die hij dan aan heeft. 's Nachts in een romper met lange mouwen in een slaapzak zonder mouwen. Maar denk dat ik niet echt een graadmeter ben aangezien het hier aan de kust meestal veel koeler is. Fynn heeft nu z'n tshirt met korte mouwen aan. Kijk ik net naar buiten is het nog erg bewolkt Maar ja, gisteren brak ook ineens de zon door. Ik geef wel een vestje mee voor op ket kdv. Lastig hoor..haha
FF snel vanaf me werk...overdag slaapt Teun in zijn kleertjes en om 6 uur gaan we hem omkleden in zijn Pyama en doen samen de gordijnen van zijn kamer dicht dan naar beneden nog ff spelen en dan rond half 7 de papfles (fles met nutrix) en dan naar bed dus rond 7 uur ligt hij erin en slaapt meestal gelijk...hij heeft dan zijn pyama met lange mouwen aan met slaapzak zonder mouwen en dan zijn laken en deken en hij slaapt gelijk, nu had hij gisteravond dan zijn pyamabroek uit en alleen het laken over hem heen.....de zon staat op zijn kamer van smorgens vroeg tot een uurtje of half 3...dus echt koel word het nu niet....graatje of 23 als hij erin gaat...... Vandaag had hij zijn eerste rit in de fietskar naar het kdv...vond hij heel leuk.....ik verder met een lege kar naar me werk en haal ik hem vanavond weer op...vind het zonde om met dit weer in de auto te gaan zitten....... nou ik ga weer ff werken..pffff doei
Goeiemorgen allemaal, Gisteren lukte het niet met 4 flessen voor Koen. Maakt ook niet dus hij heeft er gewoon 5 gehad. Om 22.00 uur kreeg ie de laatste. En omdat ie meestal zo'n 11 uren slaapt had ik me een beetje verheugd op uitslapen want Sara heeft vanaf vandaag vakantie dus hoefde er niet uit. Wordt Koen toch vanochtend om 6.30 uur wakker! Vreemd he? Echt geen pijl op te trekken, die baby's. Hihihi. Janette: Ik was net vanmorgen aan het denken wie ook weer die fietskar hier heeft en nu schrijf je erover! Grappig zeg. Ik heb er namelijk een gezien op marktplaats voor 200 euro van het merk Burley en hij is amper gebruikt. Is dit duur? En hoe gaat het met die fietskar? Heb jij de MC erin of zo'n babyschelp of zoiets? Gr Otje
Mika zijn kamertje ligt op het zuidwesten dus is erg warm. 24 graden! Hij slaapt in een dun pyamaatje en met een enkel dekentje over.Hij ligt toch altijd half boven de dekens. Overdag gewoon de kleertjes die hij aan heeft! Gr. Suusje
Otje: bij de hema hebben ze op dit moment een fietskar in de aanbieding, ik dacht voor 75 euro. Ik weet natuurlijk niet of het een goede is. Wij hebben vorige week de rugdrager gekregen van de collega's van mijn vriend. Het is echt een supermooie! Nu nog een paar maanden wachten tot Thijs erin past. Wij gaan overigens dit weekend de tent proberen... Ik vind het wel spannend, met Thijs erbij. Over de foto: ik upload de foto op photbucket, verklein hem dan op website formaat en plak hem dan na img erbij. Ik dacht echt dat het zo moest...Ik weet het nu echt niet meer. Lies (heb lekker vakantie nu, na 2 weken gewerkt te hebben, voel me wel een bofkont!)
ik werk met een ander programma om foto's te plaatsen lies dus sorry ik kan je niet helpen. hier ook weer lekker weer arno is kailynn naar het kdv aan het brengen daarna eten we een hapje (arno heeft vandaag iets langer vrij) en dan duik ik mijn mandje in en gaat hij werken
@Lies, ik verklein de foto altijd voordat ik hem upload. De foto mag maximaal 491 bij 491 pixels zijn. Dan uploaden en de 3e link in het bericht plakken. Dan doet ie het als het goed is. Als je niet weet hoe je zo een fot moet verkleinen, mag je hem ook naar mijn hotmailadres sturen (staat in m'n profiel). Dan verklein ik hem voor je en stuur hem weer terug.
Even over een ander 'kleertjes-probleem', het probleem met mijn eigen kleren. Hebben jullie ook dat niets meer past? Mijn zomerkleren van vorig jaar passen niet meer, omdat ik toen positiekleding droeg. Mijn bovenkleding van het jaar ervoor past niet meer omdat ik door de borstvoeding een flinke cupmaat groter heb (alles zit nét iets te strak en oogt dan snel wat ordinair...) en mijn zomerbroeken gaan ook nét niet dicht, omdat ik nog 3 kilo kwijt moet... Ik weet dat vrouwen al snel klagen dat ze niets hebben om aan te trekken, maar in dit geval is het echt zo! Ik loop de afgelopen dagen (met dit warme) weer dus steeds in hetzelfde rond... Ik had vorige week al een stapel kleding met een vriendin geruild (die 10 kilo is afgevallen), maar die kleding is mij (gelukkig?) te groot. Wel was ik blij met de twee bikini's die erbij zaten, want mijn eigen bikini's passen dus echt niet meer. Op mijn to do-lijstje voor vandaag dus: Shoppen!
lola, ken super jou probleem wij hebben vorige week dus de kasten en koffers (met andere seizoens kleding) uitgezocht en er konden 6 vuilniszakken naar amnesty international, ik loop nu in mijn positie kortenbroeken en de wijdste hempjes die er zijn want het is echt hier een ramp en in de winkels kan ik ook niks geschikst vinden of het is te kort of te strak.