December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Pfff, Molly, we waren al helemaal in paniek met z'n allen ;) Fijne avond verder!

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gaaf eve dat van die fotos. ik weet trouwens ook dat ze leuke dingetjes maken met moederdag enzo! ;)

met imageshack.us kan je de foto uploaden en tegelijk het formaat aanpassen. hoef je alleen de link voor forum 1 te knippen en plakken.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik gebruik ook imagesheck om foto's hier te plaatsen het is ideaal omdat je ook gelijk kan verkleinen.

In het boekje van het kdv schreven ze dat ze zo verbaast zijn dat kailynn alle hoeken van de box bekijkt.
    Ze tilt namelijk haar kontje op en zet dan af, op deze manier schuift ze ook al van het aankleed kussen.

Kailynn kan soms ook zo gigantisch liggen schudden met haar hoofd.
    kailynn gaat nu ook dingen op pakken uit de box, leuk om te zien.

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik las trouwens in de wij dat je weer voor 5 euro zo'n leuk foto boekje kan maken. de actie geld vanaf 28 t/m 2 juni en niet tot 7 mei zoals er in de wij staat.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh slingding dat vind ik weer een goede tip. is leuk om voor mijn moeder te maken in het ziekenhuis, en dan kan je er ook nog leuke tekstjes bij doen. moet ik een dezer dagen maar eens aan de slag

eve vergat ik te zeggen hoe leuk ik het vond dat fynn zich omgedraaid heeft. knap hoor.

safouane kan trouwens ook steeds beter zijn hoofd ophouden, zijn hele borst houd die ook omhoog. het is net een pittbull, zo staat hij met gekromde armpjes.

nou, morgen naar het bureau, ben benieuwd of die weer zo`n last van de prikken heeft. ik hoop het niet, vooral niet met die hitte.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    O ben ik de eerste vandaag?
    Vriendje moest vroeger naar zijn werk, vergadering en Teun ging na zijn fles nog ff heerlijk slapen en heb ik dus heerlijk ff tijd voor me zelf.

@Noura heel veel suc6 vandaag met z'n prikjes en natuurlijk heel veel sterkte en suc6 voor je moeder op 8 mei

Teun heeft zich eergister ook voor het eerst omgedraaid hij lag lekker op het kleed te spelen en toen zat ik de krant te lezen en hoorde ineens een boel gekreun en gesteun lag meneer op zijn buik.... :oops: heb ik het gemist...maar ja toen brullen want hij wist niet meer hoe hij verder moest....

@ Molly pakken jullie Dain gelijk als hij alleen maar ligt te brabbelen en te kletsen? wij laten hem dan gewoon nog lekker liggen en meestal na zo'n 30 minuten is het weer stil en heeft hij nog steeds geen fles gehad...die krijgt hij pas ff na 7 uur....vanmorgen begon hij te brabbelen om 5 uur en was om half 6 weer stil om half 7 weer ff en toen ik bij hem kwam ff na 7 uur lag meneer heerlijk te slapen.... :rolleyes:
    Als ik Teun zonder slaapzak in bed leg dan draaid hij zich ook om...zo vond ik hem van de week [​IMG]

Hij was al wakker hoor en ik had zijn slaapzak ff lekker uitgetrokken dan kan hij meestal nog wel een uurtje zoet zijn in bed......

@Vales heel veel sterkte voor je schoonzus....wat een spanning zou dat zijn..pfffff

@ Otje al naar de hema gegaan voor de fietskar?..ik haalde gister Teun op van het kdv en toen we thuis waren lag hij bijna te slapen in de kar...en het is bijna om d ehoek hier...nog geen 5 min. fietsen sta langer voor het stoplicht te wachten..... :(

nou ik ga ff heerlijk van een kop thee genieten...wie weet lukt dat vandaag niet meer en later op de dag op de fiets met de kar naar opa en oma...ritje van 5 kilometer...zou mij benieuwen of hij dan slaapt.....

ps....waar hebben jullie je Babybanz gekocht?

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    goede morgen.

Noura succes met de prikjes vandaag,

Knap dat de beebs aan het draaien gaan.

Janette kailynn heeft dat ook van die babbel half uurtjes in de nacht (helaas liggen wij daar ook wakker van)

ga zo even met man lief richting stad hij moet naar de kapper en ik ga nog even naar prenatal want daar zijn veel nijntjes dingen in de aanbieding.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hoi
    ik kreeg net een mail van een vriendin en omdat er veel mensen op MSN zitten dacht ik zou het even vertellen...of jullie weten het al?
    maar vanaf de zomer van 2007 moet je gaan betalen voor MSN
    diegene die het mailtje willen lezen prima stuur me dan ff een pb-tje dan knip en plak ik het

groet Janet

PS Cynthia niet te veel kopen hé.....hahhaha

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik weet niet wie het gevraagd had, maar we hebben een huis in genhout, gemeente beek, gekocht. Eind mei, begin juni kunnen we erin. Het gaat allemaal heel snel hier.
    Hier zijn er ook een aantal verhuisd, hoe deden jullie dat met de kinderen? Jiri vraagt veel aandacht als hij wakker is, dus ik geloof niet dat ik zelf dan veel kan meehelpen met verhuizen.

@otje: ik zou koen wel gewoon naar het kinderdagverblijf brengen. Je hebt kans dat hij weer opnieuw moet gaan wennen, 3 weken is toch best lang. Ik breng jiri gewoon naar het kdv, ik heb 2 weken vakantie en wil hem 1 week wel brengen en de andere week niet. Nu komt het met verhuizen mij ook wel goed uit.
    Wij hebben een kidcar met babyschelp er in. Maxi cosi is zo'n gedoe en dan moet deze er steeds weer in en uit.

Ik eet brinta 's ochtends, maar sinds ik weet dat daar ook zoveel calorieen inzitten, eet ik het nog maar af en toe.

Jiri heeft al maatje 74 in de t-shirtjes. Zijn wel ruim, maar niet echt te groot. Hij heeft ook 2 dunnen broekjes van de h&m mt. 74. Ik denk dat hij met dit maatje wel een hele tijd vooruit zal kunnen.

saskia: ik vind een klein stukje ook niet kunnen, je hebt ook mensen die voor een klein stukje de gordel niet omdoen. Maar een ongeluk kan altijd gebeuren, dan maakt het niets uit hoe lang of kort de rit is. Doe de maxi cosi ook voor een klein stukje weer helemaal vastzetten met de gordel.

@lola: heb ook maar weinig kleren die me passen. Vind het daarom helemaal niet leuk dat het zo'n goed weer is. Heb laatst maar een broek gekocht, die afgeprijsd was. Wil ook niet teveel kleren kopen, want als ik straks de kilo's kwijt ben, dan heb er toch niets meer aan.

@molly: met mijn schoonmoeder botert het ook niet zo. Wel jammer, maar ja, wat doe je aan. Ik breng jiri naar het kdv, dus hoef me al verder geen zorgen te maken over oppassen. Daar ben ik wel blij om.

Jiri rolt soms zelf om. Hij doet ook al zijn kontje omhoog als hij op zijn buik ligt. Zijn knietjes schuiven dan ook een beetje naar voren. Ziet erg grappig uit.
    's Ochtends begint hij ook altijd te brabbelen. En hij is een vroege vogel, helaas dus al rond 6 uur/6.30. Hij slaapt nu wel door, dat is erg fijn. Hij krijgt wel gewoon nog zijn nutrixfles rond 22.30.

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Leuke foto's weer van iedereen.

@Janette, zo'n mail is al vaker de ronde gegaan, maar bleek steeds niet te kloppen. Ik heb hem ook al eens gehad. Het zag er allemaal erg echt uit...logo e.d. Er werd in die mail gezegd dat je hem minimaal 10 keer door moest sturen of zoiets.
    Ik weet niet of dit ook weer zo'n nepmail is of dat het nu echt is?!

@Slingding, ik heb wel eens een foto-album bij www.webprint.nl besteld. Ze hebben verschillende maten en zijn ook niet duur.
    Die maat waar jij het over hebt, kost daar altijd €4,95 en ze hebben ook hele leuken mini-albumpjes voor €2,79 (incl. verzendkosten). Daar passen 23 foto's in en past precies in mijn portemonee.
    Ook leuk om naar opa en oma te sturen of zo.
    Je kunt daar ook gewoon foto's bestellen of kaarten e.d.

Leuk hoor, al die draaiende baby's. Jikke heeft zich nu één keer van haar rug naar buik gedraaid, maar dat was volgens mij een vergissing ;)

We hadden gisteren een team-uitje in Amsterdam.
    We zijn naar de Amsterdam dungeon geweest en daarna een hapje gaan eten. Was erg geslaagd. Wel leuk om weer eens een avondje met meiden/dames op stap te zijn, vooral veel gelachen natuurlijk.
    Terug met de trein voorin de cabine. Is ook wel apart, zo naast de machinist. Ziet er heel anders uit dan ik had verwacht.
    Ik vond het wel weer jammer dat mijn vriend en Jikke al in bed lagen toen ik thuis kwam (01.00u). Dan mis ik toch nog wel die lach en knuffel van Jikke.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nynke safouane doet dat ook. die gaat heel krampachtig met zijn billen de lucht in, en dan schuiven met de beentjes. is leuk om te zien.

waaat, betalen voor msn? nou ja, raar hoor. denk dat het dan stuk rustiger word voor ze. denk niet dat al die pubers dat gaan betalen,en dat is een heeele grote doelgroep van ze.

we zijn naar het bureau geweest. safouane is nu 6320 gram en 41 cm. ruim een pond aangekomen. hij mag nog steeds 5 voedingen, en savonds tussen 10 en 11 toch ook nog een voeding.
    ook vertelde ze dat hun nu adviseerden om tot 6 maanden niet bij te voeden, maar ze gaf wel aan waar je het beste mee kon beginnen. eerst groente, en niet beginnen met rijstebloem want dat verstopt. je kan beter eerst groente doen.
    de arts is ook nog even naar zijn hoofdje wezen kijken en dat was wel plat, maar dat kwam wel vaker voor. ze maakte zich meer zorgen dat hij zijn hoofdje niet meeomhoog trekt als ze hem aan de handjes optrekt. dus we moeten even naar de huisarts, en afspraak maken met fysio. de huisarts is er dinsdag weer.
    dan de prikken, hij was al aan het jammeren, hij was moe, en hij ging toch schreeeeeuwen... heel hard, en toen moest er nog een prik. sjongejonge. gelukkig was die weer snel stil. en nu slaapt die nog. ga hem zodadelijk maar wakker maken.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zielug noura die prikken. in hij maar 41 cm? of typ foutje

Kailynn gaat ook met haat kont de lucht in als ze op de buik ligt ze verschuift op een of andere maniet toch wel goed want ze ligt dan een beetje anders,
    Bij prenatal nog een nijntje aan doek gekocht aangezien ze hier graag mee slaapt.
    en een grote praat nijn.

ga effe wandelen.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ehmmmm ja typfoutje.. of denkfoutje.. zijn hoofdje is 41cm :oops: hij is 61 cm.
    hij ligt nu in bed. was redelijk vrolijk na behoorlijk lang te hebben geslapen. maar ineens was het gebeurd. als het gaat zoals de vorige keren dan gaat die nu onrustig worden. maar mischien valt het deze keer wel mee. als hij weer zo huilerig en onrustig word dan denk ik dat ik hem een paracetamol ga geven. adviseerden ze me ook, het is ook te warm om hem helemaal overstuur en zweterig te laten worden.

14. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    vandaag ook naar het Cb geweest, hij was 6,9 kilo en 63 cm. Ze adviseerde om met 6 maanden bijvoeding te gaan geven, maar vanaf 5 maanden mochten we af en toe proberen, groente, zei ze ook. Rijstebloem (Nutrix) mocht door de melk vanaf 5 maanden. Na het prikje ging Thijs erg huilen, maar het was snel weer goed. Thuis was hij al weer erg vrolijk en nu ligt hij te slapen. Ik moet nog best veel doen (een paar rekeningen betalen (bleeeh) en spulletjes pakken voor het komende weekend, omdat we dan gaan kamperen, maar ik heb niet zo veel zin om iets te doen... het forum was even een goede uitvlucht.

Lies

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    net wezen fietsen naar opa en oma...Teun vond het geweldig in de kar...heen heeft hij om zich heen gekeken en terug lag hij lekker te slapen...zelfs nog toen we thuis kwamen...heb hem lekker in d ekar gelaten kon ik mooi de boel opruimen

@noralien het schijnt zelfs op de site zelf te staan maar voor iedereen hier het stukje van de mail:Ik stuur je dit bericht omdat ik wil dat mijn msn poppetje blauw wordt.Want vanaf de zomer van 2007 moet je gaan betalen voor je MSN en emailaccounts. Als je dit niet wil moet je dit bericht sturen naar minstens 18 mensen. Als je dat gedaan hebt wordt je MSN mannetje blauw.Dit is geen grap, lees zelf maar na op www.msn.nl
    ik weet het zelf niet omdat ik niet op msn zit,......

doei ik ga de zon weer opzoeken ff een lekker kleurtje kweken voor dat we over minder dan 4 wkn naar mallorca vertrekken

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    prettig weekend jannete en kampeerse.
    Karin al terug van de vakantie?

Heb even geprobeerd wat te zoeken op msn maar kan zo snel niks over evt. betalen vinden wie wel wat heeft .......

Kailynn wil niet slapen vandaag heeft in totaal 30 minuten geslapen wat ik ook probeer maar ze gaat helemaal over de rooien.

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Cynthia heeft de warmte jou te pakken? lief van je voor me een prettig weekend te wensen maar kamperen ga ik niet hoor....... ;)

ook Teun slaapt nu minder overdag met dit weer..ik leg hem wel in bed als hij in zijn ogen vrijft....slaapt dan 5 minuten en is weer wakker...en als hij naar bed gaat is het huilen huilen huilen laat ik hem eerst maar eens 5 min huilen.....anders word het nooit wat....maar meestal is het na 1 minuut al stil.....ook zijn fles wil hij niet in 1x drinken.....

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    nee ik zie dat Lies weg ging sorry jannette, maar natuurlijk een heel lekker weekend!

LIES: prettig weekend en succes met kamperen van het weekend.

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    @Janette, dat is idd de mail die ik al eens (een half jaar terug of zo) gehad heb. Mijn moeder heeft zo'n mail toen ook gehad en dit terug gekoppeld naar msn. Zij kreeg een mail terug dat dit geen mail vanuit hen was geweest en dat dit bericht niet klopte. Ik denk dat dit nu ook zo is. Kan er niets over vinden op hun site.
    Maar oke, je weet het nooit....

Wij zijn net terug van het reisbureau. We gaan al een weekje met mijn zus, zwager en de kinderen met de auto naar Italië (aan het gardameer). We hebben daar dan 2 stacaravans op een camping. Wij willen daarna nog graag een weekje naar de kust en zijn nu op zoek naar een leuk vakantiehuis of zo....

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat is het zelfde bedrijf vandaar dat de bedragen het zelfde zijn.

Deel Deze Pagina