@Janette, mooi hoor, zo'n overkapping. Mijn zus heeft precies dezelfde. Zij heeft deze vorig jaar gekocht en heeft de hele winter buiten gestaan, maar ziet er nog goed uit. Ik heb net een lichtgewicht reisbedje besteld voor de vakantie. Lijkt me echt ideaal. Het is opvouwbaar (zo'n systeem als ook die zonneschermpjes voor tegen het autoraam). Het is dan maar 33x33 cm groot en er zit een muskietennet op vast dat je dicht kan ritsen. Ik kende ze wel al voor iets oudere kinderen, maar deze is echt voor baby's (heeft een reiswiegbak aan de onderekant). Lekker om al met de vakantie bezig te zijn. Gisteren de 2e week geboekt....heb er zin in!!![/img]
Hallo Meiden, Hier even snel een berichtje van mij, ik ga even niet reageren hoor deze keer. Ik ben namelijk dit weekend bij me moeder in Apeldoorn, het is voor hun natuurlijk niet zo heel leuk als ik de hele tijd hier op het forum zit haha. Met Thijmen gaat gelukkig weer helemaal goed, hij is zeer vrolijk en leert steeds meer en meer. Het gaat echt zo snel allemaal, maar gelukkig allemaal zeer goed. Thijmen krijgt sinds een paar dagen ook groente, hij reageert hier echt heel goed op. De eerste hapjes spuugde hij het elke keer uit, hij vond het ook echt niet lekker en trok hele vieze gezichten. Maar nu gaat het al een stuk beter gelukkig, het lijkt ook wel of hij het steeds lekkerder gaat vinden. Thijmen heeft ook al 1x een paar minuutjes in een loopstoeltje gezeten, hij had echt de grootste lol en vond het echt heel erg leuk. Natuurlijk mocht hij er nog niet te lang in, maar lol had hij er zeker mee. Vanmiddag gaan we weer naar huis toe, we gaan morgen lekker wandelen door het vondelpark met Thijmen en verder zien we wel even hoe of wat. Ligt er ook aan of het echt zo warm wordt als ze zeggen natuurlijk, want als het echt zo warm wordt wil ik niet te lang gaan lopen denk.
Otje mooie fiets trouwens en Noralien zeer handig zo een reisbedje en ziet er nog leuk ook uit trouwens, ik heb zoiets voor op het strand maar dat is volgens mij niet met wagenbak en volgens mij echt om alleen maar onder te liggen.
Hierna heb ik er nog eentje, maar vond ze zo leuk. Ik moest ze gewoon even delen hoor met jullie hopelijk niet erg, anders mogen jullie het ook zeggen hoor hahaha
goh debbie wat ziet thijmen er groot uit in dat stoeltje. blijft die er goed in zitten? ik heb er ook 1, maar geloof dat safouane daar nog te klein voor is. mooie fiets hoor! zit er op deze fietsen ook nog zo`n heel breed stuur? want dat zie je niet zo op de foto. en ik weet dat de eerste mama fietsen heeele grote sturen hadden waardoor het er heel vreemd uit ging zien. maar deze ziet er zo van de zijkant een heel stuk beter uit dan die eerste modellen. pff ik moet straks werken... geen zin. en morgen avond ook. maar ja, dat word dubbel uitbetaald dus dat is wel weer lekker. safouane ligt nog te slapen, die zal zo wel wakker worden. smorgens is eigenlijk het leukste moment, dan heeft die zo lang geslapen dat die in ene heel goed humeur is. ik heb gister een hele gave spijkerbroek gehaald bij mom2be. die hebben nu een grote winkel met allemaal noppies en andere leuke merkkleding. deze jeans was zo stoer, en maar 14,95. kon het niet laten hangen, was wel maat 80. maar ja, hij heeft van 68 en 74 al aardig wat.
Wat een gave foto`s Debbie.... Gaat hij ook al vooruit in het in het loop wagentje? Ik denk dat als ik Amber erin doe dat ze omvalt ofzo. ze zit nog niet zo stevig als Thijmen.... Ik heb trouwens ook nog een leuk fotootje van Amber, moest ik ff showen.... Amber in slappe lach...
Haha, Debbie, het lijkt hier wel de babysite van Thijmen... Nee hoor, hartstikke leuk die foto's. Thijmen lijkt al veel groter dan 4 maanden! Leuke loopstoel trouwens. Maar mogen die kleintjes eigenlijk al wel in zo'n loopstoel. Heb wel es gelezen dat dat weer niet goed is ofzo. Tja, altijd wat natuurlijk. En een paar tellen zal echt geen kwaad kunnen. @Noura: er zit nog steeds een breed stuur op hoor. Das echt wel ff wennen. Maar dat gaat snel Enne...zullen we Saf en Fynn een weekje ruilen @Sasje: Wat een gave foto!
hihi eve, wie weet slaapt fynn hier ook wel goed ligt het aan het huis ik heb ook een loopstoel hier, is nog van de oudste geweest. hij ligt nog op zolder, maar ik ga hem zeker wel gebruiken. de andere 2 vonden het hartstikke leuk in dat ding. en af en toe eventjes erin kan echt geen kwaad hoor. als je ze er hele dagen erin doet word het een ander verhaal, maar dat geld voor heel veel dingen. wat een gave foto van amber! die is ech heel leuk
Dank je... Ze lag helemaal in een deuk, toen ik foto`s aan het maken was.... Ik heb hier ook een loopstoel en ligt ook nog op zolder.... Maar ga van de week is kijken wat ze doet als ze er in zit, denk dat ze nog wel te klein is hoor, denk dat ze nl naar links of recht valt
goede morgen, Ik ga ook een loop stoeltje aanschafffen ik heb er vroeger ook in gezeten en heb er ook niks aan over gehouden. Gisteren naar amsterdam geweest naar de bleu man group erg leuk alleen kwam met bananen prut op ,mijn kleren buiten dat was wat minder het hoorde bij de act maae de eerste 4 rijen kregen een plastic cape en ik op rij 7 werd vies. Op de terug weg lekker gegeten bij een ac restaurant. Mijn ouders hadden weer genoten van de oppas. Ga lekker naar buiten en mijn oranje tompoes opeten. tot later
Debbie, leuke foto's. Hij ziet er inderdaad groot uit. Wij hebben hier te weinig plaats voor zo'n loopstoeltje. Dan zou ik haar iedere meter weer om moeten draaien . Maar ik weet ook niet of ik er anders een zou aanschaffen. Als ik er een zou hebben, zou ik daar ook veel gebruik van willen maken en dat schijnt toch niet zo heel goed voor de heupjes te zijn. Sasje, gave foto!
@Noralien: Ja, das ook waar. Heb hier idd ook geen ruimte. Kan Fynn net 2 meter lopen en moet ik em weer omdraaien Was toch niet van plan om er 1 aan te schaffen maar dit is weer een extra reden. Maar vind het wel leuk dat de rest dat wel doet hoor
Dames, trap hier toch niet in! Wanneer MSN iets serieus te melden heeft, dan mailen ze zelf wel. Dit is alleen maar door iemand opgezet die zoveel mogelijk e-mailadressen wil verzamelen (voor spam of zo...) Ik reageer zelf nooit op zulke berichtjes en druk ook altijd iedereen op het hart mij nooit zoiets door te sturen... @Vales: Jullie hebben je portie eigenlijk wel gehad, zou je zeggen. En nu dit met je schoonzus weer... @Otje: Mooie fiets! @Duikster: Volgens de lactatiekundige mag ik gewoon borstvoeding blijven geven met de medicijnen die ik gebruik. Een gezonde baby kan daar prima tegen. Ze heeft dit opgezocht in haar 'bijbel', een boek waarin van alle werkzame stoffen beschreven staat hoelang ze in het bloed blijven zitten en wat het eventuele effect op je baby zou kunnen zijn. @Iedereen die foto's heeft geplaatst: Ze zijn weer leuk...! Grappig dat er zoveel verschil zit in de maatjes die onze kinderen dragen. Jasmijn draagt zelfs nog sommige kleertjes in maat 56! Maatje 68 past hier absoluut nog niet en 62 is soms ook nog aan de ruime kant. Toch volgt Jasmijn volgens het cb precies de middenlijn van de groeicurves. Zou het per merk zo enorm verschillen of zijn de meeste decemberbeebs niet alleen figuurlijk, maar ook letterlijk zulke kanjers ? Gisteren zijn we de foto's gaan bekijken bij V&D. Ik vond ze eigenlijk een beetje tegenvallen. Er waren 8 foto's gemaakt, waarvan ik er 2 echt mooi vond. Alleen leken deze helaas nogal op elkaar. Nu zitten we dus echt te twijfelen wat we zullen doen. Prijstechnisch is het het voordeligst wanneer je een collectie van 3 foto's koopt (dan krijg je 3 grote foto's, 3 op gewoon formaat en 3 velletjes mini's). Dat kost dan 109,95. Maar ik wil helemaal geen 3 collecties, wanneer ik maar 2 foto's echt leuk vind. Maar een losse foto kost 35,00, dat vind ik knap veel. Op deze manier word je dus haast gedwongen om meer foto's te nemen dan je wil, want een collectie van 1 of 2 foto's bestaat niet. Bovendien wil ik zelf graag een zwart/wit-foto van Jasmijn, maar dat kost dan ook weer extra. Ik zit er zwaar over te denken om alleen de gratis foto te nemen. Wie heeft dit ook gedaan? We hebben gezegd dat we er nog even over na wilden denken, ze houden de foto's nu nog tot donderdag vast...
je moet doen wat je zelf, wil het is immer vrijblijvend en jij moet het betalen hoor lola. zelf vind ik 35 euro voor een foto ook erg veel ik heb gisteren de foto's van c-1000 opgehaald en ik betaalde 65 euro en dan had ik 5 a-4 foto's 1 13x18 en een velletje pasfoto's ik vond die prijs redelijk als je alles nam kreeg je 20 euro korting en als je ze per stuk nam betaalde je 15 euro voor het a4 formaat 1 foto was wat minder maar als ik die wel nam kreeg ik die 20 euro korting en als ik die niet nam kreeg ik helemaal geen korting dus heb ik hem toch maar genomen. ik zal proberen een fot in te scannen en hier te plaatsen