Saskia, dan heb je het nog lang gered met de kinderwagenbak. De meesten hier stappen dus al eerder over (waaronder ikzelf ) Otje, wij hadden laatst eigenmerk luiers van AH gekocht en ik ben hier heel tevreden over. Ik vind ze Jikke zelfs iets beter passen dan de pampers. Ligt natuurlijk ook aan de baby. Maar ik weet eigenlijk niet of ze ook (veel) goedkoper zijn; zou je wel verwachten.
zo ben net terug uit de stad in Vlissingen, van mijn schoonmoeder een nieuwe linnen broek gehad en kaillynn een jurkje van kitty. Nog bij arno wezen kijken die druk was met het geluid van een tent bij het bevrijdingsfestival. Daar komen allemaal rappers en hip hoppers. er worden ook discussies gehouden, ook met job cohen die was er en alles werd aan elkaar gesproken door die hidoestaan die veel op tv is die ook die culturele programma's doet. ga zo lekker eten (heerlijk niet hoeven koken) en dan richting huis, en hoop wat beter te slapen want ik moet morgen een nachtje eerder de nacht in voor een collega. kom vanavond hier nog wel langs als ik thuis ben.
wilde vanmorgen om half 9 in de sportschool zijn en dacht gisteravond dus Teun komt toch om 7 uur of 7:15 voor een fles hoef ik de wekker niet te zetten...nou meneer sliep dus nog om half 8 wel lekker natuurlijk maar moest nu een beetje haasten, normaal zou ik zeggen ga ik iets later maar ij had een afspraak staan om me schema door te spreken...maar we hebben het gered... Teun slaapt daarna ook weer maar toen in thuis kwam was hij alweer wakker...lekker laten spelen in zijn bed konden wij nog ff een bakkie doen. Wijnand wilde de fles wel weer eens geven dus de fles van 11 uur heb ik me op de achtergrond gehouden en het ging goed, voorheen begon Teun echt te huilen...maar nu viel hij zelfs in slaap onder het drinken vanmiddag belde er een vriend of Wijnand mee ging test rijden in een nieuwe auto, vroeg hij heel lief mag het, ook omdat hij morgen al bij andere vrienden klust...begin ik spontaan te huilen ......kon geneens gewoon zeggen van nou eigen;ijk niet want zo en zo...ja wil toch ook samen wat doen......... Hebben jullie dat ook? dat je zo af en toe zonder reden ga huilen? Toen hij belde dat het mocht was de vriend al bij de dealer dus is hij toch thuis gebleven...... Voor de rest lekker rustig aan gedaan weinig beleeft....vanavond lekker gekookt, gebakken zalm, gekookte aardappels en asperges met saus..mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm en voor vanavond nog een stukje gebak met verse aardbeien.....zalig..alleen daar gaan me voornemens om aftevallen....... ik heb ook alles wel gelezen maar om op alles te reageren is lastig....dus ik doe het weer ff zo...heel veel strekte vood die die het nodig hebben! ik ga thee en koffie zetten' doei
Hoi, Dat moeten huilen om niks heb ik ook, ik kan soms ineens spontaan in tranen zijn. zal er wel bij horen! Vandaag heb ik Cynthia nageaapt en ben lekker gaan winkelen, alleen wel met mijn eigen pinpas Michel moest van 10 tot 13 uur op zijn werk zijn (in Utrecht) dus ben ik meegeweest en ben lekker in mijn eentje wezen shoppen. Dain bleef bij Michel. Ik vond het heerlijk! Heb een broek, 3 truitjes en 3 setjes ondergoed gekocht en voor Dain alvast wat rompertjes in 74 en een shirtje in 74. Hij heeft nu nog 62 of 68, maar van 74 heb ik bijna niks, dus begin maar vast met inslaan! Om 18 uur was hij al moe, dus deed ik m naar bed, maar ben net dus van 19.00 tot 10 minuten geleden bezig geweest met hem, omdat ie weer wakker was. Nu slaapt ie weer. Dain drinkt alle 5 zijn voedingen nog steeds tot de laatste druppel leeg, dus dat duurt denk ik nog wel even voordat ie naar 4 voedingen gaat.
o, dat ineens in tranen uitbarsten ken ik echt wel, hier gebeurd het ook regelmatig hoor. ga gauw kailynn voeden. Molly, heerlijk he shoppen!
@Lola: Wat fijn dat Jasmijn het tot nu toe goed doet op 4 voedingen! Maar wat ik me wel afvraag is of je 22.00 dan niet laat vindt voor de laatste voeding? Als Fynn op 5 voedingen overgaat (met de nadruk op 'als' ) dan wil ik de laatste fles toch wel zo tussen 19.00 en 20.00 gaan geven zodat ik es vroeg naar bed kan. En hoewel Fynn de langste is van de december baby's ligt hij nog steeds in z'n kinderwagenbak Past nog prima. En hij ligt lekker rond te kijken of te slapen. Voorlopig houden we het dus zo. Moet zeggen dat ik met uitzoeken van de kinderwagen ook goed op de grootte van de bak heb gelet. En daar heb ik nu dus veel plezier van. @Vales: Bah, wat een vervelend bericht van je schoonzus. Had zo gehoopt dat het allemaal zou meevallen. Wens haar sterkte namens mij. @Daphne: Heb het zwanger zijn wel gemist. Maar nu niet meer hoor. Ben blij dat ik weer mezelf ben en alles weer kan doen. Maar als er hier weer een aantal zwanger zijn zal ik vast wel even denken: Eh, ja toch wel leuk @Saskia: Was het maar elke dag Koninginnedag @Karin: Fynn heeft ook nog 5 voedingen. En volgens mij zal dat nog wel ff duren. Hij is echt nog niet aan 4 voedingen toe. Maar ach, weet iig zeker dat ie er een keer af gaat. Tot die tijd houd ik het nog wel vol hoor. Laatst zei een vriend: Tja, wat zijn een paar maanden nou op een mensenleven. En zo zie ik het ook! Ik barst niet zomaar in tranen uit. Eindelijk iets waar ik geen last van heb Wat me verder een beetje opvalt is dat baby's tegenwoordig zo veel en zo snel van alles moeten kunnen. Doorslapen, 4 voedingen, loopstoel, kinderstoel, hapjes (of zelfs grote happen), buggy etc. Niet bedoeld als kritiek op degenen die al bezig zijn met bovenstaande voorbeelden hoor. Begrijp dat wel en bovendien is de ene baby nou eenmaal sneller aan iets toe dan de andere. Maar zelf heb ik zoiets van: Laat een baby nou maar gewoon lekker zo lang mogelijk een baby zijn, het komt allemaal vanzelf wel.
Ik moet ff me hart luchten ik ben toch zo bang als het van mijn schoonzus dus een erfelijk iets is hebben wij er ook kans op want ja het is Johan zijn broer,ik me ma bellen zegt ze ja dan moet je maar geen kinderen meer nemen en je hebt nu al een heel leuk kind ik zeg ook makkelijk gezegt ik zeg ik kan me gevoel toch ook niet uitzetten zegt ze je moet blij zijn met wat je heb en ja dat is zo maarja ik ben gewoon nog niet compleet zo voelt dat echt. Ik ben echt zo verdrietig ik hoop zo dat het niet een erfelijk iets is ook voor hun natuurlijk. Ik heb ook gelijk weer een eetaanval dus nu ben ik echt zo teleurgesteld in mezelf. @Eve ik ben het echt met je eens hoor ze worden al zo snel groot van mij mag die nog lekker lang baby blijven @Molly en Cynthia wat heerlijk dat jullie lekker hebben gewinkeld,wij gaan volgende maand lekker winkelen in rotterdam @Saskia ik heb dat sjaaltje toen bij een boekje gekregen.
Vales, ik kan me je bezorgdheid heel goed voorstellen hoor. En inderdaad, als je geen kinderen kan krijgen is dat misschien nog erger, maar als je er graag 2 wilt, is het ook een heel wat als het bij 1 zou moeten blijven. Ik hoop stiekem nog steeds voor je broer en schoonzusje dat de afwijking mee valt. Maar als het wél ernstig is en erfelijk blijkt te zijn, bestaat vaak (als het b.v. om een bep. gen of zo gaat) ook de mogelijkheid om uit te laten zoeken in welke lijn het zit. Het zou nl heel goed kunnen dat het b.v. in de lijn van je schoonzusje zit, en dan zou het los van jullie staan. En zelfs als je zwager het heeft doorgegeven, hoeft dit nog niet te betekenen dat jouw vriend/man dit ook heeft. Het is er nu misschien nog te vroeg voor, maar je zou later altijd kunnen informeren naar de mogelijkheid voor erfelijkheidsonderzoek. Meid, voel je niet schuldig om wat je voelt. Je weet zelf dat je met je zwager en schoonzusje meeleeft. Je hoeft je eigen gevoel hierbij echt niet aan de kant te zetten. Liefs Noortje
O, Vales: wat erg voor jou ook . kailynn ligt ook nog in de wagenbak en het gaat nog redelijk al wordt hij wat klein maar het gaat nog en ze slaapt er nog lekker in enzo dus wil zo lang mogelijk wachten met ombouwen. Wel heb ik al iets spijtigs besloten om al af te gaan bouwen met bv, want ik wordt er niet vrolijker van want het is nu al zo lang een strijd ze drink 5 minuten per kant en dan wil ze niet meer opnieuw aanhappen enzo en ik moet altijd een fles na geven want ze schreeuwd moord en brand. Net al gisteren dan zijn we bij mijn schoonouders en dan stopt ze na een minuut al met drinken wil dan echt niet meer en ik loop 2 uur later met ploffing boobs. en weer een maand gaan afkolven zi ik ook niet zitten. ik denk dat we er beide beter van worden, scheeld haar een hoop huilen en mij elke keer een rot gevoel Al zal als ze 6 maanden word nog wel uit de borst drinken want ik hoop rustig af te kunnen bouwen 1 voeding per week. Ik begin met de voeding van 12 uur want dan kan ik als ik in de nacht zit gewoon doorslapen, want dit nekte mij toch wel 3 uur slapen voeden 3 uur slapen en dit 4 dagen. Ik heb mijn ideaal niet gehaald met 6 maanden volledig bv. En ik weet dat ik er alles aan gedaan heb maar toch voeld het als falen. Otje dat niet doorslapen komt door de uitgerekende datum denk ik
@Slingding: Heb je ook meteen maar een extra kledingkast gekocht? En wat dat tweede betreft: Bij mij past de maxi-cosi gelukkig dan nog steeds... Ik ben trouwens bang dat het geven van borstvoeding bij mij binnenkort ook helemaal afgelopen zal zijn. Voor 1 voeding moet ik nu 3 keer kolven en vanmorgen merkte ik voor het eerst dat Jasmijn niet genoeg aan de borst had. Net als jij wil ik echt niet meer gaan kolven om te stimuleren (een keertje als je ergens naar toe gaat is wat anders...), dus zit er niets anders op dan maar helemaal te stoppen. Aan de ene kant vind ik het erg, aan de andere kant geeft die gedachte ook wel rust! @Vales: In Valkenburg is kort geleden een nieuwe Landal geopend, ik zag er gisteren een stukje van op tv (Bestemming Nederland...). Zag er goed uit (en kan natuurlijk nog niet vies zijn...) ! @Daphne: Ik herken je gevoel: Ik vraag me ook regelmatig of waar ik zo'n lieve, vrolijke en tevreden Jasmijn aan verdiend heb, maar aan de andere kant kun je ook denken: Waarom zou ik hem/haar níet verdienen...? @Otje: 'Oei, ik groei!' schrijft inderdaad dat baby's voor of tijdens hun 4e sprongetje 's nachts weer wakker kunnen worden voor een voeding. Ik hoop dat Jasmijn dit stukje niet gelezen heeft... Ook kunnen kindjes dan weer een beetje als pas geboren 'aanvoelen'. @Eve: Ik wil die laatste voeding ook langzaam gaan vervroegen naar een uurtje of 9 's avonds. Maar 22.00 uur is voor ons al een verbetering, want met 5 voedingen kreeg Jasmijn de laatste rond 23.00 uur... Ik 'hoor' jullie vaker praten over menstruaties. Ik begin het zo langzamerhand vreemd te vinden dat ik nog niet ongesteld ben geweest. Zelf sommige van jullie die nog volledige borstvoeding geven zijn al ongesteld geweest. Ik heb in feite nog nooit volledige borstvoeding gegeven en zit momenteel op 1/3 borstvoeding, maar er rommelt nog niets in mijn buik...
slingding voel je vooral niet schuldig, want je hebt er alles aan gedaan! en vind het heel knap dat je zo hebt doorgezet! vales, wat angstig zal dat zijn ja. maar ik zou nog even afwachten wat er straks uitkomt, en van welke kant het komt. het kan natuurlijk ook de combinatie van je schoonzus en haar man zijn. dat doordat ze het beide dragen dat daardoor het risico op die afwijking heel groot is. het gebeurd vaak dat mensen drager zijn van iets,maar doordat de partner dat niet is, corrigeren de chromosomen dat weer. nogmaals veel sterkte! en janette, ik ken die tranen wel. ik heb het nu ook weer erger omdat ik het moeilijk heb met het nieuws van mijn moeder. ik merk dat nu de zenuwen op gaan spelen en dat ik weinig hebben kan. het word na het weekend zeker minder mooi weer. veel regen, wel goed voor de tuin. mijn kinderen hebben deze week allebei een sportdag, maar die zal vast niet door gaan als er echt veel regen gaat vallen. nou, vandaag gaan we naar mijn moeder. zal wel moeilijk worden, omdat de kinderen haar niet meer zien voor de operatie. en we hadden het er van de week nog over dat we niet wisten wanneer ze de kleintjes weer knuffelen kon.
dat ik geen last heb van plotselinge tranen, kan ik helaas niet zeggen. Ik voel me de laatste dagen best een beetje down, en het stomme is dat ik niet weet waarom. Vandaag ben ik opgestaan met een steen op mijn maag, en ik heb al een paar keer moeten huilen. Niks voor mij, want ik ben altijd best stabiel. Ik denk dat het er ook wel mee heeft te maken dat mijn vakantie er op zit en morgen weer moet gaan werken. Het wordt voor Thijs een hele lange dag op het KDV (van 7.30 tot 17.30), dat zit me echt niet lekker. Verder maak ik me druk om allerlei kleine dingetjes, waar ik me normaal geen seconde zorgen om zou maken. Ik had vanmiddag een verjaardag, die ik maar heb afgezegd (ik huilend aan de telefoon...), ik wordt echt even niet goed van mezelf.... ik hoop dat ik snel weer ben zoals anders. Vales: ik kan me voorstellen dat je je er zorgen overmaakt, maar misschien moet je (als ze weten wat het is) bij een deskundige navragen hoe het zit met de erfelijkheid. Toen ik zwanger was hebben we daar ook uitgebreid over gesproken met onze huisarts en de verloskundige omdat ik een zusje heb met een handicap en mijn vriend nog een neefje en een nichtje die niet in orde zijn. In ons geval was alleen mijn zusjes handicap relevant, de rest was al te ver weg. Nou zitten de kinderen van je zwager wel weer wat dichterbij, maar ik zou me niet al bij voorbaat veel zorgen maken, grote kans dat het meevalt. Bovendien is lang niet alles erfelijk, een hoop aandoeningen zijn gewoon enorme pech.... En Wessel is ook helemaal ok! Lies (ik ga de zolder maar opruimen, vreemd genoeg word ik altijd gelukkiger als ik aan het opruimen en schoonmaken ben, mijn vriend helaas niet dus die maakt overal een enorme puinhoop van!)
Nog even over het slechte slapen en het sprongetje: de baby van een vriendin van mij heeft ook heel slecht geslapen van de 14e tot 20 e week, precies inde periode van het 4e sprongetje. Daarna was het in een keer weer over. Thijs heeft er gelukkig geen last van, al wordt hij de laatste tijd wel in de avond een keer wakker en is hij ook regelmatig wakker voor de voeding van 22.30, terwijl we hem normaal daarvoor wakker moesten maken. Lies
ook hier vloeien de traantjes nog regelmatig hoor! het enige wat ik wel prettig vind is dat het alleen thuis gebeurd. Ik was aanvankelijk heel bang dat ik op mijn werk ook niet voldoende afstand zou kunnen nemen en zag het echt niet zitten om een potje mee te gaan janken met mijn clienten, maar gelukkig is dat niet aan de orde.. Cynthia een pluim voor je! ik denk dat je beslissing goed is voor jezelf. Hoewel je er best nog wel eens van zult balen, is een aantal gevechten minder met Kailynn ook veel waard. En op gaan zien tegen de voedingsmomenten is ook niet de bedoeling! En al wordt het dan niet 6 maanden volledig BV, dan in elk geval toch de 6 maanden gehaald! Over een maandje dan....maar te snel afbouwen gaat toch niet lukken... En alweer een broek erbij! die kast van jou moet inmiddels echt uitpuilen... Lola: ook voor jou rust in de tent! 3x kolven voor een voeding zou mij al veel te veel zijn, dus ik kan het me zo goed voorstellen. Zelf heb ik al zoiets van als ik 3x moet gaan kolven voor 2 voedingen zie ik dat nog niet zo zitten.... laat staan voor 1 Noura veel sterkte vanmiddag met het bezoek en de operatie is toch volgende week? Ik denk aan je... Lies ik wou dat ik van opruimen rustiger werd.... ik kom juist nergens toe als ik me rot voel... Gisteren zijn we flink op zolder aan de slag geweest en het begint langzaam ergens op te lijken. Inmiddels zitten de gipsplaten tegen het plafond. Dat was nog wel een heel gedoe zo met zijn tweeen. Nick heeft er gezellig bijgezeten in de wipstoel. Op een zeker moment stond Frank met een gipsplaat boven zijn hoofd....gaat de telefoon.... Ik stond met de stempels in mijn hand om de plaat tegen het plafond te duwen. Zegt ie: neem op dan.... NOu ja...hij heeft dus staan houwen met die plaat.....maar resultaat van het telefoontje was dat ik niet hoefde te koken en dat we gisteren lekker hebben geBBQd bij onze vrienden.... Ik ben van de week al drie keer verwend door niet te koken en vanavond weer, want we gaan dadelijk naar de verjaardag van mijn moeder... We hadden Nick bij onze vrienden in bed gelegd gisterenavond, in het caompingbed, maar ik merk wel dat hij dan toch minder makkelijk slaapt. Hij heeft dan zijn tutje toch echt nodig, verder slaapt hij tegenwoordig bijna altijd zonder! ik gooi de tut dus nog niet de deur uit, maar .... soms vergeet ik hem echt ook mee te nemen bijvoorbeeld en dat kon ik me een maand geleden niet voorstellen... Karin
Het 3 keer kolven voor 1 voeding heeft mij 2 weken geleden ook doen besluiten om volledig met borstvoeding te stoppen. En eerlij gezegd vind ik het niet zo erg als ik had gedacht, het geeft inderdaad ook wel rust en Dain vindt Nutrilon heerlijk, dus die hoor ik niet klagen. We zijn net even naar de kinderboerderij geweest, echt zo leuk, Dain zag de diertjes ook echt! Nu ligt ie te mopperen in zijn bed, maar ik denk dat ie zo wel in slaap valt.
Heel erg bedankt voor de reactie's voel me al weer een stuk beter Wij willen heel graag 3 kindjes dus ja nu dit erbij komt begin ik hem te knijpen zal maar zeggen. Mijn moeder kent een stel en die hebben allebei een chromosoon dat een kindje met een taaislijmziekte kan verweken en dat wisten ze natuurlijk niet nu hebben ze een kindje met die ziekte en idd wat Noura zegt had 1 van hun die chromosoon niet gehad dan was er niks aan de hand geweest. Ik had al een beetje op internet gezocht zou het een erfelijk iets zijn dan kan Johan zijn bloed laten testen alleen voordat je de uitslag heb ben je ook alweer een paar maanden verder dus we wachten af wat er bij hun uitkomt is het een erfelijk iets zitten we gelijk bij de dokter om het aan te vragen. En ja goddank heb ik een gezonde blije zoon @Slingding ik vind het echt super dat je het zolang de bv heb volgehouden ik kan dus ook helemaal begrijpen dat je er genoeg van heb. @Lola van jou vind ik het ook echt super ik had dat dus echt nooit volgehouden. En dank je voor de tip ik zal van de week even met Johan gaan kijken en boeken. Ik kijk ook vaak Bestemming Nederland maar toevallig gister heb ik het niet gekeken. Ik zou me niet teveel over je menstruatie druk maken(tenzij je zwanger kan zijn ) bij de ene is het gewoon veel sneller terug dan bij de ander,van mij had het ook nog wel weg mogen blijven. @Noura heel veel sterkte bij je moeder. @Molly wat leuk dat Dain de kinderboerderij leuk vond,Wessel zit heel vaak de hondjes te volgen en als ze gek doen moet hij heel hard lachen echt super om te zien Morgen krijgt hij weer zijn prikjes Ik ben wel heel benieuwd wat hij weegt en hoelang hij nu is.
Hallo! Wat een heerlijk weertje vandaag he? Of was het bij jullie minder? Wij zijn vanmiddag naar centrum Venlo gewandeld (1 uur lopen heen en terug). Gezond en het was heerlijk weer. We hebben nog bij de Hema een leuk fotoalbum gekocht met grappige beestjes erop en voor mij nog nieuwe kleren voor de zomer en voor Steef nog een nieuw shirt. Oja: Koen heeft vandaag voor de 1e keer in de "buggy" gezeten. Hij vond het echt super! Hij kon alles zien en deed steeds lachen. Alleen niet veel geslapen maar dat vond ie zelf helemaal niet erg. Slingding: Ik slaag de laatste tijd ook regelmatig bij M & S mode. Leuke kleding en ook niet te duur. Kan me heel goed voorstellen dat je gaat afbouwen met je BV. Wel super dat je het nog zo lang hebt vol gehouden! Lola: 3 x kolven voor 1 voeding is idd wel erg veel zeg. Kan me heel goed voorstellen dat je wil stoppen. Je hebt het al een hele tijd volgehouden met wat probleempjes! Vales: Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om die erfelijkheid. Iedereen wil natuurlijk toch een gezond kind! Noralien: Ik heb normaal ook de luiers van eigen merk van AH maar nu dus voor een keertje die Huggies gekocht want het scheelde echt veel! Molly: leuk zeg van die kinderboerderij! Ik hoop dat het slechte slapen van Koen idd bij het sprongetje hoort. Gisteren heeft ie 5 flessen gehad (afgelopen week steeds 4) en vannacht is ie weer vaak wakker geweest. Dan is het toch verschillende keren eruit voor de speen (gelukkig doet ie het daar mee en wil ie nog geen fles) en vanochtend om 8.00 uur zijn 1e flesje gehad. Valt niet mee dan als je gewend bent aan een baby die geweldig slaapt 's nachts om dan weer zo'n terugval te hebben. Hopelijk gaat het snel weer beter. Aankomende week mijn 1e werkweek... Heb een beetje dubbel gevoel erbij. Beetje zin, beetje niet. Ook baal ik wel dat het nu volgende week weer slechter weer wordt. Het is 25 minuten fietsen en dacht echt met dat lekkere weer: mmm! Maar nu hoor ik dus volgende week van regen. Das wel balen. Moet ik dus m'n regenpak maar op gaan zoeken Hopelijk wordt het snel weer beter. Ik kan ook de bus pakken maar fietsen is natuurlijk gezonder en goed voor m'n lijn! Eve: Hoe ist met jou fiets? Nog steeds tevreden? Ik heb de Sparta besteld via internet maar hij is helaas niet op voorraad dus moet nog 2 a 3 weekjes wachten... Ik heb gisteren trouwens Koen's kledingkast opgeruimd. Alles lag door mekaar met maten en zo. Gisteren weer alles op maat gelegd en alles wat te klein was eruit gehaald. 56 en 62 kan hier echt niet meer. Koen zit in 68 en sommige t-shirts in 74 passen ook prima! Nu heb ik hier een flinke mand staan met allemaal te kleine kleertjes. Het ziet er nog allemaal zo goed uit. Aan de ene kant denk ik eraan om t op Marktplaats of Ebay te zetten en soms denk ik: Er zijn zoveel mensen met weinig geld die het goed kunnen gebruiken aan wie ik het graag zou willen schenken. Het geld voor die kleertjes ben ik natuurlijk toch al kwijt. Wat doen jullie met kleertjes die te klein zijn? Of bewaren jullie het voor jullie (eventuele) volgende kindjes? Groetjes van Otje
otje ik gooi de kleertjes die ik mooi vind of neutraal nog niet weg en de rest heb ik in de kledingbak van amnesty international gedaan. de kleertjes gaan nu lang mee want ze zit nog maar net in 62 dus het kan hier iets merer slijten. Otje succes met je eerste werk week. Hier begint het n u te regenen.
hallo allemaal, amai, weer veel geschreven. Even reageren... @otje: kleedjes worden hier ook goed bijgehouden. Ik wil nog baby's dus. Veel succes met je eerste werkweek. Hier trouwens nog maat 62, 68 heb ik sommige dingen al aangedaan. @slingding: hier ook bijna regen. Je kan het al ruiken. @vales: veel sterkte met je schoonzus. Ik kan je bezorgdheid goed begrijpen, maar zoals al gezegd kan het nog alle kanten uit. Misschien niks erfelijk, ofwel langs je schoonzuw kant of iets dat je beide moet hebben, of... Dus probeer je nog niet te veel zorgen te maken. @molly: vind het echt knap van je dat je zolang hebt volgehouden. Rust is idd ook superbelangrijk en als bv een 'moetje' wordt, is het tijd om over te schakelen. Fijn dat de kinderboerderij een succes was. Wij wilden eens naar de zoo gaan, maar dachten dat het misschien meer voor onszelf was, dus zijn we niet gegaan. @cynthia: jij ook proficiat met je bv. Ik vind dat echt super hoe je dat hebt volgehouden! Zelfs met de nachten werken. Hopelijk valt het afbouwen mee en heb je er niet te veel last van. @noura: veel sterkte met de operatie. Ik zal een kaarsje branden. @lola: ik heb eergisteren mijn regels weer gekregen. Zonder rommelen hoor. Ineens alles vol bloed . Maar als je twijfelt, misschien eens een testje doen. Wie weet? @eve: ik neem je opmerking niet persoonlijk hoor. 't Is idd zo dat baby's zo snel groot moeten zijn. En als ze dat dan zijn, willen we ze weer klein . Hier geen overdreven tranen meer. En over het zwanger zijn missen. Eerst had ik het heel erg, nu met buien. Eergisteren belde ik met de vk omdat ik vorige keer 2 miskramen heb gehad voor Liene. De vk had me aangeraden, nu eerst een bloedonderzoek (beiden) te laten doen, om te zien of alles ok was. Na dat onderzoek, gaat ze alle vitaminen en mineralen door voedingsuplementen op peil zetten en dat duurt ongeveer 3 maanden. Dus toen ik belde ivm eten Liene, vroeg ik direct een afspraak voor het bloedonderzoek . Maar ze zei dat als ze nu bloed zou trekken, er veel tekorten zouden zijn door de volledige bv. Dus ze ze dat we pas binnen 1 à 2 maanden afspreken. Eerst was ik teleurgsteld en nu weer blij. Vandaag dacht ik zelfs, laten we nog maar een jaartje of anderhalf wachten. Lekker genieten van Liene. Dus ik voel me erg dubbel. Groetjes, Ik ga vlug even naar de frituur, bitterballen, kipets en miniloempias kopen, filmpje opzetten en lekker eten... Mmmm. Saartje
@Vales: kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om de erfelijkheid. Dat speelde in onze familie een tijdje geleden ook. Gelukkig is toen niet het erfelijkheidsgen aangetroffen maar het was wel een spannende tijd. Ik zou me er nog maar niet al te druk om maken. Sterkte ermee en geniet vooral van je kerngezonde mannetje! @Cynthia en Lola: ik heb echt heel veel bewondering voor jullie! Vind het supergoed dat jullie de bv zo lang hebben volgehouden ondanks de tegenslagen. Ik zou echt willen dat dat mij toendertijd was gelukt. En het is echt absoluut geen kwestie van falen om nu te stoppen! @Noura: Heel veel sterkte met de operatie van je moeder (ook voor haar en je vader en de rest van de familie uiteraard). Er wordt hier aan jullie gedacht! @Lies: Heb je lekker opgeruimd? Hoop dat je je daardoor weer wat beter voelt. Want niets is zo vervelend dan je down voelen. Dat vreet echt veel negatieve energie. @Otje: de fiets bevalt nog prima Ben wel blij dat ik em nu al heb want ik vind het toch een beetje wennen zo'n andere fiets. Dus tegen de tijd dat Fynn mee kan ben ik het fietsen iig helemaal gewend en das wel zo veilig. Ik ben nu geloof ik bijna elke week de kledingkast aan het opruimen En het verbaast me iedere keer dat er alweer iets niet meer past. Tja, het wordt zo wel lekker leeg en overzichtelijk maar ook zonde van die leuke kleertjes. Een gedeelte van de kleertjes gaat naar Cuba. En een ander gedeelte verkoop ik via een 2e hands kinderkledingwinkel.