Ik moet even wat kwijt. Ik heb een rare dag op mijn werk. Vanmorgen kregen we het bericht dat een collega van mijn afdeling afgelopen zaterdag zelfmoord heeft gepleegd. Hij was pas 29 jaar. Ik dacht juist dat het weer beter met hem ging (hij was onder behandeling en had medicijnen), maar nu heeft hij zich dus zaterdag opgehangen. Zijn moeder heeft hem gevonden. En dat terwijl zijn broer tien jaar geleden al zelfmoord heeft gepleegd. Wat erg voor die ouders, zeg! Ik ben er echt kapot van en kan me niet echt concentreren. Vreselijk. Suusje
suusje: wat erg voor jou en je collega's. Pfff, kan me voorstellen dat je je niet kan concentreren. Veel sterkte.
@Suusje wat verschrikkelijk zeg heel veel sterkte. Nou ik moet over een ruim uurtje naar het cb ben heel benieuwd wat hij nu weegt en hoe lang hij is. Johan denkt dat hij al 8 kilo weegt ik denk van niet maarja we zullen zo weten wie er gelijk heeft zal Johan wel weer zijn die kan beter schatten dan ik Hopelijk heeft hij straks niet teveel last van zijn prikjes,ik vind het altijd zo zielig voor hem
Hier ging het vannacht en vanmorgen ook verschrikkeleijk volgens Arno hij was er helemaal gefrustreerd van! (maakt hij het ook eens mee) Kailynn was vannacht wel 15 keer weaaker zei hij en vanmorgen was het ook steeds brullen. en niet van de honger weant hij had haar al eerder de fles gegeven en daarna deed ze nog mopperen en huilen. Arno had zeer slecht tot bijna niet geslapen hierdoor, hij probeerd de 1ste voeding te rekken zodat ik live kan voeden als ik thuis kom want dan hoef ik niet weer te kolven maar hij zei morgen doe ik een fles in heb gezegt dat ze niet huild van de honger om 1.00 uur nadat ze om 23.45 een fles van 200 ml op heeft. dat was hij wel met mij eens. hoop voor hem dat zij beter slaapt vannacht. over tong uit steken gesproken hier ook sinds een week een tong die steeds buitenboord hangt. kijk maar: Noura heel veel sterkte morgen zal aan jullie alle denken! Suusje, wat erg kan me voorstellen dat je je niet kan consentreren. Daar hoop je als moeder toch nooit mee te maken 2 zonen zo verliezen.. En Vales wie heeft het weeg weddenschap gewonnen? alles verder goed? nou ik ga effe douchen en aankleden zit namelijk nog in mijn pyama en kailynn slaapt net dus kan ik dit even ontspannen doen. tot later
IK Hij weegt 7160 gram en is 65 en halve cm. Prikjes heeft hij ook weer gehad en hij heeft er nog geen last van hij is alweer aan het lachen Er was een meisje van 2 maanden en Wessel en zij zijn verliefd Ze waren elkaar de hele tijd aan het aankijken en Wessel maar naar haar lachen Had ik toch woorden met die weegvrouw van het cb wat een trut is dat de vorige keer was ze ook al kattig en nou had ik er wat van gezegt want ik kom daar ook niet voor me lol en heb geen zin in kattige opmerkingen. Ze kan ook niet tegen kinderen want er waren wat oudere kinderen en ja die gaan spelen en maken herrie en ze kan er gewoon niet tegen nou zoek dan ander werk zou ik zeggen toch? De arts vind hem erg vlug voor zijn leeftijd want hij wil elke keer zitten en trekt zich op tenminste probeert hij ze zei ook tegen mij laat hem niet meer alleen op de commode of bank ook al ben je heel dichtbij want voor je het weet draait hij zich om en ligt hij op de grond. Dat ik groenten aan hem geef vind ze geen enkel probleem en over 2 weekjes mag ik er fruit bij geven want dan is hij alweer 5 maanden en dan mag hij ook sapjes. Zijn hoofdje is nog een beetje plat dus ik vroeg of dat nog bij trekt en ze zegt ja dat trekt echt wel bij ze zei kijk maar hij krijgt al een bolling,vind ik het heel erg mag ik ook naar de HA voor een helmpje maar dat wil ik niet en ze zei ook dat het echt niet nodig is dus we doen het maar niet. @Slingding Wessel heeft zijn tong ook elke keer buitenboord hangen @Otje ik heb ook de Huggies bij de AH gehaald had de laatste nummer 3 dus ik weer blij hij koste maar 11,38 voor 105 luiers echt geen geld. Ik spaar trouwens ook de pannenzegels. Nou nu ga ik even het eten maken,tot later.
Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43 cm).........26/4 5mnd +3wkn 6515gr 63,8cm Jiri.............30/11/06 (3275 gr, 63 cm.......... 22 mrt.................................6700 gr.......63 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........19 apr / 4,5 mnd.................5730 gr......60,5 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 wkn..................5300 gr......60 cm Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............18 apr / 18 wkn, 5 dgn.......5710 gr......64 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........03 apr.................................7380 gr.......62 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........3 mei/20wk ........................6960 gr.......62 cm Jelina.........14/12/06 (3140 gr, 47 cm)..........10 apr.................................6535 gr.......58,5 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......02 april / 15 wkn.................6535 gr.......62 cm Thijs..........17/12/06 (3060 gr, 46 cm)..........21 mrt.................................5970 gr.......60 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........4 maanden.........................7130 gr.......67 cm Demi..........19/12/06 (3575 gr, 52 cm).............10 apr / 16 wkn...............5880 gr.....60,5 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........27 apr / 18 wkn...................6320 gr.......61 cm Dain...........21/12/06 (3575 gr, 49 cm).........19 apr..................................6455 gr.......62 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........12 apr / 15 wkn, 6 dgn........7420 gr.......64 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........30 mrt / 14 wkn...................6295 gr.......64 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........03 apr / 14 wkn, 3 dgn........5935 gr.......60 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........7 mei/4mnd+12dgn..............7160 gr.......65,5 cm Jesper........28/12/06 (3970 gr, 54 cm)..........05 apr.................................7750 gr.......64,5 cm Koen..........28/12/06 (4050, 54 cm)..............02 mei / 4 mnd + 4 dgn.......................7200 gr.......65 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........17 apr / 3,5 mnd..................5790 gr.......62 cm
hallo, ik heb juist een pakket gaan bestellen van uitwasbare luiers. We waren er al de hele tijd over aan het nadenken. We hebben nu beslist om er toch mee te starten en Liene past nu al in de medium maat. Of toch bijna. het is van 7 tot 15 kg, dus misschien nog net te groot, maar 't zal wel lukken. Het hele pakket (luiers, overbroekjes, inlegdoekjes) kostte 247 euro en ze kan er dus nog lang mee. Er zitten 18 luiers en overbroekjes in. Dus om de 2 dagen een wasmachine. Dan heb ik er steeds heb ik berekend. Gemiddeld 6 per dag, en dan de tweede dag wassen. Saartje
ik heb vroeger ook in de uitwas bare luiers gezeten, met mijn handeczeem is het alleen niet erg verstandig om ze voor kailynn te gebruiken. Ja wergwerpluiers kosten een hoop geld ja!
pff Suusje wat een naar bericht. Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent.. Sterkte Slingding vervelend voor Arno! hoop dat Kailynn zich vannacht beter houdt met slapen. Heeft ze vandaag overdag wel goed geslapen zodat jij hebt kunnen slapen? ik heb vandaag de hele dag weer last gehad van een hele harde plek in mijn linkerborst! ben zo bang dat ik weer een ontsteking krijg. Kreeg hem tot 2x toe ook niet weggekolfd....Thuis Nick meteen aangelegd, maar de harde plek zat ook niet echt op een handige plek, zeg maar...Echt aan de bovenkant van mijn borst en dan is het wat lastig om zijn kinnetje daar te krijgen.... Heb hem net weer gevoed (normale voeding) en toen op bed gaan liggen en hem zo gelegd dat hij met zijn kin op de harde plek zat, maar toen kreeg ik regelmatig een voet bijna in mijn gezicht! Het is nu wel een beetje minder, dus hoop dat het goed gaat. Dadelijk nog maar even een warm bad/douche nemen ter preventie en eventueel nog een keer extra kolven.... Op zulke momenten baal ik dus ook wel van de BV, want dit heb ik de afgelopen maanden toch al meerdere keren gehad. Maar meestal kreeg ik de harde plek vrij makkelijk weg. Maakt ook wel dat ik opzie tegen het afbouwen van de BV. die kaakjes worden ook steeds harder zeg. Hij had daarstraks bij die onhandige voedingshouding er op een gegeven moment genoeg van en besloot even zijn kaken op elkaar te zetten met mijn tepel ertussen! Karin
goh wat lief allemaal weer. toch fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten. voel me af en toe een zeur, maar dan bedenk ik dat jullie dat vast niet vinden. allereerst voor iedereendie stopt met bv, wees trots op hoe lang jullie het hebben volgehouden! zonder de borst worden ze ook groot, en de beste voeding is de liefde die je je kindje geeft! verder even kort nieuws. vandaag hebben we gehoord dat mijn moeder er om 7 uur moet zijn. als ze niets tegenkomen dan word het een lange operatie van zeker 5 uur, maar kan ook 10 uur zijn. mijn vader brengt haar weg, en gaat erna naar huis. ik weet nog niet wat ik ga doen. het kan namelijk best zijn dat we er savonds pas bij mogen, en dan zal ze niet bij zijn, omdat ze haar in slaap houden waarschijnlijk. we hopen zo dat het allemaal goed gaat en dat ze vooral niet iets tegenkomen waardoor de operatie gestopt gaat worden. dankunnen ze niets doen. ik moet eerlijk zeggen dat ik nu heel angstig begin te worden. ik hoop dat ik een van de komende dagen met goed nieuws kan komen. en nogmaals ik vind jullie zo lief dat jullie zo meeleven!
Noura ik denk aan je, zal vanavond nog een kaarsje branden, want morgen ben ik op mijn werk. Maar hoe zit dat: als ze niets tegenkomen gaan ze verder opereren? en anders stoppen ze.... Nou ik hoop dat het goed gaat allemaal. Die tijdsmarge 5 tot 10 uur is ook wel heel groot, dus dat wordt een hele spannende dag voor je... Knuffel Saf en je andere kids maar regelmatig een keertje extra morgen als de spanning te veel wordt.. oh.. enne...ik ga de BV nog niet afbouwen... zie er alleen tegen op als ik dat zou gaan doen...Dat is nog eens de omgekeerde wereld... Karin
Ow Noura heel erg veel sterkte ik denk aan je en hopelijk is gewoon alles goed en word je moeder helemaal beter. Ik heb dat ook hoor af en toe dat ik denk dat jullie vinden dat ik zeur want ja de laatste tijd is er bij mij elke keer wat maar ik denk dan ook maar dat jullie dat niet erg vinden,en Noura ik vind jou ook echt helemaal geen zeur het is gewoon fijn om alles even van je af te schrijven en dat je er reactie's op krijgt het is ook niet niks om je moeder zo ziek te zien. @Saar ik zou er niet aan moeten denken om mijn luiers steeds te moeten wassen lijkt me erg veel werk. Wessel heeft echt helemaal geen last van zijn prikjes hij is nog steeds wakker en zit maar te lachen Hij heeft net wel wat voeding laten staan.
Hallo Meiden, Ik heb nog even niet bijgelezen en kan dus ook niet reageren, maar wou toch even vertellen hoe het hier ging. Met Thijmen gaat alles prima, ze eerste tandje komt nu echt door. Ik kan al een klein wit puntje zien, volgens mij is Thijmen de eerste met een tandje van de kindjes hier he? Hij heeft er toch best wel last van gehad hoor, vooral de laatste afgelopen dagen. Hij was huilerig, sliep slecht en had diarree, maar dit komt niet alleen door het tandje denk ik hoor. Thijmen is namelijk verkouden Thijmen slaapt slecht de laatste paar nachten Thijmen komt opeens in de nacht weer of 's morgens vroeg voor voedingen Thijmen ze tandje komt dus door Thijmen heeft last van een groeispurt Sorry dat ik zo zeur hoor, maar ik bedoel alleen ermee te zeggen dat jullie ook kunnen zien dat het gewoon aan meerdere dingen ligt waardoor die dus huilt. Maar verder is het echt een heel makkelijk ventje, hij is echt zo lief en rustig en vind spelen ook zo erg leuk en begint dingen steeds beter te begrijpen enz. echt zo erg leuk. Ik ga nu weer even verder, ik ben namelijk nog in apeldoorn bij me moeder en stiefpa en ga ook ff bij hun zitten. Ik zal nog 2 leuke foto's neerzetten, 1 van Thijmen met ze mooie goudenarmbandje en 1 van Thijmen in ze kinderstoel en misschien vind ik nog wel een mooie haha.
@Debbie jeetje nu al een tandje. Het cb had vandaag ook even gevoeld en bij Wessel zaten ze er ook al tenminste ze kon ze voelen maar het kan nog best een tijdje duren voordat ze doorkomen zei ze. Volgens mij heeft Orlando al een tandje.
Noura: heel veel sterkte morgen. Het lijkt me vreselijk, de hele dag maar afwachten... Ik hoop op goed nieuws aan het eind van de dag. Suusje: wat erg zeg. En nog zo'n jonge man.... Een maand geleden waren we bij mijn ouders toen er opeens, op zondagochtend, collega's van mijn vader op de stoep stonden. Toen bleek dat een andere collega van mijn vader op het politiebureau, met zijn dienstwapen, zelfmoord had gepleegd. Iedereen was er kapot van. Hij bleek ook al een hele tijd depressief te zijn. Sterkte ermee. Met mij gaat het wel weer beter, ik ben over mijn dipje heen. Het heeft er volgens mij mee te maken dat ik me er soms erg alleen voor voel staan. mijn vriend werkt en studeert heel veel, en de zorg voor Thijs, maar ook het huishouden, komen eigenlijk helemaal op mij neer. Het werd me gewoon even te veel, denk ik, maar had ook eerst niet helemaal door waarom ik zo naar voelde. Vandaag lekker gewerkt, met Thijs ging het beter op het KDV, en ik zie het weer wat beter zitten. Bovendien zit het studiejaar voor mijn vriend er bijna op. Kan hij me weer eens een beetje helpen! Nog wel een dingetje: ik slaap vreselijk slecht, op de dagen dat ik moet werken. Ik baal er zo van. Heeft iemand misschien een goede tip? Als ik op school dan zg dat ik niet lekker geslapen hebn, beginnen ze allemaal over thijs, terwijl die gewoon de hele nacht doorslaapt, terwijl ik wakker lig! Lies